Zakres obowiązków:Przetwarzanie dokumentacji biurowej, współpraca z różnymi działami firmy, wystawianie i weryfikacja dokumentów księgowych, obsługa sprzętu biurowego i programów komputerowych, analiza i sprawdzanie dokumentów, wykonywanie innyc
2025-01-15 18:41:46Zakres obowiązków:Konkurs na stanowisko stażysta do sekretariatu w wydziale orzeczniczym w Sądzie Rejonowym w Starogardzie Gdańskim. Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: protokołowanie na rozprawach i posiedzen
2025-01-13 18:41:32Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa Klientów, Doradzanie Klientom przy doborze kosmetyków do pielęgnacji i wizażu, Dbanie o ekspozycję produktów i estetyczny wygląd sklepu, Przyjmowanie i rozkładanie towaru na półki, Kompletowanie..
2025-01-04 13:40:23Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa Klientów, Doradzanie Klientom przy doborze kosmetyków do pielęgnacji i wizażu, Dbanie o ekspozycję produktów i estetyczny wygląd sklepu, Przyjmowanie i rozkładanie towaru na półki, Kompletowanie..
2025-01-02 13:40:36Kancelaria notarialna w Starogardzie Gdańskim zatrudni na pół etatu studenta/ absolwenta..
2024-11-24 12:21:04Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie. Znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook), Canva, Google Apps (Sheets, Meet itp.) Samodzielność, odpowiedzialność i inicjatywa w działaniu. Umiejętność pra
2025-01-22 10:25:14TMS Personal 4,2Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie. Podstawowa umiejętność obsługi systemu Android lub iOS - pomagamy klientom w obsłudze urządzeń cyfrowych. Umiejętność słuchania i tworzenia jasnych wypowiedzi z s
2025-01-17 10:25:21Transcom WorldWide Poland Sp. z o.oPodchodzisz do ludzi z uśmiechem i otwartością jesteś osobą metodyczną i lubisz, kiedy możesz działać wg procesu potrafisz redagować pisemną komunikację formalną cechuje Cię skrupulatność - dokładne sprawdzenie dokumentów przed podpisaniem jest
2025-01-03 15:28:53Parleto 2,2Zakres obowiązków:Przetwarzanie dokumentacji biurowej, współpraca z różnymi działami firmy, wystawianie i weryfikacja dokumentów księgowych, obsługa sprzętu biurowego i programów komputerowych, analiza i sprawdzanie dokumentów, wykonywanie innyc
2025-01-15 18:41:46Zakres obowiązków:Konkurs na stanowisko stażysta do sekretariatu w wydziale orzeczniczym w Sądzie Rejonowym w Starogardzie Gdańskim. Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: protokołowanie na rozprawach i posiedzen
2025-01-13 18:41:32Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa Klientów, Doradzanie Klientom przy doborze kosmetyków do pielęgnacji i wizażu, Dbanie o ekspozycję produktów i estetyczny wygląd sklepu, Przyjmowanie i rozkładanie towaru na półki, Kompletowanie..
2025-01-04 13:40:23Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa Klientów, Doradzanie Klientom przy doborze kosmetyków do pielęgnacji i wizażu, Dbanie o ekspozycję produktów i estetyczny wygląd sklepu, Przyjmowanie i rozkładanie towaru na półki, Kompletowanie..
2025-01-02 13:40:36Kancelaria notarialna w Starogardzie Gdańskim zatrudni na pół etatu studenta/ absolwenta..
2024-11-24 12:21:04Twój zakres obowiązków, Główne zadania na stanowisku:, - edycja ofert na Allegro, - tworzenie i edycja grafik w programie Canva, - pomoc w sprawach bieżących firmy..
2025-01-21 16:40:34YOU SELL PL sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Do zakresu zadań Dyrektora należy realizacja zadań statutowych Biblioteki. Statut biblioteki jest dostępny na stronie www.bip.tczew.pl zakładka instytucja kultury - Miejska Biblioteka Publiczna im. Aleksandra Skulteta w.
2025-01-16 12:40:42Zakres obowiązków:Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie: https://bip.tczew.pl/wiadomosci/1150/wiadomosc/798423/konkurs_na_stanowisko_dyrektora_miejskiej_biblioteki_publicznej_Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem
2025-01-15 18:41:46Zakres obowiązków:Pomoc asystenta w szczególności polega na wykonywaniu czynności dnia codziennego dla uczestnika, wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane miejsce, załatwianiu spraw urzędowych, korzystaniu z dóbr kultur
2025-01-14 18:42:15Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Wymagania inne:staż dla osób poniżej 30 roku życia - wystawianie faktur sprzedaży,">
2025-01-14 10:21:03Opis zadań:- wystawianie faktur sprzedaży,- wystawianie faktur korygujących,- prowadzenie rejestru kontrahentów,- weryfikowanie i akceptowanie not korygujących,- archiwizowanie kopii dokumentów sprzedaży,- sporządzanie rejestrów sprzedaży,- orga
2025-01-13 18:41:32Twój zakres obowiązków, Obsługa komputera, Weryfikacja poprawności otrzymanych dokumentów, Dbałość o poprawny obieg dokumentów i informacji w firmie, Archiwizacja dokumentów, Bieżące pomocnicze prace administracyjne, Wykonywanie innych zadań..
2025-01-13 11:40:48Twój zakres obowiązków, Poszukiwanie wskazanych nieruchomości pod projekty parków wiatrowych lub farm fotowoltaicznych na terenie województwa i jego okolicach, Prowadzenie negocjacji z właścicielami gruntu i doprowadzanie do zawarcia umów..
2025-01-10 14:40:34Zatrudnimy: Koordynatora kontraktu w dziale utrzymania czystości, kt óry będzie odpowiedzialny za:Nadz ór nad realizacją usługi zespołu sprzątającego w spos ób zapewniający efektywne wykonywanie zadań wobec KlientaKontrolę jakości wykonywanej us
2025-01-09 11:53:34Oferujemy: Uczciwe wynagrodzenie w oparciu o Umowę o Pracę (5000 zł brutto). Pracę dwuzmianową..
2025-01-07 16:21:03Zatrudnimy: Koordynatora kontraktu w dziale utrzymania czystości, który będzie odpowiedzialny za: Nadzór nad realizacją usługi zespołu sprzątającego w sposób zapewniający efektywne wykonywanie zadań wobec Klienta. Kontrolę jakości wykonywanej usługi
2025-01-07 13:34:03Zatrudnimy: Koordynatora kontraktu w dziale utrzymania czystości, który będzie odpowiedzialny za:· Nadzór nad realizacją usługi zespołu sprzątającego w sposób zapewniający efektywne wykonywanie zadań wobec Klienta· Kontrolę jakości wykonywanej u
2025-01-05 05:25:42(1106274) KONSULTANT Z JĘZ. UKRAIŃSKIM Miejsce pracy: Pruszcz Gdański Nr Ref. : KJU-122024 Szukasz stabilnego zatrudnienia w branży HR? Znasz język ukraiński lub rosyjski? Masz doświadczenie w obsłudze..
2024-12-14 11:54:01