Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2025-04-02 18:41:59Opis zadań:zapoznanie się z ustawą Prawo Geodezyjne i Kartogaficzne, ustawą o gospodarce nieruchomościami, rozporządzeniem w sprawie ewidencji gruntów i budynków, nabycie wiedzy o zasadach i funkcjonowaniu struktur organizacji geodezji, o zasada
2025-04-01 18:41:35Referent / Referentka ds. projektowaniaTwój zakres obowiązków Projektowanie i wdrażanie opakowań z tektury falistej; Kontrola i odbiór wyrobu gotowego; Samodzielne prowadzenie projektów; Współpraca z Działem Sprzedaży i Klientami; Obsługa urządz
2025-03-12 11:00:45MONDI CORRUGATED ŚWIECIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ...Penta Hospitals Polska /Grupa Nowy Szpital Holding S.A zarządza jedną z największych sieci szpitali w Polsce, świadcząc kompleksowe usługi medyczne w ramach publicznego systemu ochrony zdrowia. Nasze..
2025-01-20 09:28:22Penta Hospitals PolskaOpis stanowiska Aktywna sprzedaż produktów i usług dla sektora biznesowego Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Realizacja celów sprzedażowych Udział w szkoleniach zawodowych
2025-04-04 11:10:03Opis stanowiska Aktywna sprzedaż produktów i usług dla sektora biznesowego Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Realizacja celów sprzedażowych Udział w szkoleniach zawodowych
2025-04-04 11:10:03(praca mobilna) obszar operacyjny: Bydgoszcz, Elbląg, Gdańsk, Gorzów Wielkopolski, Konin, Koszalin, Kwidzyń, Piła, Poznań, Szczecin, Włocławek, Wrocław, Zielona Góra, Kołobrzeg, Starogard Gdański, Stargard, Grudziądz, Inowrocław, Żagań, Lubin Id
2025-04-01 12:10:55Opis stanowiska prowadzenie rejestrów sporządzanie pism obsługa komputera i oprogramowania biurowego tworzenie treści marketingowych wysokiej jakości Praca zdalna
2025-03-27 16:00:08Twój portal z ofertami pracy
2025-04-04 08:54:04Hebe - Jeronimo MartinsZakres obowiązków:Obsługa sekretariatu, fakturowanie, obsługa kasy. sporządzanie dokumentacji - raporty, zestawienia, obsługa archiwum, obsługa kontrachentów, zarządzanie zamówieniami. Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Pozostali pracownicy o
2025-04-02 18:41:59Zakres obowiązków:Wsparcie w realizacji procesu dydaktycznego, w tym: wykonywanie meldunków, sprawozdań, analiz, dokumentów planistycznych/potrzeb do planu finansowego w obszarze dydaktycznym w systemie LBPP, materiałów na odprawy/konferencje, p
2025-04-02 18:41:59Przeprowadzanie wewnętrznych audytów jakości i audytów procesów, codzienny nadzór nad jakością procesu na liniach produkcyjnych, rozwiązywanie problemów jakościowych i podejmowanie działań korygujących, zarządzanie reklamacjami od klientów wewnę
2025-03-28 11:54:00Zakres obowiązków:Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - przyjmowanie i kompletowanie wniosków,- rozpatrywanie wniosków oraz ustalanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników i wysokości świadczeń,- sporządzanie decyzji w
2025-03-27 18:41:51Zakres obowiązków:Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - przyjmowanie i kwalifikowanie wpływających wniosków i korespondencji o świadczenia z ubezpieczenia społecznego rolników,- sprawdzanie, wprowadzanie i dokonywanie zmian adresowo-paszpor
2025-03-27 18:41:51Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2025-03-26 18:41:46Dyrektor Salonu / Reserved / Alfa Centrum / Grudziądz Grudziądz Reserved
2025-03-26 08:38:05LPP S.AZakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2025-03-12 18:41:47Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej. Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jedno
2025-02-28 07:00:58GO-leasing Sp. z o.oMiędzynarodowa firma produkcyjnaWdrażanie nowej strategii
2025-01-07 17:59:03Chcesz pracować jako Specjalista ds. Biura Zarządu? Sprawdź ogłoszenie i dołącz do nas!
2025-04-03 17:09:01CCGT Grudziądz Sp. z o.oTw ój zakres obowiązk ów:przygotowywanie wycen, kosztorys ów i przedmiar ów w zakresie branży budowlanej na podstawie otrzymanych materiał ów,prace z dokumentacją, tworzenie zestawień,prowadzenie analizy harmonogramu i postępu wykonywanych rob ó
2025-03-25 11:53:56Stanowisko: Pracownik biurowy i obsługa klienta Lokalizacja: Kraków Jesteśmy niewielką firmą odzieżową, z siedzibą w Krakowie. Poszukujemy osoby na stanowisko pracownika biurowego oraz obsługi klienta. Jeśli jesteś skrupulatną, zorganizowaną, a
2025-04-06 21:06:48Opis oferty pracy Kancelaria Prawna z wieloletnim doświadczeniem, specjalizująca się w doradztwie i obsłudze procesowej, na rzecz zarówno dużych podmiotów gospodarczych, jak i klientów indywidualnych, poszukuje do swojego zespołu pracownika..
2025-04-06 17:07:53Kancelaria PrawnaOpis stanowiska Zarządzanie zadaniami administracyjnymi: korespondencja, organizacja terminów i biura, przygotowywanie ofert oraz zarządzanie zamówieniami. Współpraca z różnymi działami firmy i komunikacja z zewnętrznymi dostawcami. Organizowani
2025-04-06 16:10:03Opis stanowiska Koordynacja kontaktów z najemcami, klientami, technikami oraz współpraca z firmami zewnętrznymi. Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i organizacyjnymi, tj. przygotowanie raportów, weryfikacja faktur. Nadzór nad umowami. Wspar
2025-04-06 16:10:02Obowiązki: Obsługa spraw administracyjnych i handlowych, w tym przygotowywanie ofert, umów i wniosków do urzędów. Tworzenie raportów i zestawień. Kontakt z firmami transportowymi. Wystawianie i zarządzanie kartami BDO. Ewidencja opadów BDO. Komu
2025-04-06 15:19:02Opis stanowiska Zarządzanie przepływem klientów i udzielanie informacji, Prowadzenie dokumentacji recepcyjnej i grafiku serwisowego, Obsługa poczty i połączeń telefonicznych, Wynajem samochodów zastępczych, Obsługa kasy fiskalnej i telefoniczna
2025-04-06 15:03:03Opis stanowiska Powitanie i obsługa klientów oraz gości biura. Przygotowywanie i przechowywanie dokumentacji biurowej oraz recepcyjnej. Organizowanie poczty i zarządzanie jej dystrybucją. Obsługa telefoniczna, mailowa oraz dbanie o sprawny przep
2025-04-06 14:23:02Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania dodatkowe:Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne:Wymagane wykształcenie średnie lub">
2025-04-06 14:21:06Wymagania: Minimum średnie wykształcenie. Doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne. Proaktywne podejście do pracy i gotowość na nowe">
2025-04-06 14:21:06Praca Oferty pracy Gdynia: Asystentka ds. księgowych i administracyjnych / Pracownik biura. Biuro Rekrutacji Personelu SEARCHERS w imieniu przedsiębiorstwa, będącego stabilną firmą produkcyjną rekomenduje zatrudnienie na stanowisku: Asysten
2025-04-06 14:21:06Korona Hotel zlokalizowany w Krukach k. Ostrołęki zatrudni osobę na stanowisko RECEPCJONISTA/RECEPCJONISTKA
2025-04-06 14:09:02Opis stanowiska Nadzór i kontrola nad procesami rekrutacji, zatrudniania, wynagradzania, opracowania regulaminów pracy, premiowania, ZFŚS oraz działań organizacyjnych Współpraca ze związkami zawodowymi Koordynacja działań podnoszących kwalifikac
2025-04-06 13:10:02Opis stanowiska Zarządzanie codzienną pracą recepcji, Obsługa komunikacji telefonicznej, Rezerwacja sal konferencyjnych, Zgłaszanie awarii i usterek, Zarządzanie dokumentacją
2025-04-06 12:09:01