Główne zadania na stanowisku: przygotowanie ogłoszeń i prezentacji na stronie firmowej Emtor oraz portalach krajowych i zagranicznych rozwijanie i koordynowanie sprzedaży w sklepie internetowym nadzorowanie edycji biuletynów informacyjnych obsłu
2025-03-19 11:30:25Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i ICT Negocjacje warunków ws
2025-01-12 09:00:03Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i ICT Negocjacje warunków ws
2025-01-12 09:00:03Finanse / Bankowość / Księgowość: Księgowy/a
2025-01-16 08:55:05Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i ICT Negocjacje warunków ws
2025-01-12 09:00:03Asystencka praca / Personel biurowy: pozostałe, Praca socjalna
2025-01-11 08:55:04Asystencka praca / Personel biurowy
2025-01-11 08:55:04Kadry / HR / Doradztwo zawodowe
2025-01-11 08:55:04Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka, Medycyna / Farmacja / Kosmetologia / Zdrowie, Organizacje pozarządowe (NGO): pozostałe
2025-01-10 08:55:04Asystencka praca / Personel biurowy
2025-01-01 08:55:04Asystencka praca / Personel biurowy, Nieruchomości: pozostałe
2024-12-21 08:55:04Zakres obowiązków:Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:wykonywanie czynności kancelaryjno-biurowych, obsługa aplikacji biurowych;sporządzanie projektów pism, prowadzenie korespondencji;prowadzenie urządzeń ewidencyjnych określonych w przepis
2024-12-19 18:41:25Sprzedaż / Obsługa klienta
2024-12-11 08:55:07Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka
2024-12-06 08:55:04Administracja publiczna, Edukacja / Szkolenia, Tłumaczenia
2024-11-30 08:55:04Asystencka praca / Personel biurowy: pozostałe
2024-11-30 08:55:04Asystencka praca / Personel biurowy
2024-11-23 08:55:03Administracja publiczna, Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka, Bibliotekarstwo / Archiwistyka / Informacja Naukowa
2024-11-20 08:55:05Opis stanowiska Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Przygotowywanie pism i dokumentów na potrzeby prawników Organizacja sekretariatu i dbanie o płynny obieg dokumentacji Zarządzanie kalendarzem spotkań i terminami procesowymi Kont
2025-03-12 14:30:03Opis stanowiska Obsługa klienta przez telefon i e-mail; Wsparcie techniczne: testy internetu, rozwiązywanie problemów, instalacje; Zarządzanie zapytaniami dotyczącymi umów i rozliczeń; Profesjonalne zarządzanie reklamacjami; Sprzedaż dodatkowych
2025-03-14 11:00:03Zadania: Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, Prowadzenie prezentacji systemu, Tworzenie wytycznych d
2025-03-20 15:50:08Opis stanowiska Aktywna sprzedaż produktów i usług dla sektora biznesowego Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Realizacja celów sprzedażowych Udział w szkoleniach zawodowych
2025-03-19 11:20:04Opis stanowiska Aktywna sprzedaż produktów i usług dla sektora biznesowego Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Realizacja celów sprzedażowych Udział w szkoleniach zawodowych
2025-03-19 11:20:04(praca mobilna) obszar operacyjny: Bydgoszcz, Elbląg, Gdańsk, Gorzów Wielkopolski, Konin, Koszalin, Kwidzyń, Piła, Poznań, Szczecin, Włocławek, Wrocław, Zielona Góra, Kołobrzeg, Starogard Gdański, Stargard, Grudziądz, Inowrocław, Żagań, Lubin Id
2025-03-18 12:11:18Opis zadań:Obsługa urządzeń biurowych. Przyjmowanie interesantów. Nadawanie listów. Przyjmowanie korespondencji. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis o
2025-03-18 18:41:47Praca Oferty pracy Kowale k. Gdańska: Specjalista ds. BHP / Inspektor ds. BHP. Siedziba firmy: Kowale k. Gdańska Zakres prac: projekty budowlane oraz w branży energetycznej w Polsce (praca w delegacji) Oczekujemy: kierunkowe
2025-03-12 20:21:02Zakres obowiązków:wsparcie w czynnościach samoobsługowych, w tym utrzymanie higieny osobistej; wsparcie w prowadzeniu gospodarstwa domowego i wypełnianiu ról społecznych; wsparcie w przemieszczaniu się poza miejscem zamieszkania, wsparcie w pode
2025-02-28 18:42:03Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka
2025-03-14 08:55:04Zakres obowiązków:Rachunkowość Wspólnoty, przygotowywanie pism i dokumentów wewnętrznych, przygotowywanie pism i dokumentów zewnętrznych, obsługa biurowa Wspólnoty. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnieni
2025-03-06 18:41:32Specjalista / Specjalistka ds. AdministracjiTwój zakres obowiązków Samodzielne redagowanie pism administracyjnych na potrzeby Działu Administracyjno - Finansowego, Sporządzanie umów najmu, na usługi księgowe oraz doradcze (DSA) - aktualizacja i
2025-03-05 07:00:55Green Capital S.AZakres obowiązków:zg Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikow
2025-02-27 18:41:45Aktualnie poszukujemy pracowników na stanowisko konsultanta telefonicznego w Media System- Toruń. Współpracujemy z liderami z branży finansowej i ubezpieczeniowej, sprzedając, umawiając spotkania i prowadząc infolinię - w naszym Call Center każd
2025-02-19 15:06:36Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka, Marketing / Reklama / Promocja / PR
2024-12-07 08:55:03Administracja publiczna, Asystencka praca / Personel biurowy, Kadry / HR / Doradztwo zawodowe
2024-11-15 08:55:04Stanowisko: Specjalista ds. Administracji oferta skierowana do osób z niepełnosprawnościami Lokalizacja: Łódź ul. ul. Bartoszewskiego 13 ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura zarządu - kompleksowe wsparcie Zarządu oraz ma
2025-03-20 21:07:02Firma Maxhandel Producent Pelletu Patryk Bryn z Międzyrzecza zatrudni osobę do obsługi klienta i tworzenia treści marketingowych Twój zakres obowiązków: - Obsługa Social Media: Facebook, Instagram, TikTok - Obsługa korespondencji przychodzącej i
2025-03-20 21:07:02Licencjonowana Agencja Ochrony - dynamicznie rozwijająca się firma założona w 1999 roku, aktualnie poszukuje do swojego zespołu: pracownika biurowego. Praca stacjonarna, w niepełnym wymiarze godzin (1/2 etatu). Zatrudnienie na podstawie umowy zl
2025-03-20 21:07:02Szukam osoby do pomocy mi w firmie. Praca z dokumentami oraz uczestniczenie w spotkaniach. Zależy mi na osobie dyspozycyjnej, otwartej która szuka pracy na dłużej. Umowa o pracę, pełen etat. Miejsce pracy Warszawa Mokotów. Mile widziane doświadc
2025-03-20 21:07:02Przyjmiemy na staż Panią do biura handlowego . Mile widziana znajomość środowiska internetu . Prosimy o przesłanie aplikacji wraz z numerem kontaktowym
2025-03-20 21:07:02Praca Pracownik biurowy ds. realizacji projektów, REGIONALNY SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. DR. WŁADYSŁAWA BIEGAŃSKIEGO, Grudziądz
2025-03-20 19:40:10Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr...Praca Pracownik biurowy, ME POLSKA sp. z o.o., Kraków
2025-03-20 19:40:10ME POLSKA sp. z o.oZakres obowiązków:-organizacja funkcjonowania wydziału-Współorganizacja wydarzeń związanych z pomocją Wydziałową-Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach studenckich-Budowanie pozytywnego wizerunku-Zadania administracyjne związane z pracą
2025-03-20 18:41:47Zakres obowiązków:- bieżące utrzymanie porządku i czystości na terenie miasta i gminy, - utrzymanie porządku i czystości w budynku ratusza (piwnicy) oraz przy budynku, - pielęgnacja zieleni na terenie miasta i gminy, - wycinka zakrzaczenia przy
2025-03-20 18:41:47Zakres obowiązków:Prace biurowe: obsługa biura, wprowadzanie dokumentów do systemuJedna zmiana 7-15Miejsce pracy: Elbląg, ul. Niska 8Oferta pracy przeznaczona dla osób z niepełnosprawnościami lub osób na emeryturze. Wymagania:Wymagania konieczne
2025-03-20 18:41:47Zakres obowiązków:Obsługa interesantów, obieg korespondecji w firmie, segregowanie dokumentów, sporządzanie dokumentów w Microsoft Word i Excel, sporządzenie zestawień. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe, inne, średni
2025-03-20 18:41:47Zakres obowiązków:Obsługa telefonu, poczty elektronicznej. Dbanie o czystość i porządek w gabinetach. Przygotowywanie oraz asystowanie podczas wizyt pacjentów. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wynagrodzenie
2025-03-20 18:41:47Zakres obowiązków:CENTRUM KAMIENIA 1 zmiana 8:00-16:00Spisywanie aut wjeżdżających i wyjeżdżających z wagi Rozliczanie wywiezionego towaru/transportów Segregowanie dokumentów Laminowanie cenówek Obsługa klienta (wstępna)Umiejętność obsługi kompu
2025-03-20 18:41:47Zakres obowiązków:kontrola stanu i obsługa zamówień art. biurowych i spożywczych, obsługa spotkań, obsługa floty(rej.pojazdów, kontrola ważnosci badań tech.maszyn i urządzeń), współpraca z działem produkcji, kadr, księgowości i certyfikacji ISO
2025-03-20 18:41:47Zakres obowiązków:wykonywanie prac fizycznych na terenie Gminy Krzymów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrow
2025-03-20 18:41:47Zakres obowiązków:Zakładanie akt osobowych. Przygotowywanie umów.Tworzenie list płac. Obliczanie wysokości wynagrodzeń. Deklaracja ZUS. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcąceInne wymagania: doświ
2025-03-20 18:41:47