Administracja biurowa Pszczyna

Znaleźliśmy 13 ofert
Oferta sponsorowana

Koordynator projektów budowlanych - mile widziani...

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - prowadzenie uzgodnień z inwestorami dotyczących projektów budynków jednorodzinnych, - zlecanie opracowania Opinii Geotechnicznych, - zlecanie opracowania Projektów Technicznych do współpracującego biura projektowego, - koordynacj

2024-09-14 07:30:19
ABAKON BD Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością
aplikuj.pl 
Pozostałe ogłoszenia

Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy

Opis zadań:Prowadzenie dziennika korespondencji, przygotowanie ofert, pozyskiwanie ofert dla zakupów, obsługa programu sprzedażowego, obsługa urządzeń biurowych, przygotowanie korespondencji, wprowadzanie dowodów dostaw , wystawianie dokumentów sprze

2024-09-27 18:41:39
1994 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
3 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie 

Pracownik administracyjny

SQD Alliance (dawniej Team Prevent Poland) dostarcza usługi oraz rozwiązania w zakresie szeroko rozumianego bezpieczeństwa, ochrony środowiska, zdrowia, rozwiązań informatycznych, wsparcia produkcyjnego oraz jakości dla wielu branż, w tym m.in. produ

2024-09-24 11:00:39
SQD Alliance
6 dni temu z gowork.pl 

Asystentka medyczna w REZONANS PSZCZYNA - staż...

REZONANS PSZCZYNA przyjmie na staż osobę zarejestrowaną w PUP w Pszczynie na stanowisko asystentki medycznej w pracowni rezonansu magnetycznego w Pszczynie. Opis stanowiska: - profesjonalna obsługa rejestracji Pacjentów placówki (bezpośrednia, telefo

2024-09-23 15:06:47
Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
ADIUVAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7 dni temu z lento.pl 

Pracownik administracyjny

SQD Alliance (dawniej Team Prevent Poland) dostarcza usługi oraz rozwiązania w zakresie szeroko rozumianego bezpieczeństwa, ochrony środowiska, zdrowia, rozwiązań informatycznych, wsparcia produkcyjnego oraz jakości dla wielu branż, w tym m.in. produ

2024-09-23 13:03:00
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
SQD Alliance Sp. z o.o
7 dni temu z lento.pl 

Asystent Klienta Drogerii

Pszczyna, Targowa 19 woj. śląskie

2024-09-05 16:43:01
Rossmann
25 dni temu z kariera.rossmann.pl 

Asystent/Asystentka w Dziale Kadr i Płac

Wymagania: Wykształcenie wyższe lub średnie ( preferowane w dziedzinie zasobów ludzkich lub pokrewnej) Status studentki/studenta Doświadczenie na stanowisku w dziale kadr ( mile widziane)

2024-08-30 11:14:05
Ganinex Adam Gazda Pszczyna
mojapraca.pl 

Koordynator eventów

SQD Alliance (dawniej Team Prevent Poland) dostarcza usługi oraz rozwiązania w zakresie szeroko rozumianego bezpieczeństwa, ochrony środowiska, zdrowia, rozwiązań informatycznych, wsparcia produkcyjnego oraz jakości dla wielu branż, w tym m.in. produ

2024-08-27 12:26:02
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
SQD Alliance Sp. z o.o
lento.pl 

Staż z urzędu pracy Referent

Opis zadań:sporządzanie rejestrów dokumentów, przygotowywanie dokumentów w celu realizacji zleceń zewnętrznych, pomoc przy rejestrze wydawania narzędzi, pomoc przy rozliczeniu paliwa, pomoc przy nadzorze nad prawidłową eksploatacją siedzi wodociągowe

2024-08-21 18:42:00
1994 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie 

Asystent w dziale kadr

Gardenia Group Skrobol sp.k. - Pszczyna - Firma GARDENIA GROUP to dostawca świeżych grzybów, warzyw i owoców. Szukam:  Asystetnta w dziale kadr  Do obowiązków należeć będzie: &a

2024-07-23 12:41:04
Gardenia Group Skrobol sp.k. Pszczyna
mojapraca.pl 

Asystent brokera

Wymagania: • wykształcenie minimum średnie,• znajomość programu MS Office,• samodzielność i dobra organizacja pracy ,• wysoka kultura osobista,• rzetelność i dokładność,• komunikatywność,&

2024-07-17 17:14:05
Carbo Asecura S.A. Pszczyna
mojapraca.pl 

REFERENT DS BIUROWYCH

INTER-LOG SP. Z O.O. - Pszczyna - FIRMA INTER-LOG poszkuje  osoby do pomocy w pracach biurowych na 1/2 etatu.  Do obowiązków będzie należało: • archiwizowanie dokumentów &#8226

2024-07-17 11:14:05
INTER-LOG SP. Z O.O. Pszczyna 
3,2 
mojapraca.pl 

Pracownik biurowy

Gardenia Group Skrobol sp.k. - Pszczyna - Firma GARDENIA GROUP to dostawca świeżych grzybów, warzyw i owoców. PRACOWNIKA BIUROWY: Do obowiązków należeć będzie: - odbieranie zamówień od kl

2024-06-14 14:14:05
Gardenia Group Skrobol sp.k. Pszczyna
mojapraca.pl 

Asystent/Asystentka ds. księgowości

Wymagania:• Szybkość uczenia się i chęć w zdobywaniu nowej wiedzy• Skrupulatność i dokładność, dobra organizacja pracy• Samodzielność w wykonywaniu zadań i rozwiązywaniu problemów oraz odpowiedzialność i rzetel

2024-05-28 12:14:06
PLESS-GROUP SP. Z O. O. Pszczyna
mojapraca.pl 
Oferta sponsorowana

Koordynator projektów mechanicznych

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Koordynacja i nadzór nad projektami remontów silników spalinowych - Przygotowywanie harmonogramów prac - Przygotowywanie ofert związanych z remontami silników okrętowych i przemysłowych - Bieżące wsparcie techniczne i organizacyj

2024-09-20 18:30:14
Servipol Service Sp. z o.o
aplikuj.pl 
Oferta sponsorowana

Konsultant serwisowy z językiem niemieckim

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami w języku niemieckim lub angielskim - Współpraca z innymi członkami zespołu - Obsługa Klienta zewnętrznego w języku niemieckim lub angielskim - Kontrola terminowości i jakości powierzonyc

2024-09-23 15:30:15
Fitness Club 24 Sp. z o. o
aplikuj.pl 
Podobne oferty pracy
Oferta sponsorowana

Zastępca Dyrektora ds Sprzedaży i Marketingu Nowe

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Koordynowanie Działem Marketingu we współpracy z Działem Sprzedaży - Opracowywanie strategii sprzedażowej i marketingowej - Zarządzanie budżetem sprzedażowym i marketingowym - Planowanie i realizacja kampanii marketingowych - Bud

2024-09-30 07:30:21
Fitness Club 24 Sp. z o. o 
4,1 
aplikuj.pl 
Oferta sponsorowana

KOORDYNATOR ROBÓT SANITARNYCH

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Analiza i weryfikacja otrzymanych do wyceny projektów w zakresie instalacji sanitarnych; - Wysyłanie zapytań ofertowych do firm podwykonawczych oraz dostawców urządzeń; - Przygotowanie wycen i analiza otrzymanych ofert; - Wyszuki

2024-09-27 07:30:14
GRUPA INBUD BIELSKO
aplikuj.pl 
Oferta sponsorowana

Dyrektor ds. Handlowych

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - stworzenie nowego działu handlowego - opracowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej - organizacja i rozwój nowych rynków - zwiększenie sprzedaży - nadzór nad realizacją celów sprzedażowych - budowa i wsparcie w rozwoju kompetenc

2024-09-23 22:30:15
Fitness Club 24 Sp. z o. o 
4,1 
aplikuj.pl 
Oferta sponsorowana

Asystent(ka) ds. księgowości z j. włoskim (P2P)

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Na to stanowisko poszukujemy osób dobrze znających język angielski i włoski. Jeśli nie miałeś dotychczas do czynienia z obszarem finansów, nie martw się! Zapewniamy pełne przeszkolenie!Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowi

2024-09-27 07:30:14
SGS Global Business Services Sp. z o.o
Katowice +32km
aplikuj.pl 
Oferta sponsorowana

Konsultant Help Desk

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Do najważniejszych zadań zatrudnionej osoby będzie: - obsługa zgłoszeń użytkowników, - rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie kompetencji 1 Linii wsparcia, - analizowanie i przekazywanie zgłoszeń do kolejnych linii wsparci

2024-09-26 07:30:18
COIG SA 
4,2 
Katowice +32km
aplikuj.pl 
Oferta sponsorowana

Młodszy konsultant

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - wdrażanie systemu informatycznego klasy ERP dla administracji publicznej, - tworzenie dokumentacji wdrożeniowej systemu, - testowanie zaimplementowanych rozwiązań, - szkolenie użytkowników systemu, - zdalna (telefoniczna i poprze

2024-09-26 07:30:10
COIG SA 
4,2 
Katowice +32km
aplikuj.pl 
Oferta sponsorowana

Konsultant systemu ERP Microsoft Dynamics 365...

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Wdrażanie systemu Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations Enterprise edition (dawniej Dynamics AX), - Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych, - Szkolenie użytkowników, - Zdalna (telefoniczna i poprzez system Helpdesk

2024-09-26 07:30:10
COIG SA 
4,2 
Katowice +32km
aplikuj.pl 

PRACOWNIK BIUROWY

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Uprawnienia: Obsługa komputera - Inne wymagania: wymagane wykształcenie od średniego, umiejętność obsługi komputera - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: n

2024-09-19 07:31:11
Jak szkło żogała spółka jawna 
3,0 
11 dni temu z aplikuj.pl 

Pracownik biurowy

Zakres obowiązków:obsługa klienta, obsługa wycen, sporządzanie ofert, odbieranie telefonów, inne prace biurowe.*Praca w systemie zmianowym w godzinach od 7:00-15:00 lub 10:00-18:00. Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: Obsługa komputeraWymagan

2024-09-18 18:41:35
od 4300 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Jak szkło żogała spółka jawna 
3,0 
12 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie 

Specjalista ds. reklamy produktów i usług Praca... Nowe

W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..

2024-09-30 09:29:55
Carloss Marketing - Media
Tychy +20km
Dzisiaj - aplikuj przez Nuzle  

Specjalista Obsługa Klienta Odpisywanie na wiadomości Nowe

W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..

2024-09-30 09:29:54
Carloss Marketing - Media
Tychy +20km
Dzisiaj - aplikuj przez Nuzle  

Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Zdalna Nowe

W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..

2024-09-30 09:29:52
Carloss Marketing - Media
Tychy +20km
Dzisiaj - aplikuj przez Nuzle  

Specjalista ds. reklamy produktów i usług Praca...

W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..

2024-09-28 10:10:43
Carloss Marketing - Media
2 dni temu - aplikuj przez Nuzle  

Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Zdalna

W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..

2024-09-28 10:10:42
Carloss Marketing - Media
2 dni temu - aplikuj przez Nuzle  

Specjalista Obsługa Klienta Odpisywanie na wiadomości

W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..

2024-09-28 10:10:41
Carloss Marketing - Media
2 dni temu - aplikuj przez Nuzle  

KOORDYNATOR

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe - Uprawnienia: prawo jazdy kategorii B - Inne wymagania: Wykształcenie bez znaczenia. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymaga

2024-09-28 07:31:21
Przedsiębiorstwo handlowo usługowe promyczek...
2 dni temu z aplikuj.pl 

Staż z urzędu pracy Asystent do spraw księgowości

Opis zadań:zapoznanie się z dokumentacją finansową, ubezpieczeniową, przepisamy dot. VAT, PIT, CIT, wprowadzenie dokumentów księgowych do programu księgowego, zapoznanie się z archiwizacją dokumentów, dbanie o czystość w miejscu pracy Wymagania:Wymag

2024-09-27 18:41:39
1994 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
Żory +21km
3 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Żorach 

Koordynator

Zakres obowiązków:Praca w terenie i obsługa obiektów, nadzór nad pracownikami sprzątającymi, rozwożenie środków czystości, rozliczanie czasu pracy. Praca na terenie woj. śląskiego.Praca w systemie jednozmianowym od pon. do pt. godz. do ustalenia.Umow

2024-09-27 18:41:39
od 4300 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Przedsiębiorstwo handlowo usługowe promyczek...
3 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej 

Koordynator Stoiska

Do Twoich głównych zadań będzie należało zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów) organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu reprezentowanie firmy w kontaktach z k

2024-09-27 14:51:26
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
MAKRO Cash and Carry Polska S.A 
4,1 
3 dni temu z praca.pl 

Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar...

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i i

2024-09-27 14:50:03
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE 
2,0 
3 dni temu z praca.pl 

Sekretarka

Zakres obowiązk ów:przyjmowanie i obsługa interesant ów,obsługa rozm ów telefonicznych, przekierowanie połączeń oraz udzielanie informacji,obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (praca z Elektronicznym Obiegiem Dokument ów, e-PUAP),organi

2024-09-27 11:53:57
Rodzaj pracy: Stała
Oświęcim +23km
3 dni temu z jobs.pl 

Zastępca kierownika marketu

Firma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada 88 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji, Czech,..

2024-09-27 11:20:19
Merkury Market
Żywiec +20km
3 dni temu - aplikuj przez Nuzle  

Specjalista ds. reklamy produktów i usług Praca...

W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..

2024-09-27 09:55:34
Carloss Marketing - Media
Żory +21km
3 dni temu - aplikuj przez Nuzle  

Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Zdalna

W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..

2024-09-27 09:55:33
Carloss Marketing - Media
Żory +21km
3 dni temu - aplikuj przez Nuzle  

Specjalista Obsługa Klienta Odpisywanie na wiadomości

W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..

2024-09-27 09:55:32
Carloss Marketing - Media
Żory +21km
3 dni temu - aplikuj przez Nuzle  

Inspektor / Koordynator ds. BHP z j. niemieckim

Twój zakres obowiązków wykonywanie obowiązków służb BHP na budowach realizowanych przez Multiserwis nadzór nad prowadzeniem dokumentacji BHP na projektach współpraca ze służbami BHP klienta na budowach aktywne promowanie kultury BHP poprzez realizacj

2024-09-27 09:41:13
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Multiserwis sp.zo.o
Niemcy
3 dni temu z praca.pl 

Koordynator Projektów

Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za całościowe planowanie projektów, ich realizację zgodnie z harmonogramem oraz efektywne zarządzanie czasem i zasobami Nadzór nad prawidłową organizacją prac na budowie, w tym zarządzanie zasobami ludzkimi i mater

2024-09-26 15:11:13
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
DAAS Sp. zoo
4 dni temu z praca.pl 

REFERENT

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę w zastępstwie WYMAGANIA: - Inne wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe. Wymagane umiejętność obsługi komputera (pakiet Office) oraz innych urządzeń biurowych, roczny staż pracy na stanowisku w administracji publi

2024-09-25 07:31:10
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OŚWIĘCIMIU
Oświęcim +23km
5 dni temu z aplikuj.pl 

Referent

Zakres obowiązków: 1) Opracowanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń pomocy społecznej, (w szczególności zasiłków okresowych). 2)Przygotowywanie projektów poleceń/list wypłat świadczeń na podstawie wydanych decyzji administracyj

2024-09-24 18:41:43
od 4350 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OŚWIĘCIMIU
Oświęcim +23km
6 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu 

PRACOWNIK BIUROWY DO SPRAW ZAGRANICZNYCH

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: podstawowe - Języki: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany,hiszpański, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w

2024-09-24 07:31:10
MODULART SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Jaworze +21km
6 dni temu z aplikuj.pl 

Pracownik biurowy do spraw zagranicznych

Zakres obowiązków:prowadzenie administracji biurowej, pomoc w prowadzeniu spraw kadrowych, kontakt z zagranicznymi kontrahentami Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawoweJęzyki: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w

2024-09-23 18:41:41
od 4300 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
MODULART SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Jaworze +21km
7 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej 

Sourcing Manager

Wymagania: Minimum 3-5 lat doświadczenia w zakupach usług produkcyjnych i komponentów metalowych, na stanowisku sourcing managera lub pokrewnym, z naciskiem na branżę produkcyjną Znajomość procesów obróbki metalu

2024-09-23 16:49:03
Arche Consulting 
4,9 
Tychy +20km
7 dni temu z arche-consulting.pl 

Konsultant serwisowy z językiem niemieckim

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami w języku niemieckim lub angielskim - Współpraca z innymi członkami zespołu - Obsługa Klienta zewnętrznego w języku niemieckim lub angielskim - Kontrola terminowości i jakości powierzonyc

2024-09-23 15:30:15
Fitness Club 24 Sp. z o. o 
4,1 
7 dni temu z aplikuj.pl 

Asystent międzykulturowy

Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze Asystenta międzykulturowego w Zespole zadaniowym ds. realizacji projektu pn. „Żyj i pracuj w Małopolsce” Miejsce pracy: Oświęcim. Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie działa na rze

2024-09-23 12:26:39
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Wojewódzki Urząd Pracy
Oświęcim +23km
7 dni temu z lento.pl 

ASYSTENT KAS SAMOOBSŁUGOWYCH

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: zasadnicze zawodowe - Inne wymagania: Wymagane wykształcenie zasadnicze zawodowe, mile widziana aktualna książeczka sanitarno epidemiologicznych, zapał i chęci do pracy, u

2024-09-21 07:31:14
Ipracujzdalnie.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
9 dni temu z aplikuj.pl 
Wczytywanie ogłoszeń...
Szukasz pracownika biurowego do swojej firmy, asystentki do swojego przedsiębiorstwa, czy może koordynatora, który pomoże tobie w realizacji wielu złożonych projektów? Dobrze trafiłeś, w tej kategorii znajdziesz to i jeszcze więcej. Znajdź sekretarkę, fakturzystę, stażystę, konsultanta, księgowego czy referenta w Pszczynie. Potrzebujesz osób ze znajomością języka angielskiego, niemieckiego, rosyjskiego czy mandaryńskiego? Nie ma problemu, z nami znajdziesz każdego pracownika związanego z administracją biurową. Znajdziesz osoby z doświadczeniem, a także osoby, które tego doświadczenia chciałyby nabrać w twojej firmie w Pszczynie. W tej kategorii znajdziesz zarówno pracowników szukający zatrudnienia na stałe jak i na zastępstwo. Pamiętaj tylko by tworząc ogłoszenie oznaczyć obowiązki i wymagania od kandydata, ale również korzyści jakie osiągnie wybierając twoją firmę.
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości

Otrzymuj powiadomienia o nowych ofertach pracy w Pszczynie

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Już 75 112 użytkowników otrzymuje powiadomienia o ofertach pracy