Twoje zadania: Zarządzanie wszystkimi obowiązkami administracyjnymi (korespondencja, terminy, organizacja biura, zamówienia). Współpraca międzydziałowa. Kontakt z zewnętrznymi firmami i dostawcami. Organizacja i uczestnictwo w spotkaniach. Tworz
2025-01-05 12:30:03Firma z branży finansowej z siedzibą w Siechnicach poszukuje asystentki/sekretarki na pełen etat. Wymagania: - obsługa komputera i urządzeń biurowych. Jesteśmy elastyczni w stosunku oczekiwań pracowniczych. Oferujemy: - pracę na pełny lub niepeł
2025-01-06 12:03:39Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna, e-mail), Obsługa gości i interesantów, Obsługa sprzętu biurowego, Zarzadzanie materiałami biurowymi, Współpraca z firmami kurierskimi, dostawcami oraz..
2024-12-18 15:40:39Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa systemu bilingowego,, obsługa bazy Klientów w zakresie przygotowania rozliczeń,, prowadzenie, wyjaśnianie i uzgodnienie rozliczeń,, obsługa raportów oraz analiza danych,, współpraca z innymi działami..
2024-12-18 10:40:36Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa Klientów, w tym bezpośrednio, telefonicznie i on-line),, obsługa systemu bilingowego oraz innych aplikacji,, realizacja procesu umownego zgodnie z procedurami,, weryfikacja rozliczeń z Klientami,,..
2024-12-09 14:40:46Twój zakres obowiązków, Szukamy Asystenta/Asystentki do Działu Księgowości! To idealna okazja dla osób, które chcą rozpocząć karierę w księgowości i zdobyć pierwsze doświadczenie w międzynarodowej firmie produkcyjnej z branży automotive., , Do..
2024-11-12 08:40:19LT PRECISION POLAND Sp. z o.o 4,0Twój zakres obowiązków, Sprawdzanie i referowanie projektów, Referowanie dokumentacji technicznej, Zapewnienie właściwego i terminowego obiegu dokumentów, Przygotowywanie podsumowań dotyczących bieżących projektów, Bieżący kontakt mailowy i..
2024-11-08 09:40:41Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i ICT Negocjacje warunków ws
2025-01-12 09:00:03Opis stanowiska: Doradztwo i dobór technologicznych rozwiązań w zakresie napędów mechanicznych i elektrycznych. Tworzenie ofert handlowych. Budowanie i utrzymanie relacji z klientami. Praca nad projektami i współpraca z producentami. Uczestnictw
2025-01-04 12:45:02Twoje główne zadania: Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży. Tworzenie własnego biznesu. Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych Konsultantów oraz Liderów Sprzedaży. Aktywne budowanie portfela klientow. Realizacja strategii sprzedażowych
2025-01-17 13:27:39Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwa
2025-01-17 13:27:19Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy.Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do
2025-01-17 13:27:17Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie
2025-01-17 13:27:11Firma z branży finansowej z siedzibą w Siechnicach poszukuje asystentki/sekretarki na pełen etat. Wymagania: - obsługa komputera i urządzeń biurowych. Jesteśmy elastyczni w stosunku oczekiwań pracowniczych. Oferujemy: - pracę na pełny lub niepeł
2025-01-06 12:03:39Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna, e-mail), Obsługa gości i interesantów, Obsługa sprzętu biurowego, Zarzadzanie materiałami biurowymi, Współpraca z firmami kurierskimi, dostawcami oraz..
2024-12-18 15:40:39Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa systemu bilingowego,, obsługa bazy Klientów w zakresie przygotowania rozliczeń,, prowadzenie, wyjaśnianie i uzgodnienie rozliczeń,, obsługa raportów oraz analiza danych,, współpraca z innymi działami..
2024-12-18 10:40:36Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa Klientów, w tym bezpośrednio, telefonicznie i on-line),, obsługa systemu bilingowego oraz innych aplikacji,, realizacja procesu umownego zgodnie z procedurami,, weryfikacja rozliczeń z Klientami,,..
2024-12-09 14:40:46Twój zakres obowiązków, Szukamy Asystenta/Asystentki do Działu Księgowości! To idealna okazja dla osób, które chcą rozpocząć karierę w księgowości i zdobyć pierwsze doświadczenie w międzynarodowej firmie produkcyjnej z branży automotive., , Do..
2024-11-12 08:40:19LT PRECISION POLAND Sp. z o.o 4,0Twój zakres obowiązków, Sprawdzanie i referowanie projektów, Referowanie dokumentacji technicznej, Zapewnienie właściwego i terminowego obiegu dokumentów, Przygotowywanie podsumowań dotyczących bieżących projektów, Bieżący kontakt mailowy i..
2024-11-08 09:40:41Twoja praca będzie polegać na:Wprowadzaniu danych do systemu finansowo-księgowego na podstawie zeskanowanych dokumentówWeryfikacji dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującą procedurąWeryfikacji danych dostawców w systemach księgowychKontakcie
2025-01-17 21:25:49Twój zakres obowiązków, zarządzanie zespołem działu Jakości i Inwentaryzacji,, nadzorowanie procesu reklamacji,, przygotowywanie i zarządzanie inwentaryzacjami,, kontrolowanie stanu, porównywanie stanu fizycznego i systemowego,, wyjaśnianie..
2025-01-17 16:40:41Twój zakres obowiązków, dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientem, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy, przygotowywanie statystyk i analiz dotyczących funkcjonowania oddziału, systematyczne raportowanie Przełożonym i
2025-01-17 16:40:41L.M. Group Poland to agencja rekrutacyjna, która od lat pomaga kandydatom znaleźć zatrudnienie na terenie całego kraju, odpowiadające ich kwalifikacjom oraz doświadczeniu. Działamy szybko i sku
2025-01-17 15:36:46L.M. Group Poland Sp. z o.oDołącz do zespołu Invent! Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko: Asystenta ds. projektów i rezerwacji międzynarodowych z j. niemieckim Miejsce pracy: Wrocław Krzyki, ul. Gajowicka 195 (praca stacjonarna) Firma Invent Sp. z o. o. świadczy..
2025-01-17 13:32:17InventAgencja Pracy Koncepcja organizuje zatrudnienie w kraju i za granicą już od ponad 15 lat. Specjalizujemy się także w rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy na terenie Wrocławia i Dolnego Śląska. Jest jedną z najstarszych stażem firm..
2025-01-17 09:53:33Agencja Pracy KoncepcjaAgencja Pracy Koncepcja organizuje zatrudnienie w kraju i za granicą już od ponad 15 lat. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 1926. Świadczymy profesjonalne usługi rekrutacji i selekcji kandydatów dla wyselekcjonowanych..
2025-01-17 09:53:26Agencja Pracy KoncepcjaAAgencja Pracy Koncepcja organizuje zatrudnienie w kraju i za granicą już od ponad 15 lat. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 1926. Świadczymy profesjonalne usługi rekrutacji i selekcji kandydatów dla wyselekcjonowanych..
2025-01-17 09:52:58Agencja Pracy KoncepcjaTwój zakres obowiązków, Prowadzenie oddziału firmy na podstawie zleconych zadań oraz dbanie o jego rozwój,, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz cykliczne wyjścia do Urzędu Pocztowego lub Banku,, Kontakt i utrzymywanie..
2025-01-17 09:40:44Twój zakres obowiązków, Aktywne monitorowanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych., Analiza formalno-prawna warunków udziału w postępowaniu przetargowym., Przygotowywanie pytań do zamawiającego w kwestiach dotyczących wymagań formalnych.,..
2025-01-17 09:40:43Główne zadania i obowiązki:Obsługa interesantów.Obsługa administracyjna Studium.Wsparcie w obsłudze kursów, w tym m.in.:- kontakt z kandydatami,- planowanie harmonogramu szkoleń,- obsługa administracyjno-finansowa..
2025-01-17 08:06:07Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich... 2,8Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Starszy referent Do spraw: wierzycielskich w Drugim Dziale Spraw Wierzycielskich w Izbie Administracji Skarbowej we Wrocławiu Adres urzęd
2025-01-17 08:00:07Izba Administracji Skarbowej we WrocławiuOpis stanowiska Aktywne poszukiwanie i angażowanie nowych klientów, w tym poprzez organizację konferencji i szkoleń. Precyzyjne zarządzanie danymi klientów w systemie CRM, w tym wprowadzanie i aktualizacja informacji. Tworzenie spersonalizowanyc
2025-01-17 07:30:02Zakres obowiązków:1) znajomość obowiązujących instrukcji i wytycznych regulujących działalność służby żywnościowej, przepisów bhp, ppoż. oraz zakresu działania Bazy;2) znajomość umów i planu dostaw do umów zakupu żywności UB oraz bieżące nadzoro
2025-01-16 18:41:34Zakres obowiązków:- Kierowanie i sprawowanie nadzoru nad całokształtem pracy Wydziału.- Ustalanie zakresów czynności pracownikom Wydziału, występowanie z wnioskiem o nagrody, kary, ocenianie pracowników.- Nadzorowanie prac związanych z procedura
2025-01-16 18:41:34Twój zakres obowiązków, Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna w głownej mierze za wprowadzanie faktur zakupowych do systemu oraz obsługę procesu akceptacji zakupów. Ponadto, będzie wspierać dział finansowy w codziennych obowiązkach, w ty
2025-01-16 17:40:39Fanuc Polska Sp. z o.oOpis stanowiska Wsparcie przy wystawianiu faktur sprzedażowych, Odpowiedzialność za przygotowanie raportów systemowych, Kontrola poprawności działania systemy oraz kontakty z administratorem systemu w przypadku stwierdzenia nieprawidłowego jego
2025-01-16 15:25:39Opis stanowiska Wsparcie dla działu księgowości w codziennych obowiązkach. Fakturowanie oraz obsługa dokumentacji księgowej. Archiwizacja dokumentów księgowych. Prowadzenie zestawień dotyczących faktur zakupowych
2025-01-16 15:04:02