Twój zakres obowiązków, Obsługa recepcji, przyjmowanie i obsługa klientów zewnętrznych, Obsługa administracyjna biura, Współpraca z kurierami i dostawcami usług, Zarządzanie obiegiem korespondencji wychodzącej/przychodzącej, Przygotowywanie..
2024-10-02 17:40:41Komunikatywność Dobra organizacja pracy Wysoka kultura osobista Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office Prawo jazdy kategorii B O nas: Jesteśmy brokerem leasingowym, który od 2007 roku wspiera kapitałem przedsiębiorców oraz osoby prywatne. Nasza of
2024-10-21 13:25:13AureusOpis stanowiska: Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego. Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować). Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań. Rejestracja zleceń. Kontakt z Kontrahentami. Op
2024-10-21 12:57:27Specjalista / Specjalistka ds. administracji i logistyki sprzedażyTwój zakres obowiązków prowadzenie administracji sprzedaży wraz z niezbędnymi dokumentami oraz obsługa posprzedażowa klientów odpowiedzialność za procesy przyjmowania i realizacja zamó
2024-10-18 11:00:21ROS-SWEET Sp. z o.o 3,0Twój zakres obowiązków, prace pomocnicze w dziale HR, wysyłanie elektronicznych wniosków związanych z ofertami pracy, koordynowanie wniosków o legalizację pracy cudzoziemców, porządkowanie danych i zestawień..
2024-10-18 09:41:33Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Specjalista Do spraw: zamówień publicznych w Dziale Zamówień Publicznych Adres urzędu: 35-959 Rzeszów ul. Geodetów 1 Adres pracy: I
2024-10-18 08:00:01Izba Administracji Skarbowej w RzeszowieTwój zakres obowiązków, Przyjmowanie dokumentów zakupu, Przyjmowanie i wystawianie dokumentów magazynowych, Przyjmowanie faktur importowych, Wystawianie faktur sprzedażowych, Weryfikacja dostaw w komunikacji z każdym oddziałem, Stały kontakt z..
2024-10-17 14:40:58Twój zakres obowiązków, Współpraca z biurem rachunkowym, Obsługa korespondencji, Wystawianie faktur, Wsparcie dla działu sprzedaży , Współpraca z działem IT w zakresie zamawiania sprzętu i licencji , Bieżące prace administracyjno-biurowe..
2024-10-17 14:40:57Twoje obowiązki: Obsługa i wsparcie użytkowników systemów oraz aplikacji biurowych Zarządzanie sprzętem IT: konserwacja i zakup nowego sprzętu Instalacja oprogramowania i sprzętu Zarządzanie budżetem na sprzęt informatyczny Administracja infrastruktu
2024-10-17 14:36:02Twój zakres obowiązków, Zadania w obrębie administracji personalnej związane z przyjęciem i odejściem pracowników, Prowadzenie bazy danych pracowników w Success Factors, Zadania w zakresie ewidencji czasu pracy (czas pracy, nieobecności itp.),..
2024-10-17 09:40:49Twój zakres obowiązków, Weryfikacja poprawności danych pomiędzy zestawieniami sprzedażowymi, dokumentami księgowymi (Faktury VAT)., Współpraca z działem e-Commerce - koordynacja księgowości w zakresie rozliczeń i płatności za sprzedaż w kanałach..
2024-10-17 09:40:49Asystent ds. Personalnych i Administracji Lublin Adres ul. Chemiczna 5 20-329 Lublin PRACUJ Z NAMI! Jeśli szukasz pracy na stałe, zaaplikuj na nasze ogłoszenie, zostań Asystentem ds. Personalny
2024-10-16 18:35:57McDonald's PolskaKim jesteśmy? Pro Civitas – Szkoły dla dorosłych, szkolenia oraz studia podyplomowe to intensywnie rozwijająca się firma z branży edukacyjnej. W Pro Civitas wpływamy na jakość edukacji dorosłych oraz kształtowanie lokalnych rynków pracy Twój..
2024-10-16 16:51:34Pro CivitasTwój zakres obowiązków, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania obszaru administracyjnego, technicznego, utrzymania czystości, floty samochodowej i inwestycji, planowanie i kontrolowanie realizacji budżetu podległych obszarów, koordynowanie..
2024-10-16 16:40:45Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa sekretariatu i zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura;, wsparcie administracyjno- organizacyjne pracy kadry zarządzającej i współpraca ze wszystkimi działami firmy w szczególności dział księgowy;,..
2024-10-16 13:41:01Firma GastroInvest Group w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracowników do działu administracji/ obsługi klienta biznesowego. Do Twoich obowiązków będzie należeć: - kontakt telefoniczny z klientem biznesowym ( managerowie, dyrektorzy hoteli i
2024-10-16 09:31:55Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa sekretariatu, wystawianie faktur, wprowadzanie faktur do programu Saldeo, Archiwizacja dokumentów , skanowanie, obsługiwanie korespondencji, współpraca z biurem księgowym, kontakty z urzędami i instytucjami..
2024-10-15 17:40:41Twój zakres obowiązków, odbieranie połączeń telefonicznych, a także sprawdzanie i przekazywanie połączeń,, obsługa poczty mailowej i przekazywanie jej do odpowiednich działów,, planowanie i potwierdzanie terminów spotkań i wydarzeń,, przyjmowanie..
2024-10-15 13:40:59Twój zakres obowiązków, osobista i telefoniczna obsługa pacjentów Ośrodka Badań Klinicznych i pacjentów komercyjnych (w tym udzielanie podstawowych informacji, rejestracja pacjentów, zgodna z przyjętym standardem),, koordynacja ścieżki pacjenta w..
2024-10-15 11:40:57Twój zakres obowiązków, Wsparcie zespołu w codziennych zadaniach administracyjnych oraz organizacyjnych., Kontakt telefoniczny z klientami i partnerami biznesowymi., Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym przesyłek kurierskich.,..
2024-10-15 10:40:52Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent w Drugim Dziale Czynności Analitycznych i Sprawdzających w Urzędzie Skarbowym w Zamościu Adres urz
2024-10-15 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w LublinieDyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent w Referacie Identyfikacji i Weryfikacji Poprawności Rejestracji Podatników w Trzecim Urzędzie Skarbo
2024-10-15 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w LublinieYour responsibilities, We are looking for a person to take over some of the responsibilities of our leading IT Technician. The position will involve various tasks from different areas, such as Office Administrator, Personal Assistant, Order..
2024-10-13 21:40:02Zapraszamy do uczestnictwa w projekcie finansowanym ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, dzięki któremu możliwe jest zrealizowanie 3 miesięcznego stażu zawodowego w administracji publicznej. W chwili obecnej zachęcamy
2024-10-13 12:45:58Twój zakres obowiązków, zapewnienie bezpieczeństwa i higieny pracy w firmie produkcyjnej, przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, tworzenie standardów BHP i PPOŻ, opracowywanie i wdrażanie wymaganych..
2024-10-11 14:40:51Aktualnie dla naszego Klienta z Krakowa poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalisty/tki ds. administracji. Obowiązki: Koordynowanie procesu i dokumentów związanych z zatrudnianiem cudzoziemców w Polsce; Robienie zestawień w Excelu statusów wniosków;
2024-10-11 11:22:02Perfect Job jest licencjonowaną agencją pracy wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 13401. Poszukujemy pracowników z różnych branż, proponując pracę w Niemczech , Szwecji i Polsce. W chwili obecnej, dla jednego ze swoich..
2024-10-10 10:41:40Twój zakres obowiązków, Zarządzanie powierzchniami handlowymi, magazynowymi i usługowymi w sposób zapewniający właściwą gospodarkę ekonomiczno – finansowa nieruchomości., Zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji..
2024-10-10 10:40:47