"EZT " o firma, która na rynku istnieje od ponad 30 lat. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik biurowy w Dziale HR. Szukamy osoby, która: • swobodnie korzysta z pakietu Microsoft Office, • posiada doświadczenie w pracach biurowych
2025-01-03 11:48:15"EZT" o firma, która na rynku istnieje od ponad 30 lat. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik biurowy. Opis stanowiska: • tworzenie raportów, • kontakt mailowy i telefoniczny z Klientami, • przygotowanie umów zgodnie z wytycznymi,..
2025-01-23 11:36:07Zakłady Usługowe EZT S.A 3,5Twój zakres obowiązków, Wsparcie zespołu księgowego w codziennych obowiązkach,, Wprowadzanie danych do systemów finansowych oraz ich weryfikacja pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami,, Współpraca przy sporządzaniu zestawień, raportó
2025-01-23 10:40:43Twój zakres obowiązków, 1. Obsługa administracyjno-organizacyjna biura:, · obsługa sekretariatu, · Organizacja spotkań, konferencji i wyjazdów służbowych, · Przyjmowanie, rejestrowanie i dystrybucja korespondencji przychodzącej oraz wysyłka..
2025-01-23 09:40:36Opis zadań:obsługa sekretariatu: odbiera telefony i przekierowuje rozmowy do poszczególnych działów, zaopatruje działy w materiały biurowe, przyjmuje i ewidencjonuje korespondencję przychodzącą i wychodzącą, rozdziela korespondencję za pokwitowa
2025-01-22 18:41:31Opis zadań:organizacja pracy biura, obsługa klientów, dbanie o wizerunek firmy, obłsługa social media, organizacja pracy podległych pracowników, praca w godzinach: 8.00-16.00, 10.00-18.00ł Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie og
2025-01-22 18:41:31Opis zadań:wprowadzanie danych księgowych przy zastosowaniu programów komputerowych do prowadzenia ksiąg i ewidencji podatkowych, wysyłka elektroniczna do US i ZUS dokumentów, praca w godzinach 8.00-16.00 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształc
2025-01-22 18:41:31Twój zakres obowiązków, Monitorowanie i koordynowanie działań związanych z eksploatacją pojazdów służbowych: przeglądy serwisowe i badania techniczne, kontrola stanu technicznego samochodów, sezonowa wymiana opon, zakup niezbędnych środków do..
2025-01-22 14:40:44Twój zakres obowiązków: - Koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia dla produkcji, magazynowania - Utrzymywanie kontaktu z dostawcami, negocjowanie cen, monitorowanie jakości dostaw i rozwiązywanie ewentualnych problemów - Zamawianie..
2025-01-21 06:51:00Zakres obowiązków:obsługa klienta w biurze obsługi klienta, obsługa telefoniczna / mailowa klientów, sprzedaż usług telekomunikacyjnych, archiwizacja i obieg elektroniczny dokumentów klientów, dbanie o porządek w biurze obsługi klienta; praca w
2025-01-20 18:41:36Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa klientów – telefoniczna, mailowa oraz bezpośrednia, Tworzenie, porządkowanie i weryfikacja dokumentów, Obsługa umów – ich przygotowywanie i podpisywanie z klientami, Wspieranie pracy biura oraz innyc
2025-01-20 15:40:39Wymiar czasu pracy: Pełny etat. Rodzaj pracy: Praca stacjonarna. Kluczowe kompetencje Kandydata: Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjno-biurowym, swobodna komunikacja w języku angielskim, bardzo dobre umiejętności organizacyjne.Wyma
2025-01-20 12:51:56Twój zakres obowiązków: - Koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia dla produkcji, magazynowania - Utrzymywanie kontaktu z dostawcami, negocjowanie cen, monitorowanie jakości dostaw i rozwiązywanie ewentualnych problemów - Zamawianie el
2025-01-06 12:58:07ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Planowanie, inicjowanie i kontrolowanie projektu w celu osiągnięcia sukcesu. - Odpowiedzialność za cały proces produkcyjny. - Zarządzanie budżetem projektu oraz ocenianie ryzyka i podejmowanie odpowiednich działań w celu min
2025-01-22 18:30:13F.H.P. „PAK-GUM” Wacław Pakaszewski 2,8ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Do najważniejszych zadań zatrudnionej osoby będzie: - obsługa zgłoszeń użytkowników, - rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie kompetencji 1 Linii wsparcia, - analizowanie i przekazywanie zgłoszeń do kolejnych linii ws
2025-01-21 11:30:14COIG SA 4,3ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Wdrażanie systemu Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations Enterprise edition (dawniej Dynamics AX), - Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych, - Szkolenie użytkowników, - Zdalna (telefoniczna i poprzez system Hel
2025-01-19 07:30:07COIG SA 4,3Doświadczenia w serwisie lub montażu klimatyzatorów, Podstawowej znajomości zagadnień elektroenergetyki, Wyższego wykształcenia, Czynnego prawa jazdy kat B, Znajomości pakietu MS Office, Komunikatywności i dobrej organizacji pracy. Jako Agencja
2025-01-14 10:25:19Smart-HR 4,1Twój zakres obowiązków, wsparcie w realizacji celów sprzedażowych działu ds. sprzedaży pojazdów nowych, administracja dokumentacją sprzedażową, w tym: budowa, uzupełnianie i aktualizacja bazy danych, dbanie o dokumentację zgodnie z procedurami,
2025-01-21 10:40:45Zakres obowiązków: Kompleksowe zarządzanie procesem zleceń: od oferty do obsługi klienta i realizacji zamówienia Koordynacja pracy zespołu mechaników Współpraca z działami: nowe i używane maszyny, wynajem Zapewnienie wysokiej jakości usług serwi
2025-01-19 14:10:02Opis zadań:Podstawowe prace biurowe, obsługa komputera, podstawowa obsługa programów komputerowych, obsługa urządzeń biurowych, układanie i archiwizacja dokumentów. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweInne wymagania: Wy
2025-01-16 18:41:36Twój zakres obowiązków, Administracja biura: Archiwizacja dokumentów, umów i raportów (skany, foldery w CRM/sharepoint)., Współpraca z księgowością w zakresie faktur i płatności., Wprowadzanie i aktualizacja danych do CRM - VOX deweloper.,..
2025-01-15 15:40:39Twój zakres obowiązków, bezpośredni, codzienny kontakt z klientami,, nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami,, prezentacja produktów i usług oferowanych przez firmę,, doradztwo z zakresu oferowanych materiałów,, negocjacje ofert
2025-01-14 16:40:31Twój zakres obowiązków, przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem pracowników,, przygotowywanie ewidencji czasu pracy,, prowadzenie kartotek odzieży roboczej,, przygotowywanie dokumentacji związanej z inwentaryzacją
2025-01-14 11:40:45ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) - Języki: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany - Inne wymagania: wykształcenie: w
2025-01-11 07:31:00Centralne Muzeum PożarnictwaZakres obowiązków:- oprowadzanie wycieczek,- współpraca przy organizacji wystaw,- organizacja i uczestniczenie w zewnętrznych i wewnętrznych wydarzeniach muzealnych - prowadzenie lekcji muzealnych- pomoc w przygotowaniu i oracowaniu eksponatów,-
2025-01-10 18:41:47ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne - Inne wymagania: obywatelstwo polskie lub inne zgodnie z art.11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21.11.2008 r o pracownikach samorządowych; wyk
2025-01-10 07:30:58Miejski Zespół Obsługi Placówek OświatowychZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie zawodowe - Inne wymagania: obywatelstwo polskie lub inne zgodnie z art.11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21.11.2008 ro pracownikach samorządowych; wykształcenie wyż
2025-01-10 07:30:58Miejski Zespół Obsługi Placówek OświatowychZakres obowiązków: prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej obsługiwanych jednostek oświatowych, dekretowanie i sprawdzanie pod względem finansowym dokumentów księgowych, wycena aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego sporządzanie s
2025-01-09 18:41:26Zakres obowiązków:prowadzenie pełnej dokumentacji płacowej, naliczanie wynagrodzenia za pracę ze stosunków pracy oraz umów cywilno-prawnych, naliczanie ekwiwalentów za urlopy wypoczynkowe, naliczanie pracownikom zasiłków z ubezpieczenia społeczn
2025-01-09 18:41:26Hurtownia Specjał, lider dystrybucji artykułów spożywczych do swojego oddziału w Czeladzi zatrudni pracownika na stanowisko specjalisty ds. administracyjnych. Specjalista ds. administracyjnych
2025-01-09 15:36:23PPHU Specjał Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Obsługa dokumentacji pracowniczej (umowy, aneksy, świadectwa pracy itp.),, Pełna obsługa klientów biura na pkpir i kilka mniejszych spółek na pełnej księgowości,, Bezpośredni kontakt z klientami,, Kontakt z instytucjami:..
2025-01-07 12:44:38Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa kadrowa pracowników., Sporządzanie umów o pracę oraz pozostałych dokumentów kadrowych., Prowadzenie i kontrola ewidencji czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich., Kompleksowe zarządzanie aktami..
2025-01-03 09:40:25W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-12-04 09:00:00Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-12-04 08:59:58Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-12-04 08:59:57Carloss Marketing - MediaZAKRES OBOWIĄZKÓW: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - Praca administracyjno-biurowa - Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie - Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka d
2025-01-23 22:30:50Izba Administracji Skarbowej w KatowicachTwój zakres obowiązków, prowadzenie akt osobowych, rozliczanie czasu pracy, naliczanie i rozliczanie urlopów (wypoczynkowych, dodatkowych itp.),, kierowanie pracowników na badania lekarskie i szkolenia bhp, prowadzenie PPK, , zawieranie umów..
2025-01-23 19:40:06Zakres obowiązków:- Obsługa klienta kancelarii. Sporządzanie pism. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Kontakt z Urzędami oraz ZUS-em. Dbanie o wizerunek firmy. Wyjazdy do klientów (dostarczanie lub odbieranie dokumentów).- Zlecenie wyko
2025-01-23 18:41:33Zakres obowiązków:- Zakres obowiązków: 1. Obsługiwanie korespondencji firmowej,2. planowanie i organizacja spotkań,3. przyjmowanie i obsługa interesantów,4. udzielanie informacji interesantom (w tym: telefonicznie, e-mailowo),5. przygotowywanie
2025-01-23 18:41:33Opis zadań:prowadzenie spraw kancelaryjnych, przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie archiwum Inspektoriatu, rejestrów, wykonywanie sprawozdań statystycznych. Praca w godz. 7-15 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształ
2025-01-23 18:41:33Opis zadań:obsługa urządzeń biurowych, obsługa skrzynki mailowej, pomoc w rozpisywaniu zleceń produkcyjnych, pomoc w wystawianiu zamówień dla klientów, opisywanie paczek do wysyłek, zamawianie kuriera, kontakt telefoniczny z klientem Wymagania:W
2025-01-23 18:41:33Twój zakres obowiązków, Rozwój świadczenia opieki domowej dla pacjentów wentylowanych mechanicznie (pod respiratorem) na terenie woj. śląskiego i małopolskiego , Kontakty z oddziałami szpitalnymi w tym: OAITM, pulmonologia, Rekrutacja personelu
2025-01-23 16:40:33Twój zakres obowiązków, Prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem opakowań,, Rozliczanie oraz kontrola dokumentów załadunku,, Ustalanie sald opakowań z dostawcami, odbiorcami i sklepami firmowymi,, Codzienna kontrola buforów palet i pojemników
2025-01-23 15:40:52