Administracja biurowa Suchy Las

Znaleźliśmy 2 oferty

Asystent kas samoobsługowych

Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze

2025-03-11 18:41:35
od 4666 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Ipracujzdalnie.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
3 dni temu z Centralna baza ofert pracy 

Asystent ds. Produktu w Dziale Handlowym

Zakres obowiązków: \nTworzenie zestawień i analiz produktowych;\nKontrola i monitoring rynku;\nWprowadzanie danych do systemu;\nDomawianie produktów;\nZarządzanie ceną;\nPrzygotowywanie akcji rabatowych;\nWsparcie działu handlowego w proces

2025-03-10 15:29:50
Gomez 
4,1 
4 dni temu z rocketjobs.pl 
Podobne oferty pracy
Oferta sponsorowana

Pracownik / Pracownica ds. technicznych

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Utrzymanie stanu technicznego budynku i otoczenia zgodnie z przepisami prawa oraz standardami bezpieczeństwa firmy; - Kontrolowanie stanu technicznego obiektu i wszystkich instalacji; - Reagowanie na bieżąco na zaistniałe us

2025-03-13 22:30:04
Leroy Merlin Polska SP. z o. o
Lublin +414km
aplikuj.pl 
Oferta sponsorowana

Asystent/ka Dyrektora Generalnego

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - zapewnienie wsparcia o charakterze organizacyjno-administracyjnym dla Dyrektora Generalnego - wsparcie w innych zadaniach administracyjnych - organizacja spotkań oraz podróży służbowych - koordynowanie bieżących działań oper

2025-03-12 15:30:11
INTERTOLL POLSKA SP z o.o
Pelplin +202km
aplikuj.pl 
Oferta sponsorowana

Kierownik biura

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Zarządzanie majątkiem firmy: nadzór nad ewidencją środków trwałych, inwestycjami i konserwacją infrastruktury - Organizacja i nadzór nad działem administracji, zarządzanie zespołem i wdrażanie procedur - Planowanie budżetu i

2025-03-12 15:30:10
B8 recruitment sp. z o.o
Wrocław +152km
aplikuj.pl 
Oferta sponsorowana

Pracownik biurowy

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Współpraca z podwykonawcami - Współpraca przy opracowywaniu dokumentacji projektowej. - Udział w analizie i weryfikacji projektów budowlanych. - Wsparcie w przygotowywaniu ofert i kosztorysów. - Budowanie bazy danych, pozysk

2025-03-11 18:30:10
MULTI SERWIS SP Z O O
Ząbki +288km
aplikuj.pl 

Referent ds.administracyjnych

Zakres obowiązków:Prowadzenie sekretariatu poradni:przyjmowanie zgłoszeń rodziców i opiekunów prawnych, obsługa kancelaryjno-biurowa, obsługa e-puap, sio,e-doręczenia, korekta techniczna opiniiPraca na 1/2 etatu w godzinach: 12-16 lub 13-17 Wyma

2025-03-13 18:42:05
od 2350 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Luboniu
Luboń +15km
Wczoraj z Centralna baza ofert pracy 

Referent

PPP w Luboniu zatrudni pracownika administracji. Praca od zaraz. 20 godzin tygodniowo -0,5 etatu, w godzinach pomiędzy 12-13 do 16-17 Wymagania: 1) bardzo dobra znajomość obsługi sprzętu i syste

2025-03-12 15:36:11
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Luboniu
Luboń +15km
2 dni temu z ofertypracy.edu.pl 

Asystent kas samoobsługowych

Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze

2025-03-11 18:41:35
od 4666 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Ipracujzdalnie.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Tulce +20km
3 dni temu z Centralna baza ofert pracy 

Konsultant ds. Zdalnej Obsługi Klienta

Jako firma działająca od 2012 roku na rynku, świadczymy usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Obecnie dla jednego z Naszych..

2025-03-07 16:58:38
Grupa Outworking
Luboń +15km
7 dni temu z erecruiter.pl 

Konsultant - Sprzedawca Centrum Sprzedaży Części

Zakres obowiązków: Obsługa klientów – sprzedaż części bezpośrednia i telefoniczna, pomoc w doborze części, udzielanie informacji technicznych Przygotowywanie ofert na zakup części i serwisu Koordynacja obiegu części w oddziale – zamawianie częśc

2025-03-07 16:00:30
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Bergerat Monnoyeur sp. z o.o
7 dni temu z praca.pl 

Asystent kas samoobsługowych

Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarówOferta dla osób z niepełnosprawnością- wymagane orzeczeni

2025-03-05 18:41:28
od 4666 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Ipracujzdalnie.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Skórzewo +17km
9 dni temu z Centralna baza ofert pracy 

Asystent kas samoobsługowych

Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarówOferta dla osób z niepełnosprawnością- wymagane orzeczeni

2025-03-04 18:41:39
od 4666 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Ipracujzdalnie.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Luboń +15km
10 dni temu z Centralna baza ofert pracy 

Asystent/ka do spraw sprzedaży

Zakres obowiązków:- wsparcie działań sprzedażowych,- aktualizacja bazy danych, oraz obsługa wewnętrznego systemu MOM,- utrzymywanie relacji z dostawcami i klientami,- przygotowywanie ofert handlowych,- współpraca z innymi działami wewnątrz organ

2025-03-03 18:41:48
od 5000 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Aju poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Bytyń +23km
11 dni temu z Centralna baza ofert pracy 

Pracownik administracyjny

Poszukujemy osoby do wsparcia administracyjnego w Spedycji, w biurze w Komornikach Pracownik administracyjnyObowiązki Administracja przepływu dokumentacji spedycyjnej Przyjmowanie faktur kosztowych i dokumentów przewozowych Wystawienie faktur sp

2025-02-28 07:01:05
Sensi Logistics Sp. z o.o
Komorniki +15km
14 dni temu z gowork.pl 

Geodeta - Koordynator geodezyjnej obsługi inwestycji

Ponad 30 lat historii, niemal tysiąc zrealizowanych kontraktów i ponad 1000 pracowników – MIRBUD S.A. działa we wszystkich segmentach budownictwa na terenie całego kraju.Dzisiaj Grupa Kapitałowa MIRBUD..

2025-02-19 15:48:04
Mirbud S.A 
3,7 
Oborniki +20km
23 dni temu z erecruiter.pl 

Recepcjonista/ka

Poszukujemy osoby do pracy w weekendy na stanowisku recepcjonista/ka, w obiekcie sportowym, miejsce pracy Plewiska. Mile widziane osoby o pogodnym usposobieniu, komunikatywne, lubiące podejmować nowe zadania. Odpowiedzialność oraz bardzo dobra o

2025-02-16 21:06:40
Umowa zlecenie Rodzaj pracy: Dodatkowa
Centrum Rezon
Komorniki +15km
26 dni temu z lento.pl 

Praca Biurowa Nowe

Zatrudnimy doświadczonego pracownika doprowadzenia biura. Obowiązki będą głównie należały, na prowadzeniu i zażądanie biurem, w miejscowości Sędziny k.miejscowości BUk Głównie praca samodzielna dla tego niezbędna jest umiejętność organizacji pra

2025-03-14 05:06:47
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Biuro Ochrony k4
Dzisiaj z lento.pl 

Recepcjonista/Recepcjonistka

LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan

2025-03-12 18:36:14
LeasingTeam Group 
2,8 
Poznań +9km
2 dni temu z hrlink.pl 

Asystent Zarządu

Zakres obowiązków:\nWsparcie organizacyjne biura Zarządu;\nKoordynacja zlecanych projektów;\nDbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji;\nProwadzenie kalendarza spotkań;\nKoordynacja spotkań Zarządu;\nPrzygotowywanie raportów oraz ze

2025-03-10 15:29:50
Gomez 
4,1 
4 dni temu z rocketjobs.pl 

Business ​Development Manager​

Zadania, które na Ciebie czekają: Nawiązywanie relacji z nowymi klientami B2B oraz aktywne pozyskiwanie nowych projektów współpracy z aktualnymi klientami T-Mobile Business Solutions Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami i p

2025-03-09 15:10:30
Umowa: Kontrakt B2B Rodzaj pracy: Stała
T-Mobile Polska S.A
Poznań +9km
5 dni temu z praca.pl 

Kierownik Administracyjno-Techniczny

Opis stanowiska: utrzymanie infrastruktury technicznej obiektów zgodnie z wymogami technicznymi oraz prawa budowlanego, nadzór nad pracą podległego personelu, organizowanie sprawnej pracy biura (tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednic

2025-03-08 07:31:06
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
MDM-DRUK Sp. z o.o. Sp. k
Poznań +9km
6 dni temu z praca.pl 

Pracownik obsługi biurowej

Zakres obowiązków:Wyszukiwanie odpowiednich kandydatów na konkretne stanowiska w firmie, tworzenie ogłoszeń i przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych i ocena potencjału kandydatów. Tłumaczenie dokumentów z języka polskiego na język angielski i h

2025-03-06 18:41:36
Umowa zlecenie Rodzaj pracy: Stała
Mdk industry sp. z o.o
8 dni temu z Centralna baza ofert pracy 

Kierownik zmiany

McDonald"s w Luboniu - zatrudni Młodszy Menadżer Restauracji Chcesz pracować w miejscu uwielbianym przez ludzi? Dołącz do zgranej ekipy! Szukasz pracy, która da Ci możliwości rozwoju i awan

2025-03-06 12:36:08
McDonald's Polska
Luboń +15km
8 dni temu z hrlink.pl 

Pracownik do Działu Kadr i Płac

Zakres zadań podstawowych:naliczanie wynagrodzeń z tytułu um ów o pracę i um ów cywilnoprawnych oraz innych świadczeń pracowniczych na podstawie przepis ów płacowych, podatkowych oraz ZUS,naliczanie i dokonywanie wszelkich potrąceń z wynagrodzen

2025-03-01 11:53:46
Rodzaj pracy: Stała
Poznań +9km
13 dni temu z jobs.pl 

Administrator

Zakres obowiązków:Monitorowanie podległych nieruchomości w tym m.in.:1. Zgłaszanie, koordynowanie, kontrola jakości i nadzór nad usługami świadczonymi na rzecz Spółdzielni (przeglądy budynków, usunięcie usterek, utrzymanie czystości i zieleni it

2025-02-28 18:42:08
do 8500 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Obornicka spółdzielnia mieszkaniowa
Oborniki +20km
14 dni temu z Centralna baza ofert pracy 

HR Manager

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Dla naszego Klienta – globalnej firmy produkcyjnej z branży inżynieryjne

2025-02-28 07:01:04
Smart-HR 
4,2 
Poznań +9km
14 dni temu z gowork.pl 

Office coordinator

Office coordinatorYour responsibilities Ensuring the smooth operation of the Poznań office and coordinating with the team in Kraków. Managing daily administrative tasks, including supplies, correspondence, and documentation. Coordinating with se

2025-02-28 07:00:58
XTM International Limited 
4,2 
Poznań +9km
14 dni temu z gowork.pl 

Księgowy / Księgowa w biurze rachunkowym

Księgowy / Księgowa w biurze rachunkowymTwój zakres obowiązków prowadzenie kpir dla klientów biura lub prowadzenie pełnej księgowości spółek z o.o. zgodnie z obowiązującymi przepisami kompleksowa obsługa klientów sporządzenia deklaracji podatkow

2025-02-28 07:00:57
DC Finanse Spółka z Ograniczoną Odpowiedzilanością
Poznań +9km
14 dni temu z gowork.pl 

Office Asistant & HR Support

Join our client's dynamic team as an Office Assistant and HR Support and become an integral part of their thriving workplace!Our client is a family-owned German company, which stands for excellent technology and unique audio experiences for over

2025-02-26 11:53:45
Poznań +9km
16 dni temu z jobs.pl 

Specjalista w Biurze Zarządu

Zakres zadań podstawowych:przygotowanie projekt ów dokument ów,rejestracja dokument ów,monitorowanie projekt ów,monitorowanie terminowości sporządzania analiz wewnętrznych i przedkładania ich wynik ów Zarządowi,wsp ółpraca z innymi kom órkami ad

2025-02-22 11:53:41
Rodzaj pracy: Stała
Poznań +9km
20 dni temu z jobs.pl 

HR Manager

HR ManagerPoznanNR REF.: 1190645We39re looking for an experienced HR Manager who will join our client – a production company located in Poznan. Key Responsibilities:Oversee daily HR operations, including recruitment, onboarding, and employee rel

2025-02-20 05:25:38
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
HAYS 
4,6 
Poznan +9km
22 dni temu z infopraca.pl 
Wczytywanie ogłoszeń...
Szukasz pracownika biurowego do swojej firmy, asystentki do swojego przedsiębiorstwa, czy może koordynatora, który pomoże tobie w realizacji wielu złożonych projektów? Dobrze trafiłeś, w tej kategorii znajdziesz to i jeszcze więcej. Znajdź sekretarkę, fakturzystę, stażystę, konsultanta, księgowego czy referenta w Suchym Lesie. Potrzebujesz osób ze znajomością języka angielskiego, niemieckiego, rosyjskiego czy mandaryńskiego? Nie ma problemu, z nami znajdziesz każdego pracownika związanego z administracją biurową. Znajdziesz osoby z doświadczeniem, a także osoby, które tego doświadczenia chciałyby nabrać w twojej firmie w Suchym Lesie. W tej kategorii znajdziesz zarówno pracowników szukający zatrudnienia na stałe jak i na zastępstwo. Pamiętaj tylko by tworząc ogłoszenie oznaczyć obowiązki i wymagania od kandydata, ale również korzyści jakie osiągnie wybierając twoją firmę.
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości

Otrzymuj powiadomienia o nowych ofertach pracy w Suchym Lesie

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Już 77 880 użytkowników otrzymuje powiadomienia o ofertach pracy