Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie na poziomie C1- WARUNEK KONIECZNY Komunikatywność, Proaktywna postawa, Umiejętność organizowania pracy własnej, systematyczność, dokładność, Asertywność i pozytywny stosunek do ludzi, Dobra znajomość MS
2024-09-05 13:08:01WELDTECH SERVICEPRACA NA TERENIE CAŁEJ POLSKI Jesteśmy Expertem. Media Expertem. Rządzimy na rynku elektro w Polsce, ale wciąż mamy ambitne plany, więc przyszłość należy do nas! Dlatego już dziś szukamy:
2024-09-14 10:20:01ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie - opracowywanie i analiza danych - monitorowanie przebiegu procesu - opracowywanie zleceń wewnętrznych WYMAGANIA: - znajomość języka niemieckiego (szukamy osób na wielu poziomach zaawa
2024-09-17 15:30:15Brunata ZENNER Sp. z o.oMiejsce pracy: Gdańsk i obszar województw ościennych Zadania: nadzór nad przebiegiem procesów operacyjnych (branża Facility Management) w Spółce w zakresie utrzymania jakości obsługi, zgodności realizacji usługi z umową, wsparcia operacyjnego i techn
2024-09-18 10:01:19Do obowiązków osoby na stanowisku Marshallera/Follow Me należeć będzie: całoroczna praca na płytach lotniska (na otwartym terenie), zarządzanie ruchem statków powietrznych na płytach postojowych, prowadzenie i ustawianie statków powietrznych na stano
2024-09-18 08:50:11Zakres obowiązków:Obsługa klienta i administracja biurowa. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas nieokreślonyLiczba wolnych miejsc pracy:, dla niepełnosprawnych 1
2024-09-17 18:41:35Zakres obowiązków:-pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych-obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami sklepu-utrzymanie czystości w miejscu pracy-dbanie o ekspozycję towarów przy kasach samoobsługowych (gumy do żucia, batoniki itp.)-pracownik
2024-09-17 18:41:35Twoje zadania: zarządzanie zespołem i sklepem internetowym, odpowiedzialność za realizację procesów i zapewnienie standardów funkcjonowania sklepu, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, wdrażanie i zapewnianie prawidłowego funkcjonowania ustalo
2024-09-17 14:36:46Zakres obowiązków:- Sprawdzanie uchwał i zarządzeń podejmowanych przez organy jednostek samorządu terytorialnego (w tym uchwały w sprawie: planu zagospodarowania przestrzennego województwa, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzenn
2024-09-16 18:41:38Zakres obowiązków:Tworzenie pism urzędowych, bieżące prace biurowe i administracyjne, koordynacja systemu skarbonek, kontakt i koordynacja pracy z urzędami, samorządami oraz przedsiębiorstwami. Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: Prawo jazdy
2024-09-16 18:41:38Poszukujemy koordynatora do spraw ochrony na terenie województwa . Wymagane prawo jazdy oraz minimum średnie wykształcenie. Jesteśmy Zakładem Pracy Chronionej - oferujemy: - już na start zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; - jasne warunki, zasad
2024-09-16 13:38:45Poszukujemy koordynatora do spraw ochrony na terenie województwa pomorskiego Wymagane prawo jazdy oraz minimum średnie wykształcenie. Jesteśmy Zakładem Pracy Chronionej - oferujemy: - już na start zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; - jasne waru
2024-09-16 13:38:45Zatrudnimy koordynatora do spraw ochrony z orzeczeniem o niepełnosprawności. Jesteśmy Zakładem Pracy Chronionej - oferujemy: - już na start zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; - jasne warunki, zasady i terminowe wypłaty wynagrodzenia; - możliwoś
2024-09-16 13:38:45Zadania: wsparcie działu sprzedaży w codziennych zadaniach, prowadzenie procesu sprzedaży od momentu zamówienia do realizacji, przygotowywanie raportów z rynku, analiz i innych niezbędnych opracowań, tłumaczenie dokumentów z języka niemieckiego/angie
2024-09-16 12:50:58Realizowanie planów sprzedaży w podległym Oddziale Zarządzanie pracą podległego zespołu Zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży oraz obsługi klienta Budowanie portfela klientów Zapewnienie aktualności wiedzy w zakresie produktów, procesów oraz narzędz
2024-09-16 12:30:06Twój zakres obowiązków - Znajomość języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym - Organizacja zakwaterowania dla pracowników tymczasowych - Koordynacja transportu i logistyki pracowniczej - Utrzymywanie kontaktów z właścicielami lokali mieszkalnych
2024-09-16 11:46:27Zakres obowiązków:Porządkowanie dokumentów pod względem merytorycznym, formalnym, rachunkowym, dekretacja dokumentów, wyliczanie marż, ksiegowanie wyciągów bankowych i raportów kasowych oraz innych prac biurowych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wyksz
2024-09-13 18:41:48Zakres obowiązków:Tworzenie aukcji internetowych, obróbki graficzne zdjęć, tworzenie grafik na potrzeby sklepu, monitorowanie konkurencji, aktualizacje produktowe na sklepach internetowych oraz portalach sprzedażowych. Praca od poniedziałku do piątku
2024-09-13 18:41:48Zakres obowiązków:Wykonywanie obowiązków biurowych. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30-15:30. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 -
2024-09-13 18:41:48Twój zakres obowiązków Wprowadzanie danych do systemu COMARCH Uzupełnianie danych do raportów środowiskowych Generowanie raportów Ścisła współpraca z działem BHP w obszarze Ochrony Środowiska
2024-09-13 09:16:34Zakres obowiązków:Pomoc biurowa, ofertowanie, kosztorysowanie. Praca w godzinach: 7-15. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżoweUprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLNRodzaj u
2024-09-12 18:41:46Zakres obowiązków:Zgodny z zawodem referendarza sądowego. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30-15:30. Rozpoczęcie pracy od grudnia 2024 lub stycznia 2025 r. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicz
2024-09-12 18:41:46Opis stanowiska: Specjalista ds. Administracji pełni kluczową rolę w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania firmy poprzez kompleksowe zarządzanie: flotą samochodów służbowych, umowami najmu, aktywami oraz wyposażeniem i stanem majątku. Dążenie do porzą
2024-09-10 16:25:18Zadania: udział w tworzeniu nowych produktów bieżąca obsługa klienta aktywne poszukiwanie nowych klientów przygotowywanie ofert handlowych
2024-09-10 15:50:02Zakres obowiązków:Obecnie do zespołu L’Arche w Gdyni Wiczlinie poszukujemy osób na stanowisko Asystent(ka) osób z NI. Zakres:Asystowanie mieszkańcom Domu L’Arche, w tym pomoc w czynnościach dnia codziennego, higienie osobistej i w zajęciach rehabilit
2024-09-09 18:41:19Zakres obowiązków:Do zadań Koordynatora/ki będzie należeć:•Nadzór nad całościowym funkcjonowaniem Domu L’Arche Gdynia, w tym zapewnienie zgodności z aktualnymi przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi.•Zarządzanie Zespołem Asystentów Domu L’Arche
2024-09-09 18:41:19Zakres obowiązków:Obecnie do zespołu L’Arche w Gdyni Wiczlinie poszukujemy osób na stanowisko Asystent(ka) osób z NI. Zakres:Asystowanie mieszkańcom Domu L’Arche, w tym pomoc w czynnościach dnia codziennego, higienie osobistej i w zajęciach rehabilit
2024-09-09 18:41:19Zakres obowiązków: Budowanie i utrzymywanie relacji z prestiżowymi, międzynarodowymi klientami (dystrybutorzy, sieci handlowe) Prowadzenie kluczowych negocjacji oraz zawieranie kontraktów handlowych Tworzenie atrakcyjnych ofert eksportowych oraz koor
2024-09-09 13:19:22Zadania: Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, Prowadzenie prezentacji systemu, Tworzenie wytycznych dla de
2024-09-09 13:10:30Zakres obowiązków:Koordynacja, nadzór i kontrola prac antykorozyjnych,Weryfikacja zakresu prac konserwacyjno- malarskich na remontowanych i przebudowywanych jednostkach, współpraca z przedstawicielami armatora oraz producentów farb w zakresie technol
2024-09-06 18:41:37Zakres obowiązków:Pracownik biurowy. Oferta również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa urządzeń biurowychInne wymagania: - staż pracy min. 1 rok- pra
2024-09-06 18:41:37Zakres obowiązków:1. Zadania główne:a) obsługa korespondencji wpływającej do Urzędu, a w szczególności:odbiór ze wskazanych placówek pocztowych, doręczanej przez kurierów, rejestrowanie korespondencji przychodzącej, w tym zwrotnych potwierdzeń odbior
2024-09-06 18:41:37Osoba zatrudniona na stanowisku Koordynatora ds. FM będzie odpowiedzialna za: Prowadzenie kontraktu IFM w powierzonym rejonie, Koordynacja usług związanych z prawidłowym utrzymaniem powierzchni Klienta (recepcja, sprzątanie, serwis handyman, serwis t
2024-09-06 10:45:37Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:Kontrolowanie warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad BHP, w tym przygotowywanie audytów,Prowadzenie szkoleń z obszaru BHP i mapowanie procesów z tego obszaru,Doradztwo w zakre
2024-09-05 21:25:34Dla naszego klienta z branży produkcyjnej poszukujemy kandydata na stanowisko:Konsultant ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim Zadania:kontrola nad procesami: realizacji zleceń, zwrotów/reklamacjiudzielanie klientom informacji nt. złożonych zamó
2024-09-05 21:25:33Dla naszego klienta z branży produkcyjnej poszukujemy kandydata na stanowisko: Konsultant ds. wsparcia klienta z językiem angielskim Zadania:kontrola nad procesami: realizacji zleceń, zwrotów/reklamacjiudzielanie klientom informacji nt. złożonych zam
2024-09-05 21:25:33Zakres obowiązków:Zabezpieczenie potrzeb Uczelni w zakresie wyposażenia w środki nietrwałe, materiały do zajęć etc., ustalanie potrzeb konserwacyjno-remontowych i modernizacyjnych, utrzymywanie w pełnej sprawności technicznej maszyn i urządzeń, zapew
2024-09-05 18:41:33Zakres obowiązków:1. Prowadzenie czynności organizacyjnych i kancelaryjnych Biura Rektora, w tym wsparcie asystenckie Rektora, Prorektorów, członków Senatu i Pełnomocników Senatu oraz Rektora w bieżących i doraźnych pracach,2. Prowadzenie kalendarza
2024-09-05 18:41:33Zakres obowiązków:Wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów firmy, monitorowanie pozycji otwartych należności i zobowiązań w systemie księgowym, kontakt z klientami i wyjaśnianie niezgodności, wprowadzanie danych oraz ich weryfikacja, prowadzenie
2024-09-04 18:41:32Zakres obowiązków:1. Praca w recepcji ośrodka w systemie 12h dyżurów (od poniedziałku do niedzieli).2. Wydawanie i przyjmowanie kluczy, sprawdzenie stanu i wyposażenia pokojów. 3. Prawidłowe prowadzanie książki meldunkowej i dyżurów oraz raportu kasy
2024-09-04 18:41:32Zakres obowiązków:- prowadzenie spraw organizacyjno-ewidencyjnych obsady grupy zabezpieczenia- prowadzenie ewidencji czasu pracy w wymiarze ponadnormatywnym pracowników RON i żołnierzy zawodowych- sporządzanie miesięcznego wykazu godzin pracowników g
2024-09-04 18:41:32Zakres obowiązków: obsługa klientów - przygotowywanie ofert, sprzedaż, wystawianie faktur i bieżąca opieka nad usługami od początku do końca ścieżki obsługa centrali telefonicznej redagowanie i wysyłanie pism (w tym urzędowych) i korespondencji..
2024-09-04 11:00:18Dla Was 4,6Zakres obowiązków:- pozyskiwanie nowych kontrahentów,- koordynowanie obecnych projektów,- szukanie kwater. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Wymagana znajomość języka niemieckiego oraz doświadczenie
2024-09-03 18:41:33Zakres obowiązków:Bezpośrednia obsługa spraw studentów. Kontakt ze studentami i wykładowcami drogą telefoniczną i mailową. Obsługa systemu dziekanatowego ProAkademia oraz systemu POLON. Prowadzenie dokumentacji związanej z przebiegiem studiów. Przygo
2024-09-03 18:41:32Zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w wewnętrznych systemach kontrola poprawności i kompletności wprowadzanych danych opracowywanie i analiza danych dotyczących ogrzewania mieszkań i zużycia wody monitorowanie przebiegu procesu opracowywanie z
2024-09-02 12:20:18Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach
2024-09-02 08:44:04Zakres obowiązków:Pełna treśc ogłoszenia: https://lo1.rumia.pl/oferty-pracy1. prowadzenie dokumentacji sekretariatu, redagowanie pism urzędowych, podań, prowadzenie bieżącej obsługi korespondencji oraz organizowanie przepływu informacji zgodnie z obo
2024-08-30 18:41:59Twoja misja to sprzedaż usług hotelowych, przygotowywanie ofert handlowych, formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe i negocjacje kontraktów. W swojej pracy połączysz swoje zaangażowanie oraz doświadczenie, aby pozyskiwać klientów i budować z ni
2024-08-30 09:18:10PEDAGOG– KOORDYNATOR GRUPY Na tym stanowisku będziesz: -prowadził indywidualne i grupowe zajęcia terapeutyczne z dziećmi w spektrum autyzmu w oparciu o standardy SOTIS -realizował zajęcia edukacyjne z dziećmi obejmujące podstawę programową wychowania
2024-08-29 09:40:56Zakres obowiązków:Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, zamówienia materiałów oraz usług podwykonawczych, tworzenie wycen. Praca od poniedziałku do piąt
2024-08-28 18:41:56PRACA W DANII!!! DUŃSKA FIRMA SPRZĄTAJĄCA MIESZCZĄCA SIĘ W NORDSJÆLLAND (OKOŁO 60 KM OD KOPENHAGI) ZATRUDNI KOBIETY NA STANOWISKU ASYSTENT SPRZĄTANIA. KONTRAKT DUŃSKI, PEŁEN ETAT (120-160H/MIESIECZNIE), SPRZANIE DOMÓW PRYWATNYCH, DOMKÓW LETNISKOWYCH
2024-08-27 14:47:08MISJA W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym , zorientowanym na ich potrzeb
2024-08-27 14:14:57Zakres obowiązków:Prowadzenie windykacji należności z tytułu opłat za lokal, sporządzanie raportu zadłużeń. Przygotowywanie i wysyłanie wezwań przed sądowych, sporządzanie wniosków wraz z dokumentacją do Radcy Prawnego w celu dochodzenia należności n
2024-08-26 18:41:38PRACA NA TERENIE CAŁEJ POLSKI Jesteśmy Expertem. Media Expertem. Rządzimy na rynku elektro w Polsce, ale wciąż mamy ambitne plany, więc przyszłość należy do nas! Dlatego już dziś szukamy:
2024-09-14 10:20:01Wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów) - mile widziane wykształcenie kierunkowe związane z administracją, zarządzaniem, doświadczenie w obsłudze klienta, sprzedaży lub call center, znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym, dobra
2024-09-17 15:43:22TMS Personal