Zakres obowiązków: Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsłu
2025-01-03 16:10:03Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy.Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do aplik
2025-01-08 08:20:38Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie k
2025-01-08 08:20:38Twój zakres obowiązków, koordynowanie projektów współfinansowanych z perspektywy 2021-2027,, monitorowanie rzeczowo-finansowe projektów zgodnie z przyjętym harmonogramem,, przygotowywanie i aktualizacja harmonogramów rzeczowo-finansowych oraz..
2025-01-10 00:40:06Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawo
2025-01-09 18:41:26Zakres obowiązków: prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej obsługiwanych jednostek oświatowych, dekretowanie i sprawdzanie pod względem finansowym dokumentów księgowych, wycena aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego sporządzanie sprawo
2025-01-09 18:41:26Zakres obowiązków:prowadzenie pełnej dokumentacji płacowej, naliczanie wynagrodzenia za pracę ze stosunków pracy oraz umów cywilno-prawnych, naliczanie ekwiwalentów za urlopy wypoczynkowe, naliczanie pracownikom zasiłków z ubezpieczenia społecznego t
2025-01-09 18:41:26Zakres obowiązków:Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami, utrzymanie czystości w miejscu pracy, dbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnic
2025-01-09 18:41:26Zakres obowiązków:bieżąca obsługa sekretariatu, koordynacja sprawnego obiegu dokumentów, redagowanie pism, współpraca z biurem księgowym + kadry, tworzenie sprawozdań, wprowadzanie faktur do systemu i do dziennika korespondencji, rozliczanie delegacj
2025-01-09 18:41:26Zakres obowiązków:- Koordynowanie pracy pracowników budowlanych na terenie całej Polski. Prowadzenie dokumentacji magazynowej sprzętu budowlanego.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy (ul. Ligocka 103 m. 7, 40-568 Katowice) oraz delegacje na te
2025-01-09 18:41:26Zakres obowiązków:sortowanie i weryfikacja dokumentów księgowych,kontrola dokumentów księgowych,ewidencja dokumentów księgowych,sporządzanie zestawień,zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie:
2025-01-09 18:41:26ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku? - wprowadzanie do systemu informacji dotyczących audytów i certyfikatów zagranicznych placówek SGS - prace administracyjne na korporacyjnych bazach danych - zapewnianie stałego prz
2025-01-09 18:30:16SGS Global Business Services Sp. z o.o 3,5Twój zakres obowiązków, Wspieranie prawników w ich codziennej pracy nad najciekawszymi tematami HR na rynku, często z pierwszych stron gazet, Przygotowywanie we współpracy z prawnikami projektów pism procesowych, opinii prawnych i publikacji,..
2025-01-09 17:40:36Firma Human Park sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko Pracownika Biurowego. Jeśli jesteś zorganizowaną, komunikatywną osobą z dobrą znajomością obsługi komputera oraz językiem angielskim
2025-01-09 16:37:02Twój zakres obowiązków, telefoniczna obsługa Klienta (przyjęcie zgłoszenia, umawianie Klienta na oględziny), kompletowanie dokumentacji niezbędnej do likwidacji szkód, współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi w zakresie likwidacji szkód,..
2025-01-09 15:40:34Hurtownia Specjał, lider dystrybucji artykułów spożywczych do swojego oddziału w Czeladzi zatrudni pracownika na stanowisko specjalisty ds. administracyjnych. Specjalista ds. administracyjnych
2025-01-09 15:36:23PPHU Specjał Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Wsparcie w kontroli portfela projektów PV, wiatrowych (on-shore) i magazynów energii w szczególności w zakresie: bieżącego monitoringu zmian w projektach i obciążenia zespołu, przygotowywania cyklicznych raportów,, Wsparcie..
2025-01-09 12:40:36Szukasz miejsca by zdobyć pierwsze doświadczenie w obszarze HR? Ukończyłaś/eś studia w tym obszarze i chcesz zdobyć doświadczenie potrzebne na rynku pracy? Świetnie się składa! Poszukujemy kandydatów na stanowisko asystenta w dziale kadr do firmy z b
2025-01-09 11:53:40Poszukujesz pierwszego doświadczenia zawodowego? Jesteś osobą komunikatywną i lubisz pracę w ludźmi? Jeśli dodatkowo obsługa programu Excel nie jest Ci straszna - aplikuj i dołącz do zespołu pełnego zaangażowania w centrum logistycznym międzynarodowe
2025-01-09 11:53:40Dla naszego klienta, lidera w badaniach środowiska pracy, poszukujemy kandydata na stanowiskoBusiness Development ManagerZakres obowiązk ów:Promocja usług firmyAktywne pozyskiwanie nowych klient ówBudowanie i utrzymywanie efektywnych relacji z klient
2025-01-09 11:53:39Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych od klient ów,Koordynowanie działań serwisu,Przygotowanie ofert serwisowych,Nadz ór nad stanem magazynowym i zamawianie części,Obsługa CRO,Sporządzanie stos
2025-01-09 11:53:37Twój zakres obowiązków, Obsługa zgłoszeń rejestrowanych w systemie zgłoszeniowym oraz przekazywanych za pośrednictwem poczty elektronicznej, Obsługa telefonicznych połączeń przychodzących poprzez: udzielanie odpowiedzi dotyczących funkcjonowania..
2025-01-09 11:40:35Twój zakres obowiązków, kompleksowa, rzetelna obsługa Klienta polskiego i zagranicznego,, przyjmowanie i koordynowanie zamówień zgodnie ze standardami firmy,, przygotowywania ofert sprzedażowych,, przygotowywanie plików graficznych oraz..
2025-01-09 10:40:34Twój zakres obowiązków, zarządzanie, koordynowanie i wspieranie oddziałów w obszarze Górnego Śląska, motywowanie zespołu do realizacji zadań i celów, wdrażanie nowych pracowników i szkolenie zespołu, działania marketingowe - udział w..
2025-01-09 09:40:24Aktualnie dla naszego Klienta szukamy osoby na stanowisko : Księgowa / Księgowy Siedziba firmy – Gliwice UoP lub B2B - 12-20 000 brutto plus premie Zakres obowiązków : • prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; •..
2025-01-09 09:20:15Poszukujemy pracownika na stanowisko ustawiacz maszyn. Wymagania: doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 2 lata) umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu znajomość obsługi wtryskarek ENGEL mile widziane uprawnienia na..
2025-01-09 09:09:10QCCCo oferujemy? Stabilne zatrudnienie na pełen etat (umowa o pracę). Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie za osiągnięcia. Rozwój zawodowy dzięki pakietowi szkoleń, które pomogą Ci wzbogacić Twoje umiejętności. Bogaty pakiet benefitów – ubezpieczenie gr
2025-01-09 08:30:34Oferujemy pracę dla rekruterki / koordynatorki hostess (branża erotyczna).Zadania: aktywne pozyskiwanie nowych dziewczyn do pracy, koordynacja zleceń, pomoc w organizacji eventow, przeprowadzenie rozm ów kwalifikacyjnych.Oferujemy atrakcyjne wynagrod
2025-01-09 08:30:04ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Inne wymagania: Wymagania niezbędne- wykształcenie średnie/wyższe magisterskie lub licencjackie preferowane kierunki to administracja, prawo, ekon
2025-01-09 07:30:58ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH 1,7ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Uprawnienia: Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,Umiejętność obsługi internetu,Wysoka kultura osobista - Inne wymagania: Wymagane w
2025-01-09 07:30:58FIRMA ELEKTRO-RADIO-ALARM ANDRZEJ SCHÄDLER 3,3ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) - Inne wymagania: Wymagania niezbędne- wykształcenie wyższe- doświadczenie w pracy administracyjnej w jednostkach budżetowych - min. 1 rok- znajomoś
2025-01-09 07:30:58ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH 1,7ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: Architerktura - Uprawnienia: Umiejętność obsługi komputera,Umiejętność obsługi pakietu MS Office - Inne wymagania: Wymagane wykształcenie
2025-01-09 07:30:58DINO POLSKA S.A 4,0ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Uprawnienia: obsługa komputera - Inne wymagania: Wymagane wykształcenie średnie mile widziane wyższe, wysoka empatia i kultura osobistaPracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie, atrakcyjne
2025-01-09 07:30:58Park pamięci spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B - Inne wymagania: obsługa urządzeń biurowych oraz komputera, dobra komunikacja - Przeznaczone wyłącznie dla osób
2025-01-09 07:30:58EKOSCAN INNOWACJA I ROZWÓJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ...ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - stworzenie i realizacja strategii marketingowej marki (e-commerce) skierowanej do klienta niemieckojęzycznego w modelu B2C, - zarządzanie sklepem internetowym, - odpowiedzialność za stworzenie strategii komunikacji marki wraz ze
2025-01-09 07:30:08MPP | Cyfrowa Foto 4,9Dyrektor Oddziału/Sosnowiec1157467601Obowiązki Realizowanie celów sprzedażowych i jakościowych oddziału. Budowanie i rozwój efektywnego zespołu, motywowanie podległych Pracowników, wsparcie w realizacji zadań. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Kli
2025-01-09 07:01:41Bank PekaoZastępca Dyrektora ds. Administracyjno-Technicznych3349472Obowiązki Nadzoruje obsługę administracyjno-gospodarczą oddziału oraz podległych jednostek. Nadzoruje realizację zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami. Nadzoruje realizację zadań inwest
2025-01-09 07:01:40ZUSBusiness Development ManagerTwój zakres obowiązków Aktywna sprzedaż usług logistyki kontraktowej; Budowanie oraz utrzymanie długofalowych relacji z klientami popartych profesjonalizmem i zaufaniem; Sporządzanie kalkulacji cenowych; Przygotowywanie of
2025-01-09 07:01:38Regesta S.ADla jednego z naszych Klientów - lidera rynku w sektorze stali nierdzewnej poszukujemy pracownika.Stanowisko: Pracownik biurowyMiejsce pracy: Dąbrowa Górnicza ul. Toruńska Zadania:Weryfikacja i wprowadzanie faktur do programu magazynowo - księgowego;
2025-01-08 21:25:45Twój zakres obowiązków, realizowanie zadań związanych z prowadzeniem administracji kadrowo-płacowej,, rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy, absencji, urlopów itp.,, realizacja zgłoszeń i rozliczeń do ZUS, US, , wystawianie zaświadczeń i..
2025-01-08 19:40:07Zakres obowiązków:Opis stanowiska pracy :- przygotowanie kampanii wizerunkowych i promocyjnych ŚUM- przygotowywanie zapytań ofertowych dotyczących realizacji usług przez firmy zewnętrzne w zakresie prowadzenia kampanii promocyjnych, rekrutacji online
2025-01-08 18:41:37Zakres obowiązków:Opis stanowiska pracy :- prowadzenie dokumentacji studenckiej zarządzanie pełną dokumentacją studentów, w tym akt osobowych, wyników egzaminów oraz innych niezbędnych dokumentów- obsługa interesantów bezpośrednia, telefoniczna i mai
2025-01-08 18:41:37Opis zadań:obsługa urządzeń biurowych, wykonywanie zadań archiwalnych, przyjmowanie korespondencji, prace kancelaryjno-biurowe.Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
2025-01-08 18:41:37Zakres obowiązków:Obsługa klienta: Bezpośredni, telefoniczny i elektroniczny kontakt z klientami w celu udzielania informacji oraz wsparcia w realizacji ich potrzeb. Zbieranie i weryfikacja wymaganych dokumentów od klientów.Administracja i wprowadzan
2025-01-08 18:41:37Zakres obowiązków:- Prowadzenie biura. Odbieranie telefonów. Obsługa komputera. Umawianie klientów. Zamawianie części samochodowych. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Przygotowanie dokumentów dla księgowości.- Godziny pracy: 8:00-16:00. Wym
2025-01-08 18:41:37Zakres obowiązków:obsługa rodzin, obsługa firm pogrzebowych, prowadzenie ksiąg cmentarnych, rozliczane kosztów pogrzebu, przygotowanie dokumentacji dla ZUS, wystawianie faktur,udzielanie informacji telefonicznej o ofercie. Wymagania:Wymagania koniecz
2025-01-08 18:41:37Zakres obowiązków:- Udział w składaniu dokumentacji projektowej. Wsparcie prac projektantów (m.in. przygotowywanie wniosków dotyczących uzgodnień). Udział w spotkaniach działu projektowego. Wprowadzanie i uzupełnienie danych w systemie. Współpracę z
2025-01-08 18:41:36Tychy, Tychy, ul. Oświęcimska 11 woj. śląskie
2025-01-08 16:43:02RossmannTwój zakres obowiązków, Organizowanie procesów przyjęcia i wysyłki towarów, Zarządzanie obiegiem dokumentacji, Kontrola stanów magazynowych, Koordynacja pracy biura, Ścisła współpraca z innymi działami firmy...
2025-01-08 15:40:39Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu ERP – faktury towarowe i kosztowe,, Udział w czynnościach związanych z okresowym i rocznym zamknięciem ksiąg – sprawdzanie kompletności ujęcia dokumentów,, Sprawdzanie..
2025-01-08 15:40:39ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Wdrażanie systemu Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations Enterprise edition (dawniej Dynamics AX), - Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych, - Szkolenie użytkowników, - Zdalna (telefoniczna i poprzez system Helpdesk
2025-01-08 15:30:14COIG SA 4,3ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - wdrażanie systemu informatycznego klasy ERP dla administracji publicznej, - tworzenie dokumentacji wdrożeniowej systemu, - testowanie zaimplementowanych rozwiązań, - szkolenie użytkowników systemu, - zdalna (telefoniczna i poprze
2025-01-08 15:30:14COIG SA 4,3ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Do najważniejszych zadań zatrudnionej osoby będzie: - obsługa zgłoszeń użytkowników, - rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie kompetencji 1 Linii wsparcia, - analizowanie i przekazywanie zgłoszeń do kolejnych linii wsparci
2025-01-08 15:30:14COIG SA 4,3Kogo szukamy? Masz angielski i niemiecki na poziomie min. B2? Super! Ogarniesz komputer i masz minimum 120h miesięcznie? Świetnie! Lubisz rozmawiać, masz empatię i potrafisz słuchać? Idealnie! Dołącz do naszego teamu jako Konsultant ds. obsługi klien
2024-12-17 09:17:31Teleperformance PolandDoskonała znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie, Znajomość języka angielskiego (B2), Znajomość obsługi urządzeń takich jak: komputer, laptop, tablet, smartfon, Dyspozycyjność do współpracy z biura w Katowicach, w trybie 8-godzinnym w godzinac
2024-12-06 15:46:14Teleperformance Poland