Asystentka / Asystent działu FIT – OUTTwój zakres obowiązków Prowadzenie zestawień w zakresie dostarczenia umów, zleceń, oświadczeń i faktur; Nadzór nad obiegiem dokumentów w dziale, wprowadzanie umów do systemu oraz ich archiwizacja; Obsługa dz
2025-01-16 07:02:41TECHBAU BUDOWNICTWO SP. Z O.OOferujemy:wsp ółpracę od poniedziałku do piątku po 8h w godzinach 06:00-16:00,zatrudnienie w ramach umowy zlecenie,stawkę podstawową wynoszącą 42 zł/h brutto,wsp ółpracę z młodym, dynamicznym zespołem.Zadania:wprowadzanie danych z dokument ów do
2025-01-13 11:53:55Twój zakres obowiązków, ewidencjonowanie i rozliczanie dokumentów księgowych Ryczałt, Książka Przychodów i Rozchodów lub Księgi Handlowe, uzgadnianie i kontrola dokumentów,, dokonywanie rozliczeń dokumentów kadrowo - płacowych..
2025-01-07 19:40:06Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne działu HR, w tym przygotowywanie dokumentów i raportów, Pomoc w organizacji procesów rekrutacyjnych i szkoleń, Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych i działań integracyjnych, Obsługa systemów..
2025-01-03 10:40:38Co warto mieć, aby do nas dołączyć? Na pewno przyda się:umiejętność zachowania porządku tam, gdzie inni widzą chaos;dobra organizacja pracy;cierpliwość i dokładność w archiwizowaniu dokumentów;umiejętność..
2024-12-31 15:38:46MedicoverTwój zakres obowiązków, pomoc w dziale marketingu, obsługa urządzeń biurowych (komputery, drukarki, faksy), tworzenie grafik, filmów i reklam, prowadzenie ewidencji i archiwizacja dokumentów, pisanie tekstów do witryn firmy, stron, FB, reklam,..
2024-12-30 15:40:37Spodoba Ci się ta rola, jeśli: Lubisz samodzielnie realizować projekty sprzedażowe Potrafisz pozyskiwać klientów stosując innowacyjne metody dotarcia Jesteś energiczna/y i komunikatywna/y - uwielbiasz budować relacje z klientami Jesteś nieustras
2025-01-21 10:25:14eConsultingMin. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku doświadczenie we wdrażaniu Microsoft Dynamics 365, najchętniej doświadczenie w migracji z Dynamics Ax w firmach działajacych na polskim rynku dobrej znajomości wybranych modułów D365 (Finanse, Bud
2025-01-21 10:25:147N 5,0Zrozumienie procesów biznesowych i zdolność do ich analizy. Umiejętność identyfikacji i dokumentacji wymagań biznesowych. Znajomość narzędzi i technik analizy biznesowej. Doświadczenie w modelowaniu procesów biznesowych w notacji BPMN i UML. Zna
2025-01-21 10:25:14Centralny Ośrodek Informatyki 3,4Minimum roczne doświadczenie w branży rekrutacyjnej lub obsłudze klienta. Bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego oraz polskiego. Asertywność i zdolność do efektywnego zarządzania relacjami. Doskonała organizacja pracy i systematyczność. Umie
2025-01-21 10:25:14arttime outsourcingZakres obowiązków:rejestracja i organizacja wizyt gości oraz ich przyjmowanie i odbieranie z lotniska, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek, rejestracja korespondencji, prowadzenie kalendarza spotkań, niezbędna znajomo
2025-01-20 18:41:33Zakres obowiązków: Asystowanie w pracach administracyjnych HR, w tym tworzenie dokumentów i raportów Wsparcie przy rekrutacjach i organizacji szkoleń Udział w organizacji eventów firmowych i integracji Obsługa systemów firmowych Bezpośrednia obs
2025-01-19 09:30:03Twój zakres obowiązków, Prowadzenie kalendarza i planu spotkań Prezesa oraz Zarządu., Koordynacja spotkań, przypominanie o zaplanowanych wydarzeniach, informowanie Prezesa o nieobecnościach kluczowych pracowników, ważnych spotkaniach., Komplekso
2025-01-17 14:40:49Twój zakres obowiązków, Opracowanie strategii rozwoju na przydzielonych rynkach zagranicznych, identyfikacja potencjału sprzedażowego, Aktywne poszukiwanie nowych klientów B2B w wybranych segmentach rynkowych i krajach,, Rozwijanie współpracy i
2025-01-17 14:40:49Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne działu HR, w tym przygotowywanie dokumentów i raportów Pomoc w organizacji procesów rekrutacyjnych i szkoleń Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych i działań integracyjnych Obsługa systemów wewnętrznych
2025-01-17 09:30:04Asystentka / Asystent działu FIT – OUTTwój zakres obowiązków Prowadzenie zestawień w zakresie dostarczenia umów, zleceń, oświadczeń i faktur; Nadzór nad obiegiem dokumentów w dziale, wprowadzanie umów do systemu oraz ich archiwizacja; Obsługa dz
2025-01-16 07:02:41TECHBAU BUDOWNICTWO SP. Z O.OTwój zakres obowiązków, Tworzenie dokumentacji wysyłkowej, Przyjmowanie i kontrolowanie dostaw do ewidencji magazynowej, Awizacja dostaw u klientów, Przyjmowanie, weryfikacja i ewidencjonowanie zwrotów i reklamacji transportowych, Wsparcie..
2025-01-14 13:40:37Oferujemy:wsp ółpracę od poniedziałku do piątku po 8h w godzinach 06:00-16:00,zatrudnienie w ramach umowy zlecenie,stawkę podstawową wynoszącą 42 zł/h brutto,wsp ółpracę z młodym, dynamicznym zespołem.Zadania:wprowadzanie danych z dokument ów do
2025-01-13 11:53:55Twój zakres obowiązków, Koordynowanie pracy popołudniowej zmiany obsługi klienta, Nadzór nad realizacją celów departamentu, Rozwiązywanie skomplikowanych problemów klientów, Monitorowanie jakości obsługi klienta, Wdrażanie nowych standardów i..
2025-01-13 10:40:44Co warto mieć, aby do nas dołączyć? Na pewno przyda się:umiejętność zachowania porządku tam, gdzie inni widzą chaos;dobra organizacja pracy;cierpliwość i dokładność w archiwizowaniu dokumentów;umiejętność..
2024-12-31 15:38:46MedicoverBusiness Development Manager (branża oświetleniowa)Twój zakres obowiązków Opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju na przydzielonych rynkach zagranicznych, budowanie marki oraz identyfikowanie nowych możliwości biznesowych, Aktywne pozyskiwan
2024-12-12 07:01:18Logart Sp. z o. oZakres obowiązków: • pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych • obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami • utrzymanie czystości w miejscu pracy • dbanie o ekspozycję towarów Nasze wymagania: • aktualne orzeczenie o niepełnosprawności •
2024-12-10 11:37:47Dawidy Bankowe, Dawidy Bankowe, Długa 13 woj. mazowieckie
2024-11-14 16:43:01RossmannUl. Żytnia 19
2024-11-12 09:54:04Eveline CosmeticsWarszawa, Warszawa, Malczewskiego 54 woj. mazowieckie
2025-01-21 16:43:01RossmannWarszawa, Dąbrowskiego 69 woj. mazowieckie
2025-01-21 16:43:01RossmannTwój zakres obowiązków, budowanie relacji z klientami poprzez profesjonalną i przyjazną obsługę,, ekspozycję towarów zgodną ze standardami firmy,, aktywna sprzedaż i realizacja celów sprzedażowych,..
2025-01-21 16:40:34Twój zakres obowiązków, Zapewnienie naszym Pacjentom profesjonalnej obsługi i pomocy, zarówno podczas kontaktu telefonicznego, jak i wizyty w Klinice;, Planowanie i umawianie terminów wizyt, przyjmowanie płatności;, Udzielanie informacji o..
2025-01-21 16:40:34Your responsibilities, Contributes to Creating and recommending strategic plans and reviews to achieve operational objectives for WEST Region,, Forecasting requirements, preparing annual budgets, scheduling expenditures, analyzing variances and
2025-01-21 16:40:34Twój zakres obowiązków, Telefoniczny kontakt z potencjalnymi Klientami — tzw. "warm calling" do naszej bazy., Prezentacja elektroniczna oferty naszego biura nieruchomości., Budowanie długotrwałych relacji z Klientami., Weryfikacja i wprowadzanie
2025-01-21 16:40:34Twój zakres obowiązków, Obsługa recepcji, Dbanie o estetykę i porządek biura, Organizacja i obsługa spotkań firmowych, Zamawianie artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz kontrola ich zużycia, Dbanie o płynny obieg poczty..
2025-01-21 15:40:52Twój zakres obowiązków, wsparcie osoby z niepełnosprawnością w trakcie wykonywania pracy biurowej, pomoc w poruszaniu się w przestrzeniach biurowych, pomoc na stołówce, pomoc w toalecie..
2025-01-21 15:40:52Randstad Polska Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Poszukiwanie i nawiązywanie nowych relacji biznesowych,, Przygotowywanie ofert handlowych i negocjacje warunków współpracy,, Prowadzenie i zarządzanie projektami,, Planowanie i realizacja strategii sprzedażowych,,..
2025-01-21 15:40:51Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa recepcji, w tym witanie gości, obsługa telefonów oraz zarządzanie korespondencją, Koordynowanie kalendarza spotkań – zarządzanie salami konferencyjnymi, przygotowywanie pomieszczeń na spotkania oraz
2025-01-21 15:40:51Organizowanie sprawnej pracy biura, w tym nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej Prowadzenie i zarządzanie archiwum dokumentów Opisywanie i procesowanie faktur zgodnie z wewnętrznymi s
2025-01-21 15:26:07