Administracja biurowa Tczew

Znaleźliśmy 9 ofert
Oferta sponsorowana

Business Development Manager w branży TSL @ PEKO...

Doświadczenie w sprzedaży usług spedycji morskiej Umiejętność budowania długotrwałych relacji biznesowych Prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania podróży służbowych Szukamy osób mieszkających w południowych regionach Polski Dołącz do zgranego 6-os

2024-11-14 12:16:12
PEKO SPEDYCJA MIĘDZYNARODOWA W. JANKOWSKI...
Sopot +40km
nofluffjobs.com 
Pozostałe ogłoszenia

Asystent/ka biurowy/a Nowe

Zakres obowiązków:- obsługa biura,- kontakt z klientem,- Czas pracy: pn. czw 8:00-16:00 ; pt 7:00-15:00- Wynagrodzenie od 5000 zł brutto do uzgodniea z PracodawcąOsoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na adres: sekretariat@biurojanina

2025-01-30 18:42:16
od 5000 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Biuro Rachunkowe Janina sp. z o.o
Dzisiaj z Centralna baza ofert pracy 

Asystentka biura

(1107267) Poszukujemy asystentki do biura. Twój zakres obowiązków Główne zadania na stanowisku: - edycja ofert na Allegro - tworzenie i edycja grafik w programie Canva - pomoc w sprawach bieżących..

2025-01-28 11:54:06
2 dni temu z tcz.pl 

Business Development Manager (branża oponiarska)

Twój zakres obowiązków, Planowanie, kierowanie i kontrola realizacji eksportu firmy., Rozwój strategii eksportowych oraz współpraca z kontrahentami zewnętrznymi., Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz innymi podmiotami rynku..

2025-01-24 14:40:57
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Grafton Recruitment 
4,3 
6 dni temu z pracuj.pl 

Dyrektor Miejskiej Biblioteki Publicznej

Twój zakres obowiązków, Do zakresu zadań Dyrektora należy realizacja zadań statutowych Biblioteki. Statut biblioteki jest dostępny na stronie www.bip.tczew.pl zakładka instytucja kultury - Miejska Biblioteka Publiczna im. Aleksandra Skulteta w.

2025-01-16 12:40:42
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
GMINA MIEJSKA TCZEW
14 dni temu z pracuj.pl 

Dyrektor miejskiej biblioteki publicznej

Zakres obowiązków:Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie: https://bip.tczew.pl/wiadomosci/1150/wiadomosc/798423/konkurs_na_stanowisko_dyrektora_miejskiej_biblioteki_publicznej_Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem

2025-01-15 18:41:46
od 4666 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE
15 dni temu z Centralna baza ofert pracy 

Opiekun w asystencji ( asystent osobisty osoby...

Zakres obowiązków:Pomoc asystenta w szczególności polega na wykonywaniu czynności dnia codziennego dla uczestnika, wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane miejsce, załatwianiu spraw urzędowych, korzystaniu z dóbr kultur

2025-01-14 18:42:15
Umowa zlecenie Rodzaj pracy: Stała
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W TCZEWIE
16 dni temu z Centralna baza ofert pracy 

Koordynator kontraktu w dziale utrzymania czystości

Zatrudnimy: Koordynatora kontraktu w dziale utrzymania czystości, kt óry będzie odpowiedzialny za:Nadz ór nad realizacją usługi zespołu sprzątającego w spos ób zapewniający efektywne wykonywanie zadań wobec KlientaKontrolę jakości wykonywanej us

2025-01-09 11:53:34
21 dni temu z jobs.pl 

Koordynator Kontraktu w dziale utrzymania czystości

Oferujemy: Uczciwe wynagrodzenie w oparciu o Umowę o Pracę (5000 zł brutto). Pracę dwuzmianową..

2025-01-07 16:21:03
23 dni temu z trojmiasto.pl 

Koordynator Kontraktu w dziale utrzymania czystości

Zatrudnimy: Koordynatora kontraktu w dziale utrzymania czystości, który będzie odpowiedzialny za: Nadzór nad realizacją usługi zespołu sprzątającego w sposób zapewniający efektywne wykonywanie zadań wobec Klienta. Kontrolę jakości wykonywanej usługi

2025-01-07 13:34:03
5000 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Dussmann Polska Sp z o o
23 dni temu z praca.pl 
Oferta sponsorowana

Office Assistant @ Parleto

Podchodzisz do ludzi z uśmiechem i otwartością jesteś osobą metodyczną i lubisz, kiedy możesz działać wg procesu potrafisz redagować pisemną komunikację formalną cechuje Cię skrupulatność - dokładne sprawdzenie dokumentów przed podpisaniem jest

2025-01-03 15:28:53
Parleto
Gdańsk +30km
nofluffjobs.com 
Oferta sponsorowana

Business Development Manager - Ocean & Air Freight...

Doświadczenie w sprzedaży usług transportowych morskich/lotniczych/drogowych Komunikatywna znajomość języka angielskiego Samodzielność i doświadczenie w negocjacjach biznesowych Umiejętności komunikacyjne oraz bardzo dobra organizacja pracy Włas

2025-01-08 11:31:53
NWIC - New Wave International Cargo, Poland
Gdynia +50km
nofluffjobs.com 
Podobne oferty pracy
Oferta sponsorowana

Asystent Oddziału

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Organizacja pracy biura oddziału – dbanie o dokumenty, terminarze i kontakt z klientami - Obsługa administracyjna – nadzór nad umowami, dokumentacją i korespondencją - Współpraca z zespołem – wspieranie pracowników oddziału

2025-01-29 11:30:20
BOWIM S.A 
3,7 
Gdańsk +30km
aplikuj.pl 
Oferta sponsorowana

Specjalista ds. administracji

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków:obsługa kadrowo-płacowa pracowników ewidencjonowanie danych płacowych w systemie kadrowo-płacowymnaliczanie wynagrodzeń oraz przygotowywanie list płac,prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem, w tym przyg

2025-01-27 11:30:14
JUN - BUD USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE MARTYNA...
Dzierzgoń +42km
aplikuj.pl 
Oferta sponsorowana

Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta...

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie - udzielenie informacji na temat procesu reklamacyjnego/statusu - przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu WY

2025-01-24 15:30:13
ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K
Gdańsk +30km
aplikuj.pl 
Oferta sponsorowana

Specjalista ds. administracji i rekrutacji @...

Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie. Znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook), Canva, Google Apps (Sheets, Meet itp.) Samodzielność, odpowiedzialność i inicjatywa w działaniu. Umiejętność pra

2025-01-22 10:25:14
TMS Personal
Gdańsk +30km
nofluffjobs.com 

Asystentka biura

(1107267) Poszukujemy asystentki do biura. Twój zakres obowiązków Główne zadania na stanowisku: - edycja ofert na Allegro - tworzenie i edycja grafik w programie Canva - pomoc w sprawach bieżących..

2025-01-28 11:54:06
2 dni temu z tcz.pl 

Asystentka biura

Twój zakres obowiązków, Główne zadania na stanowisku:, - edycja ofert na Allegro, - tworzenie i edycja grafik w programie Canva, - pomoc w sprawach bieżących firmy..

2025-01-21 16:40:34
YOU SELL PL sp. z o.o
9 dni temu z pracuj.pl 

Opiekun w asystencji ( asystent osobisty osoby...

Zakres obowiązków:Pomoc asystenta w szczególności polega na wykonywaniu czynności dnia codziennego dla uczestnika, wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane miejsce, załatwianiu spraw urzędowych, korzystaniu z dóbr kultur

2025-01-14 18:42:15
Umowa zlecenie Rodzaj pracy: Stała
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W TCZEWIE
16 dni temu z Centralna baza ofert pracy 

Koordynator kontraktu w dziale utrzymania czystości

Zatrudnimy: Koordynatora kontraktu w dziale utrzymania czystości, kt óry będzie odpowiedzialny za:Nadz ór nad realizacją usługi zespołu sprzątającego w spos ób zapewniający efektywne wykonywanie zadań wobec KlientaKontrolę jakości wykonywanej us

2025-01-09 11:53:34
21 dni temu z jobs.pl 

Koordynator Kontraktu w dziale utrzymania czystości

Oferujemy: Uczciwe wynagrodzenie w oparciu o Umowę o Pracę (5000 zł brutto). Pracę dwuzmianową..

2025-01-07 16:21:03
23 dni temu z trojmiasto.pl 

Koordynator / Koordynatorka ds. sprawozdawczości Nowe

Twój zakres obowiązków, Udział w sporządzaniu skonsolidowanego sprawozdania finansowego, Udział w tworzeniu polityki rachunkowości dla spółek z Grupy kapitałowej, Udział w szkoleniach z przepisów rachunkowości międzynarodowej, Analizowanie zmian

2025-01-30 16:40:40
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
LPP S.A 
2,9 
Dzisiaj z pracuj.pl 

Pracownik biurowy szkoły językowej w Pruszczu... Nowe

Wymagania: status studenta, mile widziani studenci I-IV roku, zaangażowania i bardzo dobrych zdolności organizacyjnych-odpowiedzialności i umiejętności">

2025-01-30 14:21:03
Dzisiaj z trojmiasto.pl 

Koordynator Oddziału Kurierskiego Nowe

Twój zakres obowiązków, zarządzanie, organizowanie tras kurierskich,, monitorowanie aktywności kurierskich w zakresie doręczania i odbioru przesyłek,, kontrola rozładunku i załadunku samochodów frachtowych,, dbanie o jakość usług świadczonych..

2025-01-30 11:40:50
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
AMBRO EXPRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ...
Dzisiaj z pracuj.pl 

Starszy Specjalista ds. BHP i PPOŻ Nowe

Twój zakres obowiązków, Kreowanie i doskonalenie narzędzi służących do realizacji celów strategicznych wynikających z Polityki Bezpieczeństwa i Higieny Pracy Grupy Energa oraz celów i inicjatyw operacyjnych w obszarze BHP, Opracowywanie..

2025-01-30 09:40:53
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
ENERGA Wytwarzanie SA
Dzisiaj z pracuj.pl 

Pracownik biurowy szkoły językowej w Pruszczu...

Wymagania: status studenta, mile widziani studenci I-IV roku, zaangażowania i bardzo dobrych zdolności organizacyjnych-odpowiedzialności i umiejętności">

2025-01-27 18:21:03
3 dni temu z trojmiasto.pl 

Fakturzysta

Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Wymagania inne:staż dla osób poniżej 30 roku życia - wystawianie faktur sprzedaży,">

2025-01-27 10:21:03
Siwiałka +15km
3 dni temu z trojmiasto.pl 

Specjalista ds. BHP w firmie produkcyjnej

Twój zakres obowiązków, Koordynowanie działań związanych z obszarem BHP , Ppoż w firmie produkcyjnej w tym opracowywanie i wdrażanie norm oraz standardów BHP w organizacji, Inicjowanie działań mających na celu poprawę wskaźników bezpieczeństwa.

2025-01-24 17:40:34
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Base Group sp. z o.o 
4,1 
6 dni temu z pracuj.pl 

Pracownik biurowy szkoły językowej w Pruszczu...

Wymagania: status studenta, mile widziani studenci I-IV roku, zaangażowania i bardzo dobrych zdolności organizacyjnych-odpowiedzialności i umiejętności">

2025-01-23 14:21:04
7 dni temu z trojmiasto.pl 

Pracownik biurowy

Twój zakres obowiązków, Kontakt z klientami – czasem z uśmiechem, czasem z cierpliwością, zawsze profesjonalnie., Dbanie o dokumentację – porządek w papierach to porządek w głowie., Współpraca z zespołem – nie jesteśmy samotnymi wyspami,..

2025-01-23 13:40:55
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
ULA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7 dni temu z pracuj.pl 

Asystent/Asystentka Inżyniera Budowy

W związku z dynamicznym rozwojem firma JAREX Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko Asystent/Asystentka Inżyniera Budowy .Napędza Cię Energia Tworzenia i spełniasz poniższe oczekiwania ? Dołącz do nas ! Asystent/Asystentka Inżyniera Budow

2025-01-23 07:01:23
JAREX SP Z O O
7 dni temu z gowork.pl 

Pracownik biurowy

Praca Oferty pracy Pruszcz Gdanski: Pracownik biurowy. Czy lubisz prace biurowe, lubisz dłubanie w papierach, odnajdujesz się w cyfrowym świecie niczym ryba w wodzie, nie boisz się faktur? Czy program Office i

2025-01-22 10:21:06
8 dni temu z trojmiasto.pl 

Pracownik biurowy szkoły językowej w Pruszczu...

Wymagania: status studenta, mile widziani studenci I-IV roku, zaangażowania i bardzo dobrych zdolności organizacyjnych-odpowiedzialności i umiejętności">

2025-01-20 20:21:01
10 dni temu z trojmiasto.pl 

Pracownik administracyjno-biurowy

Twój zakres obowiązków, skanowanie i wprowadzanie dokumentów kosztowych do programu ERP,, wsparcie administracji i pracy biura,..

2025-01-18 23:40:04
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Niemann Polska Sp. z o.o
Rekcin +21km
12 dni temu z pracuj.pl 

Pracownik biurowy

Praca Oferty pracy Rusocin: Pracownik biurowy. Hurtownia budowlana zatrudni pracownika biurowego. Twój zakres obowiązków: - bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów hurtowni

2025-01-17 20:21:03
Rusocin +19km
13 dni temu z trojmiasto.pl 

Sekretarka

Praca Oferty pracy Pruszcz Gdański: Sekretarka. Kancelaria Notarialna w Pruszczu Gdańskim zatrudni pracownika do obsługi sekretariatu. Wymagana biegłość w pracy na komputerze, dokładność, komunikatywność i

2025-01-17 10:21:03
13 dni temu z trojmiasto.pl 

Pracownik biurowy szkoły językowej w Pruszczu...

Wymagania: status studenta, mile widziani studenci I-IV roku, zaangażowania i bardzo dobrych zdolności organizacyjnych-odpowiedzialności i umiejętności">

2025-01-16 16:21:03
14 dni temu z trojmiasto.pl 

Asystent w dziale sprzedaży

Asystent w dziale sprzedażyTwój zakres obowiązków ​​​​​Praca w środowisku SALESFORCE (baza danych Klientów) Aktywny udział w przygotowaniu ofert kontraktów serwisowych Wsparcie administrowania procesu sprzedaży pojazdów (przyjmowanie, wydawanie

2025-01-11 07:01:54
Volvo Trucks Polska 
4,4 
19 dni temu z gowork.pl 

Asystent w dziale sprzedaży

Twój zakres obowiązków, ​​​​​Praca w środowisku SALESFORCE (baza danych Klientów), Aktywny udział w przygotowaniu ofert kontraktów serwisowych, Wsparcie administrowania procesu sprzedaży pojazdów (przyjmowanie, wydawanie pojazdów, tworzenie..

2025-01-10 16:40:26
Rodzaj pracy: Stała
Volvo Trucks
20 dni temu z pracuj.pl 

Pracownik biurowy

Praca Oferty pracy Pruszcz Gdański: Pracownik biurowy. Firma handlowa poszukuje osoby do pracy administracyjnej. Do obowiązków będą należeć czynności związane z obsługą programu handlowo-księgowego

2025-01-10 16:21:02
20 dni temu z trojmiasto.pl 

Koordynator Regionalny ds. OZE (farmy wiatrowe...

Twój zakres obowiązków, Poszukiwanie wskazanych nieruchomości pod projekty parków wiatrowych lub farm fotowoltaicznych na terenie województwa i jego okolicach, Prowadzenie negocjacji z właścicielami gruntu i doprowadzanie do zawarcia umów..

2025-01-10 14:40:34
Rodzaj pracy: Stała
enerco spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Pelplin +20km
20 dni temu z pracuj.pl 

Asystent kas samoobsługowych

Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze

2025-01-09 18:41:24
od 4666 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Ipracujzdalnie.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Malbork +18km
21 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Malborku 
Wczytywanie ogłoszeń...
Szukasz pracownika biurowego do swojej firmy, asystentki do swojego przedsiębiorstwa, czy może koordynatora, który pomoże tobie w realizacji wielu złożonych projektów? Dobrze trafiłeś, w tej kategorii znajdziesz to i jeszcze więcej. Znajdź sekretarkę, fakturzystę, stażystę, konsultanta, księgowego czy referenta w Tczewie. Potrzebujesz osób ze znajomością języka angielskiego, niemieckiego, rosyjskiego czy mandaryńskiego? Nie ma problemu, z nami znajdziesz każdego pracownika związanego z administracją biurową. Znajdziesz osoby z doświadczeniem, a także osoby, które tego doświadczenia chciałyby nabrać w twojej firmie w Tczewie. W tej kategorii znajdziesz zarówno pracowników szukający zatrudnienia na stałe jak i na zastępstwo. Pamiętaj tylko by tworząc ogłoszenie oznaczyć obowiązki i wymagania od kandydata, ale również korzyści jakie osiągnie wybierając twoją firmę.
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości

Otrzymuj powiadomienia o nowych ofertach pracy w Tczewie

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Już 77 361 użytkowników otrzymuje powiadomienia o ofertach pracy