Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (w dziale administracyjnym lub finansowym) Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 Bardzo dobra znajomość pakietu Office, w szczególności Excel Doskonałe zdolności interpersonalne pozwalając
2025-01-22 10:25:144SPECIALIST sp. z o.oMinimum 10 lat doświadczenia w branży IT, w tym 5 lat na stanowisku kierowniczym, Doskonała znajomość technologii informatycznych i trendów rynkowych, Wykształcenie wyższe o profilu technicznym, Umiejętność zarządzania zespołem i projektami, Sil
2025-01-22 10:25:14NASK - Państwowy Instytut BadawczyMarketing / Reklama / Promocja / PR: Specjalista ds. marketingu
2025-01-21 08:55:05Twój zakres obowiązków, Jako Konsultant będziesz doradzać naszym Klientkom i Klientom i tworzyć z nimi spójne, zachwycające stylizacje oparte na naszych kolekcjach. Ważne jest dla nas zachowanie wysokich standardów obsługi, aby nasze Klientki..
2025-01-21 08:40:17Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa-Ursynów zatrudni Konsultanta ds. Obsługi Pacjenta w Dziale Call Center Wymagania: wykształcenie minimum średnie, sprawna obsługa komputera i urządzeń biurowych, wysoka kultura osobista,..
2025-01-21 08:36:23SPZOZ Warszawa-UrsynówTwój zakres obowiązków Udział w procesie tworzenia i operacjonalizacji strategii Banku w obszarze produktów Inicjowanie i realizowanie nowych projektów biznesowych Planowanie i monitorowanie wyników sprzedażowych i finansowych oraz podejmowanie
2025-01-21 08:32:11Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referendarz Do spraw: obsługi usług wspierających w Wydziale do Spraw Usług Wspierających w Biurze Pełnomocnika Rządu do Sp
2025-01-21 08:00:07Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej... 1,0Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent prawno-administracyjny Wydział Orzeczniczo-prawny Adres urzędu: 05-850 Ożarów Mazowiecki ul. Poz
2025-01-21 08:00:07Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego... 3,8FIRMA LEMARPOL WÓZKI WIDŁOWE SP. Z O. O. - autoryzowany Dealer marki Manitou w Polsce, zajmująca się sprzedażą ,wynajmem i serwisem Wózków Widłowych Podnośników oraz Ładowarek Teleskopowych ,poszukuje kandydatów na stanowisko: DORADCA TECHNICZNO..
2025-01-21 07:51:03Lemarpol Wózki Widłowe Sp. zo.oTwój zakres obowiązków, Wykonywanie zadań zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie służby BHP...
2025-01-21 07:40:02Opis stanowiska Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie firmy Obsługa firmowej poczty elektronicznej Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów Obs
2025-01-21 07:25:39Twój zakres obowiązków, zarządzasz zespołem odpowiedzialnym za projektowanie i wdrażanie rozwiązań odpowiadających na potrzeby informacyjne odbiorców biznesowych w zakresie wyniku zarządczego na poziomie banku i Grupy Kapitałowej (GKB),, kreujes
2025-01-21 00:40:02ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - praca laboratoryjna,- w miarę potrzeb wyjazdy służbowe w celach szkoleniowych,- kontakt ze szkodliwymi czynnikami chemicznymi,- obsługa sprzętu laboratoryjnego,- praca w godzinach 8.15-16.15,- kontakt z klientem zewnętrznym
2025-01-20 22:30:44Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w...ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca administracyjno-biurowa; - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; - nietypowe godziny pracy, w tym dyżury praca poza standardowymi god
2025-01-20 22:30:44Ministerstwo Finansów w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: Trzeci Urząd Skarbowy Warszawa - Śródmieście jest zlokalizowany w pięciokondygnacyjnym budynku przy ul. Lindleya 14. W budynku przy głównym wejściu znajduje się podjazd, winda, na pierwszym piętrze toaleta dostosowana dla potr
2025-01-20 22:30:44Izba Administracji Skarbowej w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym na parterze budynku. Budynek wyposażony jest w windę. Stanowisko pracy wyposażone jest w komputer i inne urządzenia biurowe. Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia pr
2025-01-20 22:30:44Izba Administracji Skarbowej w WarszawieSzukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłu
2025-01-20 21:25:41Poszukujemy kandydatów/kandydatki na stanowisko asystenta/asystentki ds. obsługi klienta do obsługi Infolinii Przychodzącej. Więcej szczegółów oraz możliwość zaaplikowania na stanowisko, znajdą Państwo pod poniższym linkiem: https://randstadpl.t
2025-01-20 21:06:46Do naszego Centrum Artysta Mowy - Centrum Terapii i Rozwoju na Warszawskim Mokotowie poszukujemy recepcjonisty/recepcjonistki na 2-3 dni w tygodniu zmianowo lub na pełne zmiany w obrębie przedziałów: poniedziałki - piątki 10-20. Praca stacjonarn
2025-01-20 21:06:46Twój zakres obowiązków, - Organizacja dokumentacji oraz archiwizacja danych, - Koordynowanie terminarzy spotkań i zarządzanie kalendarzem, - Wspieranie w przygotowywaniu raportów i prezentacji, - Nadzór nad realizacją zamówień i procesem..
2025-01-20 20:40:03Twój zakres obowiązków, Asystent rzeczoznawcy – dział remarketingu i wycen wartości, , Poszukujemy młodych ludzi pragnących rozpocząć pracę w zawodzie rzeczoznawcy., Oferujemy przeszkolenie i przygotowanie do pracy, opiekę merytoryczną i niezbęd
2025-01-20 18:40:04Twój zakres obowiązków, Wspieranie zespołu sprzedażowego, Aktualizacja danych klientów oraz prowadzenie bieżącej dokumentacji, Prowadzenie korespondencji z klientami oraz udzielanie informacji dotyczących oferowanych usług, Utrzymywanie wysokieg
2025-01-20 18:40:04Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne działu handlowego w zakresie: umawiania spotkań, przygotowania ofert dla Klientów, Weryfikacji aneksów i umów zawieranych z Klientami, Dbanie o właściwy obieg dokumentów, Komunikacja telefoniczna
2025-01-20 17:40:35Twój portal z ofertami pracy
2025-01-20 16:54:04Centrum Medyczne ENEL-MED S.A 4,4Twój zakres obowiązków, bezpośrednia współpraca z kadrą zarządzającą serwisami informacyjnymi, współpraca z innymi obszarami w ramach Grupy, wspieranie pracy redakcji w bieżących zadaniach, w tym organizacja spotkań, tworzenie harmonogramów oraz
2025-01-20 16:40:32Twój zakres obowiązków, Prowadzenie różnorodnych projektów z zakresu m.in: analizy ujęcia księgowego skomplikowanych transakcji, implementacji nowych/zmienionych standardów rachunkowych, wsparcia klienta w procesie audytu, usprawniania procesów
2025-01-20 16:40:32Twój zakres obowiązków, Ustalanie harmonogramu pracy i monitorowanie realizacji projektów zgodnie z wymaganiami technicznymi oraz SLA., Monitorowanie jakości i efektywności procesów oraz ich usprawnianie., Kontakt z klientami zewnętrznymi i..
2025-01-20 16:40:32Twój zakres obowiązków, Prowadzenie spraw związanych z bieżącą obsługą sekretariatu zarządu, Organizacja i obsługa spotkań, Kompleksowa obsługa i zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu, Prowadzenie kalendarza Zarządu, organizacja i..
2025-01-20 16:40:32Twój zakres obowiązków, koordynacja biura oraz agentów, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami oraz kontrahentami, umawianie spotkań z klientami, wystawianie faktur, współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym, kontrola płatności, nadzór nad
2025-01-20 16:40:32Twój zakres obowiązków, Identyfikowanie i rozwijanie nowych możliwości biznesowych w obszarze rekrutacji stałych, Negocjowanie warunków umowy handlowej, Doradztwo w zakresie wyboru strategii biznesowych i rozwoju obecnych klientów, Organizowanie
2025-01-20 16:40:32Koordynator Recepcji - Twoja Szansa na Rozwój w Prestiżowej Klinice Stomatologicznej w Warszawie Czy szukasz miejsca, gdzie Twoje doświadczenie w zarządzaniu zespołem i umiejętności organizacy
2025-01-20 16:20:01Med-Jobs HRTwój zakres obowiązków, wsparcie sprzedaży w przygotowywaniu ofert na oprogramowanie, wsparcie techniczne i usługi, współpraca z członkami zespołów wdrożeniowych, weryfikacja klientów i systematyczne uzupełnianie CRM, nawiązanie kontaktu z..
2025-01-20 15:40:40Twój zakres obowiązków, rozwój sprzedaży (nearshoring) w regionach DACH i Nordic,, pozyskiwanie lead’ów sprzedażowych (m.in rozmowy telefoniczne, e-mail, media społecznościowe, konferencje i wydarzenia branżowe),, prowadzenie spotkań handlowych
2025-01-20 15:40:39Your responsibilities, Manage professional scheduling for the Board Members located in Poland, including agendas, mail, email, phone calls, client management, and other company logistics. Provide such support to the rest of Board Members who are
2025-01-20 15:40:39Twój zakres obowiązków, Merytoryczne wsparcie dla zespołu ochrony środowiska związane ze sprawozdawczością ESG, Monitorowanie zmian przepisów w zakresie sprawozdawczości ESG, Przygotowywanie raportów ESG na potrzeby Klientów Spółki, Współpraca z
2025-01-20 15:40:39Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne działu handlowego oraz działu marketingu, Wsparcie bieżącej pracy biura, Przygotowywanie dokumentacji handlowej , Współpraca z innymi działami firmy – m.in. biurem obsługi klienta..
2025-01-20 15:40:39Twój zakres obowiązków, wsparcie Zarządu w realizowaniu bieżących zadań,, zarządzanie pracami Biura i zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura,, obsługa spotkań wewnętrznych , przygotowanie, redagowanie i uzgadnianie dokumentów , zapewnienie.
2025-01-20 15:40:39Koordynator Recepcji - Twoja Szansa na Rozwój w Prestiżowej Klinice Stomatologicznej w Warszawie Koordynator/ka recepcji Czy szukasz miejsca, gdzie Twoje doświadczenie w zarządzaniu zespołem i
2025-01-20 15:36:34iVision Anna BaranowskaZadania: analizowanie luk w dokumentacji i procesach bezpieczeństwa, doskonalenie poprzez weryfikację kompletności niezbędnych regulacji w obszarze bezpieczeństwa w Spółce, wskazywanie wytycznych do poprawy, koordynacja działań naprawczych, real
2025-01-20 15:05:42Twoją rolą będzie:Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym;Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej;Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych;Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.Nasze..
2025-01-20 14:58:11LUX MED Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa biura, w tym zapewnienie bieżącego zaopatrzenia w artykuły biurowe, spożywcze oraz inne potrzebne zasoby., Organizacja i obsługa spotkań oraz współudział w organizacji wydarzeń firmowych i projektów..
2025-01-20 14:40:47Twój zakres obowiązków, Kierowanie sprawami związanymi z dokumentacją personalną pracowników, dbając o precyzję i poufność;, Aktywne zarządzanie bazą danych, zapewniając aktualność informacji i łatwy dostęp do potrzebnych danych;, Efektywna..
2025-01-20 14:40:47Your responsibilities, Prepare materials for senior governance forums, ensuring timely review and input, Support project and program quality assurance reviews, implementing change management best practices across initiatives, Develop status..
2025-01-20 14:40:47Twój zakres obowiązków, Wprowadzenie danych do systemu COMARCH OPTIMA., Wystawianie faktur vat., Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów., Archiwizacja dokumentów,, Prowadzenie korespondencji., Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów dla biura..
2025-01-20 14:40:46Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa procesów związanych z zatrudnieniem pracowników, w tym:, * sporządzanie i kontrola umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych,, * nadzór nad terminami badań lekarskich i szkoleń BHP,, * prowadzenie..
2025-01-20 14:40:46Twój zakres obowiązków, Realizacja zadań związanych z codziennym funkcjonowaniem Rady Nadzorczej i Zarządu,, Kontakt z Członkami Rady Nadzorczej, Zarządami i Dyrektorami podległych spółek Grupy VIVE oraz utrzymywanie kontaktów z kluczowymi..
2025-01-20 14:40:46Your responsibilities, Executive Support: Assist the Senior Team (C-suite level) in effectively managing their day-to-day activities, including calendar management, organizing logistics and travel for business trips, scheduling meetings and vide
2025-01-20 14:40:46Twój zakres obowiązków, Administracja HR i relacje pracownicze:, zapewnienie zgodności działania firmy z obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami,, opracowanie, wdrożenie i egzekwowanie polityki organizacji,, zarządzanie procesami kadrowymi
2025-01-20 14:40:46Opis stanowiska Obsługa administracyjna czynności, prowadzonych w Pracowni Organizacji Służby Krwi w ramach publicznej służby krwi. Udział w weryfikacji tabel sprawozdawczych z rocznej działalności jednostek służby krwi. Udział w sporządzaniu um
2025-01-20 14:03:45Twój zakres obowiązków, POSZUKUJEMY OSOBY W SZCZEGÓLNOŚCI DO DZIAŁU HR, Telefonowanie do klientów firmy / kontakt z nauczycielami, Kontakt telefoniczny z nauczycielami i szkoły w kwestiach administracyjnych dotyczących ich pracy oraz prowadzonyc
2025-01-20 13:40:44Twój zakres obowiązków, Udział w budowaniu i promowaniu strategii BHP, ochrony środowiska i p.poż wśród pracowników organizacji, Koordynowanie zadań z zakresu BHP we współpracy z osobami odpowiedzialnymi za ten obszar w poszczególnych jednostkac
2025-01-20 13:40:44Twój zakres obowiązków, pełna obsługa kadrowa pracowników magazynu (ok. 150 osób), przygotowywanie dokumentacji pracowniczej, administracja benefitów pracowniczych, rozliczanie czasu pracy pracowników i pracowników agencji pracy tymczasowej,..
2025-01-20 13:40:44Zrozumienie procesów biznesowych i zdolność do ich analizy. Umiejętność identyfikacji i dokumentacji wymagań biznesowych. Znajomość narzędzi i technik analizy biznesowej. Doświadczenie w modelowaniu procesów biznesowych w notacji BPMN i UML. Zna
2025-01-21 10:25:14Centralny Ośrodek InformatykiMin. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku doświadczenie we wdrażaniu Microsoft Dynamics 365, najchętniej doświadczenie w migracji z Dynamics Ax w firmach działajacych na polskim rynku dobrej znajomości wybranych modułów D365 (Finanse, Bud
2025-01-21 10:25:147N