Zakres obowiązków: Telefoniczna i pisemna komunikacja z dłużnikami, Negocjacje i ustalanie warunków spłaty zobowiązań, Monitorowanie realizacji spłat, Analiza przyczyn zaległości płatniczych, Motywowanie dłużników do uregulowania zobowiązań, Rea
2025-01-03 14:10:02Inwest Inkaso Agnieszka Kania Kancelaria...Twój zakres obowiązków, Zapewnienie wsparcia i kontroli jakości, podczas realizacji planów zgodnie z technicznymi i kreatywnymi specyfikacjami projektowymi, Odpowiedzialność za zarządzanie pracami, przegląd dokumentacji projektowej i..
2025-01-10 10:40:34Twój zakres obowiązków, Wsparcie w obsłudze i kierowaniu pracą sekretariatu Zarządu, Obsługa elektronicznej i papierowej korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Prowadzenie kalendarza Zarządu, Dyrektora Zarządzającego, Organizacja i..
2025-01-07 15:40:44Asystent Klienta Drogerii50_11985Obowiązki aktywna praca z Klientem na sali sprzedaży i podczas obsługi kasowej, bieżąca praca z towarem - zdarza się, że także w porze nocnej (np. podczas dostaw), prowadzenie zmiany, podczas której zorganizujesz
2024-12-14 07:01:25RossmannTwój zakres obowiązków, Obsługa klientów, Wprowadzanie i przydzielanie zamówień, Rozliczanie tras kierowców, Wystawianie dokumentów, Sporządzanie pism i umów, Współpraca w zespole w zakresie realizacji wyznaczonych celów..
2024-11-15 16:40:27Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie dokumentów do systemu, Skanowanie i archiwizacja umów i dokumentów, Dbanie o właściwy obieg dokumentów i przepływ informacji wewnątrz firmy, Obsługa połączeń telefonicznych, Obsługa gości biura, Wsparcie..
2024-11-12 19:40:07Twój zakres obowiązków, budowanie relacji z klientami poprzez profesjonalną i przyjazną obsługę,, ekspozycję towarów zgodną ze standardami firmy,, aktywna sprzedaż i realizacja celów sprzedażowych...
2024-11-05 14:40:42Twój zakres obowiązków, Codzienne wsparcie Dyrektora w zakresie zadań administracyjno-organizacyjnych, Organizacja kalendarza, Udział w spotkaniach i ustaleniach firmowych, Tworzenie zestawień, raportów oraz przygotowywanie prezentacji Power..
2024-10-30 16:40:32Obowiązki: Koordynacja obsługi klienta i procesów operacyjnych Nadzór nad jakością pracy i terminowością Rekrutacja i zarządzanie zespołem Utrzymywanie relacji z klientami Prowadzenie audytów i wprowadzanie ulepszeń Zarządzanie dokumentacją
2025-01-04 09:10:03Realizowanie planów sprzedaży w podległym Oddziale Zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży oraz obsługi klienta Budowanie portfela klientów Zapewnienie aktualności wiedzy w zakresie produktów, procesów oraz narzędzi wspierających sprzedaż i pozys
2025-01-03 19:50:03Zakres obowiązków: Wspieranie oraz współpraca z kierownictwem działu operacyjnego Sporządzanie zestawień i raportów w zakresie kosztów i realizacji budżetu Przygotowywanie prezentacji, analiz i zestawień Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakre
2025-01-15 15:33:38Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i ICT Negocjacje warunków ws
2025-01-12 09:00:03Twój zakres obowiązków, Realizacja budżetu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B oraz przygotowywanie kalkulacji cenowych., Badanie potrzeb klientów w zakresie usług HR, takich jak leasing i outsourcing pracowniczy, praca..
2025-01-16 10:40:28Twój zakres obowiązków, Czynności recepcyjne, Obsługa korespondencji i telefonów w sprawach związanych z administracją , Wsparcie działań administracyjnych, w tym również wyszukiwanie ofert zakupowych; , Nadzór i gospodarka niezbędnymi materiała
2025-01-16 08:40:13Firma Professional Thermo Logistics Sp. z o.o. z siedzibą w Chociwiu k/ Rawy Mazowieckiej poszukuje osoby na stanowisko: ASYSTENTKA w DZIALE OWOCÓW MIĘKKICH. Asystentka Administracyjna ds. Owoców MiękkichObowiązki Wsparcie w realizacji zadań biu
2025-01-16 07:02:42Professional Thermo Logistics Sp. z o. oSzukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłu
2025-01-15 21:25:46Twój zakres obowiązków, Obsługa studentów (w tym zagranicznych), Obsługa dokumentacji, Koordynacja planów zajęć, Organizacja zaliczeń i egzaminów, Obsługa systemów informatycznych, Organizacja wydarzeń, Raportowanie..
2025-01-15 19:40:04Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa Sekretariatu Spółki, wsparcie Zarządu w prowadzeniu projektów, obsługa kalendarza Zarządu, prowadzenie i organizacja pracy biura (wsparcie administracyjne, koordynacja połączeń telefonicznych oraz..
2025-01-15 17:40:25Twój zakres obowiązków, Odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów księgowych i kadrowych zgodnie z procedurami, Wystawianie faktur/dokumentów sprzedaży, korekt dla zrealizowanych dostaw towarów i usług, Wprowadzanie do systemu faktur zakup
2025-01-15 16:40:30Twój zakres obowiązków, Wykonywanie analiz i badań laboratoryjnych, Autoryzacja badań, Obsługa aparatury medycznej, Prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej..
2025-01-15 09:40:34Twój zakres obowiązków, Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące), W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobil
2025-01-15 08:40:13Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: księgowości w zespole ds. finansowo-księgowym Adres urzędu: 90-562 Łódź Łąkowa 11 Warunki
2025-01-15 08:00:07Powiatowy Inspektorat Weterynarii w ŁodziOgłoszenie o pracę: Asystentka PersonalnaPoszukuje zorganizowanej, energicznej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko Asystentki Personalnej. Jeśli lubisz dynamiczne środowisko, potrafisz zarządzać wieloma zadaniami jednocześnie i cenisz sobie ws
2025-01-15 04:10:01Twój zakres obowiązków, umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych, udzielanie kompleksowych informacji dotyczących świadczonych usług, doradzanie, proponowanie optymalnych rozwiązań oraz sprzedaż usług dla Agencji pracy tymczasowej..
2025-01-14 15:40:38Twój zakres obowiązków, Realizacja zadań produkcyjnych zgodnie z dokumentacją, Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych, Wdrażanie nowych pracowników zgodnie z procedurą szkolenia;, Pełnienie roli tłumacza w szkoleniach, rola „pośrednika” pomiędz
2025-01-14 14:40:49Lokalizacja: Łódź, Widzew/Olechów, ul. Jędrzejowska Firma: Międzynarodowa firma z branży IT Pracując w tym miejscu będziesz odpowiedzialny za przegląd dziennych wpisów księgowych, zarządzanie listą środków trwałych, wystawianie faktur..
2025-01-16 11:54:32HSS WORK SP.ZO.O 2,8Twój zakres obowiązków, Prowadzenie robót budowlanych zgodnie z przepisami, normami i prawem budowlanym, Doradztwo w projektowaniu systemów instalacji sanitarnych stosowanych w obiektach budowlanych oraz opracowywanie projektów instalacji..
2025-01-14 11:40:44Łódzki Wojewódzki Inspektor Ochrony Roślin i Nasiennictwa poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent w Oddziale w Łodzi Adres urzędu: 94-250 Łódź Siewna 13a Adres pracy: 94-
2025-01-14 08:00:07Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i...Opis stanowiska Kierowanie kilkuosobowym zespołem (mechanicy i specjaliści serwisu) Planowanie i organizacja pracy mechaników Realizacja budżetu sprzedaży części zamiennych, osprzętów oraz usług serwisowych Odpowiedzialność za gospodarkę magazyn
2025-01-14 07:25:13Firma Professional Thermo Logistics Sp. z o.o. z siedzibą w Chociwiu k/ Rawy Mazowieckiej poszukuje osoby na stanowisko: ASYSTENTKA BIUROWA / Asystent Biurowy. Asystentka/Asystent do BiuraObowiązki Wsparcie w realizacji zadań biura. Dbałość o pr
2025-01-14 07:02:49Professional Thermo Logistics Sp. z o. oSpecjalista ds. BHP Miejsce pracy: Łódź i okolice Opis stanowiska pracy: Zatrudnimy osobę na stanowisko Specjalisty ds. BHP Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie Szkoleń BHP wstępnych , okresowych dla różnych g
2025-01-14 05:07:22Zatrudnimy Sekretarza Szkoły z zakresem obowiązku Menagera. Szkoła Średnia Łódź Żabieniec. Od zaraz! Pełen etat umowa o pracę
2025-01-13 21:07:17GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU: • Kompleksowa obsługa klienta • Umawianie terminów wizyt w systemie informatycznym • Udzielanie informacji dotyczących zakresu świadczonych usług terapeutycznych i medycznych • Zapewnienie sprawnego przepływu dokume
2025-01-13 21:07:14Zakres obowiązków:- prowadzenie postepowań o udzielanie zamówień publicznych- weryfikacja wniosków o zamówienie publiczne pod względem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych i przepisami wewnętrznymi- prowadzenie, kompletowanie dokumentac
2025-01-13 18:41:30Zakres obowiązków:1) realizacja zadań w zakresie prowadzenia gospodarki działu szkolenia, materiałów administracyjno-biurowych oraz podręczników i literatury specjalistycznej, w tym:a) opracowanie dokumentów w systemie ZWSI RON dotyczących mater
2025-01-13 18:41:30INSPEKTOR DS. BHP W naszej firmie będziesz mógł: monitorować stan BHP w poszczególnych lokalizacjach firmy prowadzić działania poprawiające bezpieczeństwo pracowników przeprowadzać
2025-01-13 17:35:10AflofarmMŁODSZY INFORMATYK Zadania- zakres obowiązków: Zapewnienie obsługi i wsparcia pracowników firmy w zakresie dostarczonych i uruchomionych wewnętrznych usług informatycznych (pierwsza linia
2025-01-13 17:35:10AflofarmTwój zakres obowiązków, Kancelaria Radców Prawnych WMG z siedzibą w Łodzi (ul. Łąkowa 3/5) poszukuje osoby na stanowisko asystenta/asystentki. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:, , - organizację kalendarza pracy
2025-01-13 15:41:05