Niepubliczna placówka edukacyjna na terenie Dorotowa zatrudni Dyrektora Żłobka /przedszkola Dołącz do naszego zespołu! Twoje zadania: • koordynowanie i monitorowanie działań żłobka/przedszkola • zarządzanie personelem • nadzór nad działalnością
2025-03-06 21:06:38ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - • Kompleksowe zarządzanie procesem składania ofert w przetargach publicznych - • Analiza dokumentacji przetargowej, identyfikacja wymagań i ryzyk - • Przygotowywanie pytań do SWZ i wyjaśnień treści ofert - • Kompletowanie i
2025-03-24 11:30:13MULTI SERWIS SP Z O OPoszukujemy dobrze zorganizowanej osoby do wsparcia administracyjnego. Do obowiązków należy ewidencja poczty, kompletacja dokumentów dla personelu wyjeżdżającego za granicę, kontrola danych, g
2025-03-21 10:20:01ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Koordynowanie i organizowanie obiegu dokumentów biurowych, w tym przygotowywanie raportów i zestawień - Wspieranie zespołów projektowych w zakresie administracyjnym, technicznym oraz organizacyjnym - Przygotowywanie, edytowa
2025-03-20 15:30:12Merkury MarketZAKRES OBOWIĄZKÓW: - pomoc w administracji - przygotowywanie umów dla klientów - przygotowanie pism procesowych - kontakt telefoniczny z klientami - obsługa korespondencji - wsparcie w przygotowaniu spotkań i szkoleń WYMAGANIA: - dokładność i sk
2025-03-19 18:30:10PATRYK POGORZELSKINiepubliczna placówka edukacyjna na terenie Dorotowa zatrudni Dyrektora Żłobka /przedszkola Dołącz do naszego zespołu! Twoje zadania: • koordynowanie i monitorowanie działań żłobka/przedszkola • zarządzanie personelem • nadzór nad działalnością
2025-03-06 21:06:38Wymagania Wymagania Min. 5 lat doświadczenia na stanowisku menedżerskim w handlu (warunek konieczny) Umiejętność zarządzania zespołem i motywowania pracowników Doświadc
2025-03-24 06:31:02Opis stanowiska Zarządzanie dużym zespołem i rozwijanie kompetencji pracowników Realizacja celów biznesowych i dbałość o wskaźniki KPI Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta Optymalizacja procesów sprzedażowych i magazynowych Koordynowa
2025-03-23 19:06:03Twój zakres obowiązków Efektywne zarządzanie dużym zespołem pracowników; Utrzymanie najwyższego poziomu obsługi Klienta; Konsekwentna realizacja celów biznesowych; Stałe zwiększanie efektywności biznesowej zarządzanego salonu; Utrzymanie zgodnyc
2025-03-21 22:33:54Twój zakres obowiązków Efektywne zarządzanie dużym zespołem pracowników; Utrzymanie najwyższego poziomu obsługi Klienta; Konsekwentna realizacja celów biznesowych; Stałe zwiększanie efektywności biznesowej zarządzanego salonu; Utrzymanie zgodnyc
2025-03-21 22:33:54Twoje główne zadania: Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży. Tworzenie własnego biznesu. Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych Konsultantów oraz Liderów Sprzedaży. Aktywne budowanie portfela klientow. Realizacja strategii sprzedażowych
2025-03-21 15:06:39Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwa
2025-03-21 15:04:53Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy.Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do
2025-03-21 15:04:45Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie
2025-03-21 15:04:39Twój portal z ofertami pracy
2025-03-21 07:54:15ipracujzdalnie.plChcesz pracować jako Referent ds. Administracji (Olsztyn)? Sprawdź ogłoszenie i dołącz do nas!
2025-03-20 17:09:02ENERGA-OPERATOR SA Oddział w OlsztynieL.M. Group Poland to agencja rekrutacyjna, która od lat pomaga kandydatom znaleźć zatrudnienie na terenie całego kraju, odpowiadające ich kwalifikacjom oraz doświadczeniu. Działamy szybko i sku
2025-03-20 15:36:58L.M. Group Poland Sp. z o.oDUAPOL- to nowoczesna marka działająca od 5 lat na polskim rynku w rekrutacji i pozyskiwaniu Pracowników dla dużych, średnich i małych firm w różnych branżach. Grupa specjalizująca się: wynajmem, zatrudnianiem i leasingiem pracowników ze wschodu
2025-03-20 15:06:43Opis stanowiska Digitalizacja dokumentów wpływających do firmy (faktury, umowy, pisma, projekty) oraz zapewnienie ich prawidłowego obiegu Inicjowanie księgowania dokumentów kosztowych poprzez wstępną kwalifikację (wskazywanie MPK i opisy anality
2025-03-19 13:43:02Informacje podstawoweMiejsce pracy: Towarowa 15, 10-416 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskieZakres obowiązków: - obsługa sekretariatu,- odbiór i wysyłka korespondencji,- wsparcie innych działów,- sporządzenie i wysyłanie pism.Go
2025-03-19 11:00:52PREMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄZakres obowiązków:- obsługa sekretariatu,- odbiór i wysyłka korespondencji,- wsparcie innych działów,- sporządzenie i wysyłanie pism.Godziny pracy 8-16 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: Prawo jazd
2025-03-18 18:41:52Oczekujemy, że dzięki swojej organizacji czasu pracy będzie w stanie kierować jak na sznurku wszystkim co się dzieje w biurze i sprawnie poruszać się po narzędziach takich jak Trello, Monday, Clickup. \n\nCechy osobowości. Szukamy osoby, kt
2025-03-18 14:54:07Grunt to MazuryDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: wierzycielskich i postępowań podatkowych w Referacie Podatków Dochodowych i Podatku od Towarów i Usług, Podatków Ma
2025-03-17 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w OlsztynieZakres obowiązków:prowadzenie dokumentacji kadrowej, płacowej zgodnie z KP; naliczanie wynagrodzeń i związanych z tym rozliczeń; Płatnik PFRON, ZUS, GUS, US, PPK.Godziy pracy 6:45-14:45 Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Specjalista do spraw
2025-03-15 18:41:43Twój portal z ofertami pracy
2025-03-14 14:54:07ipracujzdalnie.plTwój portal z ofertami pracy
2025-03-14 14:54:07ipracujzdalnie.plTwój zakres obowiązków bezpośrednia, telefoniczna oraz e-mailowa obsługa sekretariatu i gości biura w języku polskim i angielskim, wstępna obsługa dokumentacji księgowej, obsługa dokumentacji biurowej oraz korespondencji (elektronicznej i tradyc
2025-03-14 13:50:06Opis stanowiska Powitanie i obsługa klientów z uśmiechem na twarzy Udzielanie informacji o produktach i usługach bankowych, dopasowywanie ofert do potrzeb klientów Tworzenie pozytywnej atmosfery oraz budowanie długoterminowych relacji z klientam
2025-03-14 07:16:02Zakres obowiązków:Asystent prokuratora wykonuje samodzielnie czynności administracyjne związane z prowadzeniem i nadzorowaniem postępowań przygotowawczych oraz z przygotowaniem decyzji kończących te postępowania oraz jest uprawniony do: przesłuc
2025-03-13 18:42:04Koordynator HandlowyTwój zakres obowiązków Pozyskiwanie nowych kontrahentów w tym punktów partnerskich. Motywacja Partnerów i Sprzedawców do promowania i sprzedaży usług Premium Mobile. Realizacja wyznaczonych planów sprzedaży na podległym teren
2025-03-13 11:00:57Premium Mobile sp. z o. oZakres obowiązków:organizacja i koordynacja kursów pierwszej pomocy; działania promocyjne i informacyjne w zakresie pierwszej pomocy; współpraca z wolontariuszami, pracownikami, Biurem Zarządu Głównego PCK oraz innymi oddziałami okręgowymi i rej
2025-03-12 18:41:51