ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: podstawowe - Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B,Znajomość oprogramowania Ms Office - Inne wymagania: Pracodawca umożliwia udział w bezpłatnym szkoleniu z pakietu Microsoft Offi
2024-12-31 07:31:00Pasjaexcela paweł wiatrakZakres obowiązków:- wprowadzanie danych, - sprawdzanie poprawności danych,- ewentualny dojazd do klienta,- pilnowanie terminów'Pracodawca umożliwia udział w bezpłatnym szkoleniu z pakietu Microsoft Office, ze szczególnym uwzględnieniem Excela co stan
2024-12-30 18:41:39Twój zakres obowiązków, obsługa bieżąca korespondencji mailowej dotyczącą zawartych umów na świadczenie usług opieki tak by zapewnić im nasze usługi świadczenia opieki oraz odpowiadać na ich wszystkie pytania i potrzeby, tłumaczenie pozyskanych ..
2024-12-23 12:40:34Twój zakres obowiązków, wystawianie dokumentów handlowych i administracyjnych, współpraca z Doradcami Energetycznymi i dbania o prawidłowe przygotowanie rezerwacji, ofert, umów EE i PG oraz ich realizację zgodnie z wymogami firmy, nadzór nad..
2024-11-19 09:41:00Twój zakres obowiązków, Poszukiwanie i nawiązywanie nowych relacji biznesowych, Analiza rynku i konkurencji oraz identyfikacja możliwości rozwoju, Przygotowywanie ofert handlowych i negocjacje warunków współpracy, Monitorowanie wyników sprzedaży i..
2024-10-10 13:40:44Twój zakres obowiązków, Koordynowanie obiegu dokumentacji projektowej, Prowadzenie prac zgodnie z harmonogramem i dokumentacją techniczną, Przygotowanie przedmiarów i sporządzanie obmiarów, Obsługa administracyjna biura budowy oraz pomoc w..
2024-10-08 16:40:57ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Wdrażanie systemu Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations Enterprise edition (dawniej Dynamics AX), - Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych, - Szkolenie użytkowników, - Zdalna (telefoniczna i poprzez system Helpdesk
2025-01-08 15:30:14COIG SA 4,3ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - wdrażanie systemu informatycznego klasy ERP dla administracji publicznej, - tworzenie dokumentacji wdrożeniowej systemu, - testowanie zaimplementowanych rozwiązań, - szkolenie użytkowników systemu, - zdalna (telefoniczna i poprze
2025-01-08 15:30:14COIG SA 4,3ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Do najważniejszych zadań zatrudnionej osoby będzie: - obsługa zgłoszeń użytkowników, - rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie kompetencji 1 Linii wsparcia, - analizowanie i przekazywanie zgłoszeń do kolejnych linii wsparci
2025-01-08 15:30:14COIG SA 4,3ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku? - obsługa administracyjna i współpraca z zagranicznymi placówkami SGS - prowadzenie korespondencji w języku włoskim - weryfikacja dokumentacji poaudytowej - obsługa zewnętrznych ba
2025-01-08 11:30:17SGS Global Business Services Sp. z o.o 3,5Twój zakres obowiązków, Zatrudnimy pracownika na stanowisku Doświadczonego Asystenta Biegłego Rewidenta., , - udział w projektach audytowych - rola OPERACYJNA na projekcie; ścisła współpraca z kierownikiem projektu oraz biegłym rewidentem -..
2025-01-08 19:40:07Twój zakres obowiązków, realizowanie zadań związanych z prowadzeniem administracji kadrowo-płacowej,, rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy, absencji, urlopów itp.,, realizacja zgłoszeń i rozliczeń do ZUS, US, , wystawianie zaświadczeń i..
2025-01-08 19:40:07Zakres obowiązków:Opis stanowiska pracy :- przygotowanie kampanii wizerunkowych i promocyjnych ŚUM- przygotowywanie zapytań ofertowych dotyczących realizacji usług przez firmy zewnętrzne w zakresie prowadzenia kampanii promocyjnych, rekrutacji online
2025-01-08 18:41:37Zakres obowiązków:Opis stanowiska pracy :- prowadzenie dokumentacji studenckiej zarządzanie pełną dokumentacją studentów, w tym akt osobowych, wyników egzaminów oraz innych niezbędnych dokumentów- obsługa interesantów bezpośrednia, telefoniczna i mai
2025-01-08 18:41:37Zakres obowiązków:Obsługa klienta: Bezpośredni, telefoniczny i elektroniczny kontakt z klientami w celu udzielania informacji oraz wsparcia w realizacji ich potrzeb. Zbieranie i weryfikacja wymaganych dokumentów od klientów.Administracja i wprowadzan
2025-01-08 18:41:37Zakres obowiązków:- Prowadzenie biura. Odbieranie telefonów. Obsługa komputera. Umawianie klientów. Zamawianie części samochodowych. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Przygotowanie dokumentów dla księgowości.- Godziny pracy: 8:00-16:00. Wym
2025-01-08 18:41:37Zakres obowiązków:obsługa rodzin, obsługa firm pogrzebowych, prowadzenie ksiąg cmentarnych, rozliczane kosztów pogrzebu, przygotowanie dokumentacji dla ZUS, wystawianie faktur,udzielanie informacji telefonicznej o ofercie. Wymagania:Wymagania koniecz
2025-01-08 18:41:37Zakres obowiązków:Wykształcenie: zawodowe; komunikatywność; aktualne badania do celów sanitarno epidemiologicznych lub chęć do ich wyrobienia, zapał i chęci do pracy, ukierunkowanie na klienta; zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowy
2025-01-08 18:41:37Zakres obowiązków:- Udział w składaniu dokumentacji projektowej. Wsparcie prac projektantów (m.in. przygotowywanie wniosków dotyczących uzgodnień). Udział w spotkaniach działu projektowego. Wprowadzanie i uzupełnienie danych w systemie. Współpracę z
2025-01-08 18:41:36Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu ERP – faktury towarowe i kosztowe,, Udział w czynnościach związanych z okresowym i rocznym zamknięciem ksiąg – sprawdzanie kompletności ujęcia dokumentów,, Sprawdzanie..
2025-01-08 15:40:39Twój zakres obowiązków Aktywny udział i wsparcie zespołu finansowego firmy. Weryfikacja, pomoc w wystawianiu i księgowaniu faktur - moduł AP/AR. Wprowadzanie danych do systemu - moduł GL. Kontrola obiegu dokumentów. Sprawdzanie poprawności zapisów ks
2025-01-08 13:27:17Twój zakres obowiązków, Efektywne zarządzanie zespołem pracowników technicznych, Dbałość o utrzymanie w prawidłowym stanie systemów, urządzeń technicznych i sprzętów laboratoryjnych, Wykonywanie planowych przeglądów urządzeń oraz propozycje..
2025-01-08 12:40:46Twój zakres obowiązków, stały nadzór nad grupą pracowników skierowanych do pracy przy specjalistycznych usługach czystościowych, wprowadzanie w zakres obowiązków i szkolenie nowozatrudnionych osób do przydzielonych im zadań, organizacja i..
2025-01-08 10:40:36Aktualnie dla naszego Klienta szukamy osoby na stanowisko : Księgowa / Księgowy Siedziba firmy – Gliwice UoP lub B2B - 12-20 000 brutto plus premie Zakres obowiązków : • prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; •..
2025-01-08 08:27:34Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy.Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do aplik
2025-01-08 08:20:38Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie k
2025-01-08 08:20:38Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: bud
2025-01-08 08:20:37Doświadczenie w branży budowlanej, deweloperskiej . fotowoltaicznej - mile wdziane Komunikatywny j angielski Twój zakres obowiązków Dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych: faktur sprzedaży, faktur zakupów, wyciągów bankowych, list płac,..
2025-01-08 08:14:31Opis stanowiska Zatrudnimy rzetelną oraz doświadczoną osobę do pracy biurowej. Wymagania: - wykształcenie: techniczne - umiejętność inicjatywy w prowadzeniu projektów - bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz programów, w tym MS Office - zdolno
2025-01-08 07:31:44ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku? - obsługa administracyjna i współpraca z zagranicznymi placówkami SGS - prowadzenie korespondencji w języku włoskim oraz francuskim - weryfikacja dokumentacji poaudytowej - obsługa
2025-01-08 07:30:12SGS Global Business Services Sp. z o.o 3,5Poszukujemy REFERENTA D/S BIUROWYCH REFERENT D/S BIUROWYCHObowiązki Obsługa płacowo-kadrowa (w tym zatrudnianie cudzoziemców) - WARUNEK KONIECZNY Zarządzanie flotą ( pilnowanie terminów ubezpieczeń i przeglądów samochodów oraz sprzętu budowlanego. Sp
2025-01-08 07:01:06Em-bud Studio 2000 sp. zo.oAsystentka/Asystent klientów1153409401Obowiązki zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, przyjazne środowisko pracy, dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego. Wymagania zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, przyjazne środowisko pracy, duż
2025-01-08 07:01:05PKO Bank PolskiTwój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa administracyjna biura,, Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu,, Organizacja zaopatrzenia biurowego,, Rejestracja oraz dystrybucja dokumentów i korespondencji,, Prowadzenie korespondencji..
2025-01-08 00:40:04Do twoich obowiązków należeć będzie:Twoim zadaniem będzie aktywne pozyskiwanie kandydatów do pracy Opiekuna seniorów w Niemczech - będziesz prowadzić rozmowy rekrutacyjne i negocjacyjne głównie przez telefon (nauczymy Cię tego, ale musisz lubić rozma
2025-01-07 21:25:40Zakres obowiązków:- Wykonywanie prostych prac biurowych: kopiowanie dokumentów, edytowanie tekstów; dbanie o porządek w biurze; przedstawianie oferty firmy; stały kontakt ze zleceniobiorcami różnych narodowości; dostarczanie samochodem służbowym doku
2025-01-07 18:41:20Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa administracyjna prowadzonych postępowań upadłościowych [także konsumenckich] i restrukturyzacyjnych,, Organizacyjne wsparcie w postępowaniach upadłościowych i restrukturyzacyjnych,, Kontakt z klientami,..
2025-01-07 13:40:46