Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i ICT Negocjacje warunków ws
2025-01-12 09:00:03Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i ICT Negocjacje warunków ws
2025-01-12 09:00:03Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i ICT Negocjacje warunków ws
2025-01-12 09:00:03Twój zakres obowiązków, Do zakresu zadań Dyrektora należy realizacja zadań statutowych Biblioteki. Statut biblioteki jest dostępny na stronie www.bip.tczew.pl zakładka instytucja kultury - Miejska Biblioteka Publiczna im. Aleksandra Skulteta w.
2025-01-16 12:40:42Zakres obowiązków:Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie: https://bip.tczew.pl/wiadomosci/1150/wiadomosc/798423/konkurs_na_stanowisko_dyrektora_miejskiej_biblioteki_publicznej_Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem
2025-01-15 18:41:46Zakres obowiązków:Pomoc asystenta w szczególności polega na wykonywaniu czynności dnia codziennego dla uczestnika, wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane miejsce, załatwianiu spraw urzędowych, korzystaniu z dóbr kultur
2025-01-14 18:42:15Zatrudnimy: Koordynatora kontraktu w dziale utrzymania czystości, kt óry będzie odpowiedzialny za:Nadz ór nad realizacją usługi zespołu sprzątającego w spos ób zapewniający efektywne wykonywanie zadań wobec KlientaKontrolę jakości wykonywanej us
2025-01-09 11:53:34Oferujemy: Uczciwe wynagrodzenie w oparciu o Umowę o Pracę (5000 zł brutto). Pracę dwuzmianową..
2025-01-07 16:21:03Zatrudnimy: Koordynatora kontraktu w dziale utrzymania czystości, który będzie odpowiedzialny za: Nadzór nad realizacją usługi zespołu sprzątającego w sposób zapewniający efektywne wykonywanie zadań wobec Klienta. Kontrolę jakości wykonywanej usługi
2025-01-07 13:34:03Zatrudnimy: Koordynatora kontraktu w dziale utrzymania czystości, który będzie odpowiedzialny za:· Nadzór nad realizacją usługi zespołu sprzątającego w sposób zapewniający efektywne wykonywanie zadań wobec Klienta· Kontrolę jakości wykonywanej u
2025-01-05 05:25:42(1106274) KONSULTANT Z JĘZ. UKRAIŃSKIM Miejsce pracy: Pruszcz Gdański Nr Ref. : KJU-122024 Szukasz stabilnego zatrudnienia w branży HR? Znasz język ukraiński lub rosyjski? Masz doświadczenie w obsłudze..
2024-12-14 11:54:01Your responsibilities, Commercial Strategy: Develop and execute strategies to achieve revenue growth for assigned products/markets., Sales Tools and Training: Create competitor cross references, product brochures, presentations, and train sales..
2024-11-21 13:40:37Your responsibilities, Your profile:, , • If you are an experienced manager and natural born leader, you like to work with people by people and for people, you know how to lead the operational team to success, we would love to hear how you do it?,..
2024-11-04 10:40:47(1105131) Grupa Progres to firma z polskim kapitałem, która wspiera przedsiębiorstwa i pracowników na terenie całej Polski, oferując nowoczesne usługi HR. Obecnie dla jednego z naszych Klientów..
2024-10-29 11:54:02Wymagania: - wykształcenie średnie, mile widziane wyższe, - doświadczenie w zawodzie minimum 5 lat
2024-10-26 11:54:02Twój zakres obowiązków, Pozyskiwanie ofert, Przygotowanie ofert i zarządzanie nimi w firmowym systemie CRM, Budowanie bazy klientów i aktywny kontakt z klientem, Sporządzanie i sprawdzanie umów oraz dokumentacji związanej z transakcjami..
2024-10-25 12:40:51Twój zakres obowiązków, przeprowadzanie kontroli wewnętrznych w zakresie BHP i ochrony p.poż., wspieranie kadry kierowniczej w obszarze stosowania i interpretowania przepisów BHP, prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, udział w opracowaniu oceny..
2024-10-17 16:40:54(1104685) Grupa Progres to firma z polskim kapitałem, która wspiera przedsiębiorstwa i pracowników na terenie całej Polski, oferując nowoczesne usługi HR. Obecnie dla jednego z naszych Klientów..
2024-10-11 11:54:01(1104507) Grupa Progres to firma z polskim kapitałem, która wspiera przedsiębiorstwa i pracowników na terenie całej Polski, oferując nowoczesne usługi HR. Obecnie dla jednego z naszych Klientów..
2024-10-04 11:54:02(1104413) Firma PHU Ślizex zatrudni osobę na stanowisku - pracownik biurowy w sekretariacie! Praca na cały etat od 8. 00 do 16. 00. Miejsce wykonywania pracy Rudno Oczekiwania: Doświadczenie w pracy..
2024-10-03 11:54:05Zakres obowiązków: -Obsługa Klientów Indywidualnych oraz firmowych. -Monitorowanie płatności faktur, rozliczeń, wystawianie faktur, wprowadzanie paragonów. -Przygotowywanie dokumentów dla działu księgowego. -Udzielanie inf
2024-10-01 11:54:01Zadania: Specjalista będzie współpracował bezpośrednio z kierownikiem sekcji części zamiennych w zakresie bieżących kontaktów z dostawcami z Polski i zagranicy; będzie odpowiedzialny za prowadzenie wymaganej dokumentacji zakupowej (faktury, doku
2025-01-16 11:57:46Zadania: rejestrowanie, dekretowanie oraz archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej firmy, nadzór nad dokumentami formalno-prawnymi przekazywanymi do podpisu Członków Zarządu, nadawanie i przyjmowanie korespondencji kurierskiej i p
2025-01-16 15:25:53Opis stanowiska Rejestracja i archiwizacja korespondencji, Nadzór nad dokumentacją prawną do podpisów Zarządu, Obsługa korespondencji kurierskiej i pocztowej, Organizacja zakupów biurowych i kontrola realizacji, Obsługa gości i spotkań, Obsługa
2025-01-18 15:26:02Twoje główne zadania: Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży. Tworzenie własnego biznesu. Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych Konsultantów oraz Liderów Sprzedaży. Aktywne budowanie portfela klientow. Realizacja strategii sprzedażowych
2025-01-17 13:27:39Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwa
2025-01-17 13:27:19Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy.Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do
2025-01-17 13:27:17Twój zakres obowiązków, Do zakresu zadań Dyrektora należy realizacja zadań statutowych Biblioteki. Statut biblioteki jest dostępny na stronie www.bip.tczew.pl zakładka instytucja kultury - Miejska Biblioteka Publiczna im. Aleksandra Skulteta w.
2025-01-16 12:40:42Zakres obowiązków:Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie: https://bip.tczew.pl/wiadomosci/1150/wiadomosc/798423/konkurs_na_stanowisko_dyrektora_miejskiej_biblioteki_publicznej_Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem
2025-01-15 18:41:46Zakres obowiązków:Pomoc asystenta w szczególności polega na wykonywaniu czynności dnia codziennego dla uczestnika, wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane miejsce, załatwianiu spraw urzędowych, korzystaniu z dóbr kultur
2025-01-14 18:42:15Zatrudnimy: Koordynatora kontraktu w dziale utrzymania czystości, kt óry będzie odpowiedzialny za:Nadz ór nad realizacją usługi zespołu sprzątającego w spos ób zapewniający efektywne wykonywanie zadań wobec KlientaKontrolę jakości wykonywanej us
2025-01-09 11:53:34Oferujemy: Uczciwe wynagrodzenie w oparciu o Umowę o Pracę (5000 zł brutto). Pracę dwuzmianową..
2025-01-07 16:21:03Zatrudnimy: Koordynatora kontraktu w dziale utrzymania czystości, który będzie odpowiedzialny za: Nadzór nad realizacją usługi zespołu sprzątającego w sposób zapewniający efektywne wykonywanie zadań wobec Klienta. Kontrolę jakości wykonywanej usługi
2025-01-07 13:34:03Zatrudnimy: Koordynatora kontraktu w dziale utrzymania czystości, który będzie odpowiedzialny za:· Nadzór nad realizacją usługi zespołu sprzątającego w sposób zapewniający efektywne wykonywanie zadań wobec Klienta· Kontrolę jakości wykonywanej u
2025-01-05 05:25:42(1106274) KONSULTANT Z JĘZ. UKRAIŃSKIM Miejsce pracy: Pruszcz Gdański Nr Ref. : KJU-122024 Szukasz stabilnego zatrudnienia w branży HR? Znasz język ukraiński lub rosyjski? Masz doświadczenie w obsłudze..
2024-12-14 11:54:01Your responsibilities, Commercial Strategy: Develop and execute strategies to achieve revenue growth for assigned products/markets., Sales Tools and Training: Create competitor cross references, product brochures, presentations, and train sales..
2024-11-21 13:40:37Your responsibilities, Your profile:, , • If you are an experienced manager and natural born leader, you like to work with people by people and for people, you know how to lead the operational team to success, we would love to hear how you do it?,..
2024-11-04 10:40:47(1105131) Grupa Progres to firma z polskim kapitałem, która wspiera przedsiębiorstwa i pracowników na terenie całej Polski, oferując nowoczesne usługi HR. Obecnie dla jednego z naszych Klientów..
2024-10-29 11:54:02Wymagania: - wykształcenie średnie, mile widziane wyższe, - doświadczenie w zawodzie minimum 5 lat
2024-10-26 11:54:02Twój zakres obowiązków, Pozyskiwanie ofert, Przygotowanie ofert i zarządzanie nimi w firmowym systemie CRM, Budowanie bazy klientów i aktywny kontakt z klientem, Sporządzanie i sprawdzanie umów oraz dokumentacji związanej z transakcjami..
2024-10-25 12:40:51Twój zakres obowiązków, przeprowadzanie kontroli wewnętrznych w zakresie BHP i ochrony p.poż., wspieranie kadry kierowniczej w obszarze stosowania i interpretowania przepisów BHP, prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, udział w opracowaniu oceny..
2024-10-17 16:40:54(1104685) Grupa Progres to firma z polskim kapitałem, która wspiera przedsiębiorstwa i pracowników na terenie całej Polski, oferując nowoczesne usługi HR. Obecnie dla jednego z naszych Klientów..
2024-10-11 11:54:01(1104507) Grupa Progres to firma z polskim kapitałem, która wspiera przedsiębiorstwa i pracowników na terenie całej Polski, oferując nowoczesne usługi HR. Obecnie dla jednego z naszych Klientów..
2024-10-04 11:54:02(1104413) Firma PHU Ślizex zatrudni osobę na stanowisku - pracownik biurowy w sekretariacie! Praca na cały etat od 8. 00 do 16. 00. Miejsce wykonywania pracy Rudno Oczekiwania: Doświadczenie w pracy..
2024-10-03 11:54:05Zakres obowiązków: -Obsługa Klientów Indywidualnych oraz firmowych. -Monitorowanie płatności faktur, rozliczeń, wystawianie faktur, wprowadzanie paragonów. -Przygotowywanie dokumentów dla działu księgowego. -Udzielanie inf
2024-10-01 11:54:01Twój zakres obowiązków, skanowanie i wprowadzanie dokumentów kosztowych do programu ERP,, wsparcie administracji i pracy biura,..
2025-01-18 23:40:04Praca Oferty pracy Rusocin: Pracownik biurowy. Hurtownia budowlana zatrudni pracownika biurowego. Twój zakres obowiązków: - bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów hurtowni
2025-01-17 20:21:03Praca Oferty pracy Pruszcz Gdański: Sekretarka. Kancelaria Notarialna w Pruszczu Gdańskim zatrudni pracownika do obsługi sekretariatu. Wymagana biegłość w pracy na komputerze, dokładność, komunikatywność i
2025-01-17 10:21:03Wymagania: status studenta, mile widziani studenci I-IV roku, zaangażowania i bardzo dobrych zdolności organizacyjnych-odpowiedzialności i umiejętności">
2025-01-16 16:21:03Zakres obowiązków:Przetwarzanie dokumentacji biurowej, współpraca z różnymi działami firmy, wystawianie i weryfikacja dokumentów księgowych, obsługa sprzętu biurowego i programów komputerowych, analiza i sprawdzanie dokumentów, wykonywanie innyc
2025-01-15 18:41:46Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Wymagania inne:staż dla osób poniżej 30 roku życia - wystawianie faktur sprzedaży,">
2025-01-14 10:21:03Zakres obowiązków:Konkurs na stanowisko stażysta do sekretariatu w wydziale orzeczniczym w Sądzie Rejonowym w Starogardzie Gdańskim. Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: protokołowanie na rozprawach i posiedzen
2025-01-13 18:41:32Opis zadań:- wystawianie faktur sprzedaży,- wystawianie faktur korygujących,- prowadzenie rejestru kontrahentów,- weryfikowanie i akceptowanie not korygujących,- archiwizowanie kopii dokumentów sprzedaży,- sporządzanie rejestrów sprzedaży,- orga
2025-01-13 18:41:32