Opis stanowiska Administrowanie systemem ERP oraz monitorowanie jego efektywności, Pierwsza linia wsparcia dla użytkowników systemu ERP, zapewnienie rozwiązań ich problemów oraz bieżąca analiza potrzeb, Zarządzanie zakresami uprawnień, testowani
2025-01-16 09:01:01Obowiązki: Pozyskiwanie nowych klientów oraz restauracji, doradztwo dotyczące oferty SmartLunch. Zarządzanie procesem sprzedażowym od akwizycji do podpisania umów. Utrzymanie i rozwijanie relacji z klientami firmy. Aktywne działania sprzedażowe
2025-01-16 14:43:02Twój zakres obowiązków, Zarządzaniem korespondencją, zarówno wchodzącą, jak i wychodzącą, w tym e-mailem oraz przygotowywaniem i wysyłaniem oficjalnych pism i notatek,, Dbaniem o estetykę i porządek w biurze, zarządzaniem zapasami biurowymi, w t
2025-01-13 18:40:04Młodszy konsultant w dziale Audytu Oferujemy ˗ ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku ˗ możliwość pracy z międzynarodowymi klientami ˗ możliwość rozwijania języka obcego zarówno
2025-01-13 17:35:10RODL PARTNERStarszy konsultant w dziale audytu DLACZEGO WARTO Z NAMI WSPÓŁPRACOWAĆ? Możesz wygodnie organizować swoją pracę: Po upływie stacjonarnego okresu wdrożenia oferujemy możliwość pracy
2025-01-13 17:35:10RODL PARTNERTwój zakres obowiązków, Archiwizacja dokumentów, Nadzór nad obiegiem dokumentów i korespondencji, Wprowadzanie faktur do systemu, Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami i firmami obsługującymi wspólnoty mieszkaniowe, Pomoc księgowym i..
2025-01-13 16:40:32Twój zakres obowiązków, obsługa bieżąca recepcji, obsługa korespondencji, faktur i innej dokumentacji firmowej, skanowanie i archiwizacja dokumentów, rejestracja w systemie (umowy z klientami i dostawcami), obsługa dokumentów finansowych oraz..
2025-01-13 15:41:05Twój zakres obowiązków, organizacja spektakli i wydarzeń Teatru AST w zakresie pozyskiwania widzów, w tym grup, prowadzenie rezerwacji i sprzedaży biletów na spektakle i wydarzenia Teatru AST w systemie EuroBilet, wraz z raportowaniem sprzedaży
2025-01-13 13:41:01ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KTwój zakres obowiązków, Zarządzanie zespołem handlowym w dziale Kosmetologii, Medycyny Estetycznej i Chirurgii , Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych oraz wyników finansowych działu wraz z raportowaniem do Dyrektora Działu..
2025-01-13 11:40:49Twój zakres obowiązków, Zarządzanie dokumentacją: Rejestracja i archiwizacja dokumentów, przygotowywanie raportów., Obsługa Kontrahentów, Wsparcie administracyjne: Organizacja kalendarza spotkań, przygotowywanie korespondencji., Zarządzanie..
2025-01-13 10:40:45Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie spotkań, Przyjmowanie gości, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Rezerwacje lotów, samochodów, noclegów w kraju i za granicą, Przyjmowanie faktur kosztowych i wprowadzanie do systemu CRM,..
2025-01-13 10:40:45Twój zakres obowiązków, Planowanie i koordynowanie wyjazdów służbowych pracowników na projekty;, Rezerwacja i zakup biletów na przejazdy;, Współpraca z działem logistyki w celu organizacji zamówień na odzież pracowniczą, zakwaterowanie, transport..
2025-01-13 10:40:45Twój zakres obowiązków, Codzienna obsługa biura i dbanie o jego sprawne funkcjonowanie, Obsługa interesantów i gości – z uśmiechem i profesjonalizmem, Fakturowanie bieżącej sprzedaży oraz wprowadzanie danych do systemu księgowego, Obsługa poczty..
2025-01-13 08:40:12Jeżeli uwielbiasz film „Diabeł ubiera się u Prady” to czytasz właściwą ofertę pracy, dla naszego klienta który produkuje wypasione skrzynie dla branży militarnej poszukujemy osoby do zadań specialnych. Obecnie poszukujemy na stanowisko: ASYSTENT
2025-01-13 07:01:27Walter-Fach-Kraft Personal GmbH 4,4Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i ICT Negocjacje warunków ws
2025-01-12 09:00:03Zakres obowiązków Kluczowe zadania dotyczą: wsparcia zespołu produkcji w przygotowywaniu dokumentacji procesowej, udziału w przeprowadzaniu audytów procesów produkcyjnych, przygotowywania raport
2025-01-11 08:22:02Antolin SilesiaDla naszego klienta poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko Business Development Manager. Zespół się powiększa i jest gotowość zatrudnienia więcej niż jednej osoby. Praca w 100% zdalna.Dla naszego klienta poszukujemy obecnie kandydatów na s
2025-01-11 05:25:35Zakres obowiązków:Obsługa klienta w zakresie podstawowych usług fryzjerskich, obsługa recepcji, obsługa terminarza, pomoc w organizacji sprawnego funkcjonowania salonu. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodoweUprawnienia
2025-01-10 18:41:43Zakres obowiązków:Obsługa sekretariatu, prowadzenie kadr (umowy, czas pracy, ZUS, GUS) znajomość specyfiki pracy w szkole. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Mile widziane doświadczenie w zawodz
2025-01-10 18:41:34Zakres obowiązków:Biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość microsoft office, obsluga monitoringu, obsługa systemu rozliczeniowego e-lizak, ustalanie grafików, koordynowanie zespołem pracowników względem stanowisk pracy, kontakt z księ
2025-01-10 18:41:34Twój zakres obowiązków, Osoba na stanowisku Asystenta/ki biura będzie odpowiedzialna za sprawne funkcjonowanie sekretariatu biura., Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, sumienną i posiadasz już doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu i/lub chcesz..
2025-01-10 16:40:26Do obowiązków pracownika będzie należało m.in.: prowadzenie wszelkich spraw związanych z tokiem studiów sporządzanie planów i analiz oraz raportów do systemów elektronicznych (GUS, POL-on), prowadzenie spraw związanych z ustalaniem wysokości, pr
2025-01-10 14:28:01Jesteśmy ogólnopolską siecią Laboratoriów Medycznych wchodzącą w skład grupy Medicover działającej w obszarze ochrony zdrowia na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Synevo Sp. z o.o. jest aktywna na rynku..
2025-01-10 13:09:00Synevo Sp.z.o.oPraca w Centrum Medycznym LUX MED Stomatologia przy ul. Piotra Skargi 3 we Wrocławiu.Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie.Praca w wymiarze około 100-120 godzin miesięcznie. Twoją rolą będzie:bezpośrednia..
2025-01-10 12:02:21LUX MED Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Opieka nad grupą obecnych Klientów, przygotowywanie kalkulacji, ofert i dokumentów;, Budowanie bazy potencjalnych Klientów. ..
2025-01-10 11:40:33Twój zakres obowiązków, współpraca z Kierownikiem Kontraktu i innymi członkami zespołu w poszczególnych fazach realizacji projektu,, przygotowywanie i nadzór nad dokumentacją techniczną,, koordynowanie robót oraz nadzór techniczny nad..
2025-01-10 10:40:35Twój zakres obowiązków, Aktywny udział przy wdrażaniu nowych systemów informatycznych, w szczególności systemu MS Dynamics 365;, Bieżąca współpraca z użytkownikami;, Testowanie i wspieranie biznesu w testowaniu oraz rozwoju systemów;, Codzienne..
2025-01-10 10:40:35Doskonała znajomość języka czeskiego w mowie i w piśmie, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (B1), znajomość obsługi urządzeń takich jak: komputer, laptop, tablet, smartfon, dyspozycyjność do współpracy w trybie 8-godzinnym w
2025-01-10 09:49:45Teleperformance PolandTwój zakres obowiązków, Wyszukiwanie informacji o przetargach oraz składanie ofert., Analiza ogłoszeń przetargowych i weryfikacja dokumentacji pod kątem zgodności z wymaganiami., Przygotowywanie ofert przetargowych, w tym uzupełnianie oraz..
2025-01-10 09:40:29Francuz o Polskich korzeniach - z Paryża, poszukuje reprezentacyjnej Asystentki, kt óra wesprze go w prowadzeniu firmy turystycznej. Częste podr óże. Prawo jazdy kat. *B*. Mile widziana umiejętność prowadzenia kanał ów na YouTube - Facebook czy
2025-01-10 08:27:00Opis stanowiska Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będą w szczególności: rozszerzanie naszej bazy klientów: aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów (w tym min. poprzez organizacje konferencji tematycznych, szkoleń itp.); efektywne zarz
2025-01-10 08:01:25Asystent Klienta Drogerii (praca weekendowa)50_13158Obowiązki aktywna praca z Klientem na sali sprzedaży i podczas obsługi kasowej, bieżąca praca z towarem - zdarza się, że także w porze nocnej (np. podczas dostaw), prowadzenie zmiany, podczas k
2025-01-10 07:01:38RossmannStarszy referent w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki Dział Obsługi Klientów w Dolnośląskim OW NFZ Umowa o pracę - zastęps29_wroclaw251Obowiązki Przyjmowanie skarg i wniosków, skierowań na leczenie uzdrowiskowe lub rehabilitację uzdrowisko
2025-01-10 07:01:36Narodowy Fundusz ZdrowiaDla jednego z naszych Klientów, firmy produkcyjnej dostarczającej sprzęt do pakowania płynów.Specjalista ds. administracji Zakres obowiązków:· Wsparcie zespołu administracyjnego w bieżących zadaniach.· Zarządzanie zamówieniami i dostawami.· Wspa
2025-01-10 05:25:34Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2025-01-09 18:41:17Udział w rozwoju BSC we WrocławiuOpieka kadrowa i administacyjna, możliwość wdrożenia w projekty z miekkiego HR
2025-01-09 17:59:03Twój zakres obowiązków, Wsparcie zespołu administracyjnego w bieżących zadaniach., Zarządzanie zamówieniami i dostawami., Wsparcie w procesie księgowania., Zarządzanie obiegiem dokumentów., Współpraca z dostawcami z UK...
2025-01-09 16:40:26Tworzenie, wdrażanie i utrzymanie dokumentacji jakościowej związanej z procesami jakościowymi oraz spawalniczymi zgodnie z normami i wymaganiami klienta, opracowywanie instrukcji technologicznych oraz standardów jakościowych, nadzór nad spełnien
2025-01-16 11:18:48Opis stanowiska Projektowanie i przygotowanie dokumentacji technicznej dla systemu SAP HCM Payroll. Konfiguracja systemu zgodnie z wymaganiami klienta. Działania związane z optymalizacją procesów biznesowych i wsparcie technologiczne. Szkolenia
2025-01-16 12:42:02