Zakres obowiązków: • pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych • obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami • utrzymanie czystości w miejscu pracy • dbanie o ekspozycję towarów Nasze wymagania: • aktualne orzeczenie o niepełnosprawności •
2025-02-02 15:06:40Firma z branży finansowej z siedzibą w Siechnicach poszukuje asystentki/sekretarki na pełen etat. Wymagania: - obsługa komputera i urządzeń biurowych. Jesteśmy elastyczni w stosunku oczekiwań pracowniczych. Oferujemy: - pracę na pełny lub niepeł
2025-01-06 12:03:39ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Zarządzanie majątkiem firmy: nadzór nad ewidencją środków trwałych, inwestycjami i konserwacją infrastruktury - Organizacja i nadzór nad działem administracji, zarządzanie zespołem i wdrażanie procedur - Planowanie budżetu i
2025-03-12 15:30:10B8 recruitment sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - telefoniczny i mailowy kontakt z klientami (obsługa infolinii); - sporządzanie zestawień, ofert handlowych oraz sprawozdań; - przyjmowanie i wprowadzanie zamówień, wystawianie faktur; - obsługa systemu ERP; - aktualizacja da
2025-03-05 07:30:12WCTRON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄWymagania: doświadczenie na podobnym stanowisku wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne i wielozadaniowość umiejętność szybkiego reagowania pod wpływem czasu doświadczenie w organizacji różnorodnych wydarzeń j. angielski w stopniu komunikatywn
2025-02-24 10:25:18Business Bridge GroupChętnie Cię poznamy, jeśli: Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta/rekrutacji/sprzedaży/call center/windykacji. Prowadzenie rozmów telefonicznych nie stanowi dla Ciebie problemu. Lubisz pracę z drugim człowiekiem. Posiadasz naturalną łatwość
2025-02-19 10:25:20Veritas Group 4,3Dla jednego z Naszych Klientów – producenta mebli biurowych, poszukujemy osoby na stanowisko Business Development Managera.Business Development Manager (meble biurowe)Miejsce pracy: WrocławZadania:Obsługa stałych klientów biznesowych.Skuteczne p
2025-03-14 21:25:48Zakres obowiązków:PRACA W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 2644. 1) prowadzenie wykazu osób i instytucji, z którymi Dowódca Brygady utrzymuje stałe kontakty służbowe;2) obsługa urządzeń biurowych;3) odbiór i wysyłka faksów;4) koordynowanie obiegiem dokumenta
2025-03-14 18:41:51Zakres obowiązków:1) prowadzenie postępowania z zachowaniem terminów określonych w obowiązujących przepisach;2) prowadzenie dokumentacji postępowania w sposób chronologiczny i gwarantujący nienaruszalność dokumentów;3) ochrona informacji niejawn
2025-03-14 18:41:51Zakres obowiązków:Prowadzi rozmowy telefoniczne, organizuje spotkania, asystuje kierownictwu, obsługuje klientów,przygotowuje dokumenty – sprawozdania, pisma, odpowiedzi, raporty, porządkuje oraz archiwizuje dokumentację firmy. W biurze rachunko
2025-03-14 18:41:51ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Identyfikowanie potencjalnych klientów biznesowych, - Podejmowanie pierwszego kontaktu z klientem (telefon, mail), - Udział w tworzeniu bazy wiedzy oraz instrukcji, - Odpowiadanie na zapytania klientów oraz stały kontakt, -
2025-03-14 17:58:13Grafton Sp. Z o.oTwój portal z ofertami pracy
2025-03-14 15:54:05M2C FACILITY SOLUTION POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ...Polska firma z branży budowlanej, będąca uznanym i cenionym producentem konstrukcji aluminiowych, stalowych i szklanych, zatrudni: Koordynatora / Kierownika prac montażowych Miejsce pracy: Wrocław i okolice Zadania: • Nadzorowanie prac montażowy
2025-03-14 15:06:49Twój portal z ofertami pracy
2025-03-14 14:54:07ipracujzdalnie.pl 4,8Opis stanowiska Zarządzanie zaopatrzeniem i przestrzenią biurową. Administrowanie recepcją, obsługa korespondencji. Kontakt z dostawcami i zarządcą budynku. Zarządzanie dokumentacją firmy. Organizacja wydarzeń firmowych i wsparcie bieżących potr
2025-03-14 14:40:03Twoje zadania: Wystawianie i dekretacja faktur Prowadzenie dokumentacji kadrowej (listy obecności, wnioski urlopowe) Obsługa umów i ubezpieczeń firmowych Współpraca z biurem księgowym i brokerskim Kontakt z kontrahentami oraz obsługa interesantó
2025-03-14 14:10:03Twój portal z ofertami pracy
2025-03-14 11:54:05Hebe - Jeronimo MartinsOpis stanowiska Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2). Obsługa komputera i programów MS Office (Word, Excel, Outlook). Zarządzanie danymi, dokumentacją i rezerwacjami. Utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami i współpraco
2025-03-14 11:33:15Twój portal z ofertami pracy
2025-03-14 10:54:05GetHeroOpis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami
2025-03-14 09:22:14AAgencja Pracy Koncepcja organizuje zatrudnienie w kraju i za granicą już od ponad 15 lat. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 1926. Świadczymy profesjonalne usługi rekrutacji i selekcji kandydatów dla wyselekcjonowanych..
2025-03-14 09:17:25Agencja Pracy KoncepcjaAgencja Pracy Koncepcja organizuje zatrudnienie w kraju i za granicą już od ponad 15 lat. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 1926. Świadczymy profesjonalne usługi rekrutacji i selekcji kandydatów dla wyselekcjonowanych..
2025-03-14 09:16:52Agencja Pracy KoncepcjaDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Samodzielny referent Do spraw: realizacji badań statystycznych w Ośrodku Statystyki Samorządów Terytorialnych Adres urzędu: 50-950 Wro
2025-03-14 08:00:02Urząd Statystyczny we WrocławiuKontraktor Sp. z o.o. specjalizuje się w realizacji projektów aktywizacji zawodowej współfinansowanych z EFS na terenie całego kraju. W związku z realizacją nowego projektu na terenie woj. dolnośląskiego poszukujemy kandydata/ kandydatki na..
2025-03-13 21:46:02Kontraktor Sp. z o. oZakres obowiązków:PRACA W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 2644. 1) planowanie ćwiczeń wojskowych;2) opracowywanie dokumentacji planistycznej, sprawozdawczej dotyczącej szkolenia żołnierzy rezerwy;3) udział w analizowaniu stopnia wyszkolenia rezerw osobowych
2025-03-13 18:41:58Opis stanowiska Utrzymanie i organizacja biura Obsługa połączeń i front office Zarządzanie zaopatrzeniem biurowym Wdrażanie nowych pracowników Zarządzanie korespondencją Wsparcie działu HR i organizacja wydarzeń Umiejętność obsługi urządzeń biur
2025-03-13 16:09:02O nasFirma Nasz Prąd funkcjonuje na rynku od 2019 roku. Zajmujemy się projektowaniem, sprzedażą, montażem, doradztwem oraz serwisem instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła. Nasza własna wykwalifikowana..
2025-03-13 15:14:14Nasz Prąd S.A 4,6Dołącz do zespołu Invent! Szukamy Asystenta ds. projektów i rezerwacji międzynarodowych z j. niemieckim Lokalizacja: Wrocław, Krzyki, ul. Gajowicka 195 (praca stacjonarna) Kim jesteśmy? Invent ..
2025-03-13 11:36:02InventOdpowiedzialność za wyniki sprzedażowe produktów z kategorii nabiał i tłuszcze.Współpraca z zespołem handlowym poprzez szkolenia oraz dzielenie się wiedzą na temat kategorii.Koordynacja z działem zakupów..
2025-03-13 11:01:11FARUTEX SP. Z O. OKoordynator HandlowyTwój zakres obowiązków Pozyskiwanie nowych kontrahentów w tym punktów partnerskich. Motywacja Partnerów i Sprzedawców do promowania i sprzedaży usług Premium Mobile. Realizacja wyznaczonych planów sprzedaży na podległym teren
2025-03-13 11:00:57Premium Mobile sp. z o. o 2,2Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. Piotra Skargi 3 we Wrocławiu. Zapraszamy do aplikowania już dziś! Porozmawiajmy o Twojej nowej roli w naszym Centrum Medycznym! My zadbamy o: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medy
2025-03-13 09:01:18