ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - kompleksowa obsługa biura, - zarządzanie obiegiem dokumentów, - prowadzenie oraz ewidencjonowanie korespondencji, - nadzór oraz zaopatrzenie w materiały biurowe, - prowadzenie dokumentacji firmy, - prowadzenie kasy oraz spor
2025-03-15 22:30:33Air Technika sp. z o.oZakres obowiązków: Obsługa klientów – sprzedaż części bezpośrednia i telefoniczna, pomoc w doborze części, udzielanie informacji technicznych Przygotowywanie ofert na zakup części i serwisu Koordynacja obiegu części w oddziale – zamawianie częśc
2025-03-14 16:11:08Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2025-03-11 18:41:35Zakres obowiązków:\nZarządzanie działem logistyki, w tym opracowywanie i wdrażanie wewnętrznych norm oraz procedur;\nUsprawnianie efektywności procesów logistycznych oraz nadzorowanie funkcjonowania magazynu;\nMotywowanie, kontrolowanie, re
2025-03-10 15:29:50Gomez 4,1Zakres obowiązków:\nOdpowiedzialność za wdrażanie i monitorowanie strategii informatycznej oraz zarządzanie budżetem;\nWspieranie różnych komórek organizacyjnych w zakresie technologii informacyjnej;\nZapewnienie ciągłości działania oraz ro
2025-03-10 15:29:50Gomez 4,1Zakres obowiązków: \nTworzenie zestawień i analiz produktowych;\nKontrola i monitoring rynku;\nWprowadzanie danych do systemu;\nDomawianie produktów;\nZarządzanie ceną;\nPrzygotowywanie akcji rabatowych;\nWsparcie działu handlowego w proces
2025-03-10 15:29:50Gomez 4,1Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent/ka Biura Zarządu miejsce pracy: Wysogotowo Główny zakres obowiązków: - organizacja i monitoring projektów w systemie ERP VENDO, - tworzenie i nadzór dokumentacji systemowej j
2025-03-05 21:06:33Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarówOferta dla osób z niepełnosprawnością- wymagane orzeczeni
2025-03-05 18:41:28Zakres obowiązków:- wsparcie działań sprzedażowych,- aktualizacja bazy danych, oraz obsługa wewnętrznego systemu MOM,- utrzymywanie relacji z dostawcami i klientami,- przygotowywanie ofert handlowych,- współpraca z innymi działami wewnątrz organ
2025-03-03 18:41:48GreenWays Logistyka z Poznania to ośmioletnia firma o ugruntowanej, stabilnej pozycji na rynku, zorientowana na ciągły rozwój i doskonalenie się w branży TSL, oferującej pełną obsługę w zakresie transportu, spedycji oraz logistyki krajowej i mię
2025-02-28 07:01:06GREENWAYS LOGISTYKA sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA 4,5Poszukujemy osoby do wsparcia administracyjnego w Spedycji, w biurze w Komornikach Pracownik administracyjnyObowiązki Administracja przepływu dokumentacji spedycyjnej Przyjmowanie faktur kosztowych i dokumentów przewozowych Wystawienie faktur sp
2025-02-28 07:01:05Sensi Logistics Sp. z o.oAsystent / Asystentka ds. WysyłekTwój zakres obowiązków planowanie i organizacja wysyłek towarów, przygotowywanie w systemie ERP dokumentów wysyłkowych, zamawianie transportu po odbiór produktów do klientów, wyjaśnianie zapytań od przewoźników
2025-02-28 07:00:56Reka rubber polska spółka z ograniczoną... 4,0Poszukujemy osoby do pracy w weekendy na stanowisku recepcjonista/ka, w obiekcie sportowym, miejsce pracy Plewiska. Mile widziane osoby o pogodnym usposobieniu, komunikatywne, lubiące podejmować nowe zadania. Odpowiedzialność oraz bardzo dobra o
2025-02-16 21:06:40Platforma Integracji Osób Niepełnosprawnych poszukuje dla swojego Klienta kandydatów na stanowisko: Młodszy/Specjalista ds. administracji personalnej i wynagrodzeń Zakres obowiązków: - sporządzanie dokumentacji personalnej związanej z nawiązanie
2025-02-04 21:06:46Dla naszego Klienta w związku z rozwojem działu HR, poszukujemy osób na stanowisko: Asystent w dziale HR Do obowiązków należą: Wsparcie działu HR w działaniach rekrutacyjnych Zarządzanie dokumentacją pracowniczą Wsparcie działań z obszaru employer br
2024-11-30 17:55:04W zależności od lokalizacji gotowość do pracy: Poznań (od poniedziałku do piątku elastyczne godziny pracy pomiędzy 8:00 a 21:00), Gdańsk i Olsztyn (od poniedziałku do piątku zmiany w godz. 9:00 - 21:00 oraz dwie soboty w miesiącu w godz. 9:00 -
2025-03-14 10:25:23Transcom WorldWide Poland Sp. z o.o 3,7Doświadczenia zawodowego w obszarze sprzedaży w sektorze B2B, Znajomości branży teletechnicznej, co będzie dodatkowym atutem, Praktycznej znajomości technik negocjacyjnych i sprzedażowych, Umiejętności organizacji pracy własnej, Orientacji na re
2025-03-11 10:25:21Smart-HR 4,2Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie. Znajomość języka hebrajskiego na poziomie B2+. Znajomość języka polskiego lub angielskiego na poziomie min. B2. Bardzo dobra znajomość zasad pisowni języka polski
2025-02-25 10:25:21Transcom WorldWide Poland Sp. z o.o 3,7Opis stanowiska budowanie długotrwałych relacji z klientami w placówkach edukacyjnych (szkoły językowe, szkoły ponadpodstawowe, uczelnie) organizację i prowadzenie prezentacji oraz szkoleń promujących ofertę wydawnictwa w placówkach edukacyjnych
2025-03-15 15:31:18Kluczowe zadania: Realizacja projektów wdrożeniowych (w kraju i za granicą) systemu IFS App/Cloud we wskazanym obszarze (w tym wypadku – Projekty) Analiza procesów biznesowych i oczekiwań klientów oraz ich odwzorowanie w systemie IFS App/Cloud P
2025-03-15 08:30:51Zakres obowiązków:tworzenie i weryfikacja kart charakterystyki niebezpiecznych substancji chemicznych, tłumaczenie dokumentów, obsługa bieżąca biura Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Język: białoruski, w mowie
2025-03-14 18:41:56Zakres obowiązków: Obsługa klientów – sprzedaż części bezpośrednia i telefoniczna, pomoc w doborze części, udzielanie informacji technicznych Przygotowywanie ofert na zakup części i serwisu Koordynacja obiegu części w oddziale – zamawianie częśc
2025-03-14 16:11:08Zakres obowiązków: Obsługa klientów – sprzedaż części bezpośrednia i telefoniczna, pomoc w doborze części, udzielanie informacji technicznych Przygotowywanie ofert na zakup części i serwisu Koordynacja obiegu części w oddziale – zamawianie częśc
2025-03-14 16:11:08The first map of the labor market in the IT sector. We want to simplify the search process to minimum
2025-03-14 11:56:04Impakt S.AOpis stanowiska WARUNKI PRACY praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych praca wykonywana w siedzibie wskazanej praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę praca zmianowa z porą nocną przez 12 lu
2025-03-14 11:33:15Kluczowe zadania: Wsparcie zespołu w rozwiązywaniu zgłoszonych problemów z modułem Finanse w systemie IFS App/Cloud, zgodnie z oczekiwaniami użytkowników Wyszukiwanie poprawek, odpowiedniej parametryzacji oraz personalizacji systemu IFS App/Clou
2025-03-14 10:41:00Koordynator/ka Biura Zarządu Miejsce pracy: Poznań ZADANIA: • Wspomaganie Zarządu w wykonywaniu obowiązków. • Koordynowanie kalendarza spotkań członków Zarządu. • Organizacja oraz profesjonalna obsługa spotkań biznesowych. • Administrowanie..
2025-03-14 09:08:50FOODjobs Sp z o.oKontraktor Sp. z o.o. specjalizuje się w realizacji projektów aktywizacji zawodowej współfinansowanych z EFS na terenie całego kraju. W związku z realizacją nowego projektu na terenie woj. wielkopolskiego poszukujemy kandydata/ kandydatki na..
2025-03-13 21:45:56Kontraktor Sp. z o. oZakres obowiązków:Uczestniczenie w opracowywaniu dokumentacji gotowosci mobilizacyjnej i bojowej 40Zapas.we współpracy ze specjalistami CSWL oraz uaktualnianie jej na bieżąco zgodnie z obowiązującymi instrukcjami, nadzorowanie mobilizacyjnego uz
2025-03-13 18:42:05Zakres obowiązków:Prowadzenie sekretariatu poradni:przyjmowanie zgłoszeń rodziców i opiekunów prawnych, obsługa kancelaryjno-biurowa, obsługa e-puap, sio,e-doręczenia, korekta techniczna opiniiPraca na 1/2 etatu w godzinach: 12-16 lub 13-17 Wyma
2025-03-13 18:42:05Konsultant ds. zarządzania ryzykiemTwój zakres obowiązków realizacja projektów z zakresu zarządzania ryzykiem w największych polskich i zagranicznych organizacjach opracowywanie rozwiązań proceduralnych związanych z zarządzaniem ryzykiem, w tym
2025-03-13 11:00:57PBSG Limited Sp. KKoordynator HandlowyTwój zakres obowiązków Pozyskiwanie nowych kontrahentów w tym punktów partnerskich. Motywacja Partnerów i Sprzedawców do promowania i sprzedaży usług Premium Mobile. Realizacja wyznaczonych planów sprzedaży na podległym teren
2025-03-13 11:00:57Premium Mobile sp. z o. o 2,2Opis stanowiska Koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z utrzymaniem sieci światłowodowej i miedzianej Kontrola jakości usług świadczonych przez podwykonawców Analiza raportów z postępów prac i wsparcie techniczne zespołów w terenie Inicjo
2025-03-13 09:20:03Opis zadań:wg. programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, budowlaneWymagania dodatkowe: Wykształcenie: średnie zawodowe, administracyjne, średnie zawodowe, inne, kierunek: geodezja, średnie zawodowe, inne, kie
2025-03-12 18:41:51Opis zadań:wg. programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośred
2025-03-12 18:41:51Opis zadań:wg. programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za p
2025-03-12 18:41:51Zakres obowiązków:Terminowe i rzetelne wykonywanie dokumentów sprawozdawczych, analitycznych oraz udzielanie informacji, kontrola środków trwałych pod względem naliczania amortyzacji oraz kwalifikowane ich do odpowiedniej grupy GUS przy udziale
2025-03-12 18:41:51Oczekujemy?✅ Doświadczenia w sprzedaży usług B2B (w tym w obszarze marketingu oraz / lub PR, social media, digital) do różnych branż – od energetyki i OZE do FMCG, retailu i automotive✅ Umiejętności budowania i utrzymywania relacji biznesow
2025-03-12 15:54:19Q A CommsPPP w Luboniu zatrudni pracownika administracji. Praca od zaraz. 20 godzin tygodniowo -0,5 etatu, w godzinach pomiędzy 12-13 do 16-17 Wymagania: 1) bardzo dobra znajomość obsługi sprzętu i syste
2025-03-12 15:36:11Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w LuboniuPosiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie
2025-03-12 13:30:13Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy.Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do
2025-03-12 13:30:12Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwa
2025-03-12 13:30:08Praca w Centrum Medycznym LUX MED Stomatologia przy ulicy Wierzbięcice 1 w Poznaniu.Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Wymiar czasu pracy pół etatu.Twoją rolą będzie:bezpośrednia obsługa Pacjentów..
2025-03-12 12:50:57LUX MED Sp. z o. oTwój zakres obowiązków Prowadzenie działań w wyznaczonym regionie, ukierunkowanych na aktywizację Pośredników finansowych Banku, w tym: wsparcie merytoryczne oraz prowadzenie spotkań szkoleniowych, promowanie kredytów firmowych oraz dla małych i
2025-03-12 12:30:54