Opis stanowiska Realizacja zadań administracyjnych w Dziale Serwisu. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie IFS (kontrakty, projekty, kadry). Zarządzanie ofertami i zamówieniami, w tym kontrola realizacji. Tworzenie zestawień w Excel i pr
2025-01-19 08:01:02Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i ICT Negocjacje warunków ws
2025-01-12 09:00:03Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i ICT Negocjacje warunków ws
2025-01-12 09:00:03Twój zakres obowiązków, Korekta i redakcja tekstów (np. artykułów na stronę internetową)., Publikacja artykułów na stronie oraz w mediach społecznościowych., Tworzenie grafik do artykułów oraz na potrzeby mediów społecznościowych.,..
2025-01-08 16:40:30Twój zakres obowiązków, aktywna sprzedaż usług TSL w międzynarodowych sieciach spedycyjnych, budowanie długofalowej współpracy, relacji z agentami/ partnerami biznesowymi, przygotowywanie i negocjowanie ofert handlowych, realizacja wyznaczonych..
2025-01-08 12:40:46Twój zakres obowiązków, Analiza dokumentacji projektowej pod kątem zakresu prac i przygotowanie szablonów raportów, Planowanie prac oraz zarządzanie zespołami w ramach projektów, Bieżąca komunikacja organizacyjna z klientami i technikami,..
2025-01-08 12:40:46Twój zakres obowiązków, wprowadzanie przyjmowanych towarów na stan magazynowy do systemu firmy, wystawianie dokumentów magazynowych,, wprowadzanie, rozliczanie faktur zakupowych i kosztowych oraz opakowań,, wystawianie faktur sprzedaży,,..
2025-01-07 16:40:28Twój zakres obowiązków, wspieranie doradcy serwisowego na poszczególnych etapach naprawy blacharsko-lakierniczej, bezpośrednia obsługa klienta i prowadzenie formalności związanych z procesem likwidacji szkód komunikacyjnych, utrzymywanie kontaktu..
2025-01-07 11:40:52Do naszego zespołu poszukujemy pracownika administracyjnego, który będzie odpowiedzialny..
2025-01-04 12:21:04Twój zakres obowiązków, sporządzanie dokumentów administracyjnych, przygotowanie i prowadzenie postępowań administracyjnych w urzędach i instytucjach, obsługa biura w tym korespondencji firmowej (tradycyjnej i elektronicznej), obsługa dokumentacji..
2025-01-04 11:40:22Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:-pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych-obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami-utrzymanie czystości w miejscu pracy-dbanie o ekspozycję towarów. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasad
2025-01-03 18:41:26Twój zakres obowiązków, zarządzanie ryzykiem ICT, tworzenie polityk i procedur bezpieczeństwa IT,, zapewnienie zgodności z regulacjami prawnymi (DORA, KNF),, koordynacja wypełniania ankiet KRI i współpraca z audytorami,, opracowywanie i wdrażanie..
2025-01-03 17:40:32Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sopocie poszukuje kandydata na stanowisko Koordynatora..
2025-01-03 14:21:06Wymagania: wykształcenie ekonomiczne lub pokrewne, doświadczenie w biurze rachunkowym lub dziale..
2025-01-03 14:21:06Twój zakres obowiązków, Wystawianie faktur sprzedaży, Tworzenie zamówień w systemie SAP MM, Zarządzanie dokumentacją działu - przygotowanie i archiwizowanie dokumentów związanych z procesem produkcyjnym i sprzedażowym, Koordynacja działań w celu..
2025-01-03 09:40:25Poszukujemy osoby na stanowisko asystenta geodety Zakres obowiązków: -analiza dokumentacji..
2025-01-02 14:21:05Poszukujemy osoby na stanowisko asystenta geodety na pełen etat. Zakres obowiązków:..
2025-01-02 12:21:04Twój zakres obowiązków, obsługa komputera, wystawianie faktur, przygotowywanie ofert, nadzór nad serwisami, prowadzenie rejestrów, współpraca z księgowością, CV proszę wysyłać przez "Aplikuj"..
2025-01-02 10:40:36Twój zakres obowiązków, Redagowanie pism, umów itp., Obsługa spotkań z klientami i partnerami biznesowymi spółki, Bieżąca współpraca ze wszystkimi działami w firmie (księgowość, marketing i sprzedaż, dział techniczny) - wsparcie innych działów w..
2024-12-30 13:40:30Twój zakres obowiązków, Promowanie idei ciągłego doskonalenia w organizacji i budowanie kultury Lean, Rozwój zaangażowania i świadomości pracowników w proces doskonalenia procesów, Prowadzenie i nadzór nad pracownikami w zakresie realizowanych..
2024-12-30 13:40:30Twój zakres obowiązków, prace pomocnicze w zakresie obsługi celnej klientów, wykonywanie zadań powierzonych przez kierownika agencji celnej, związanych z przygotowywaniem dokumentacji (praca operacyjna) i właściwym funkcjonowaniem firmy,,..
2024-12-30 13:40:29Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne i organizacyjne biura., Prowadzenie korespondencji i kontaktów z klientami zagranicznymi., Przygotowywanie prostej dokumentacji w języku polskim i angielskim., Koordynacja obiegu dokumentów i..
2024-12-30 11:40:28Twój zakres obowiązków, Wspomaganie przygotowywania dokumentacji rejestracyjnej dla produktów leczniczych zgodnie z prawem wspólnotowym EU lub poza wspólnotowym (np.: GCC, MENA, ASEAN, MENA), Weryfikację i kontrolę dokumentów..
2024-12-30 11:40:28Twój zakres obowiązków, Zarządzanie projektami związanymi z marką osobistą oraz wsparcie w bieżących działaniach marketingowych., Budowanie relacji z odbiorcami w social mediach oraz dbanie o spójność komunikacji., Współtworzenie i planowanie..
2024-12-27 14:40:33Twój zakres obowiązków, 1. Strategia i sprzedaż:, , • Współtworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz marketingu, która wyznaczy kierunki rozwoju., • Kreowanie działań sprzedażowych i promocyjnych, które przyciągną gości do naszego wyjątkowego..
2024-12-25 17:40:29Twój zakres obowiązków, udział w rozwoju powstającej sieci stacji ładowania samochodów elektrycznych GreenWay, w szczególności:, wsparcie oraz kontrola nad procesami inwestycyjnymi i sprzedażowymi,, bieżący nadzór i wsparcie w zakresie kontroli..
2024-12-24 10:40:30Zakres obowiązków:- wsparcie administracyjne Kancelarii,- dbanie o prawidłowe działanie sekretariatu,- obsługa korespondencji,- pisanie prostych pism. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, admin
2024-12-19 18:41:32Zakres obowiązków:Asystowanie osobom z niepełnosprawnością, w tym pomoc w czynnościach dnia codziennego, higienie osobistej i w zajęciach rehabilitacyjnych.Udział i towarzyszenie w wykonywaniu obowiązków domowych, w tym przygotowywanie posiłków
2024-12-17 18:41:24Twój zakres obowiązków Skuteczna sprzedaż usług obiektu hotelowego Obsługa recepcji..
2024-12-04 16:21:04Obowiązki: Nadzorowanie i koordynacja robót budowlanych Kontrola nad właściwym obiegiem..
2024-12-02 10:21:05Wymagania: miła prezencja oraz wysoka kultura osobista, pozytywne nastawienie, łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność pracy w zespole, rzetelność i odpowiedzialność podczas wykonywania zadań, gotowość do pracy w wymagającym środowisku, otw
2024-11-30 08:36:29Business Development ManagerGdyniaNR REF.: 1189813Czy jesteś doświadczonym handlowcem IT i znasz bardzo dobrze sektor publiczny, a do tego mieszkasz w Trójmieście? Idealnie trafiłeś, ta oferta jest właśnie dla takich osób!Twoja następna firmaNas
2024-11-09 21:25:52Pracownia Pilch Architekci Sp. z o.o.z siedzibą wSopocie(http://www.pilcharchitekci.pl/)poszukuje..
2024-10-23 12:21:10Wymagania: - wykształcenie średnie / wyższe - doświadczenie w pracy biurowej na stanowisku..
2024-10-09 10:21:02Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i ICT Negocjacje warunków ws
2025-01-12 09:00:03Zadania: Specjalista będzie współpracował bezpośrednio z kierownikiem sekcji części zamiennych w zakresie bieżących kontaktów z dostawcami z Polski i zagranicy; będzie odpowiedzialny za prowadzenie wymaganej dokumentacji zakupowej (faktury, doku
2025-01-23 12:00:47Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i ICT Negocjacje warunków ws
2025-01-12 09:00:03Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i ICT Negocjacje warunków ws
2025-01-12 09:00:03Aplikuj, jeżeli: Jesteś studentem lub absolwentem kierunków związanych z transportem, spedycją lub logistyką Jesteś dyspozycyjny/a 40 godzin tygodniowo Chcesz poznać branżę TSL i zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie Znasz język angielsk
2025-01-08 11:33:25NWIC - New Wave International Cargo, Poland 5,0Doświadczenie w sprzedaży usług transportowych morskich/lotniczych/drogowych Komunikatywna znajomość języka angielskiego Samodzielność i doświadczenie w negocjacjach biznesowych Umiejętności komunikacyjne oraz bardzo dobra organizacja pracy Włas
2025-01-08 11:31:53NWIC - New Wave International Cargo, Poland 5,0Ul. Centrum
2025-01-15 12:54:02ipracujzdalnie.pl 4,6Wymagania: - Prawo jazdy kat. B;- Znajomość języka angielskiego, każdy inny dodatkowy będzie atutem;- Znajomość pakietu Office;- Mile widziane doświadczenie w branży transportowej, stanowisku administracyjnym.Oferuj
2025-01-10 12:21:04Perfect Consulting – Znamy tych, których Ty chcesz poznać. Od ponad 25 lat działamy..
2025-01-07 14:21:05Zakres obowiązków: odpowiedzialność za realizację dochodu w zarządzanym Centrum Doradczym – segment Klientów detalicznych i firmowych; zarządzanie pracą pracowników w Centrum Doradczym; utrzymanie prawidłowej j
2024-12-05 09:19:01Raiffeisen PolbankOpis zadań:Dział Wsparcia i obsługi bezpośredniej: Zapoznanie się z zasadami organizacji i funkcjonowania Urzędu Skarbowego, szkolenie z zakresu BHP, p.poż, ochrony danych osobowych, informacji niejawnych, zapoznanie z regulaminem organizacyjnym
2025-01-24 18:41:44Opis zadań:Referat Obsługi Bezpośredniej: Zapoznanie się z zasadami organizacji i funkcjonowania Urzędu Skarbowego, szkolenie z zakresu BHP, p.poż, ochrony danych osobowych, informacji niejawnych, zapoznanie z regulaminem organizacyjnym Urzędu
2025-01-24 18:41:44Wymagania: dobra">
2025-01-24 18:21:02Praca Oferty pracy Gdynia: Asystent/ka Biura Nieruchomości. Twój zakres obowiązków Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i przestrzeni pracy zespołu, w tym dbanie o właściwe przygotowanie nowych
2025-01-24 14:21:07Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: - dbanie o zaopatrzenie biura (narzędzia biurowe, materiały gospodarcze),">
2025-01-24 10:21:04Wymagania pracodawcy Wysoka kultura osobista, pozytywne podejście Skrupulatność, troska o środowisko pracy, szacunek dla pracy innych osób Dobra znajomość pakietu MS Office Wysokie umiejętności organizacyjn
2025-01-23 22:21:05Opis zadań:Ogólny okres obowiazków dla przyszłego stażysty będzie wynikał z zakresu pracy zapisanych dla Referatu Spraw Obywatelskich w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Wejherowo Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym
2025-01-23 18:41:33Opis zadań:Ogólny zakres obowiązków będzie wynikał z zakresu prac zapisanych dla Referatu Organizacyjnego i Kadr w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Wejherowo. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierune
2025-01-23 18:41:33Opis zadań:Odbieranie poczty, przyjmowanie, sprawdzanie i umieszczanie pieczęci wpływu na korespondencji wpływającej do jednostki.Prowadzenie rejestru korespondencji jawnej w formie elektronicznej. Przygotowywanie i wysyłanie korespondencji wych
2025-01-23 18:41:33Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne oddziału (w tym wysyłka i odbiór dokumentów, zamawianie artykułów od biura organizacja szkoleń, spotkań itp.), Wprowadzanie danych do systemu operacyjnego dla przesyłek morskich, Zgłaszanie..
2025-01-23 16:40:32Wymagania: status studenta, mile widziani studenci I-IV roku, zaangażowania i bardzo dobrych zdolności organizacyjnych-odpowiedzialności i umiejętności">
2025-01-23 14:21:04Praca Oferty pracy Sopot: Asystentka / asystent zarządcy nieruchomości. Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie wsparcie zarządców i administratorów nieruchomości w bieżącym nadzorze nad
2025-01-23 12:21:07Nord Energy S.A poszukuje do swojego zespołu osoby na stanowisko Młodszego specjalisty ds. administracji. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą działającą w branży OZE , która kładzie duży nacisk na innowacje i zrównoważony rozwój . Jeśli c
2025-01-23 07:01:23NORD ENERGY POLAND S.A 4,7Twój zakres obowiązków, Wsparcie działu administracyjnego w bieżących zadaniach, Obsługa korespondencji i telefonów, Wprowadzanie danych do systemu, Pomoc przy organizacji wydarzeń firmowych, Inne zadania zlecone przez przełożonego..
2025-01-22 12:40:50LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-01-22 12:35:57LeasingTeam Group 2,8LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-01-22 12:35:57LeasingTeam Group 2,8Wymagania:prawo jazdy kat Bkomunikatywnośćzarządzanie czasem chęć i szybkość nauki dotrzymywanie terminów i słowa elastycznośćgotowość na delegacje profesjonalizm
2025-01-22 10:21:06Wymagania: wykształcenie min. średnie znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook) dobra organizacja pracy (dokładność, sumienność, samodyscyplina) umiejętność pracy w zespoleOferuj
2025-01-21 16:21:03Twój zakres obowiązków, sprawujesz bezpośredni nadzór nad pracą pracowników Zespołów i wykonywanymi przez nich czynnościami służbowymi,, koordynujesz i nadzorujesz przygotowanie i realizację projektów na terenie działania Biura,, nadzorujesz..
2025-01-21 14:40:42Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: centrum RTG w Referacie Centrum RTG w Izbie Administracji Skarbowej w Gdańsku Adres urzędu: 80-831 Gdańsk ul. Długa
2025-01-21 08:00:07Izba Administracji Skarbowej w GdańskuWymagania: status studenta, mile widziani studenci I-IV roku, zaangażowania i bardzo dobrych zdolności organizacyjnych-odpowiedzialności i umiejętności">
2025-01-20 20:21:01Opis zadań:Pomoc w czynnościach biurowych, przypisywanie dokumentów przy przyjęciu zlecenia, fotografowanie procesów naorawy, kopiowanie zdjęć z karty do komputera, przyjmowanie i odbiór zamówień, skanowanie dokumentacji, obsługa klienta, wprowa
2025-01-20 18:41:35