Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i ICT Negocjacje warunków ws
2025-01-12 09:00:03Twój zakres obowiązków, Do zakresu zadań Dyrektora należy realizacja zadań statutowych Biblioteki. Statut biblioteki jest dostępny na stronie www.bip.tczew.pl zakładka instytucja kultury - Miejska Biblioteka Publiczna im. Aleksandra Skulteta w.
2025-01-16 12:40:42Zakres obowiązków:Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie: https://bip.tczew.pl/wiadomosci/1150/wiadomosc/798423/konkurs_na_stanowisko_dyrektora_miejskiej_biblioteki_publicznej_Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem
2025-01-15 18:41:46Zakres obowiązków:Pomoc asystenta w szczególności polega na wykonywaniu czynności dnia codziennego dla uczestnika, wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane miejsce, załatwianiu spraw urzędowych, korzystaniu z dóbr kultur
2025-01-14 18:42:15Zatrudnimy: Koordynatora kontraktu w dziale utrzymania czystości, kt óry będzie odpowiedzialny za:Nadz ór nad realizacją usługi zespołu sprzątającego w spos ób zapewniający efektywne wykonywanie zadań wobec KlientaKontrolę jakości wykonywanej us
2025-01-09 11:53:34Oferujemy: Uczciwe wynagrodzenie w oparciu o Umowę o Pracę (5000 zł brutto). Pracę dwuzmianową..
2025-01-07 16:21:03Zatrudnimy: Koordynatora kontraktu w dziale utrzymania czystości, który będzie odpowiedzialny za: Nadzór nad realizacją usługi zespołu sprzątającego w sposób zapewniający efektywne wykonywanie zadań wobec Klienta. Kontrolę jakości wykonywanej usługi
2025-01-07 13:34:03Zatrudnimy: Koordynatora kontraktu w dziale utrzymania czystości, który będzie odpowiedzialny za:· Nadzór nad realizacją usługi zespołu sprzątającego w sposób zapewniający efektywne wykonywanie zadań wobec Klienta· Kontrolę jakości wykonywanej u
2025-01-05 05:25:42(1106274) KONSULTANT Z JĘZ. UKRAIŃSKIM Miejsce pracy: Pruszcz Gdański Nr Ref. : KJU-122024 Szukasz stabilnego zatrudnienia w branży HR? Znasz język ukraiński lub rosyjski? Masz doświadczenie w obsłudze..
2024-12-14 11:54:01Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i ICT Negocjacje warunków ws
2025-01-12 09:00:03Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i ICT Negocjacje warunków ws
2025-01-12 09:00:03Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwa
2025-01-21 13:30:04Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy.Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do
2025-01-21 13:30:04Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie
2025-01-21 13:30:04Zadania: analizowanie luk w dokumentacji i procesach bezpieczeństwa, doskonalenie poprzez weryfikację kompletności niezbędnych regulacji w obszarze bezpieczeństwa w Spółce, wskazywanie wytycznych do poprawy, koordynacja działań naprawczych, real
2025-01-20 15:05:22Twój zakres obowiązków, Główne zadania na stanowisku:, - edycja ofert na Allegro, - tworzenie i edycja grafik w programie Canva, - pomoc w sprawach bieżących firmy..
2025-01-21 16:40:34YOU SELL PL sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Do zakresu zadań Dyrektora należy realizacja zadań statutowych Biblioteki. Statut biblioteki jest dostępny na stronie www.bip.tczew.pl zakładka instytucja kultury - Miejska Biblioteka Publiczna im. Aleksandra Skulteta w.
2025-01-16 12:40:42Zakres obowiązków:Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie: https://bip.tczew.pl/wiadomosci/1150/wiadomosc/798423/konkurs_na_stanowisko_dyrektora_miejskiej_biblioteki_publicznej_Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem
2025-01-15 18:41:46Zakres obowiązków:Pomoc asystenta w szczególności polega na wykonywaniu czynności dnia codziennego dla uczestnika, wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane miejsce, załatwianiu spraw urzędowych, korzystaniu z dóbr kultur
2025-01-14 18:42:15Zatrudnimy: Koordynatora kontraktu w dziale utrzymania czystości, kt óry będzie odpowiedzialny za:Nadz ór nad realizacją usługi zespołu sprzątającego w spos ób zapewniający efektywne wykonywanie zadań wobec KlientaKontrolę jakości wykonywanej us
2025-01-09 11:53:34Oferujemy: Uczciwe wynagrodzenie w oparciu o Umowę o Pracę (5000 zł brutto). Pracę dwuzmianową..
2025-01-07 16:21:03Zatrudnimy: Koordynatora kontraktu w dziale utrzymania czystości, który będzie odpowiedzialny za: Nadzór nad realizacją usługi zespołu sprzątającego w sposób zapewniający efektywne wykonywanie zadań wobec Klienta. Kontrolę jakości wykonywanej usługi
2025-01-07 13:34:03Zatrudnimy: Koordynatora kontraktu w dziale utrzymania czystości, który będzie odpowiedzialny za:· Nadzór nad realizacją usługi zespołu sprzątającego w sposób zapewniający efektywne wykonywanie zadań wobec Klienta· Kontrolę jakości wykonywanej u
2025-01-05 05:25:42(1106274) KONSULTANT Z JĘZ. UKRAIŃSKIM Miejsce pracy: Pruszcz Gdański Nr Ref. : KJU-122024 Szukasz stabilnego zatrudnienia w branży HR? Znasz język ukraiński lub rosyjski? Masz doświadczenie w obsłudze..
2024-12-14 11:54:01Wymagania: status studenta, mile widziani studenci I-IV roku, zaangażowania i bardzo dobrych zdolności organizacyjnych-odpowiedzialności i umiejętności">
2025-01-20 20:21:01Twój zakres obowiązków, skanowanie i wprowadzanie dokumentów kosztowych do programu ERP,, wsparcie administracji i pracy biura,..
2025-01-18 23:40:04Praca Oferty pracy Rusocin: Pracownik biurowy. Hurtownia budowlana zatrudni pracownika biurowego. Twój zakres obowiązków: - bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów hurtowni
2025-01-17 20:21:03Praca Oferty pracy Pruszcz Gdański: Sekretarka. Kancelaria Notarialna w Pruszczu Gdańskim zatrudni pracownika do obsługi sekretariatu. Wymagana biegłość w pracy na komputerze, dokładność, komunikatywność i
2025-01-17 10:21:03Wymagania: status studenta, mile widziani studenci I-IV roku, zaangażowania i bardzo dobrych zdolności organizacyjnych-odpowiedzialności i umiejętności">
2025-01-16 16:21:03Zakres obowiązków:Przetwarzanie dokumentacji biurowej, współpraca z różnymi działami firmy, wystawianie i weryfikacja dokumentów księgowych, obsługa sprzętu biurowego i programów komputerowych, analiza i sprawdzanie dokumentów, wykonywanie innyc
2025-01-15 18:41:46Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Wymagania inne:staż dla osób poniżej 30 roku życia - wystawianie faktur sprzedaży,">
2025-01-14 10:21:03Zakres obowiązków:Konkurs na stanowisko stażysta do sekretariatu w wydziale orzeczniczym w Sądzie Rejonowym w Starogardzie Gdańskim. Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: protokołowanie na rozprawach i posiedzen
2025-01-13 18:41:32Opis zadań:- wystawianie faktur sprzedaży,- wystawianie faktur korygujących,- prowadzenie rejestru kontrahentów,- weryfikowanie i akceptowanie not korygujących,- archiwizowanie kopii dokumentów sprzedaży,- sporządzanie rejestrów sprzedaży,- orga
2025-01-13 18:41:32Wymagania: status studenta, mile widziani studenci I-IV roku, zaangażowania i bardzo dobrych zdolności organizacyjnych-odpowiedzialności i umiejętności">
2025-01-13 14:21:08Asystent w dziale sprzedażyTwój zakres obowiązków Praca w środowisku SALESFORCE (baza danych Klientów) Aktywny udział w przygotowaniu ofert kontraktów serwisowych Wsparcie administrowania procesu sprzedaży pojazdów (przyjmowanie, wydawanie
2025-01-11 07:01:54Volvo Trucks Polska 4,4Twój zakres obowiązków, Praca w środowisku SALESFORCE (baza danych Klientów), Aktywny udział w przygotowaniu ofert kontraktów serwisowych, Wsparcie administrowania procesu sprzedaży pojazdów (przyjmowanie, wydawanie pojazdów, tworzenie..
2025-01-10 16:40:26Praca Oferty pracy Pruszcz Gdański: Pracownik biurowy. Firma handlowa poszukuje osoby do pracy administracyjnej. Do obowiązków będą należeć czynności związane z obsługą programu handlowo-księgowego
2025-01-10 16:21:02Twój zakres obowiązków, Poszukiwanie wskazanych nieruchomości pod projekty parków wiatrowych lub farm fotowoltaicznych na terenie województwa i jego okolicach, Prowadzenie negocjacji z właścicielami gruntu i doprowadzanie do zawarcia umów..
2025-01-10 14:40:34Wymagania: status studenta, mile widziani studenci I-IV roku, zaangażowania i bardzo dobrych zdolności organizacyjnych-odpowiedzialności i umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji, umiejętności współpr
2025-01-09 22:21:03Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2025-01-09 18:41:24Twój zakres obowiązków, zarządzanie podległą strukturą kurierską,, rekrutacja, szkolenia oraz proces wdrożenia nowozatrudnionych Kurierów,, organizacja i optymalizacja tras kurierskich,, efektywne zarządzanie ilością przesyłek na poszczególnych..
2025-01-08 15:40:39