Administracja biurowa Trzebnica

Znaleźliśmy 468 ofert

Koordynator Kluczowych Klientów

Obowiązki: Pozyskiwanie nowych klientów oraz restauracji, doradztwo dotyczące oferty SmartLunch. Zarządzanie procesem sprzedażowym od akwizycji do podpisania umów. Utrzymanie i rozwijanie relacji z klientami firmy. Aktywne działania sprzedażowe

2025-01-19 14:50:02
8500 - 9500 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
SMARTLUNCH S.A
Czechy +39km
4 dni temu z praca.pl 

Starszy Konsultant ds. Bezpieczeństwa SAP

Opis stanowiska Projektowanie i wdrażanie ról i autoryzacji w systemach SAP. Zarządzanie incydentami związanymi z bezpieczeństwem oraz reagowanie na wyniki audytów. Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych wspierane przez narzędzia EWA, Se

2025-01-19 12:50:02
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Wrocław +22km
4 dni temu z praca.pl 

Konsultant ds. Płac SAP

Opis stanowiska Projektowanie i przygotowanie dokumentacji technicznej dla systemu SAP HCM Payroll. Konfiguracja systemu zgodnie z wymaganiami klienta. Działania związane z optymalizacją procesów biznesowych i wsparcie technologiczne. Szkolenia

2025-01-19 12:50:02
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Wrocław +22km
4 dni temu z praca.pl 

Pracownik administracyjny

Opis stanowiska: Wprowadzanie danych dotyczących serwisu do systemu Pisanie i wysyłanie korespondencji Organizacja oraz wysyłka materiałów szkoleniowych Obsługa urządzeń biurowych, takich jak drukarki i kserokopiarki Obliczanie wynagrodzeń dla s

2025-01-19 10:10:02
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
HYDROPURE POLSKA SP Z O O
4 dni temu z praca.pl 

Asystent / Asystentka ds. administracji

Opis stanowiska Zarządzanie zadaniami administracyjnymi: korespondencja, organizacja terminów i biura, przygotowywanie ofert oraz zarządzanie zamówieniami. Współpraca z różnymi działami firmy i komunikacja z zewnętrznymi dostawcami. Organizowani

2025-01-19 08:51:03
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Wrocław +22km
4 dni temu z praca.pl 

ASYSTENTKA ZARZĄDU - expert od zadań specjalnych...

Jeżeli uwielbiasz film „Diabeł ubiera się u Prady” to czytasz właściwą ofertę pracy, dla naszego klienta który produkuje wypasione skrzynie dla branży militarnej poszukujemy osoby do zadań specialnych. Obecnie poszukujemy na stanowisko: ASYSTENT

2025-01-19 07:01:21
Walter-Fach-Kraft Personal GmbH 
4,4 
Wrocław +22km
4 dni temu z gowork.pl 

Asystent geodety Geodezja

Podejmę współpracę z osobą mającą doświadczenie w pracach kameralnych z Geodezji. Kompletowanie operatów - praca w domu, komputer służbowy. Składanie operatów głównie z zakresu I , Mapy do celów projektowych inwentaryzacje. Miasto Wrocław, Powia

2025-01-18 21:06:58
Umowa: Inna Rodzaj pracy: Dodatkowa
Geodezja
Wrocław +22km
5 dni temu z lento.pl 

Fakturzysta / Asystent Działu Księgowości

Opis stanowiska Wystawianie faktur sprzedażowych oraz wsparcie w tym zakresie, Przygotowywanie i kontrola raportów systemowych, Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemów księgowych oraz współpraca z ich administratorami. Praca zdalna

2025-01-18 13:46:02
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Wrocław +22km
5 dni temu z praca.pl 

Konsultant ds. Rozwiązań Technicznych

Opis stanowiska: Doradztwo i dobór technologicznych rozwiązań w zakresie napędów mechanicznych i elektrycznych. Tworzenie ofert handlowych. Budowanie i utrzymanie relacji z klientami. Praca nad projektami i współpraca z producentami. Uczestnictw

2025-01-18 12:50:01
5000 - 10000 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
DEMERO Spółka jawna
Wrocław +22km
5 dni temu z praca.pl 
Chcę otrzymywać podobne oferty na e-mail!

Koordynator ds. Kontroli Jakości i Dokumentacji...

Tworzenie i zarządzanie dokumentacją jakościową i technologiczną zgodnie z normami branżowymi. Opracowywanie instrukcji i standardów jakościowych. Nadzór nad przestrzeganiem prawa i norm technicznych w obszarze kontroli jakości. Zarządzanie jako

2025-01-18 11:19:02
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
REMAK-ENERGOMONTAŻ SPÓŁKA AKCYJNA
Wrocław +22km
5 dni temu z praca.pl 

Business Development Manager with English and...

What would be helpful in dealing with tasks on this position: Ability to communicate fluently in English and German (native-like, at least C1) Proven ability to manage complex sales cycles from start to finish and a track record of successful re

2025-01-18 10:25:16
Piwik PRO
5 dni temu z nofluffjobs.com 

Executive Assistant with fluent French (hybrid...

2025-01-18 08:22:02
EY GDS 
3,8 
Wrocław +22km
5 dni temu z biurokarier.pwr.edu.pl 

ASYSTENTKA ZARZĄDU - expert od zadań specjalnych...

Jeżeli uwielbiasz film „Diabeł ubiera się u Prady” to czytasz właściwą ofertę pracy, dla naszego klienta który produkuje wypasione skrzynie dla branży militarnej poszukujemy osoby do zadań specialnych. Obecnie poszukujemy na stanowisko: ASYSTENT

2025-01-18 07:01:37
Walter-Fach-Kraft Personal GmbH 
4,4 
Wrocław +22km
5 dni temu z gowork.pl 

Asystent Działu Księgowości Międzynarodowej -...

Twoja praca będzie polegać na:Wprowadzaniu danych do systemu finansowo-księgowego na podstawie zeskanowanych dokumentówWeryfikacji dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującą procedurąWeryfikacji danych dostawców w systemach księgowychKontakcie

2025-01-17 21:25:49
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
L.M Group Poland
Wrocław +22km
6 dni temu z infopraca.pl 

Konsultant/ka No-Code

The first map of the labor market in the IT sector. We want to simplify the search process to minimum

2025-01-17 20:56:07
Kruk S.A
Wrocław +22km
6 dni temu z justjoin.it 

Dyrektor

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Koho hledáme? - Motivují Vás náročné úkoly? - Máte zkušenosti s vedením týmu? - Máte reprezentativní vystupování? - Dokážete navazovat a rozvíjet obchodní vztahy? WYMAGANIA: Jaké máme požadavky na kandidáty? - min. SŠ vzdělání

2025-01-17 18:30:13
Lontex Group Sp. z o.o
Czechy +39km
6 dni temu z aplikuj.pl 

Asystent Klienta Drogerii

Bierutów, Słowackiego 20 a woj. dolnośląskie

2025-01-17 16:43:02
Rossmann
Bierutów +40km
6 dni temu z kariera.rossmann.pl 

Koordynator Działu Jakości

Twój zakres obowiązków, zarządzanie zespołem działu Jakości i Inwentaryzacji,, nadzorowanie procesu reklamacji,, przygotowywanie i zarządzanie inwentaryzacjami,, kontrolowanie stanu, porównywanie stanu fizycznego i systemowego,, wyjaśnianie..

2025-01-17 16:40:41
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Geodis Poland Sp. z o.o 
3,7 
Wrocław +22km
6 dni temu z pracuj.pl 

Koordynator Działu Administracji Magazynowej

Twój zakres obowiązków, dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientem, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy, przygotowywanie statystyk i analiz dotyczących funkcjonowania oddziału, systematyczne raportowanie Przełożonym i

2025-01-17 16:40:41
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Geodis Poland Sp. z o.o 
3,7 
Wrocław +22km
6 dni temu z pracuj.pl 

Konsultant/ka RPA

Twój zakres obowiązków, Bieżąca obserwacja, analiza i identyfikacja potencjału procesów biznesowych pod kątem automatyzacji i robotyzacji, Projektowanie i wdrażanie rozwiązań automatyzacyjnych przy wykorzystaniu narzędzia UiPath oraz innych..

2025-01-17 15:41:07
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Kruk S.A
Wrocław +22km
6 dni temu z pracuj.pl 

Asystent Działu Księgowości Międzynarodowej -...

L.M. Group Poland to agencja rekrutacyjna, która od lat pomaga kandydatom znaleźć zatrudnienie na terenie całego kraju, odpowiadające ich kwalifikacjom oraz doświadczeniu. Działamy szybko i sku

2025-01-17 15:36:46
L.M. Group Poland Sp. z o.o
Wrocław +22km
6 dni temu z hrlink.pl 

Asystent ds. projektów i rezerwacji międzynarodowych...

Dołącz do zespołu Invent! Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko: Asystenta ds. projektów i rezerwacji międzynarodowych z j. niemieckim Miejsce pracy: Wrocław Krzyki, ul. ..

2025-01-17 15:36:03
Invent
Wrocław +22km
6 dni temu z jobbay.pl 

Fakturzysta / Fakturzystka w Dziale Centrum Obsługi...

Twój zakres obowiązków, Obsługa klientów, kierowców oraz kontrahentów, Nadzorowanie obiegu dokumentów, Wystawienie dokumentów sprzedaży..

2025-01-17 11:40:53
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Tarczyński S.A
6 dni temu z pracuj.pl 

Konsultant Wsparcia Sprzedaży

Twój zakres obowiązków, Obsługa posprzedażowa klienta wewnętrznego i zewnętrznego;, Realizacja zamówień, rejestrowanie oraz rozwiązywanie zgłoszeń klientów w systemie CRM;, Prace administracyjne, archiwizacja dokumentacji, Zapewnienie terminowej

2025-01-17 11:40:53
Rodzaj pracy: Stała
VULCAN sp. z o.o
6 dni temu z pracuj.pl 

Specjalista ds. BHP

Twój zakres obowiązków, prowadzanie szkoleń wstępnych, okresowych BHP dla pracowników oraz aktualizacja ocen ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,, zarządzanie stanem i doborem wyposażenia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej,,..

2025-01-17 11:40:53
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Rentokil Polska Sp. z o.o
Wrocław +22km
6 dni temu z pracuj.pl 

New Business Manager - Account Executive / Account...

Twój portal z ofertami pracy

2025-01-17 10:54:05
brantt__
Wrocław +22km
6 dni temu z rocketjobs.pl 

New Business Manager

Twój portal z ofertami pracy

2025-01-17 10:54:05
Holisticon Connect
Wrocław +22km
6 dni temu z rocketjobs.pl 

Asystent / Asystentka ds. koordynacji biura oraz...

Twój zakres obowiązków, Prowadzenie oddziału firmy na podstawie zleconych zadań oraz dbanie o jego rozwój,, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz cykliczne wyjścia do Urzędu Pocztowego lub Banku,, Kontakt i utrzymywanie..

2025-01-17 09:40:44
Rodzaj pracy: Stała
mProject Sp. z o.o
6 dni temu z pracuj.pl 

Referent ds. zamówień publicznych

Twój zakres obowiązków, Aktywne monitorowanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych., Analiza formalno-prawna warunków udziału w postępowaniu przetargowym., Przygotowywanie pytań do zamawiającego w kwestiach dotyczących wymagań formalnych.,..

2025-01-17 09:40:43
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Nasz Prąd S.A 
4,6 
6 dni temu z pracuj.pl 

Asystent / Asystentka ds. administracji

Twoje zadania: Zarządzanie wszystkimi obowiązkami administracyjnymi (korespondencja, terminy, organizacja biura, zamówienia). Współpraca międzydziałowa. Kontakt z zewnętrznymi firmami i dostawcami. Organizacja i uczestnictwo w spotkaniach. Tworz

2025-01-17 08:51:02
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp...
Wrocław +22km
6 dni temu z praca.pl 

Samodzielny referent w Studium Kształcenia Podyplomowego...

Główne zadania i obowiązki:Obsługa interesantów.Obsługa administracyjna Studium.Wsparcie w obsłudze kursów, w tym m.in.:- kontakt z kandydatami,- planowanie harmonogramu szkoleń,- obsługa administracyjno-finansowa..

2025-01-17 08:06:07
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich... 
2,8 
Wrocław +22km
6 dni temu z erecruiter.pl 

Starszy referent

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Starszy referent Do spraw: wierzycielskich w Drugim Dziale Spraw Wierzycielskich w Izbie Administracji Skarbowej we Wrocławiu Adres urzęd

2025-01-17 08:00:07
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
Wrocław +22km
6 dni temu z Biuletyn informacji publicznej 

Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Biznesu

Opis stanowiska Aktywne poszukiwanie i angażowanie nowych klientów, w tym poprzez organizację konferencji i szkoleń. Precyzyjne zarządzanie danymi klientów w systemie CRM, w tym wprowadzanie i aktualizacja informacji. Tworzenie spersonalizowanyc

2025-01-17 07:30:02
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Malon Group Sp. z o.o
6 dni temu z praca.pl 

Business Development Manager

Twój zakres obowiązków, Pozyskiwanie nowych klientów, Prowadzenie pełnego cyklu sprzedażowego, Prowadzenie negocjacji umowy, Realizacja celów sprzedażowych, Zarządzanie portfolio potencjalnych klientów, Prowadzenie spotkań z klientami poprzez..

2025-01-17 00:40:06
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
LEYTON POLAND sp. z o.o
Wrocław +22km
6 dni temu z pracuj.pl 

Samodzielny referent ds. kadr i płac

Zakres obowiązków:https://bip.medyk-rawicz.com.pl/index.php/ogloszenia/nabor-pracownikow/147-dk-nabor-na-stanowisko-3 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Inne wymagania: Więcej informacji o ofercie pracy i wymag

2025-01-16 18:41:37
od 5840 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia...
Rawicz +36km
7 dni temu z Centralna baza ofert pracy 

Asystent kas samoobsługowych

Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych,obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami,utrzymanie czystości w miejscu pracy,dbanie o ekspozycję towarów.Praca na czas określony: 6 miesięcy z możliwością prz

2025-01-16 18:41:34
od 4666 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Ipracujzdalnie.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wrocław +22km
7 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu 

Dyrektor wydziału podatków

Zakres obowiązków:- Kierowanie i sprawowanie nadzoru nad całokształtem pracy Wydziału.- Ustalanie zakresów czynności pracownikom Wydziału, występowanie z wnioskiem o nagrody, kary, ocenianie pracowników.- Nadzorowanie prac związanych z procedura

2025-01-16 18:41:34
od 4666 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Urząd gminy żórawina
Żórawina +39km
7 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu 

Asystent / Asystentka działu finansowo - księgowego

Twój zakres obowiązków, Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna w głownej mierze za wprowadzanie faktur zakupowych do systemu oraz obsługę procesu akceptacji zakupów. Ponadto, będzie wspierać dział finansowy w codziennych obowiązkach, w ty

2025-01-16 17:40:39
Fanuc Polska Sp. z o.o
Wrocław +22km
7 dni temu z pracuj.pl 

Koordynator ds. dokumentacji technicznej i jakościowej

Tworzenie, wdrażanie i utrzymanie dokumentacji jakościowej związanej z procesami jakościowymi oraz spawalniczymi zgodnie z normami i wymaganiami klienta, opracowywanie instrukcji technologicznych oraz standardów jakościowych, nadzór nad spełnien

2025-01-16 15:22:17
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
REMAK-ENERGOMONTAŻ SPÓŁKA AKCYJNA
Wrocław +22km
7 dni temu z praca.pl 

Młodszy Asystent Księgowości

Opis stanowiska Wsparcie dla działu księgowości w codziennych obowiązkach. Fakturowanie oraz obsługa dokumentacji księgowej. Archiwizacja dokumentów księgowych. Prowadzenie zestawień dotyczących faktur zakupowych

2025-01-16 15:04:02
Umowa: Inna Rodzaj pracy: Stała
Wrocław +22km
7 dni temu z praca.pl 

Koordynator Działu Ogrodniczego

Opis stanowiska Nadzór i koordynacja pracy zespołu ogrodników Kontakt i współpraca z firmami remontowymi i serwisowymi Utrzymywanie czystości terenów zielonych Raportowanie usterek i zarządzanie ewidencją narzędzi/urządzeń Planowanie zakupów zgo

2025-01-16 15:01:02
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Wrocław +22km
7 dni temu z praca.pl 

Konsultant - Sprzedawca| Wrocław| ul. Borkowska

Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa Klientów, Doradzanie Klientom przy doborze kosmetyków do pielęgnacji i wizażu, Dbanie o ekspozycję produktów i estetyczny wygląd sklepu, Przyjmowanie i rozkładanie towaru na półki, Kompletowanie..

2025-01-16 14:40:38
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
HEBE Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja
Wrocław +22km
7 dni temu z pracuj.pl 

Starszy Referent w Wydziale Świadczeń Opieki...

Twój zakres obowiązków, Prowadzenie spraw administracyjnych oraz ewidencji korespondencji zapewniających właściwe funkcjonowanie Wydziału;, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Wydziału oraz monitorowanie prawidłowego obiegu..

2025-01-16 14:40:38
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
DOLNOŚLĄSKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ
Wrocław +22km
7 dni temu z pracuj.pl 

Asystent / Asystentka w kancelarii prawnej -...

Twój zakres obowiązków, formatowanie i wysyłania pism, dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji, przygotowywanie dokumentów do wysyłki, zakładanie akt sprawy, archiwizacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemów informatycznych,.

2025-01-16 12:40:42
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Kancelaria Radcy Prawnego Mateusz Płudowski
7 dni temu z pracuj.pl 

Konsultant ds. KPI

Twój zakres obowiązków, Współpraca z Zarządem oraz kadrą managerską w zakresie projektowania i oceny KPI, dostosowanych do strategicznych celów Grupy Kapitałowej, Przegląd istniejących wskaźników, identyfikacja obszarów wymagających poprawy oraz

2025-01-16 12:40:42
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Impel S.A
Wrocław +22km
7 dni temu z pracuj.pl 

Dyrektor/ka ds. Retail

Twój zakres obowiązków, Kierowanie i prowadzenie strategii retailowej:, , • Zapewnienie wizji, kierunku i przywództwa dla Retail Managerów w celu osiągnięcia zaplanowanych celów sprzedaży. , • Maksymalizowanie możliwości biznesowych poprzez..

2025-01-16 12:40:42
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Via Outlets Poland Management Sp. z o.o
7 dni temu z pracuj.pl 

Kierownik Oddziału

Twój zakres obowiązków, profesjonalna obsługa obecnych klientów, pozyskiwanie nowych kontrahentów, monitorowanie działań konkurencji, prowadzenie aktywnych działań handlowych w podległym regionie, efektywne zarządzanie zespołem, bieżące..

2025-01-16 10:40:28
Rodzaj pracy: Stała
AUTO LAND POLSKA S.A
7 dni temu z pracuj.pl 

Specjalista ds. Administracji Systemami ERP

Opis stanowiska Administrowanie systemem ERP oraz monitorowanie jego efektywności, Pierwsza linia wsparcia dla użytkowników systemu ERP, zapewnienie rozwiązań ich problemów oraz bieżąca analiza potrzeb, Zarządzanie zakresami uprawnień, testowani

2025-01-16 09:01:01
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
7 dni temu z praca.pl 

ASYSTENTKA ZARZĄDU - expert od zadań specjalnych...

Jeżeli uwielbiasz film „Diabeł ubiera się u Prady” to czytasz właściwą ofertę pracy, dla naszego klienta który produkuje wypasione skrzynie dla branży militarnej poszukujemy osoby do zadań specialnych. Obecnie poszukujemy na stanowisko: ASYSTENT

2025-01-16 07:02:41
Walter-Fach-Kraft Personal GmbH 
4,4 
Wrocław +22km
7 dni temu z gowork.pl 

Asystentka Biznesowa z Językiem Niemieckim

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą z 16-letnim doświadczeniem na rynku polskim i zagranicznym, specjalizującą się w dostarczaniu detali CNC, normaliów oraz zaopatrzeniu utrzymania ruchu w branży systemów przenośnikowych. W związku z rozw

2025-01-16 07:02:41
GRZEGORZ JĘDRYCH MATERIALIS
7 dni temu z gowork.pl 
Szukasz pracownika biurowego do swojej firmy, asystentki do swojego przedsiębiorstwa, czy może koordynatora, który pomoże tobie w realizacji wielu złożonych projektów? Dobrze trafiłeś, w tej kategorii znajdziesz to i jeszcze więcej. Znajdź sekretarkę, fakturzystę, stażystę, konsultanta, księgowego czy referenta w Trzebnicy. Potrzebujesz osób ze znajomością języka angielskiego, niemieckiego, rosyjskiego czy mandaryńskiego? Nie ma problemu, z nami znajdziesz każdego pracownika związanego z administracją biurową. Znajdziesz osoby z doświadczeniem, a także osoby, które tego doświadczenia chciałyby nabrać w twojej firmie w Trzebnicy. W tej kategorii znajdziesz zarówno pracowników szukający zatrudnienia na stałe jak i na zastępstwo. Pamiętaj tylko by tworząc ogłoszenie oznaczyć obowiązki i wymagania od kandydata, ale również korzyści jakie osiągnie wybierając twoją firmę.
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości

Otrzymuj powiadomienia o nowych ofertach pracy w Trzebnicy

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Już 77 243 użytkowników otrzymuje powiadomienia o ofertach pracy