Administracja biurowa Poznań

Znaleźliśmy 82 oferty
Oferta sponsorowana

Koordynator ds. Utrzymania i Rozwoju Sieci Telekomunikacyjnej

Opis stanowiska Koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z utrzymaniem sieci światłowodowej i miedzianej Kontrola jakości usług świadczonych przez podwykonawców Analiza raportów z postępów prac i wsparcie techniczne zespołów w terenie Inicjo

2025-03-13 09:20:03
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
praca.pl 
Oferta sponsorowana

Konsultant/ka ds. mailowej obsługi klienta z...

Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie. Znajomość języka hebrajskiego na poziomie B2+. Znajomość języka polskiego lub angielskiego na poziomie min. B2. Bardzo dobra znajomość zasad pisowni języka polski

2025-02-25 10:25:21
Transcom WorldWide Poland Sp. z o.o
nofluffjobs.com 
Oferta sponsorowana

Specjalista ds. Administracji

Opis stanowiska Prowadzenie ewidencji wyposażenia i dokumentacji środowiskowej Rozliczanie faktur związanych z utrzymaniem obiektów (w tym mediów) Organizowanie bieżącej administracji placówek i zaopatrzenia Współpraca z jednostkami wewnętrznymi

2025-03-07 15:20:04
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
praca.pl 
Pozostałe ogłoszenia

Specjalista ds. Administracji

Opis stanowiska Prowadzenie ewidencji wyposażenia i dokumentacji środowiskowej Rozliczanie faktur związanych z utrzymaniem obiektów (w tym mediów) Organizowanie bieżącej administracji placówek i zaopatrzenia Współpraca z jednostkami wewnętrznymi

2025-03-07 15:20:04
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
8 dni temu z praca.pl 

Office Manager

Obecnie dla naszego Klienta MGS poszukujemy kandydatów na stanowisko: Office Manager.Zadania:Organizacyjne i logistyczne wsparcie pracy biuraWsparcie i kontakt z pracownikamiOrganizacja i rozliczanie rezerwacjiPrzygotowanie statystyk i raportówd

2025-03-07 11:53:58
Rodzaj pracy: Stała
8 dni temu z jobs.pl 

Młodszy specjalista ds. administracji

Dla naszego klienta, jednej z wiodących firm e-commerce, lidera na rynku handlu internetowego, poszukujemy kandydatów na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Administracji.Jeśli posiadasz pierwsze doświadczenie w obszarze administracji i dobrze

2025-03-07 11:53:58
8 dni temu z jobs.pl 

Młodszy specjalista ds. administracji

Oczekujemyumiejętności analitycznego myśleniaznajomości arkuszy kalkulacyjnych (Excel/Google Sheets)samodzielności i umiejętności efektywnego zarządzania czasemumiejętności pracy w zespole i szybkiej adaptacji do zm

2025-03-07 09:12:03
Rodzaj pracy: Dodatkowa
Randstad
8 dni temu z randstad.pl 

Koordynator Projektu - Dział Realizacji Kontraktów...

Pekabex od ponad 50 lat jest największym polskim producentem elementów prefabrykowanych oraz generalnym wykonawcą. Ponad 2 tysiące naszych specjalistów zajmuje się projektowaniem, produkcją, logistyką..

2025-03-07 07:08:55
Pekabex PREF S.A
8 dni temu z erecruiter.pl 

Pracownik administracyjno-biurowy

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed k

2025-03-06 15:25:36
Umowa zlecenie Rodzaj pracy: Stała
ManpowerGroup Sp. z o. o
9 dni temu z infopraca.pl 

Pracownik administracyjno-biurowy

Zadania:Rejestrowanie dokumentów w wykazachWprowadzanie danych oraz zmian do wewnętrznych systemówWeryfikowanie poprawności i kompletności umów i dokumentówCzuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów w jednostceBieżąca obsługa dokumentacji –prz

2025-03-06 11:53:53
Rodzaj pracy: Stała
9 dni temu z jobs.pl 

Asystent ds. Jakości Marki Własnej

Do Twoich zadań będą należeć m.in.:wprowadzanie produkt ów marki własnej,prace nad projektem opakowania z uwzględnieniem obowiązującego prawa żywnościowego i niespożywczego,opracowanie dokumentacji jakościowej, w tym specyfikacji,zlecanie badań

2025-03-06 11:53:52
9 dni temu z jobs.pl 

Asystent / Asystentka biurowa

Zadania: Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego Prace biurowe Telefoniczny kontakt z klientami oraz firmami

2025-03-06 11:45:02
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Integro Team Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
9 dni temu z praca.pl 
Chcę otrzymywać podobne oferty na e-mail!

Office Manager

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed k

2025-03-06 10:50:02
Manpower Poland 
4,3 
9 dni temu z gratka.pl 

Dyrektor Medyczny – Zarządzanie Placówkami POZ...

Penta Hospitals Polska to wiodąca grupa w branży medycznej. Jesteśmy największym w Polsce właścicielem szpitali i przychodni na rynku prywatnych usług medycznych. Posiadamy wieloletnie doświadczenie i..

2025-03-06 09:54:12
Penta Hospitals Polska
9 dni temu z erecruiter.pl 

Starszy referent w sekcji planowania finansowego

Zakres obowiązków:Przygotowywanie, sporządzanie i kontrolowanie według określonych procedur, materiałów do planowania dochodów i wydatków na rok planistyczny oraz przedplanowy, przeprowadzenie okresowych analiz w zakresie realizacji planu, weryf

2025-03-05 18:41:28
od 4700 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
10 dni temu z Centralna baza ofert pracy 

Zastępca Dyrektora Oddziału

Do zadań na stanowisku należy w szczególności: wsparcie zarządzania Oddziałem, w tym kierowanie pracą i koordynowanie działań podległych pracowników (ok. 20 osób), zastępowanie Dyrektora Oddziału, reprezentowanie Spółki w zakresie kompetencji Od

2025-03-05 18:22:33
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o 
3,7 
10 dni temu z praca.pl 

Asystent ds. Jakości Marki Własnej

Jako Transgourmet Polska działamy pod dwiema markami handlowymi: - Transgourmet – skierowaną do sektora gastronomicznego i obszaru HoReCa, - Selgros – nastawioną na handel hurtowy i detaliczny

2025-03-05 16:30:02
10 dni temu z traffit.pl 

SAP Konsultant / Ekspert

The first map of the labor market in the IT sector. We want to simplify the search process to minimum

2025-03-05 15:56:18
People More P.S.A 
3,7 
10 dni temu z justjoin.it 

Asystent ds. Jakości Marki Własnej

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wprowadzanie produktów marki własnej, prace nad projektem opakowania z uwzględnieniem obowiązującego prawa żywnościowego i niespożywczego, opracowanie dokumentacji jakościowej, w tym specyfikacji, zlecanie bad

2025-03-05 15:30:41
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
TransGourmet Polska
10 dni temu z praca.pl 

Pracownik administracyjno-biurowy

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed k

2025-03-05 14:50:02
Manpower Poland 
4,3 
10 dni temu z gratka.pl 

Business Development Manager

Twój portal z ofertami pracy

2025-03-05 13:04:41
Smart Design Expo
10 dni temu z rocketjobs.pl 

Pracownik Biurowy

Opis zadań pracownika/stażysty Bieżąca koordynacja zleceń, kontakt telefoniczny z klientami i osobami współpracującymi z firmą

2025-03-05 07:29:54
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Integro Team Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
10 dni temu z praca.pl 

Specjalista ds. administracji i HR

Specjalista ds. administracji i HRTwój zakres obowiązków zarządzanie biurem praca z dokumentacją pracowniczą (umowy, teczki osobowe itp.), współpraca z kadrami i księgowością, weryfikacja faktur, umów dla klientów, tworzenie raportów, obsługa ko

2025-03-05 07:00:55
Up Blue Sp. z o. o
10 dni temu z gowork.pl 

Konsultant ds. Cyberbezpieczeństwa / Bezpieczeństwa...

Szukamy zaangażowanego Konsultanta ds. cyberbezpieczeństwa, który będzie wspierał rozwój PBSG i narzędzia erisk. Oznacza to, że będziesz odpowiedzialny za audytowanie i wdrażanie wymagań z zakresu bezpieczeństwa informacji i cyberbezpieczeństwa

2025-03-05 07:00:55
PBSG Limited Sp. K
10 dni temu z gowork.pl 

Koordynator ds. Obsługi Zleceń

Koordynator ds. Obsługi ZleceńTwój zakres obowiązków Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami w celu kontynuacji współpracy i przygotowywania nowych zleceń do realizacji. Wsparcie przełożonego w realizacji celów sprzedażowych. Sporządzanie o

2025-03-05 07:00:55
Uds spółka akcyjna
10 dni temu z gowork.pl 

Koordynator

KoordynatorTwój zakres obowiązków kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami Firmy organizacja i koordynacja działań związanych z przyjazdem pracowników z Rynku Wschodniego budowanie długotrwałych relacji z kontrahentami, bieżąca wspó

2025-03-05 07:00:54
Intraservis Praca
10 dni temu z gowork.pl 

Koordynator ochrony obiekt - Poznań i okolice

Ogólnopolska Agencja Ochrony poszukuje Koordynatora obiektu: - stawki od 31 zł brutto - umowa zlecenie lub umowa o pracę. - system pracy po 8-10 godziny - dniówki. - gwarantujemy szkolenia, umundurowanie, opiekę kierownika - mile widziana podsta

2025-03-04 21:06:40
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
11 dni temu z lento.pl 

Business Development Manager

Twój portal z ofertami pracy

2025-03-04 10:54:07
SMART Project Rokicki Śliwka Sp.k.a
11 dni temu z rocketjobs.pl 

Referent ds. Zdalnej Obsługi Klienta- Enea

Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Obecnie dla jednego z Naszych Klientów poszukujemy osób zainteresowanych..

2025-03-04 09:01:36
Grupa Outworking
Poznań (możliwa praca zdalna)
11 dni temu z erecruiter.pl 

Praca zdalna z językiem niemieckim - asystent...

L.M. Group Poland to agencja rekrutacyjna, która od lat pomaga kandydatom znaleźć zatrudnienie na terenie całego kraju, odpowiadające ich kwalifikacjom oraz doświadczeniu. Działamy szybko i sku

2025-03-03 15:36:48
L.M. Group Poland Sp. z o.o
Poznań (możliwa praca zdalna)
12 dni temu z hrlink.pl 

Koordynator Działu Utrzymania Ruchu

Twój portal z ofertami pracy

2025-03-03 07:54:07
PEKABEX 
4,1 
12 dni temu z rocketjobs.pl 

Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy

Opis zadań:wg programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: Obsługa komputera Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyLiczba wolnych miejsc pracy:2Opis oferty:Oferta dla osób zar

2025-03-01 18:41:35
1994 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
14 dni temu z Centralna baza ofert pracy 

Business Development Manager Marketplace

Kariera - CCC Obszar: Biuro Kraj: Polska Miasto: Poznań

2025-03-01 16:41:02
CCC
14 dni temu z kariera.ccc.eu 

Office Manager

Dla naszego Klienta - dynamicznie rozwijającej się firmy technologicznej - poszukujemy pełnej energii osoby na stanowisko Office Specialist. Jeśli masz już doświadczenie w obszarze zarządzania biurem, biegle posługujesz się językiem angielskim i

2025-03-01 11:53:48
14 dni temu z jobs.pl 

Office manager

Oczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku (obszar zarządzania obiektem/biurem)bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2/C1)umiejętności posługiwania się narzędziami Microsoft Office (PowerPoint, Word, Excel

2025-03-01 09:12:05
Rodzaj pracy: Dodatkowa
Randstad
14 dni temu z randstad.pl 
Oferta sponsorowana

Asystent / Asystentka biurowa

Zadania: Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego Prace biurowe Telefoniczny kontakt z klientami oraz firmami

2025-03-06 11:45:02
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Integro Team Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
praca.pl 
Oferta sponsorowana

Koordynator ds. Utrzymania i Rozwoju Sieci Telekomunikacyjnej

Opis stanowiska Koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z utrzymaniem sieci światłowodowej i miedzianej Kontrola jakości usług świadczonych przez podwykonawców Analiza raportów z postępów prac i wsparcie techniczne zespołów w terenie Inicjo

2025-03-08 08:00:15
Umowa: Inna Rodzaj pracy: Stała
praca.pl 
Podobne oferty pracy
Oferta sponsorowana

Konsultant/ka ds. mailowej obsługi klienta z...

Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie. Znajomość języka hebrajskiego na poziomie B2+. Znajomość języka polskiego lub angielskiego na poziomie min. B2. Bardzo dobra znajomość zasad pisowni języka polski

2025-02-25 10:25:21
Transcom WorldWide Poland Sp. z o.o 
3,7 
nofluffjobs.com 
Oferta sponsorowana

Business Development Manager (Facility Management)...

Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe, minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży usług B2B, mile widziane doświadczenie w branży Facility Management lub pokrewnych, samodzielność oraz systematyczność w działaniu, umiejętność planowania, p

2025-02-21 10:25:21
Goldman Recruitment 
3,8 
nofluffjobs.com 
Oferta sponsorowana

Konsultant Klienta Biznesowego - sprzedaż usług...

Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i ICT Negocjacje warunków ws

2025-01-12 09:00:03
Umowa: Kontrakt B2B
m-PLAY
praca.pl 
Oferta sponsorowana

Dyrektor ds. planowania wydarzeń

Opis stanowiska Obowiązki zawodowe Opracowuj i realizuj plany wydarzeń, aby zapewnić sukces wydarzenia. Kieruj zespołem odpowiedzialnym za planowanie wydarzeń i koordynuj zasoby. Komunikuj się z klientami, przekazuj rekomendacje i dbaj o satysfakcję

2025-01-07 10:55:06
18000 - 25000 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Agencja Marketingu i Reklamy RED.APPLE...
praca.pl 

Asystentka / Asystent ds. administracji w dziale...

STUDIO FIGURA International - lider w branży fitness oraz wellness, posiadający gabinety partnerskie na całym świecie. Posiadamy własną produkcję urządzeń, kosmetyków i suplementów. Od ponad 18 lat dumnie na rynku! Do Naszej Centrali w Wysogotow

2025-02-28 21:06:44
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
SFI SP ZOO
15 dni temu z lento.pl 

Staż z urzędu pracy Technik prac biurowych w...

Opis zadań:wg programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcąceUprawnienia: umiejętność pracy w zespole, skrupulatność, odpowiedzialność , Komunikatywność, biegła obsługa komputera Wymagania

2025-02-28 18:42:08
1994 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
15 dni temu z Centralna baza ofert pracy 

Konsultant(ka) ds. obsługi partnera portalu rezerwacyjnego

Oczekujemy?\nPozytywnego nastawienia, komunikatywności i dobrej dykcji,\nSprawnej obsługi komputera i szybkości w wyszukiwaniu informacji,\nOtwartości na potrzeby klienta, odpowiedzialności i zaangażowania,\nDyspozycyjności na 3 tygodniowe

2025-02-28 13:54:06
Teleperformance
15 dni temu z rocketjobs.pl 

Specjalista ds. administracji / Back Office Hero

Twój portal z ofertami pracy

2025-02-28 11:54:05
Tomczak Stanisławski Marketing
15 dni temu z rocketjobs.pl 

Asystent ds. kontaktu z klientem (j. niemiecki)

MONDI sp. z o.o. od 2002 roku wspiera swych Partnerów biznesowych dostarczając im najwyższej jakości rozwiązania w zakresie rekrutacji i doradztwa personalnego (jakość naszych usług oceniana jest przez klientów na poziomie 90%).Aktualnie w związ

2025-02-28 07:01:07
MONDI sp. z o. o 
4,8 
15 dni temu z gowork.pl 

Asystent/Asystentka Zarządu

Asystent/Asystentka Zarządu19_100Obowiązki organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych,wsparcie przełożonego w prowadzonych działaniach,przygotowywanie prezentacji i raportów,koordynowanie obiegu korespondencj

2025-02-28 07:01:06
Selgros PL Sp. z o.o
15 dni temu z gowork.pl 

Dyrektor Hali Sprzedaży Poznań

Dyrektor Hali Sprzedaży Poznań19_83Obowiązki nadzór nad działaniami operacyjnymi prowadzonymi w hali sprzedaży,proces sprzedaży w handlu wielkopowierzchniowym,rozwój sprzedaży, analiza wyników sprzedażowych,prowadzenie kontroli i zapewnienie rea

2025-02-28 07:01:03
Selgros PL Sp. z o.o
15 dni temu z gowork.pl 

Koordynator ds. BHP (Europa Centralna)

Koordynator ds. BHP (Europa Centralna)Twój zakres obowiązków Koordynowanie działań związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy w regionie Centralnej Europy Aktywny udział w planie działania w zakresie BHP, jego realizacji i monitorowaniu, zapew

2025-02-28 07:00:59
BA Glass Poland Sp. z o.o
15 dni temu z gowork.pl 

Asystent / Asystentka Działu Zakupów

Asystent / Asystentka Działu ZakupówTwój zakres obowiązków Pomoc w realizacji procesów zakupowych – od zamówienia po dostawę Współpraca z dostawcami (pozyskiwanie dokumentów księgowych, monitorowanie zamówień, kontrola terminów dostaw) Aktualiza

2025-02-28 07:00:58
BrandLine Group Sp. z o. o 
3,8 
15 dni temu z gowork.pl 

Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner Biznesowy

Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej. Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jedno

2025-02-28 07:00:58
GO-leasing Sp. z o.o 
5,0 
15 dni temu z gowork.pl 

Asystent kierowcy do czyszczenia przemysłowego...

Opis stanowiska pracy Dla naszego Partnera działającego w Holandii poszukujemy osoby na stanowisko Asystent kierowcy do czyszczenia przemysłowego Miejsce pracy: Assen (Holandia)Oferujemy:• zatrudnienie w oparciu o holenderską umowę • wynagrodzen

2025-02-28 07:00:56
GRUPA590 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
15 dni temu z gowork.pl 

PRACOWNIK BIUROWY

Informacje podstawoweMiejsce pracy: KAMIENICKA 11, 60-164 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieZakres obowiązków: Zajmowanie się dokumentacią, korespondencią oraz prowadzenie terminarza spotkań biznesowych i organizowanie wyjazdów służbo

2025-02-28 07:00:56
Troja sp.zo.o
15 dni temu z gowork.pl 

Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy

Opis zadań:wg programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: administracja, administracja w wymiarze sprawiedliwościUprawnienia: wysoka kultura osobista, pełna zdolność do czynno

2025-02-27 18:41:49
1994 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
16 dni temu z Centralna baza ofert pracy 

Dyrektor Obszaru Sprzedaży

Znana marka. Wsparcie. Kariera. https://www.youtube.com/watch?v=4OgB8IxZAoA&feature=youtu.be Dyrektor Obszaru Sprzedaży Twój zakres obowiązków: - rekrutacja i wdrożenie doradców ubezpiecze

2025-02-27 15:36:46
POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE SA
16 dni temu z hrlink.pl 

Konsultant ds obsługi Klienta z jęz. czeskim...

LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan

2025-02-27 12:36:20
LeasingTeam Group 
2,8 
16 dni temu z hrlink.pl 

Informatyk wdrożeniowiec

Zakres zadań podstawowych:prowadzenie projekt ów związanych z utrzymaniem i rozwojem systemu ERP BPSC Impuls, Siemens,zarządzanie projektami wdrożeniowymi w Sp ółce,koordynowanie prac dot. systemu BPSC Impuls w zakresie nadzoru aplikacyjnego,two

2025-02-27 11:54:20
16 dni temu z jobs.pl 

Koordynator/ka Biura Zarządu

Koordynator/ka Biura Zarządu Miejsce pracy: Poznań ZADANIA: • Wspomaganie Zarządu w wykonywaniu obowiązków. • Koordynowanie kalendarza spotkań członków Zarządu. • Organizacja oraz profesjonalna obsługa spotkań biznesowych. • Administrowanie biur

2025-02-26 21:06:41
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
FOODjobs
17 dni temu z lento.pl 

Konsultant/ka ds. rekrutacji i sprzedaży

Randstad jest globalnym liderem branży HR. Specjalizujemy się w usługach doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Świadczymy usługi w zakresie rekrutacji pracowników tymczasowych, dostarczamy także specjalistów zatrudnianych na stałe.Oferowan

2025-02-26 11:53:45
17 dni temu z jobs.pl 

ASYSTENT/KA ZARZĄDU

Do Twoich zadań będą należeć m.in.:organizacja spotkań w biurze, podr óży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych,wsparcie przełożonego w prowadzonych działaniach,przygotowywanie prezentacji i raport ów,koordynowanie obiegu korespondencji oraz

2025-02-26 11:53:43
17 dni temu z jobs.pl 

Asystent / Asystentka Zarządu

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, wsparcie przełożonego w prowadzonych działaniach, przygotowywanie prezentacji i raportów, koordynowanie obiegu korespondencji or

2025-02-25 18:31:20
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
TransGourmet Polska
18 dni temu z praca.pl 

Asystent/Asystentka Zarządu

Jako Transgourmet Polska działamy pod dwiema markami handlowymi: - Transgourmet – skierowaną do sektora gastronomicznego i obszaru HoReCa, - Selgros – nastawioną na handel hurtowy i detaliczny

2025-02-25 18:30:14
18 dni temu z traffit.pl 

Konsultant/-ka w Sklepie Firmowym T-Mobile w...

Lokalizacja: Poznań (CH Posnania)​Forma zatrudnienia: umowa o pracęForma wynagrodzenia: podstawa + prowizja​Tryb pracy: praca zmianowa, poniedziałek - sobota / niedziela (handlowa)50% bieżąca obsługa..

2025-02-24 10:29:04
T-Mobile Polska S.A
19 dni temu z erecruiter.pl 

Asystent/ka Działu Rekrutacji

ASISTWORK Sp. z o.o. jest działającą na rynku polskim agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej nr 10052.Grupa Asistwork powstała dla osób takich jak Ty – aktywnych, zaangażowanych w pracę i..

2025-02-23 18:58:13
ASISTWORK SP. Z O.O
20 dni temu z erecruiter.pl 

Koordynator (stacjonarny) prac montażowych

Signal Group 'Przyszłość jest miejscem, które tworzymy.' Od ponad 34 lat jesteśmy częścią europejskiej rzeczywistości, budując i doskonaląc rozwiązania, które dziś wspierają codzienne

2025-02-21 15:36:34
Signal Group 
4,6 
22 dni temu z hrlink.pl 

Koordynator Procesów Zakupowych i Jakości z Niemieckim

'L.M. Group Poland to agencja rekrutacyjna, która od lat pomaga kandydatom znaleźć zatrudnienie na terenie całego kraju, odpowiadające ich kwalifikacjom oraz doświadczeniu. Działamy szybko i sk

2025-02-21 12:36:16
L.M. Group Poland Sp. z o.o
22 dni temu z hrlink.pl 

pracownik sekretariatu

Obowiązki: Obsługa klienta i zarządzanie sprawami biurowymi. Organizacja spotkań i prowadzenie kalendarza Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w firmie. Wspieranie pracy biura i innych działów administracyjnych Nadzór nad dokumentacją i te

2025-02-20 15:06:44
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
BOBIŃSKI I WSPÓLNICY ADWOKACKA SPÓŁKA PARTNERSKA
23 dni temu z lento.pl 
Wczytywanie ogłoszeń...
Szukasz pracownika biurowego do swojej firmy, asystentki do swojego przedsiębiorstwa, czy może koordynatora, który pomoże tobie w realizacji wielu złożonych projektów? Dobrze trafiłeś, w tej kategorii znajdziesz to i jeszcze więcej. Znajdź sekretarkę, fakturzystę, stażystę, konsultanta, księgowego czy referenta w Poznaniu. Potrzebujesz osób ze znajomością języka angielskiego, niemieckiego, rosyjskiego czy mandaryńskiego? Nie ma problemu, z nami znajdziesz każdego pracownika związanego z administracją biurową. Znajdziesz osoby z doświadczeniem, a także osoby, które tego doświadczenia chciałyby nabrać w twojej firmie w Poznaniu. W tej kategorii znajdziesz zarówno pracowników szukający zatrudnienia na stałe jak i na zastępstwo. Pamiętaj tylko by tworząc ogłoszenie oznaczyć obowiązki i wymagania od kandydata, ale również korzyści jakie osiągnie wybierając twoją firmę.
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości

Otrzymuj powiadomienia o nowych ofertach pracy w Poznaniu

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Już 77 888 użytkowników otrzymuje powiadomienia o ofertach pracy