ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno-biurowego. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Praca w podległej siedzibie na ul. Stawki 2, 26 piętro, winda, brak toalety dostosowanej do potrzeb
2024-07-05 22:31:11Izba Administracji Skarbowej w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: Praca 8 godzin dziennie 5 dni w tygodniu.Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.Praca w programie Skype dla firm (praca w słuchawkach). Urząd jest członkiem Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji oraz laur
2024-07-05 22:31:11Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów... 2,3ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Miejsce pracy znajduje się na pierwszym piętrze w budynku z windą umożliwiającą wjazd osobom z niepełnosprawnością ruchową. W pozostałych pomieszczeniach oraz ciągach komunikacyjnych występują utrudnienia dla osób z niepełnosprawno
2024-07-05 22:31:11Izba Administracji Skarbowej w WarszawieZadania: Organizacja Spotkań: Przygotowywanie i rezerwacja sal Zamówienia i Zarządzanie Artykułami (biurowymi i spożywczymi) dla dwóch biur Obsługa Techniczna: Zgłaszanie usterek, współpraca z administracją budynku, IT Zamówienia Cateringu: Planowani
2024-07-05 15:58:29Czym będziesz się zajmować? Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowanie oraz egzekucję narzędzi trade marketingowych kluczowych dla rozwoju kanału B2C (rynek wykonawcy). Projektowanie działań trade marketingowych. Tworz
2024-07-05 15:40:03GŁÓWNE ZADANIA: przegląd i aktualizacja Księgi Jakości oraz procedur organizacyjnych zgodnie z wymaganiami PN-EN ISO/IEC 17025 „Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących” oraz wymaganiami dokumentów Polskiego Centr
2024-07-05 15:20:05JEŚLI: jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech nie boisz się pracy i wyzwań jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę do
2024-07-05 14:36:37Do Twoich zadań należeć będzie: Aktywne wsparcie Brokerów. Przygotowywanie slipów brokerskich, opracowań, raportów, rekomendacji i innych niezbędnych dokumentów. Raportowanie zgodnie z procedurami Aon. Dbanie o porządek w dokumentacji zgodnie z proce
2024-07-05 14:20:03Opis Rozliczanie środków zewnętrznych, monitorowanie i raportowanie projektów krajowych i UE Przygotowanie wniosków finansowych i dokumentacji aplikacyjnej Budżetowanie i harmonogramowanie projektów, współpraca z instytucjami pośredniczącymi Wdrażani
2024-07-05 12:45:11Twój zakres obowiązków: Nadzór nad realizacją kontraktów na powierzonym rynku zgodnie z harmonogramami rzeczowo-finansowymi oraz przyjętymi budżetami, Zapewnienie płynności finansowej kontraktów oraz ciągła analiza budżetów, Przygotowanie raportów or
2024-07-05 12:17:25Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowiskoSpecjalista ds. Przetarg ówJako Specjalista ds. Przetarg ów do twoich gł ównych zadań należeć będzie: Bieżąca analiza rynkuAktywne poszukiwanie nowych możliwości przetargowych oraz identyfikowanie po
2024-07-05 11:54:07Twoje zadania: Kontakt z placówkami Poddostawczymi. Wprowadzanie danych dotyczących zrealizowanych przez Pacjentów usług medycznych do systemu operacyjnego. Weryfikacja zgodności umów podwykonawczych z systemem operacyjnym spółki. Prowadzenie rejestr
2024-07-05 11:31:44Eksperci Księgowi Sp. z o. o. to biuro rachunkowe, w którym stawiamy na profesjonalizm względem klienta i komfort pracy księgowego. Obecnie poszukujemy odpowiedzialnej i kompetentnej Asystentki Księgowej, która dołączy do naszego biura rachunkowego i
2024-07-05 11:00:38Eksperci Księgowi Sp. z o.oAsystent / Asystentka ds. administracyjno - biurowychTwój zakres obowiązków Bieżąca obsługa recepcji biura Dbanie o wizerunek biura Przyjmowanie gości i obsługa spotkań z klientami Archiwizacja i dbanie o właściwy obieg dokumentów Zarządzanie flotą p
2024-07-05 11:00:36Arcus Technologie Sp. z o.oReferent ds. kadr i płacTwój zakres obowiązków zakładanie oraz prowadzenie akt osobowych pracowników; wsparcie w przygotowywaniu dokumentów kadrowo-płacowych; porządkowanie i archiwizowanie dokumentów; prowadzenie spraw związanych z obsługą administr
2024-07-05 11:00:36Creotech Instruments SAKoordynator ds. Zarządzania I Bezpieczeństwa NieruchomościTwój zakres obowiązków Kontrola dostawców i usług przez nich świadczonych w zakresie:- utrzymania nieruchomości, przeglądów budowlanych i instalacji budynkowych- obsługi awarii- zarządzania i
2024-07-05 11:00:29Imar Service Group Sp. z o.oBędziesz odpowiedzialny/a: • Samodzielne realizowanie wszystkich zadań związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę z pracownikami, w tym prowadzenie akt osobowych • Samodzielne naliczanie list z wypłatą wynagrodzeń z tytułu umów..
2024-07-05 10:34:00HR ASSISTANT Beata KoziełTwój zakres obowiązków Dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych: faktur sprzedaży, faktur zakupów, wyciągów bankowych, list płac, dokumentów magazynowych. Prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji, Kontrola i..
2024-07-05 09:58:29hr-assistantPoszukuję asystentki do towarzyszenia mi podr óżach służbowych. Preferowany wiek pomiędzy 30 a 45 lat
2024-07-05 09:54:50Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za utrzymanie aktualnej wiedzy o rynku edukacyjnym poprzez planowanie i realizację badań (marketingowych, produktowych, prowadzenie desk research), przygotowanie analizy założeń biznesowych dla nowych produktów
2024-07-05 09:02:34Podatki
2024-07-05 08:55:08Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referendarz Do spraw: pomocy publicznej i analiz ekonomicznych w Wydziale Pomocy Sektorowej i Restrukturyzacyjnej, Departament Mon
2024-07-05 08:00:02Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów... 2,3ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę w zastępstwie WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Zawody: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 4) - Języki: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany - In
2024-07-05 07:31:17Centralne wojskowe centrum rekrutacjiOczekujemy:Znajomości ustawy Prawo Zamówień PublicznychZaawansowanej znajomości programu MS Excel i PowerpointZnajomości języka angielskiego na poziomie B
2024-07-05 06:31:02Hays PolandZAKRES OBOWIĄZKÓW: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- zagrożenie korupcją- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w inn
2024-07-04 22:31:08Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w...ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Trzeci Urząd Skarbowy Warszawa - Śródmieście jest zlokalizowany w pięciokondygnacyjnym budynku przy ul. Lindleya 14. W budynku przy głównym wejściu znajduje się podjazd, winda, na pierwszym piętrze toaleta dostosowana dla potrzeb o
2024-07-04 22:31:08Izba Administracji Skarbowej w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: - permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) - krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe - częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz Opis dostępności budynku dla osób z niepełnos
2024-07-04 22:31:08Ministerstwo Rozwoju i Technologii w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: - praca w pomieszczeniu biurowym, - przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, - praca w wymuszonej pozycji ciała, - budynek bez podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami, - brak odpowi
2024-07-04 22:31:08Komenda Rejonowa Policji Warszawa III 2,6Zakres obowiązków:- prowadzenie urządzeń ewidencyjnych zgodnie z obowiązującymi, w tym zakresie przepisami,- sprawne i bezpieczne przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów zawierającychinformacje, umożliwiające
2024-07-04 18:41:51Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy Al. Stanów Zjednoczonych 72. Zapraszamy do zgłoszeń już dziś! Porozmawiajmy o współpracy! My zadbamy o: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce; zatrudnienie na pełen wymiar et
2024-07-04 17:01:28Twoje zadania: tworzenie i wdrażanie kompleksowej strategii rozwoju i poprawy rentowności innowacyjnych usług dodanych dla klientów obejmujących m.in. usługi finansowe, doświadczenia kulinarne, programy zdrowego odżywiania, inicjatywy wellness, usług
2024-07-04 17:01:24OPIS STANOWISKA: zarządzanie kalendarzem oraz organizacji spotkań biznesowych Dyrektora, zapewnienie sprawnej i terminowej obsługi spraw zleconych przez Dyrektora, koordynowanie projektów w zakresie zleconym przez Dyrektora, nadzór nad terminowym prz
2024-07-04 15:45:58IntRec is an innovative global employee recruitment assessment service provider with operations currently in Poland, the United Kingdom, and Spain. Świetnie odnajdujesz się w kontakcie z partnerami biznesowymi? Chcesz być członkiem wyjątkowego zespoł
2024-07-04 15:25:44Opis stanowiska Wprowadzanie zamówień do systemu sprzedażowego; Weryfikacja danych klienta i warunków handlowych; Potwierdzanie dostępności towarów; Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami. Realizacja i monitorowanie zamówień. Fakturowanie realizo
2024-07-04 15:07:30Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalna i kompleksowa obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; dostępność towa
2024-07-04 15:00:39Znajomość zasad funkcjonowania kart płatniczych oraz płatności mobilnych Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PP) poparta praktycznym doświadczeniem Dobra znajomość języka SQL, T-SQL oraz narzędzia Power BI Znajomość systemów Jira i
2024-07-04 14:54:39Bank MillenniumPraca w Szpitalu Specjalistycznym Centrum Medycznego MAVIT przy ulicy Podleśnej 61 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Twoją rolą będzie: przedstawianie oferty usług medycznych z zakresu zabiegów operacyjnych, zapewnienie komplek
2024-07-04 14:50:23Opis stanowiska: Pomoc w wyborze urządzeń do automatycznej identyfikacji Projektowanie dedykowanych rozwiązań Uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach biznesowych Prowadzenie prezentacji i szkoleń dla klientów Implementacja rozwiązań
2024-07-04 13:47:02Wymagania Niezbędne: Wykształcenie: wyższe; Znajomość polskich przepisów ochrony środowiska i przepisów regulujących przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosk&oac
2024-07-04 13:38:01Doświadczenie w zarządzaniu inwestycjami oraz w pracy z klientami. Otwartość na nowe wyzwania i zdolność do pracy poza strukturami bankowymi. Silna motywacja do osiągania celów oraz umiejętność pracy w dynamicznym środowisku. Znajomość rynków globaln
2024-07-04 12:46:08ANTAL Sp. z o. oPoszukujemy Asystentki/Asystenta do Działu Obsługi Klienta! Lokalizacja: Warszawa Wawer Specjaliści w dziedzinie dekoracji folią poszukują dynamicznej osoby na stanowisko Asystent/ka w dziale obsługi klienta! Twoje zadania: -Profesjonalna..
2024-07-04 12:42:25LEVELWORKOpis stanowiska: prowadzenie recepcji, w tym zarządzanie rejestracją gości, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, archiwizacja dokumentacji, zgodnie ze standardami firmy oraz obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony informacji, z
2024-07-04 12:37:50Praca w recepcji całodobowego Działu Pomocy Doraźnej Szpitala Św. Elżbiety przy ulicy Goszczyńskiego 1 w Warszawie.Praca od poniedziałku do niedzieli, zmianowa, po 12 godzin dziennie.Zatrudnienie na podstawie..
2024-07-04 12:14:26LUX MED Sp. z o. oMin. 3 lata doświadczenia w pracy w agencji pracy tymczasowej Min. 3 lata doświadczenia w sprzedaży usług HR: praca tymczasowa, outsourcing pracowniczy, rekrutacje stałe Nastawienie na osiąganie wyników oraz konsekwencja w realizacji założonych celów
2024-07-04 11:59:14arttime outsourcingO nasSimple jest częścią Total Specific Solution (TSS) wchodzącego w skład grupy Topicus.com Inc, spółki publicznej notowanej na kanadyjskiej giełdzie TSX Venture Exchange. Topicus.com Inc jest częścią..
2024-07-04 11:45:39SIMPLE S.ADO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów przyjmowanie reklamacji rozpatrywanie zgłoszeń udzielanie informacji wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta
2024-07-04 11:21:19Opis stanowiska pracy IntRec is an innovative global employee recruitment assessment service provider with operations currently in Poland, the United Kingdom, and Spain. Świetnie odnajdujesz się w kontakcie z partnerami biznesowymi? Chcesz być członk
2024-07-04 11:00:48INTREC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKonsultant w Dziale Wsparcia SprzedażyTwój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi Klientami w celu ustalenia ich potrzeb i zainteresowania produktami firmy. Umawianie spotkań z Klientami oraz wyznaczanie tras naszym doradcom w terenie
2024-07-04 11:00:47Polenergia Fotowoltaika S.A 4,7Konsultant w Dziale Wsparcia Sprzedaży z językiem czeskimTwój zakres obowiązków Umawianie spotkań oraz wyznaczanie tras dla naszych doradców Zarządzanie kalendarzem spotkań Informowanie o produktach firmy Bieżące wsparcie obszaru sprzedaży w organiza
2024-07-04 11:00:47Polenergia Fotowoltaika S.A 4,7