Umiejętności: o Wcześniejsze doświadczenie na podobnym stanowisku o Bardzo dobra komunikacja interpersonalna - znajomość języka angielskiego będzie atutem Cechy osobiste: o Świetna umiejętność organizacji czasu o Proaktywność i samodzielność Wio
2024-12-31 12:12:33JOBNONSTOPOczekiwania Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku asystenta lub asystentki personalnej; Znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym - warunek konieczny, jeden z Członków Zarządu nie komunikuje się w języku polskim; Świetne umiejętno
2024-12-23 15:37:53DevireWitam szukam fajnej dziewczyny do pracy jako sekretarka w nauce jazdy z układem . Do twoich obowiązk ów należy przyjmowanie kursant ów, obsługa programu , zapisy ,przyjmowanie należności plus układ szukam dyskrecji. Co do wynagrodzenia priv . Pr
2025-01-15 04:10:09Ogłoszenie o pracę: Asystentka PersonalnaPoszukuje zorganizowanej, energicznej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko Asystentki Personalnej. Jeśli lubisz dynamiczne środowisko, potrafisz zarządzać wieloma zadaniami jednocześnie i cenisz sobie ws
2025-01-15 04:10:07ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Praca wykonywana jest pod presją czasu, praca wymaga umiejętności szybkiego podejmowania decyzji i asertywności. Praca biurowa wykonywana w pomieszczeniach stałej pracy, oświetlonych światłem naturalnym i sztucznym z wentylacj
2025-01-14 22:30:53Izba Administracji Skarbowej w WarszawieDla naszego klienta z branży urządzeń medycznych poszukujemy osób na stanowiskoAsystent ds. zarządzania dokumentacją sprzętu medycznego Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Wołoska (model hybrydowy) Zakres obowiązków:Przygotowanie dokumentac
2025-01-14 21:25:52Dla naszego Klienta, prywatnej szkoły podstawowej w Warszawie, poszukujemy kandydata na stanowisko Z-ca Dyrektora do kierowania placówką. Jeśli masz doświadczenie w kierowaniu placówką edukacyjną i poszukujesz nowych wyzwań – skontaktuj się z Pr
2025-01-14 21:07:07Prowork 4,0Anna Lotan Polska Firma Anna Lotan Ltd. od ponad 50 lat zajmuje się produkcją naturalnych dermokosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy i ciała w gabinetach kosmetycznych. W chwili obecnej poszukujemy Pomoc Biurowa do pracy stacjonarnej w W
2025-01-14 21:07:07Kancelaria Radcy Prawnego Marek Zarzadzki poszukuje Asystentki - Asystenta. Asystent Radcy Prawnego pan Grzegorz Nowak - tel: 790220757. Zadaniem Asystenta - Asystentki bedzie prowadzenie rozmowe z klientami Kancelarii w sprawach roboczych - mer
2025-01-14 21:07:07Twój zakres obowiązków, Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników Spółki;, Segregacja, archiwizacja i utrzymywanie porządku w dokumentacji firmowej (umowy, protokoły, pisma, ewidencje) w wersji elektronicznej i papierowej;, Obsługa poczty..
2025-01-14 19:40:06Zakres obowiązków:1. Wykonywanie zadań z zakresu obsługi archiwum zakładowego, w szczególności: - współpraca w zakresie odpowiedniego przygotowania dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego, - przejmowanie właściwie opracowanej dokumen
2025-01-14 18:42:13Zakres obowiązków:- kierowanie działalnością Ogniska Muranów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wewnętrznymi, dokumentami organizacyjnymi oraz wytyczonymi kierunkami działań w aktualnej koncepcji, - opracowanie harmonogramu pracy Ogniska
2025-01-14 18:42:13LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-01-14 18:36:26LeasingTeam Group 2,8LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-01-14 18:36:26LeasingTeam Group 2,8ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Twoim zadaniem będzie kompleksowe zarządzanie powierzonymi projektami od fazy projektowania do przekazania a dalej przez okres gwarancji. - Terminowa i jakościowa realizacja projektów, zgodnie z dokumentacją techniczną (specyf
2025-01-14 18:30:12Bico Group Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Obsługa recepcji biura;, Przygotowywanie i obsługa sal konferencyjnych;, Obsługa gości;, Kawa/herbata na spotkania;, Sprzątanie salek po spotkaniach;, Wysyłka korespondencji;, Obsługa korespondencji przychodzącej;, Zakup
2025-01-14 17:40:28Twój zakres obowiązków, Zarządzanie bieżącym wsparciem pracowników sklepów, w tym rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na pytania dotyczące codziennych spraw., Aktywna współpraca z Kierownikami Sklepów i Kierownikami Regionalnymi w celu..
2025-01-14 16:40:31Twój zakres obowiązków, współudział w realizacji bieżących projektów z zakresu hydrogeologii stosowanej,(odwodnienia budowlane, zaopatrzenie w wodę, monitoringi środowiskowe),, wykonywanie załączników graficznych do opracowań,, archiwizacja dany
2025-01-14 16:40:31Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne działań sprzedażowych, dystrybucyjnych i promocyjnych., Przygotowywanie raportów wspierających sprzedaż i analizy wyników., Monitorowanie i kontrola bieżących wydatków w oparciu o otrzymane..
2025-01-14 16:40:31Twój zakres obowiązków, Kompleksowe zarządzanie kalendarzem Członka Zarządu oraz organizacja spotkań biznesowych., Wspieranie przełożonego w codziennych zadaniach operacyjnych i projektach strategicznych., Koordynacja procesu obiegu dokumentów.
2025-01-14 15:40:39Twój zakres obowiązków, aktywne pozyskiwanie nowych klientów,, nawiązywanie długofalowych relacji i rozwój współpracy z klientami,, umawianie i odbywanie spotkań z potencjalnymi klientami,, prowadzenie negocjacji handlowych oraz samodzielne..
2025-01-14 15:40:39Twój zakres obowiązków, przedstawianie oferty usług medycznych z zakresu zabiegów operacyjnych,, zapewnienie kompleksowej organizacji procesów związanych z przygotowania pacjenta do operacji oraz przyjęcia na oddział,, bezpośrednia obsługa..
2025-01-14 15:40:39Twój zakres obowiązków, wystawianie faktur, kontakt operacyjny z Klientami, archiwizacja dokumentów, wsparcie administracyjne działu, inne prace zlecone przez przełożonego..
2025-01-14 15:40:38Twój zakres obowiązków, bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym,, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania,, sprzedaż usług i pakietów medycznych...
2025-01-14 14:40:49LUX MED Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie., Zarządzanie fakturami, archiwizacja dokumentów., Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą., Przyjmowanie gości firmy oraz prowadzenie ewidencji wizyt., Dbanie o
2025-01-14 14:40:49Twój zakres obowiązków, Dane i zarządzanie:, - Tworzenie i implementacja strategii zarządzania danymi w organizacji, - Odpowiedzialność za zarządzanie danymi i jakość danych, - Zarządzanie ryzykiem w obszarze danych, - Zapewnienie efektywnego..
2025-01-14 14:40:49Twój zakres obowiązków, Kompleksowe zarządzanie podległą kategorią produktów oraz opracowywanie strategii dla danej kategorii, Analiza działań konkurencji, badanie rynku, Kontakty i współpraca z dostawcami krajowymi i zagranicznymi, prowadzenie
2025-01-14 14:40:49Twój zakres obowiązków, Nadzór i weryfikacja procesu przygotowania dokumentacji projektowej (koncepcyjna, budowlana, wykonawcza, zamienna, powykonawcza);, Dostosowanie rozwiązań projektowych do struktury budynku oraz miejsca realizacji projektu;
2025-01-14 14:40:48Praca w Szpitalu LUX MED przy ul. Puławskiej 455 w Warszawie.Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie.Twoje zadania:przedstawianie oferty usług medycznych z zakresu zabiegów operacyjnych,zapewnienie..
2025-01-14 14:34:39LUX MED Sp. z o. oPraca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. Komitetu Obrony Robotników 39 w Warszawie.Praca w wymiarze około 70-100 godzin miesięcznie.Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie.Twoją rolą będzie:bezpośrednia..
2025-01-14 14:03:27LUX MED Sp. z o. oOpis stanowiska Praca z materiałem biologicznym Wykonywanie badań laboratoryjnych z zakresu hemostazy i porfirii metodami biologii molekularnej (izolacja kwasów nukleinowych, analiza z wykorzystaniem metod PCR,IS-PCR, PCR-EFLP, MLPA, sekwencjono
2025-01-14 13:40:40Twój zakres obowiązków, 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami, Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile, Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem..
2025-01-14 13:40:38Twój zakres obowiązków, Tworzenie dokumentacji wysyłkowej, Przyjmowanie i kontrolowanie dostaw do ewidencji magazynowej, Awizacja dostaw u klientów, Przyjmowanie, weryfikacja i ewidencjonowanie zwrotów i reklamacji transportowych, Wsparcie..
2025-01-14 13:40:37Witam, szukam atrakcyjnej asystentki do nowego zespołu;) stały miesięczny doch ód, premie priv
2025-01-14 13:10:07Hejka ;) szukam atrakcyjnej kobiety do stałej wsp ółpracy. Doświadczenie jako asystentka nie wymagane. Wszystkiego nauczę, najlepiej studentka
2025-01-14 13:10:07Twój zakres obowiązków, bezpośrednia obsługa Pacjentów w gabinecie zabiegowym,, wsparcie Pacjenta w realizacji badań laboratoryjnych poprzez koordynowanie kolejki osób oczekujących, nadzór nad rejestracją badań, kodowaniem ich i wysyłką do..
2025-01-14 12:40:45LUX MED Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Praca z dokumentami i danymi kadrowymi (weryfikacja poprawności danych oraz uzupełnianie braków w umowach), Obsługa kadrowa pracowników i zleceniobiorców, Praca w programie kadrowo - płacowym (Enova) i systemie Synchroner
2025-01-14 12:40:44Twój zakres obowiązków, Organizacja i koordynacja procesów logistycznych w firmie., Przygotowywanie i kontrola dokumentacji związanej z transportem i magazynowaniem., Współpraca z dostawcami i przewoźnikami w celu zapewnienia płynności..
2025-01-14 12:40:44Twój zakres obowiązków, Zarządzanie i rozwijanie długoterminowych relacji z klientami biznesowymi, Aktywne pozyskiwanie klientów oraz planowanie działań sprzedażowych, Koordynowanie procesu sprzedaży i negocjacji z klientami, Analizowanie rynku
2025-01-14 12:40:44Twój zakres obowiązków, Obsługa recepcji oraz kancelarii, w tym obsługa e-mail, rejestracja i zarządzanie korespondencją., Obsługa gości, przygotowywanie spotkań zewnętrznych i wewnętrznych, zarządzanie salami konferencyjnymi., Dbanie o wizerune
2025-01-14 12:40:44Twój zakres obowiązków, 1. Wsparcie Kancelarii:, - obsługa korespondencji przychodzącej zwykłej i poleconej, - przyjmowanie i rejestrowanie przesyłek kurierskich, , 2. Wsparcie procesu wydawania dowodów rejestracyjnych:, - informowanie klientów
2025-01-14 12:40:44Twój zakres obowiązków, Koordynowanie i organizacja codziennej pracy biura Zarządu, Zarządzanie kalendarzem spotkań, umawianie i organizowanie wizyt oraz spotkań biznesowych, Prowadzenie korespondencji (e-mailowej, tradycyjnej), Organizacja..
2025-01-14 12:40:44Twój zakres obowiązków, Realizacja wyznaczonych zadań i planu sprzedaży., Odpowiedzialność za wynik oddziału., Kierowanie pracą podległego zespołu, nadzór, szkolenie i motywowanie., Rozwój oddziału w zakresie organizacyjnym i sprzedażowym.,..
2025-01-14 12:40:44Twój zakres obowiązków, koordynowanie obiegu wzorów handlowych, kontakty z dostawcami z Dalekiego Wschodu, ścisła współpraca z grafikami, koordynacja zleceń i pilnowanie terminów, zarządzanie bazą danych produktów..
2025-01-14 12:40:43Fundacja Aktywizacja realizuje projekty aktywizacji zawodowej dla osób z niepełnosprawnością. Dla naszego Klienta poszukujemy: Pracownika biurowego Twoja praca będzie polegała na: • obsłudze urządzeń biurowych (xero, skaner), • wprowadzaniu..
2025-01-14 12:33:28Fundacja Aktywizacja 4,2Fundacja Aktywizacja poszukuje pracownika/czkę z orzeczoną niepełnosprawnością do pracy na recepcji. Prowadzimy projekty finansowane ze środków PFRON. Zakres obowiązków: - Rejestrowanie gości, - Wydawanie kart visitor, - Obsługa centrali..
2025-01-14 12:33:25Fundacja Aktywizacja 4,2Prowadzenie wizji lokalnych i inwentaryzacji uszkodzeń, Wykonywanie pomiarów i obliczeń statyczno-wytrzymałościowych, Analiza dokumentacji technicznej, Opracowywanie ekspertyz, raportów i rysunków technicznych, Koordynacja prac międzybranżowych
2025-01-14 12:20:06Planujesz rozwijać się w finansach? Chcesz zdobyć nowe doświadczenie zawodowe? Być może ta oferta jest dla Ciebie! Dla naszego klienta – międzynarodowego dewelopera nieruchomości poszukujemy asystenta/ki ds. księgowości. Poniżej znajdziesz szcze
2025-01-14 11:53:53(Pion Ścieków)
2025-01-14 11:40:47Twój zakres obowiązków, Pomoc w prowadzeniu Sekretariatu Kancelarii, Organizacja obiegu dokumentów, rejestracja oraz archiwizacja, Wsparcie w kontakcie z Klientami, Urzędami oraz Sądami, Prowadzenie kalendarza spotkań, Obsługa sekretarska spotka
2025-01-14 11:40:45Twój zakres obowiązków, utrzymywanie kontaktu z partnerami międzynarodowymi Urzędu,, załatwianie spraw organizacyjno - administracyjnych i biurowych związanych z funkcjonowaniem sekretariatu departamentu, w tym w szczególności;, przygotowywanie
2025-01-14 11:40:45Nasze wymagania Dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne. Chęć rozwoju w branży handlowej. Wysoka kultura osobista. Dobra znajomość pakietu MS Office. Prawo jazdy kat. B. To oferujemy Podstawa wynagrodzenia + system prowizyjny. Szkolenie i komp
2024-12-19 15:08:54AsistworkBachelor’s degree in Civil, Electrical or Mechanical Engineer At least 7 years working as a Business Development Manager/Specialist or in a related role in a construction market Good knowledge of Polish and CEE construction market and proven bus
2024-12-20 10:56:10Creative Ideas