Renomowana klinika stomatologiczna z Rybnika zatrudni na dogodnych warunkach! Asystentki i higienistki stomatologiczne! Możliwość rozwoju zawodowego. Umowa o pracę wynagrodzenie od 3000 zł
2025-10-02 21:05:28Asystent / Asystentka Działu Handlowego – Rybnik (centrum) Poszukujemy osoby, która wesprze nasz dział handlowy w codziennej pracy. To nie jest stanowisko handlowca – nie zajmujesz się sprzedażą ani pozyskiwaniem klientów, a wspierasz zespół w j
2025-10-20 21:05:34Firma ogolno budowlana zatrudni pracownika kontakt 517 953 525 Rybnik
2025-11-19 05:05:28Twój zakres obowiązków, Utrzymywanie bieżących kontaktów z kontrahentami, Udział w rekrutacji podległego personelu. Prowadzenie szkoleń oraz wprowadzanie w zakres obowiązków nowych pracowników, Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług,..
2025-12-15 13:41:22Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz
2025-12-15 11:30:54Opis stanowiska tworzenie i aktualizowanie raportów, analiz, planów oraz dokumentów wykorzystywanych w działaniach operacyjnych rozliczanie usług, przygotowywanie faktur oraz dokumentacji zamykającej projekty udział w opracowywaniu wymagań dla s
2025-12-14 09:22:03Oczekiwania: prawo jazdy kat. B, znajomość języka angielskiego B1 dyspozycyjność oraz gotowość do podróży służbowych, zaangażowanie w realizacji celów oraz współpraca w zespole, ustalania priorytetów i dotrzymywania terminów
2025-12-12 09:21:40Opis stanowiska Prowadzenie sprzedaży usług serwisowych, w tym czyszczenia hydrodynamicznego i chemicznego, a także serwisu układów olejowych. Aktywne poszukiwanie nowych klientów oraz budowanie i utrzymywanie relacji z obecnymi partnerami. Rozw
2025-12-12 07:28:36Zakres obowiązków:Dobra obsługa komputera, w szczególności obsługa pakietu office: word, excel. Praca w branży zajmującej się stolarką okienną. Wykonywanie ofert dla klientów w programach branżowych, obsługa social-mediów. Osoby zainteresowane o
2025-12-10 18:41:09Twój zakres obowiązków, Odbieranie i dostarczanie posiłków/zakupów, Dostawy kurierskie małych przesyłek (Xpress Delivery), Zabezpieczanie przesyłek przed ewentualnymi uszkodzeniami, Utrzymywanie dobrych relacji z klientami..
2025-12-07 21:40:04Twój zakres obowiązków, obsługa naszych klientów w zakresie działań operacyjnych;, monitorowanie obsługiwanych zleceń;, nadzór nad obiegiem dokumentacji transportowej;, dbanie o wysoką jakość oferowanych usług;, obsługa giełd transportowych;,..
2025-12-01 21:40:05Chcesz rozwijać się w sprzedaży i masz smykałkę do budowania relacji? Szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu i pomoże nam pozyskiwać nowych klientów! Jeśli brzmi to jak praca dla Ciebie, wyślij swoje CV i dołącz do naszego zespołu! Tele
2025-12-01 10:59:43Hire Global Spółka z o.oTwój zakres obowiązków, Nadzór i kontrola przestrzegania przepisów BHP, Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP, Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji BHP (analizy ryzyka, instrukcje, procedury, IBWR), Udział w postępowaniac
2025-11-28 15:41:53Twój zakres obowiązków, wprowadzanie faktur do systemu,, wystawianie dokumentów,, rozliczanie promocji,, dbanie o obieg dokumentów,, archiwizacja dokumentów,, obsługa ksero,, wspieranie zespołu w codziennych obowiązkach...
2025-11-28 15:41:52Twój zakres obowiązków, Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji kadrowej (zatrudnienie, zmiany warunków, rozwiązania umów)., Kompleksowe naliczanie płac w systemie enova365 (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, premie, dodatki, absencje,..
2025-11-28 14:41:46Zakres obowiązków:Obsługa "Punktu Obsługi Mieszkańca"; sprzątanie biur, pomieszczeń socjalnych i części wspólnych spółdzielni. Praca dwuzmianowa w godzinach 7.00 - 19.00, 19.00 - 7.00.Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: bkuczera@smp
2025-11-27 18:40:37Lider w sprzedaży materiałów budowlanych firma extraDACH. Poszukujemy dynamicznej, samodzielnej osoby na stanowisko Dyrektora Nowego Oddziału, która od podstaw zbuduje i poprowadzi nową lokalizację naszej firmy. Będzie to rola o dużej autonomii
2025-11-26 06:59:50EXTRADACH sp. z o.oTwój zakres obowiązków, obsługa gości hotelowych, sprzedaż ofert konferencyjnych, sprzedaż oferty restauracji M17..
2025-11-25 16:40:57Twój zakres obowiązków, weryfikacja poprawności zgłoszenia reklamacyjnego, oddelegowanie zgłoszenia do serwisu zewnętrznego partnera, obsługa stron serwisowych zewnętrznych partnerów, tłumaczenie ofert i przygotowywanie wycen dla zgłoszeń..
2025-11-25 08:40:27Twój zakres obowiązków, Sprawdzanie zamówień, Kontakt z Klientami i salonami w ramach zadań związanych z pracą w firmie, Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, Zarządzanie codziennymi operacjami biura oraz ich koordynacja, Praca nad salonami,..
2025-11-24 10:41:37Twój zakres obowiązków, Codzienna komunikacja z klientami oraz innymi działami firmy za pomocą e-maila i telefonu, Planowanie tras w systemie wewnętrznym, Komunikacja z magazynem i działem logistyki, Nadzór nad dotrzymywaniem terminów zgodnie z
2025-11-24 09:41:26Twój zakres obowiązków, wystawianie faktur na podstawie zleceń transportowych;, weryfikacja dokumentów transportowych;, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz ich archiwizowanie;, przygotowywanie raportów i zestawień;, współpraca z inny
2025-11-19 18:03:27Firma ogolno budowlana zatrudni pracownika kontakt 517 953 525 Rybnik
2025-11-19 05:05:28Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako niezależny Partner biznesowy. Aktywne pozyskiwanie klientów w kanałach online oraz offline. Sprzedaż
2025-11-02 06:59:47GO-leasing Sp. z o.o 5,0Asystent / Asystentka Działu Handlowego – Rybnik (centrum) Poszukujemy osoby, która wesprze nasz dział handlowy w codziennej pracy. To nie jest stanowisko handlowca – nie zajmujesz się sprzedażą ani pozyskiwaniem klientów, a wspierasz zespół w j
2025-10-20 21:05:34Renomowana klinika stomatologiczna z Rybnika zatrudni na dogodnych warunkach! Asystentki i higienistki stomatologiczne! Możliwość rozwoju zawodowego. Umowa o pracę wynagrodzenie od 3000 zł
2025-10-02 21:05:28Doświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku Język angielski (B2) Mile widziany inny język europejski (nie jest to warunek konieczny) Praca zdalna Umowa o pracę lub kontrakt B2B (wg Twoich preferencji) Atrakcyjne wynagrodzenie Premie uzależ
2025-12-06 10:25:11Talent AdvisorsDoświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku Język angielski (B2) Mile widziany inny język europejski (nie jest to warunek konieczny) Praca zdalna Umowa o pracę lub kontrakt B2B (wg Twoich preferencji) Atrakcyjne wynagrodzenie Premie uzależ
2025-12-06 10:25:11Talent AdvisorsZAKRES OBOWIĄZKÓW: Jakie wyzwania na Ciebie czekają? - Nadzór nad dokumentacją szkolną, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oświatowego, zapewniając jej poprawność i zgodność z regulacjami. - Koordynowanie procesu kształcenia w szkole, dba
2025-12-16 22:30:07Centrum Nauki i Biznesu Żak 3,7ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - analiza zapytań ofertowych pod kątem technicznych możliwości wykonania oferty - sporządzanie wycen materiałowych na podstawie dokumentacji technicznej - obsługa klientów z rynków eksportowych (wsparcie i doradztwo techniczne
2025-12-16 15:30:12Aluprof SATwój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa Gości,, rozwiązywanie bieżących problemów w sposób zapewniający satysfakcję Gości,, zarządzanie rezerwacjami,, obsługa programów hotelowych i połączeń telefonicznych,, informowanie Gości o warunkach..
2025-12-16 12:41:33Lubisz kontakt z ludźmi i chcesz pracować z domu, wspierając dział logistyki i sprzedaży? Szukamy osoby na stanowisko Asystent ds. obsługi zamówień, która zadba o sprawny przepływ informacji między klientami a magazynem – w 100% zdalnie. Asysten
2025-12-15 10:59:46Ogłoszenie partnerskieTwój zakres obowiązków, Utrzymywanie bieżących kontaktów z kontrahentami, Udział w rekrutacji podległego personelu. Prowadzenie szkoleń oraz wprowadzanie w zakres obowiązków nowych pracowników, Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług,..
2025-12-15 13:41:22Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz
2025-12-15 11:30:54Opis stanowiska tworzenie i aktualizowanie raportów, analiz, planów oraz dokumentów wykorzystywanych w działaniach operacyjnych rozliczanie usług, przygotowywanie faktur oraz dokumentacji zamykającej projekty udział w opracowywaniu wymagań dla s
2025-12-14 09:22:03Oczekiwania: prawo jazdy kat. B, znajomość języka angielskiego B1 dyspozycyjność oraz gotowość do podróży służbowych, zaangażowanie w realizacji celów oraz współpraca w zespole, ustalania priorytetów i dotrzymywania terminów
2025-12-12 09:21:40Opis stanowiska Prowadzenie sprzedaży usług serwisowych, w tym czyszczenia hydrodynamicznego i chemicznego, a także serwisu układów olejowych. Aktywne poszukiwanie nowych klientów oraz budowanie i utrzymywanie relacji z obecnymi partnerami. Rozw
2025-12-12 07:28:36Zakres obowiązków:Dobra obsługa komputera, w szczególności obsługa pakietu office: word, excel. Praca w branży zajmującej się stolarką okienną. Wykonywanie ofert dla klientów w programach branżowych, obsługa social-mediów. Osoby zainteresowane o
2025-12-10 18:41:09Twój zakres obowiązków, Odbieranie i dostarczanie posiłków/zakupów, Dostawy kurierskie małych przesyłek (Xpress Delivery), Zabezpieczanie przesyłek przed ewentualnymi uszkodzeniami, Utrzymywanie dobrych relacji z klientami..
2025-12-07 21:40:04Twój zakres obowiązków, Poszukujemy osoby idealnej do Działu Obsługi Klienta i Sprzedaży!, , Uwielbiasz ludzi i lubisz z nimi rozmawiać? Lubisz sprzedaż i masz w niej doświadczenie? Wyzwania Cię kręcą, a skrupulatność i dokładność to Twoje drugi
2025-12-15 17:40:45Twój zakres obowiązków, Koordynacja terminarza oraz umawianie spotkań , Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz kontakt z interesariuszami , Zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz wsparcie administracyjne dla zarządu,..
2025-12-10 08:40:35Twoja rola odpowiadasz za realizację celów biznesowych w placówce bankowej zarządzasz zespołem doradców oraz procesem sprzedaży w placówce rozwijasz kompetencje podległego zespołu, pracujesz na mocnych stronach zgodnie z założeniami modelu Insyt
2025-12-10 07:28:27Twój zakres obowiązków, Księgowanie wyciągów bankowych, podstawowych faktur, Bieżący monitoring rozrachunków z kontrahentami, Nadzór nad poprawnością obiegu dokumentów finansowych i księgowych oraz ich kompletnością, Kontrola i uzgadnianie kont
2025-12-08 09:41:24Poszukujemy informatyka do wsparcia w obsłudze i ewentualnej modyfikacji istniejących rozwiązań. Praca dorywcza, tj. zlecenia w razie potrzeby. Potrzebujemy w szczególności wsparcia w konfiguracji programów pocztowych oraz serwerów, utworzeniu i
2025-12-07 21:05:33Ul. Józefa Rymera 27
2025-12-05 16:47:02Netto 4,2Ekspert/Ekspertka ds. Procesów Personalnych - 62-080 Jankowice ✓ Rodzaj pracy HR ✓ Pełny etat ✓ Praca w centrali i biurach sprzedaży
2025-12-05 11:35:18LIDLTwój zakres obowiązków, Tworzenie, aktualizacja i optymalizacja procesów, Szkolenie i wspieranie członków zespołu w zakresie ich zadań związanych z pracą z procesami, Uczestnictwo w tworzeniu instrukcji i szkoleń dotyczących procesów, Uczestnict
2025-12-05 08:40:23Twój portal z ofertami pracy
2025-12-02 11:54:14Moraj spółka z ograniczoną odpowiedzialnością...Twój zakres obowiązków, Stylizacja i Przygotowanie Produktów, dbanie o to, by każda sztuka odzieży była idealnie wyprasowana i przygotowana do zdjęć., Wsparcie na Planie, pomoc modelom/modelkom w sprawnych zmianach., Kontrola Jakości..
2025-12-02 09:41:33Twój zakres obowiązków, weryfikacja ofert usług hotelowych i linii lotniczych – umiejętność bookowania noclegów w hotelach zagranicznych, rezerwacji lotów, rejestracja umów - prowadzenie Centralnego rejestru umów oraz utrzymywanie porządku w..
2025-12-01 13:41:42Twój zakres obowiązków, Czynności biurowe w sekretariacie kancelarii notarialnej, dokonywanie wpisów w księgach notarialnych, umawianie klientów kancelarii, udzielanie podstawowy informacji klientom, sporządzanie pism urzędowych, poczta...
2025-12-01 13:41:41Zakres obowiązków:Kompleksowa obsługa sekretariatu,przyjmowanie i obsługa klientów oraz gości firmy (recepcja),zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz przesyłkami kurierskimi (rejestry, nadania),prowadzenie rejestru umów i tecz
2025-11-28 18:40:38Twój zakres obowiązków, Kontakt z klientem, dbałość o jakość i terminowość dostaw towarów do klientów,, Obsługa otrzymanych zamówień: przyjmowanie, potwierdzanie, weryfikacja warunków handlowych,, Zamawianie surowców, kontakt z dostawcami,,..
2025-11-28 12:41:44Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie. W banku pracuje ponad 4500 osób. Znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawi
2025-11-27 18:35:07Credit Agricole Bank Polska S.ATwój zakres obowiązków, Tworzenie modeli 3D oraz rysunków warsztatowych stalowych konstrukcji w technologii BIM z wykorzystaniem programu Tekla Structures, Tworzenie modeli 3D oraz rysunków konstrukcji żelbetowych w technologii BIM z..
2025-11-27 16:41:06Zakres obowiązków: • kompleksowa obsługa sekretariatu, • przyjmowanie i obsługa klientów oraz gości firmy (recepcja), • zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz przesyłkami kurierskimi (rejestry, nadania), • prowadzenie rejestru
2025-11-25 15:05:27