Asystentka / Asystent działu FIT – OUTTwój zakres obowiązków Prowadzenie zestawień w zakresie dostarczenia umów, zleceń, oświadczeń i faktur; Nadzór nad obiegiem dokumentów w dziale, wprowadzanie umów do systemu oraz ich archiwizacja; Obsługa dz
2025-01-16 07:02:41TECHBAU BUDOWNICTWO SP. Z O.OOferujemy:wsp ółpracę od poniedziałku do piątku po 8h w godzinach 06:00-16:00,zatrudnienie w ramach umowy zlecenie,stawkę podstawową wynoszącą 42 zł/h brutto,wsp ółpracę z młodym, dynamicznym zespołem.Zadania:wprowadzanie danych z dokument ów do
2025-01-13 11:53:55Twój zakres obowiązków, ewidencjonowanie i rozliczanie dokumentów księgowych Ryczałt, Książka Przychodów i Rozchodów lub Księgi Handlowe, uzgadnianie i kontrola dokumentów,, dokonywanie rozliczeń dokumentów kadrowo - płacowych..
2025-01-07 19:40:06Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne działu HR, w tym przygotowywanie dokumentów i raportów, Pomoc w organizacji procesów rekrutacyjnych i szkoleń, Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych i działań integracyjnych, Obsługa systemów..
2025-01-03 10:40:38Co warto mieć, aby do nas dołączyć? Na pewno przyda się:umiejętność zachowania porządku tam, gdzie inni widzą chaos;dobra organizacja pracy;cierpliwość i dokładność w archiwizowaniu dokumentów;umiejętność..
2024-12-31 15:38:46MedicoverTwój zakres obowiązków, pomoc w dziale marketingu, obsługa urządzeń biurowych (komputery, drukarki, faksy), tworzenie grafik, filmów i reklam, prowadzenie ewidencji i archiwizacja dokumentów, pisanie tekstów do witryn firmy, stron, FB, reklam,..
2024-12-30 15:40:37Spodoba Ci się ta rola, jeśli: Lubisz samodzielnie realizować projekty sprzedażowe Potrafisz pozyskiwać klientów stosując innowacyjne metody dotarcia Jesteś energiczna/y i komunikatywna/y - uwielbiasz budować relacje z klientami Jesteś nieustras
2025-01-21 10:25:14eConsultingMin. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku doświadczenie we wdrażaniu Microsoft Dynamics 365, najchętniej doświadczenie w migracji z Dynamics Ax w firmach działajacych na polskim rynku dobrej znajomości wybranych modułów D365 (Finanse, Bud
2025-01-21 10:25:147N 5,0Zrozumienie procesów biznesowych i zdolność do ich analizy. Umiejętność identyfikacji i dokumentacji wymagań biznesowych. Znajomość narzędzi i technik analizy biznesowej. Doświadczenie w modelowaniu procesów biznesowych w notacji BPMN i UML. Zna
2025-01-21 10:25:14Centralny Ośrodek Informatyki 3,4Minimum roczne doświadczenie w branży rekrutacyjnej lub obsłudze klienta. Bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego oraz polskiego. Asertywność i zdolność do efektywnego zarządzania relacjami. Doskonała organizacja pracy i systematyczność. Umie
2025-01-21 10:25:14arttime outsourcingZakres obowiązków:rejestracja i organizacja wizyt gości oraz ich przyjmowanie i odbieranie z lotniska, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek, rejestracja korespondencji, prowadzenie kalendarza spotkań, niezbędna znajomo
2025-01-20 18:41:33Zakres obowiązków: Asystowanie w pracach administracyjnych HR, w tym tworzenie dokumentów i raportów Wsparcie przy rekrutacjach i organizacji szkoleń Udział w organizacji eventów firmowych i integracji Obsługa systemów firmowych Bezpośrednia obs
2025-01-19 09:30:03Twój zakres obowiązków, Prowadzenie kalendarza i planu spotkań Prezesa oraz Zarządu., Koordynacja spotkań, przypominanie o zaplanowanych wydarzeniach, informowanie Prezesa o nieobecnościach kluczowych pracowników, ważnych spotkaniach., Komplekso
2025-01-17 14:40:49Twój zakres obowiązków, Opracowanie strategii rozwoju na przydzielonych rynkach zagranicznych, identyfikacja potencjału sprzedażowego, Aktywne poszukiwanie nowych klientów B2B w wybranych segmentach rynkowych i krajach,, Rozwijanie współpracy i
2025-01-17 14:40:49Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne działu HR, w tym przygotowywanie dokumentów i raportów Pomoc w organizacji procesów rekrutacyjnych i szkoleń Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych i działań integracyjnych Obsługa systemów wewnętrznych
2025-01-17 09:30:04Twój zakres obowiązków, Tworzenie dokumentacji wysyłkowej, Przyjmowanie i kontrolowanie dostaw do ewidencji magazynowej, Awizacja dostaw u klientów, Przyjmowanie, weryfikacja i ewidencjonowanie zwrotów i reklamacji transportowych, Wsparcie..
2025-01-14 13:40:37Twój zakres obowiązków, Koordynowanie pracy popołudniowej zmiany obsługi klienta, Nadzór nad realizacją celów departamentu, Rozwiązywanie skomplikowanych problemów klientów, Monitorowanie jakości obsługi klienta, Wdrażanie nowych standardów i..
2025-01-13 10:40:44Business Development Manager (branża oświetleniowa)Twój zakres obowiązków Opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju na przydzielonych rynkach zagranicznych, budowanie marki oraz identyfikowanie nowych możliwości biznesowych, Aktywne pozyskiwan
2024-12-12 07:01:18Logart Sp. z o. oZakres obowiązków: • pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych • obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami • utrzymanie czystości w miejscu pracy • dbanie o ekspozycję towarów Nasze wymagania: • aktualne orzeczenie o niepełnosprawności •
2024-12-10 11:37:47Dawidy Bankowe, Dawidy Bankowe, Długa 13 woj. mazowieckie
2024-11-14 16:43:01RossmannUl. Żytnia 19
2024-11-12 09:54:04Eveline CosmeticsTwój zakres obowiązków, Zarządzanie ponad 30 osobowym Zespołem o złożonej strukturze, Kształtowanie polityki sprzedaży produktów detalicznych Banku oraz produktów partnerów zewnętrznych w sieci sprzedaży GK PP, Realizowanie planów sprzedaży..
2025-01-21 18:40:04Twój zakres obowiązków, weryfikacja zgłoszeń elektrycznych pod kątem serwisowania i utrzymania salonów z grupy kapitałowej CCC , udział w odbiorach nowych salonów, kontrola i weryfikacja rozwiązań technicznych w istniejących salonach z grupy..
2025-01-21 17:40:31Twój zakres obowiązków, Zarządzanie kalendarzem Właściciela firmy, Organizacja spotkań oraz podróży służbowych (rezerwacja noclegów, salek), Pomoc przy planowaniu i realizacji działań zarządzanych przez Właściciela firmy, Ścisła współpraca z..
2025-01-21 17:40:31Twój zakres obowiązków, Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za dokonywanie transakcji sprzedaży na linii kas (rejestrowanie sprzedaży, rozliczanie utargu kasy itp.), wystawianie faktur, jak również realizację innych zadań.
2025-01-21 17:40:31Opis stanowiska Tworzenie i zarządzanie harmonogramami produkcji, aby wszystko przebiegało jak w zegarku. Odpowiedzialność za wprowadzanie grafików pracy oraz monitorowanie czasu pracy i nieobecności w specjalistycznym systemie. Administracyjne
2025-01-21 17:07:02Twój zakres obowiązków, Zapewnienie naszym Pacjentom profesjonalnej obsługi i pomocy, zarówno podczas kontaktu telefonicznego, jak i wizyty w Klinice;, Planowanie i umawianie terminów wizyt, przyjmowanie płatności;, Udzielanie informacji o..
2025-01-21 16:40:34Your responsibilities, Contributes to Creating and recommending strategic plans and reviews to achieve operational objectives for WEST Region,, Forecasting requirements, preparing annual budgets, scheduling expenditures, analyzing variances and
2025-01-21 16:40:34Twój zakres obowiązków, Telefoniczny kontakt z potencjalnymi Klientami — tzw. "warm calling" do naszej bazy., Prezentacja elektroniczna oferty naszego biura nieruchomości., Budowanie długotrwałych relacji z Klientami., Weryfikacja i wprowadzanie
2025-01-21 16:40:34Twój zakres obowiązków, Obsługa recepcji, Dbanie o estetykę i porządek biura, Organizacja i obsługa spotkań firmowych, Zamawianie artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz kontrola ich zużycia, Dbanie o płynny obieg poczty..
2025-01-21 15:40:52Twój zakres obowiązków, wsparcie osoby z niepełnosprawnością w trakcie wykonywania pracy biurowej, pomoc w poruszaniu się w przestrzeniach biurowych, pomoc na stołówce, pomoc w toalecie..
2025-01-21 15:40:52Randstad Polska Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Poszukiwanie i nawiązywanie nowych relacji biznesowych,, Przygotowywanie ofert handlowych i negocjacje warunków współpracy,, Prowadzenie i zarządzanie projektami,, Planowanie i realizacja strategii sprzedażowych,,..
2025-01-21 15:40:51Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa recepcji, w tym witanie gości, obsługa telefonów oraz zarządzanie korespondencją, Koordynowanie kalendarza spotkań – zarządzanie salami konferencyjnymi, przygotowywanie pomieszczeń na spotkania oraz
2025-01-21 15:40:51Opis stanowiska Organizowanie kalendarza spotkań i zarządzanie harmonogramem. Przygotowywanie raportów, prezentacji i dokumentów. Utrzymywanie kontaktów z klientami. Wspieranie w codziennych administracyjnych zadaniach. Koordynowanie i organizow
2025-01-21 15:35:11Organizowanie sprawnej pracy biura, w tym nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej Prowadzenie i zarządzanie archiwum dokumentów Opisywanie i procesowanie faktur zgodnie z wewnętrznymi s
2025-01-21 15:26:07Twój zakres obowiązków, Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedaży, dostosowanej do wysoce konkurencyjnego rynku., Zarządzanie zespołem sprzedażowym oraz rozwijanie kompetencji handlowych pracowników., Optymalizację marży na poziomie kanałów,.
2025-01-21 14:40:43