Zakres obowiązków:- Segregacja dokumentów pod względem ich rodzaju- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym- przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi, wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych- sprawdzani
2025-01-03 18:41:25Informacje podstawoweMiejsce pracy: 1 Maja 38/B, 38-100 Strzyżów, powiat: strzyżowski, woj: podkarpackieZakres obowiązków: - Segregacja dokumentów pod względem ich rodzaju- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym- przygotowywa
2024-12-20 07:01:24PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWE...Twój zakres obowiązków, ASYSTENT KAS SAMOOBSŁUGOWYCH - praca w sklepie, Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w sklepie, Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności - aktualne orzeczenie o..
2024-12-02 10:40:44Informacje podstawoweMiejsce pracy: 1 Maja 38/B, 38-100 Strzyżów, powiat: strzyżowski, woj: podkarpackieZakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska, gospodarką odpadami. Znajomość przepisów prawnych dotyczących och
2024-11-12 07:01:06PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWE...ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - zapewnienie ciągłości dostaw poprzez bieżącą kontrolę zapotrzebowania i zamówień, - monitorowanie i nadzór postępów w dostawie towarów, - kontrola, analiza i optymalizacja zapasów magazynowych, - profesjonalne prowadzenie sp
2025-01-08 15:30:14Merkury MarketMinimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku lub w dziale sprzedaży, zakupu Duża samodzielność, inicjatywa, komunikatywność. Nastawienie na realizację celów i odwaga wyrażania swojego zdania Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (pre
2024-12-19 17:11:03AntalMinimum 3-letnie doświadczenie na takim samym lub pokrewnym stanowisku umiejętność zarządzania zespołem bardzo dobra organizacja pracy wysoka motywacja do działania nastawienie na poszukiwanie rozwiązań umiejętność pracy pod presją czasu Firma M
2024-12-11 16:08:28MIRPOL 2,0Biegła znajomość języka hiszpańskiego (w mowie i piśmie) - min. B2 Umiejętność pracy pod presją czasu oraz dobra organizacja pracy własnej. Gotowość do rozwiązywania problemów i proaktywność w działaniu. Mile widziane: Komunikatywna znajomość ję
2024-12-10 11:01:574est.netZakres obowiązków:do uzgodnienia Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcąceUprawnienia: PRAWO JAZDY KAT. B , OBSŁUGA KOMPUTERA I PAKIETU MICROSOFT OFFICE Wynagrodzenie brutto: od 4 666 do 6 666 PLNRo
2025-01-14 18:42:15Opis zadań:Poznanie programu "Komornik", zapoznanie się z dokumentacją spraw, zakładanie akt spraw. Zapoznanie się z zasadami rejestracji, znakowanie akt, archiwizacja. Obsługa urządzeń biurowych. Przyjmowanie stron. Zapoznanie się z procedurą ś
2025-01-14 18:42:15Opis zadań:określony w programie stażuStaż w firmie: EDU-IT Augustyn, Niedbała, Pieprzycki Sp. Jawna Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: [Minimalne kwalifikacje niezbędne do podjęcia stażu na dan
2025-01-14 18:42:15Opis zadań:określony w programie stażuStaż w firmie: EDU-IT Augustyn, Niedbała, Pieprzycki Sp. Jawna Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B
2025-01-14 18:42:15Twój zakres obowiązków, Monitorowanie jakości wykonywanych prac zespołów monterskich w terenie;, Analiza danych oraz podejmowanie działań zapobiegawczych;, Prowadzenie rejestru planowanych inwestycji, Nadzór jakościowy, finansowy oraz ilościowy
2025-01-14 17:40:27Visum Clinic z Rzeszowa zatrudni osobę z doświadczeniem na stanowisku pracownik administracyjny / rejestratorka . Zainteresowane osoby prosimy o składanie aplikacji wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych. Podstawowe obowiązki: - osobist
2025-01-14 15:07:13Twój zakres obowiązków, budowanie i utrzymywanie relacji z klientami,, aktywne pozyskiwanie klientów poprzez kontakt bezpośredni oraz telefoniczny, mailowy itp., tworzenie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych,, obsługa zamówień oraz..
2025-01-14 10:40:41Zakres obowiązków:- pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych,- obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami,- utrzymanie czystości w miejscu pracy,- dbanie o ekspozycję towarów.Praca na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia.O
2025-01-13 18:41:32REFERENT DS. SPRZEDAŻY REFERENT DS. SPRZEDAŻY ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współpraca z zespołem handlowym w zakresie analizy rynku i ofert konkurencji. Tworzenie ofert handlowych w oparciu o
2025-01-13 17:35:10ZAKŁADY MAGNEZYTOWE ROPCZYCERekrutacja do Nowy Styl sp. z o.o.Miejsce pracy: JasłoNr ref: HR/01/25TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW• prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, w tym:o zakładanie i aktualizowanie akt osobowych,o przygotowywanie umów dla nowo zatrudnianych pracowni
2025-01-13 16:25:02Firma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada 88 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji, Czech,..
2025-01-13 15:37:08Merkury MarketAktualnie prowadzimy otwartą rekrutację na stanowisko Asystent kas samoobsługowych na terenie Strzyżowa. Rodzaj umowy: umowa o pracę Godziny pracy: ruchomy czas pracy po 7 h Miejsce: Strzyżów Zgłoś się jeśli: • posiadasz aktualne orzeczenie o ni
2025-01-13 15:10:11Twój zakres obowiązków, Organizacja i archiwizacja dokumentów biurowych, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Wsparcie zespołu w codziennych zadaniach administracyjnych, Koordynowanie i umawianie spotkań oraz prowadzenie kalendarza..
2025-01-13 10:40:44Twoje główne zadania: Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży. Tworzenie własnego biznesu. Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych Konsultantów oraz Liderów Sprzedaży. Aktywne budowanie portfela klientow. Realizacja strategii sprzedażowych
2025-01-13 09:20:02Twój zakres obowiązków, stworzenie i realizacja strategii marketingowej marki (e-commerce) skierowanej do klienta niemieckojęzycznego w modelu B2C,, zarządzanie sklepem internetowym,, odpowiedzialność za stworzenie strategii komunikacji marki wraz..
2025-01-13 00:40:07OVB to od ponad 50 lat wiodąca spółka pośrednictwa finansowego w Europie. Nasza działalność koncentruje się na doradztwie finansowym w obszarze zabezpieczenia dochodu, majątku i oszczędności klientów. Obowiązki: - budujesz i obsługujesz własny p
2025-01-12 08:30:10Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwa
2025-01-12 08:20:20Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie
2025-01-12 08:20:19Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy.Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do
2025-01-12 08:20:19Opis stanowiska pracy Dla naszego Partnera działającego w Holandii poszukujemy osoby na stanowisko Asystent kierowcy do czyszczenia przemysłowego Miejsce pracy: Assen (Holandia)Oferujemy:• zatrudnienie w oparciu o holenderską umowę • wynagrodzen
2025-01-11 07:01:54GRUPA590 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄDla naszego Partnera działającego w Holandii poszukujemy osoby na stanowisko Asystent kierowcy do czyszczenia przemysłowego Miejsce pracy: Assen (Holandia)Oferujemy:• zatrudnienie w oparciu o holenderską umowę • wynagrodzenie od 18 do 19,50 €/h
2025-01-10 21:25:48Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:1. Rekrutacja uczestników na szkolenia2. Pomoc uczestnikom w uzyskaniu dofinansowania na szkolenie3. Organizacja szkolenia4. Organizacja egzaminów potwierdzających kwalifikacje5. Rozliczanie szkoleń Wymagania:
2025-01-10 18:41:44Opis zadań:Obsługa korespondencji firmowej poczta tradycyjna i elektroniczna,Przygotowanie sprawozdań, pism, odpowiedzi, raportów,Sprawowanie nadzoru nad dokumentacją firmy,Obsługa urządzeń biurowych,Porządkowanie, rejestrowanie za pomocą progra
2025-01-10 18:41:44Opis zadań:- Obsługa klienta w biurze, telefonicznie i w terenie,- Wprowadzanie danych do systemu IMO,- Wyszukiwanie ofert sprzedaży nieruchomości,- Zarządzanie umowami i dokumentami,- Prowadzenie działań marketingowych,- Obsługa urządzeń biurow
2025-01-10 18:41:44Twój zakres obowiązków, Asystowanie w planowaniu, organizowaniu i realizacji projektów Fundacji Misji Obywatelskiej., Monitorowanie harmonogramów projektowych oraz wspieranie w zarządzaniu budżetem., Przygotowywanie i utrzymywanie dokumentacji..
2025-01-10 16:40:26FUNDACJA MISJI OBYWATELSKIEJTwój zakres obowiązków, Poszukiwanie wskazanych nieruchomości pod projekty parków wiatrowych lub farm fotowoltaicznych na terenie województwa i jego okolicach, Prowadzenie negocjacji z właścicielami gruntu i doprowadzanie do zawarcia umów..
2025-01-10 15:40:33