Jesteś pasjonatem ochrony środowiska i chcesz mieć realny wpływ na zrównoważony rozwój? Zapraszamy do aplikowania na stanowisko Koordynator ds. Zgodności Środowiskowej w dynamicznie rozwijaj
2025-01-19 10:20:08Firma produkcyjna z branży papierniczej poszukuje osoby na stanowisko Asystentka. Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in. obsługa telefoniczna i mailowa klientów firmy, zarządzanie kalendarzem spotkań, obsługa reklamac
2024-10-04 06:58:22Twój zakres obowiązków, Witanie Klientów, Kandydatów i Gości., Dbanie o schludny i uporządkowany wygląd recepcji oraz biura., Zamawianie artykułów biurowych, Współpracowanie z kurierami i dostawcami., Ewidencjonowanie poczty przychodzącej i..
2025-01-15 10:40:37The Adecco GroupTwój zakres obowiązków, Wspieranie Managera w realizacji codziennych zadań., Opracowywanie raportów i zestawień., Odpowiedzialność za prawidłowy obieg informacji., Prowadzenie kalendarza spotkań i ich organizacja...
2025-01-15 10:40:37Twój zakres obowiązków, • prowadzenie spraw kadrowych Instytutu,, • kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, stażystów i praktykantów,, • prowadzenie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, przebiegiem i rozwiązywaniem stosunku pracy zgodnie z.
2025-01-15 10:40:37Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa klientów zagranicznych, Poszukiwanie nowych klientów i utrwalanie obecnych relacji, Koordynowanie procesu realizacji napływających zamówień oraz reklamacji, Ciągła współpraca z innymi działami firmy,..
2025-01-15 10:40:37The first map of the labor market in the IT sector. We want to simplify the search process to minimum
2025-01-15 10:26:01PSE INNOWACJE SP Z O O 4,2Minimum 2 lata na podobnym stanowisku, Umiejętność koordynacji wielu tematów jednocześnie, Umiejętność dobrej współpracy w zespole rozproszonym w wielu jednostkach organizacyjnych, Zdolność szybkiego łączenia wydarzeń i zależności pomiędzy nimi
2025-01-15 10:25:31ProService FintecoTwój portal z ofertami pracy
2025-01-15 09:54:02Las Miejski Michał GątarzewskiYour responsibilities, Managing all sales and marketing activities on Santint Poland Territory,, Creating a new idea for sales increasing,, Acquiring new Customers,, Developing strong relationship with existing Customers,, Creating yearly busine
2025-01-15 09:40:35Twój zakres obowiązków, Pomoc fryzjerowi w trakcie pracy z klientką w procesie koloryzacji, strzyżenia, modelowania, Utrzymanie czystość i porządku w salonie, Układanie, konserwacja i dezynfekcja narzędzi fryzjerskich , Obsługa klientów, dbanie
2025-01-15 09:40:35Twój zakres obowiązków, Nadzór nad bieżącą dokumentacją w realizowanych projektach szkoleniowych finansowanych z funduszy unijnych, Prowadzenie bazy danych uczestników projektu, Archiwizacja dokumentacji projektowej, Współpraca z zespołem..
2025-01-15 09:40:34Twoje zadania:Udział w poszukiwaniu i pozyskiwaniu nowych lokali dla Spółki;Korespondencja i nadzór nad dokumentacją prowadzoną z instytucjami typu: Urzędy Miasta / Gminy, Sanepid, BHP, PIP i inne;Przygotowywanie..
2025-01-15 09:24:34LUX MED Sp. z o. oBezpieczeństwo i służby ochrony: Strażnik więzienny
2025-01-15 08:55:07Bezpieczeństwo i służby ochrony: Strażnik więzienny
2025-01-15 08:55:07Twój portal z ofertami pracy
2025-01-15 08:54:07ALIOR BANK S.ATwój zakres obowiązków, wsparcie zarządcy / administratora w zakresie obsługi nieruchomości mieszkaniowych, koordynacja pracy firm obsługujących obiekty, bieżąca obsługa zgłoszeń użytkowników nieruchomości, sporządzanie bieżących i okresowych..
2025-01-15 08:40:13ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Archiwistyka - Zawody: Archiwista - Języki: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany - In
2025-01-15 07:31:06X Liceum Ogólnokształcące im. Królowej JadwigiOpis stanowiska Zarządzanie prawidłowym funkcjonowaniem biura agencji Wsparcie działu księgowości agencji, w tym ewidencja faktur i przygotowywanie umów Współpraca z firmami kurierskimi oraz pocztą Współpraca z działem logistyki agencji Wsparcie
2025-01-15 07:25:20SAP Konsultant 90 - 200 / h B2B (zależne od doświadczenia) Warszawa / Hybryda Dołącz do naszego zespołu i wspieraj nas w zarządzaniu projektami związanymi z wdrożeniem i utrzymaniem systemów SAP! Twoje zadania: · Wsparcie użytkowników: Będziesz
2025-01-15 05:07:26Polski Ośrodek Edukacji Montessori -placówka oświatowa mająca swoją siedzibę w Warszawie Ursus zatrudni asystenta do przedszkola na cały etat. Oferujemy: - pracę w dynamicznie rozwijającej się placówce; - dobre warunki oraz miłą atmosferę pracy;
2025-01-15 05:07:26Witam szukam fajnej dziewczyny do pracy jako sekretarka w nauce jazdy z układem . Do twoich obowiązk ów należy przyjmowanie kursant ów, obsługa programu , zapisy ,przyjmowanie należności plus układ szukam dyskrecji. Co do wynagrodzenia priv . Pr
2025-01-15 04:10:09Ogłoszenie o pracę: Asystentka PersonalnaPoszukuje zorganizowanej, energicznej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko Asystentki Personalnej. Jeśli lubisz dynamiczne środowisko, potrafisz zarządzać wieloma zadaniami jednocześnie i cenisz sobie ws
2025-01-15 04:10:07Dla naszego klienta z branży urządzeń medycznych poszukujemy osób na stanowiskoAsystent ds. zarządzania dokumentacją sprzętu medycznego Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Wołoska (model hybrydowy) Zakres obowiązków:Przygotowanie dokumentac
2025-01-14 21:25:52Dla naszego Klienta, prywatnej szkoły podstawowej w Warszawie, poszukujemy kandydata na stanowisko Z-ca Dyrektora do kierowania placówką. Jeśli masz doświadczenie w kierowaniu placówką edukacyjną i poszukujesz nowych wyzwań – skontaktuj się z Pr
2025-01-14 21:07:07Prowork 4,0Anna Lotan Polska Firma Anna Lotan Ltd. od ponad 50 lat zajmuje się produkcją naturalnych dermokosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy i ciała w gabinetach kosmetycznych. W chwili obecnej poszukujemy Pomoc Biurowa do pracy stacjonarnej w W
2025-01-14 21:07:07Kancelaria Radcy Prawnego Marek Zarzadzki poszukuje Asystentki - Asystenta. Asystent Radcy Prawnego pan Grzegorz Nowak - tel: 790220757. Zadaniem Asystenta - Asystentki bedzie prowadzenie rozmowe z klientami Kancelarii w sprawach roboczych - mer
2025-01-14 21:07:07Twój zakres obowiązków, Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników Spółki;, Segregacja, archiwizacja i utrzymywanie porządku w dokumentacji firmowej (umowy, protokoły, pisma, ewidencje) w wersji elektronicznej i papierowej;, Obsługa poczty..
2025-01-14 19:40:06Zakres obowiązków:1. Wykonywanie zadań z zakresu obsługi archiwum zakładowego, w szczególności: - współpraca w zakresie odpowiedniego przygotowania dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego, - przejmowanie właściwie opracowanej dokumen
2025-01-14 18:42:13Zakres obowiązków:- kierowanie działalnością Ogniska Muranów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wewnętrznymi, dokumentami organizacyjnymi oraz wytyczonymi kierunkami działań w aktualnej koncepcji, - opracowanie harmonogramu pracy Ogniska
2025-01-14 18:42:13LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-01-14 18:36:26LeasingTeam Group 2,8LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-01-14 18:36:26LeasingTeam Group 2,8ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Twoim zadaniem będzie kompleksowe zarządzanie powierzonymi projektami od fazy projektowania do przekazania a dalej przez okres gwarancji. - Terminowa i jakościowa realizacja projektów, zgodnie z dokumentacją techniczną (specyf
2025-01-14 18:30:12Bico Group Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Obsługa recepcji biura;, Przygotowywanie i obsługa sal konferencyjnych;, Obsługa gości;, Kawa/herbata na spotkania;, Sprzątanie salek po spotkaniach;, Wysyłka korespondencji;, Obsługa korespondencji przychodzącej;, Zakup
2025-01-14 17:40:28Twój zakres obowiązków, Rozpatrywanie reklamacji i zgłoszeń uczestników funduszy, Przygotowanie korespondencji do uczestników funduszy, Prowadzenie korespondencji z Pracownikami Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, Klientami, Pracownikami..
2025-01-14 16:40:31Twój zakres obowiązków, Zarządzanie bieżącym wsparciem pracowników sklepów, w tym rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na pytania dotyczące codziennych spraw., Aktywna współpraca z Kierownikami Sklepów i Kierownikami Regionalnymi w celu..
2025-01-14 16:40:31Twój zakres obowiązków, Weryfikacja otrzymanych zleceń w systemie elektronicznym, Rejestracja dokumentów z zakresu funduszy otwartych oraz produktów emerytalnych, Rejestrowanie zleceń od Klientów, Kontakt z Klientem w celu wyjaśniania..
2025-01-14 16:40:31Twój zakres obowiązków, współudział w realizacji bieżących projektów z zakresu hydrogeologii stosowanej,(odwodnienia budowlane, zaopatrzenie w wodę, monitoringi środowiskowe),, wykonywanie załączników graficznych do opracowań,, archiwizacja dany
2025-01-14 16:40:31Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne działań sprzedażowych, dystrybucyjnych i promocyjnych., Przygotowywanie raportów wspierających sprzedaż i analizy wyników., Monitorowanie i kontrola bieżących wydatków w oparciu o otrzymane..
2025-01-14 16:40:31Twój zakres obowiązków, koordynowanie procesów i projektów komunikacyjnych,, identyfikowanie możliwości doskonalenia procesów wewnątrz komórki organizacyjnej, rekomendowanie i udział w tworzeniu i wdrażaniu zmian wpływających na poprawę..
2025-01-14 16:40:31Twój zakres obowiązków, administracyjne wsparcie prawników w codziennych obowiązkach;, edycja i formatowanie dokumentów;, nadzorowanie kalendarza spotkań oraz terminów sądowych;, kontakt z urzędami i różnego rodzaju instytucjami;, dbanie o..
2025-01-14 16:40:30Twój zakres obowiązków, Kompleksowe zarządzanie kalendarzem Członka Zarządu oraz organizacja spotkań biznesowych., Wspieranie przełożonego w codziennych zadaniach operacyjnych i projektach strategicznych., Koordynacja procesu obiegu dokumentów.
2025-01-14 15:40:39Twój zakres obowiązków, aktywne pozyskiwanie nowych klientów,, nawiązywanie długofalowych relacji i rozwój współpracy z klientami,, umawianie i odbywanie spotkań z potencjalnymi klientami,, prowadzenie negocjacji handlowych oraz samodzielne..
2025-01-14 15:40:39Twój zakres obowiązków, Koordynacja działań związanych z procedurami kontrolnymi i weryfikacyjnymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa., Nadzór nad przebiegiem oględzin realizowanych przez podmioty zewnętrzne oraz zapewnienie zgodności ty
2025-01-14 15:40:39Integer Group Services Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Nadzór nad obiegiem dokumentacji spółki., Nadzór nad współpracą z dostawcami, zarządzanie dostawami, zamawianie artykułów biurowych i spożywczych na potrzeby biura. , Dbanie o wygląd i funkcjonalność biura oraz przyjmowan
2025-01-14 15:40:39Twój zakres obowiązków, przedstawianie oferty usług medycznych z zakresu zabiegów operacyjnych,, zapewnienie kompleksowej organizacji procesów związanych z przygotowania pacjenta do operacji oraz przyjęcia na oddział,, bezpośrednia obsługa..
2025-01-14 15:40:39Twój zakres obowiązków, Prowadzenie zestawień ilościowych i przygotowywanie raportów oraz analiz sprzedażowych w odpowiedzi na bieżące potrzeby handlowe spółki,, Prognozowanie, monitorowanie i rejestrowanie wolumenu obrotu energią..
2025-01-14 15:40:38Twój zakres obowiązków, wystawianie faktur, kontakt operacyjny z Klientami, archiwizacja dokumentów, wsparcie administracyjne działu, inne prace zlecone przez przełożonego..
2025-01-14 15:40:38Twój zakres obowiązków, Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Pacjentami Kliniki (również zagranicznymi)., Obsługa zarówno bezpośrednia, jak i telefoniczna oraz mailowa., Umawianie wizyt oraz udzielanie informacji o oferowanych usługach
2025-01-14 15:40:38Twój zakres obowiązków, Weryfikacja dokumentów do kredytu dostarczonych przez klientów, w tym aktów notarialnych, polis ubezpieczeniowych, dokumentacji sądowej i zaświadczeń bankowych, Sporządzanie dokumentów związanych z zabezpieczeniem kredytu
2025-01-14 14:40:49Twój zakres obowiązków, Prowadzenie naszego konta na Facebooku oraz LinkedIn – przygotowywanie treści, ścisła współpraca z grafikiem przy tworzeniu publikacji, Planowanie i koordynacja działań marketingowych: organizacja eventów zewnętrznych ora
2025-01-14 14:40:49Przedszkole Miejskie nr 13 w Pruszkowie zatrudni na wakat: nauczyciela wychowania przedszkolnego, wicedyrektora w pełnym wymiarze godzin. Zainteresowanych prosimy o kontakt tel.22 758 62 01 CV proszę przesłać na adres mailowy
2025-01-02 11:36:57