Zakres obowiązków:Pracownik prowadzi rozmowy telefoniczne, organizuje spotkania, asystuje kierownictwu, obsługuje klientów, przygotowuje dokumenty – sprawozdania, pisma, odpowiedzi, raporty, porządkuje oraz archiwizuje dokumentację firmy itp. z
2025-01-20 18:41:38Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarówOferta dla osób z niepełnosprawnością- wymagane orzeczeni
2025-01-20 18:41:38Twój zakres obowiązków, , KOGO SZUKAMY?, , Poszukujemy mistrza/mistrzynię organizacji. Osoby, która będzie o krok a nawet o dwa przed Prezesem firmy i wyprzedzi Jego potrzeby dostarczając Mu gotowe rozwiązania. Ponadto będzie świetnie..
2025-01-20 15:40:40Twoje główne zadania: Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży. Tworzenie własnego biznesu. Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych Konsultantów oraz Liderów Sprzedaży. Aktywne budowanie portfela klientow. Realizacja strategii sprzedażowych
2025-01-20 13:30:15Twój portal z ofertami pracy
2025-01-20 11:54:05ipracujzdalnie.pl 4,6Twój portal z ofertami pracy
2025-01-20 11:54:05ipracujzdalnie.pl 4,6Twój portal z ofertami pracy
2025-01-20 11:54:05ipracujzdalnie.pl 4,6Twój portal z ofertami pracy
2025-01-20 11:54:05ipracujzdalnie.pl 4,6Twój zakres obowiązków, pozyskiwanie klienta dla usług Działu Serwisu, w tym m.in: serwisu urządzeń, usług monitoringu obiektów, budowanie i utrzymywanie relacji z klientami, sporządzanie i prezentacja ofert handlowych usług dla klientów,..
2025-01-20 11:40:43Poznań Starszy Specjalista ds. Raportowania Finansowego - wiel, 60-479
2025-01-20 11:09:03PEPCOTwój zakres obowiązków: Kształtowanie oferty kredytowej Banku oraz produktów z nim powiązanych, z uwzględnieniem realizacji strategii Banku i zmieniających się potrzeb Klientów. Monitorowanie rynku w zakresie wykorzystania nowych rozwiązań i tec
2025-01-20 10:12:30Twój zakres obowiązków, Kształtowanie oferty kredytowej Banku oraz produktów z nim powiązanych, z uwzględnieniem realizacji strategii Banku i zmieniających się potrzeb Klientów., Monitorowanie rynku w zakresie wykorzystania nowych rozwiązań i..
2025-01-20 09:40:36Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa klientów firmy,, realizacja zamówień,, współpraca z odbiorcami towarów,, korespondencja handlowa,, rejestracja operacji logistycznych i tworzenie dokumentów z tym związanych,, mile widziane pozyskiwanie..
2025-01-20 00:40:05Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa klientów z Węgier,, realizacja zamówień,, współpraca z odbiorcami towarów,, korespondencja handlowa,, rejestracja operacji logistycznych i tworzenie dokumentów z tym związanych...
2025-01-20 00:40:05Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa Klientów, Doradzanie Klientom przy doborze kosmetyków do pielęgnacji i wizażu, Dbanie o ekspozycję produktów i estetyczny wygląd sklepu, Przyjmowanie i rozkładanie towaru na półki, Kompletowanie..
2025-01-19 20:40:03Twój zakres obowiązków, Będziesz odpowiadał/a za realizowanie zadań służby BHP w zakładzie produkcyjnym, Udział w opracowywaniu planów poprawy bezpieczeństwa pracy, bieżące monitorowanie postępów realizowanych projektów, Sporządzanie oraz..
2025-01-19 00:40:07Twój zakres obowiązków, Stworzenie i rozwój strategii szkoleniowej, planowanie programów szkoleniowych na podstawie potrzeb biznesowych., Organizowanie i koordynowanie szkoleń dla pracowników w celu zapewnienia ich rozwój zawodowy i efektywność
2025-01-18 17:40:29Twój portal z ofertami pracy
2025-01-18 10:54:04OvokoZadania: Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego Prace biurowe Telefoniczny kontakt z klientami oraz firmami
2025-01-18 08:10:03Asystent ds.księgowości Poznan - Hays Poland - oferta pracy. Tą i setki innych ofert pracy znajdziesz w myCV.pl
2025-01-18 06:31:01Hays PolandKoordynator/ka Biura Zarządu Miejsce pracy: Poznań ZADANIA: • Wspomaganie Zarządu w wykonywaniu obowiązków. • Koordynowanie kalendarza spotkań członków Zarządu. • Organizacja oraz profesjonalna obsługa spotkań biznesowych. • Administrowanie biur
2025-01-18 05:06:45Agencja Pracy Koncepcja organizuje zatrudnienie w kraju i za granicą już od ponad 15 lat. Specjalizujemy się także w rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy na terenie Wrocławia i Dolnego Śląska. Jest jedną z najstarszych stażem firm działając
2025-01-18 05:06:45Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa klientów firmy,, realizacja zamówień,, współpraca z odbiorcami towarów,, korespondencja handlowa,, rejestracja operacji logistycznych i tworzenie dokumentów z tym związanych,, mile widziane pozyskiwanie..
2025-01-18 00:40:05Twoja praca będzie polegać na:Wprowadzaniu danych do systemu finansowo-księgowego na podstawie zeskanowanych dokumentówWeryfikacji dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującą procedurąWeryfikacji danych dostawców w systemach księgowychKontakcie
2025-01-17 21:25:49Wymagania:Mailowy kontakt z klientami oraz analiza potrzeb i oczekiwań klientówRealizacja oraz procesowanie zamówień w systemieAnaliza zapisów w kontraktach z klientamiNaliczanie należności za zrealizowane zamówieniaWymagania:Bardzo dobra znajom
2025-01-17 21:25:49Asystent ds.księgowościPoznanNR REF.: 1191007Asystent ds.księgowości Dla naszego klienta mieszczącego się w Świdnicy w lokalizacji Szarych Szeregów, poszukujemy kandydata do działu księgowości, który będzie wspierał zespół w codziennych obowiązk
2025-01-17 21:25:49Twój zakres obowiązków, Udział w projekcie Budowa cyfrowego systemu radiowej łączności specjalnej dla energetyki – strumień radiowy., Udział przy wdrożeniu systemu TETRA...
2025-01-17 17:40:38ENEA OperatorTwój zakres obowiązków, Udział w projekcie Budowa cyfrowego systemu radiowej łączności specjalnej dla energetyki – strumień radiowy., Udział przy wdrożeniu systemu TETRA...
2025-01-17 17:40:38ENEA OperatorChcesz rozwijać się w strukturach Transgourmet Polska? Weź udział w rekrutacji na stanowisko: Koordynator Działu Zamówień i Planowania Zapasu
2025-01-17 16:30:08Jako Transgourmet Polska działamy pod dwiema markami handlowymi: - Transgourmet – skierowaną do sektora gastronomicznego i obszaru HoReCa, - Selgros – nastawioną na handel hurtowy i detaliczny
2025-01-17 16:30:08Jako Transgourmet Polska działamy pod dwiema markami handlowymi: - Transgourmet – skierowaną do sektora gastronomicznego i obszaru HoReCa, - Selgros – nastawioną na handel hurtowy i detaliczny
2025-01-17 16:30:08Koordynator/ka Biura Zarządu Miejsce pracy: Poznań ZADANIA: • Wspomaganie Zarządu w wykonywaniu obowiązków. • Koordynowanie kalendarza spotkań członków Zarządu. • Organizacja oraz profesjonalna obsługa spotkań biznesowych. • Administrowanie..
2025-01-17 16:21:52FOODjobs Sp z o.oTwój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa Klientów, Doradzanie Klientom przy doborze kosmetyków do pielęgnacji i wizażu, Dbanie o ekspozycję produktów i estetyczny wygląd sklepu, Przyjmowanie i rozkładanie towaru na półki, Kompletowanie..
2025-01-17 15:41:07Twój zakres obowiązków, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w agencji pracy, przygotowanie i prowadzenie bieżącej dokumentacji pracowniczej, przygotowanie danych do naliczenia wynagrodzeń, wystawianie faktur, koordynacja projektów (kwaterunki)
2025-01-17 15:41:06Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie wewnętrznych raportów wspierających Zarząd w procesie podejmowania decyzji, a także zewnętrznych raportów grupowych;, Przygotowywanie miesięcznych wyników, analiza odchyleń od budżetu/najnowszych prognoz d
2025-01-17 15:41:06L.M. Group Poland to agencja rekrutacyjna, która od lat pomaga kandydatom znaleźć zatrudnienie na terenie całego kraju, odpowiadające ich kwalifikacjom oraz doświadczeniu. Działamy szybko i sku
2025-01-17 15:36:46L.M. Group Poland Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Wspieranie dyrektora w zadaniach organizacyjnych i biurowych (sporządzanie dokumentacji, analiz, raportów, organizacja konferencji i zebrań, a także realizacja zadań publicznych) , Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzą
2025-01-17 14:40:50Twój zakres obowiązków, Na stanowisku Asystenta w dziale audytu i doradztwa gospodarczego będziesz brał udział w badaniach sprawozdań finansowych, w wycenach spółek, czy doradztwie w zakresie rachunkowości. Twój zakres obowiązków będzie obejmowa
2025-01-17 14:40:49Twój zakres obowiązków, Ścisła współpraca z Dyrektorem Administracyjnym, Przygotowywanie zestawień, Prowadzenie ewidencji dokumentów, Organizacja i archiwizacja dokumentów, Pomoc przy organizacji wyjazdów służbowych..
2025-01-17 13:40:50Twój zakres obowiązków, Nawiązywanie i budowanie trwałych relacji z kluczowymi klientami biznesowymi na rynku holenderskim., Promowanie rozwiązań w zakresie usług pracy tymczasowej., Przygotowanie ofert, negocjacje warunków współpracy oraz..
2025-01-17 12:40:49'L.M. Group Poland to agencja rekrutacyjna, która od lat pomaga kandydatom znaleźć zatrudnienie na terenie całego kraju, odpowiadające ich kwalifikacjom oraz doświadczeniu. Działamy szybko i sk
2025-01-17 12:36:08L.M. Group Poland Sp. z o.oOpis stanowiska Osiąganie celów sprzedażowych w dziedzinie handlu złomem Nadzór nad działaniem maszyn i urządzeń Zarządzanie zespołem pracowników Zarządzanie administracją filii Budowanie relacji z kluczowymi klientami Dbanie o pozytywny wizerun
2025-01-17 11:58:02Asystent ds.księgowości Dla naszego klienta mieszczącego się w Świdnicy w lokalizacji Szarych Szereg ów, poszukujemy kandydata do działu księgowości, kt óry będzie wspierał zesp ół w codziennych obowiązkach jako . W nowej roli będziesz odpowiedz
2025-01-17 11:53:51Twój portal z ofertami pracy
2025-01-17 10:54:05BlueSky System Sp. z o. oTwój portal z ofertami pracy
2025-01-17 10:54:05Teleperformance Polska 3,7Zakres obowiązków:Obsługa korespondencji pomiędzy kancelarią a radcami, opracowanie projektów korespondencji z podmiotami zewnętrznymi, przygotowanie kwartalnych rozliczeń czasu pracy radców prawnych, kompletowanie i przygotowanie dokumentów źró
2025-01-16 18:41:37Twój zakres obowiązków, praca z wykorzystaniem systemu ERP, raportowanie współprac z influencerami, organizacja eventów oraz sesji zdjęciowych, współpraca z działem administracyjnym w zakresie formalnego obiegu dokumentów, współpraca z działem.
2025-01-16 15:40:37Twój zakres obowiązków, Zarządzanie procesami sprzedażowymi hotelu, Zarządzanie personelem oraz nadzorowanie prac recepcji hotelu, Realizacja wytyczonych celów sprzedażowych, Zwiększenie obłożenia hotelu i optymalizacja procesów operacyjnych,..
2025-01-16 12:40:42Twój zakres obowiązków, Aktywne wsparcie działań Członków Zarządu i kadry zarządzającej, Nadzór nad kalendarzem Członków Zarządu/ kadry zarządzającej, Organizacja wydarzeń firmowych, spotkań oraz wyjazdów służbowych na terenie Polski i Niemiec,
2025-01-16 12:40:42