Oczekiwania: Min. 4 lata doświadczenia w obszarze Employer Brandingu. Znajomość nowoczesnych narzędzi i trendów Employer Brandingowych oraz umiejętność ich praktycznego zastosowania. Doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii Employer Bran
2025-01-07 15:23:33AntalGotowość do podjęcia pracy w firmie zlokalizowanej w Plewiskach Doskonała, praktyczna znajomość przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy Znajomość standardów zarządzania zgodnych z normami ISO 45001, ISO 9001 oraz ISO 14001 Znajomość
2024-12-05 13:52:07ManpowerDoświadczenia zawodowego w obszarze sprzedaży w sektorze B2B, Znajomości branży teletechnicznej, co będzie dodatkowym atutem, Praktycznej znajomości technik negocjacyjnych i sprzedażowych, Umiejętności organizacji pracy własnej, Orientacji na re
2025-01-08 11:19:05Smart-HRPoszukiwani Asystenci Osobiści Osób z Niepełnosprawnościami Proponujemy pracę w charakterze AOON. Do głównych zadań będzie należało: - pomoc w przemieszczaniu się - pomoc w organizacji życia codziennego - pomoc w załatwianiu drobnych spraw - akt
2024-10-05 09:09:26Zakres obowiązków:Obsługa korespondencji pomiędzy kancelarią a radcami, opracowanie projektów korespondencji z podmiotami zewnętrznymi, przygotowanie kwartalnych rozliczeń czasu pracy radców prawnych, kompletowanie i przygotowanie dokumentów źró
2025-01-16 18:41:37Twój zakres obowiązków, praca z wykorzystaniem systemu ERP, raportowanie współprac z influencerami, organizacja eventów oraz sesji zdjęciowych, współpraca z działem administracyjnym w zakresie formalnego obiegu dokumentów, współpraca z działem.
2025-01-16 15:40:37Twój zakres obowiązków, Aktywne wsparcie działań Członków Zarządu i kadry zarządzającej, Nadzór nad kalendarzem Członków Zarządu/ kadry zarządzającej, Organizacja wydarzeń firmowych, spotkań oraz wyjazdów służbowych na terenie Polski i Niemiec,
2025-01-16 12:40:42Oferujemy: - umowę o pracę na zastępstwo do końca kwietnia (z możliwością przedłużenia), - elastyczne godziny - rozpoczęcie pracy pomiędzy 7.00 – 9.00, - przywileje wynikające z posiadania orzeczenia o niepełnosprawności (m.in. dodatkowa..
2025-01-16 12:12:48Platforma Integracji Osób Niepełnosprawnych 4,3FIRMA LEMARPOL WÓZKI WIDŁOWE SP. Z O. O. - autoryzowany Dealer marki Manitou w Polsce, zajmująca się sprzedażą ,wynajmem i serwisem Wózków Widłowych Podnośników oraz Ładowarek Teleskopowych ,poszukuje kandydatów na stanowisko: DORADCA TECHNICZNO..
2025-01-16 08:03:25Lemarpol Wózki Widłowe Sp. zo.oZakres zadań podstawowych: prowadzenie projektów związanych z utrzymaniem i rozwojem systemu ERP BPSC Impuls, Siemens, zarządzanie projektami wdrożeniowymi w Spółce, koordynowanie prac dot. systemu BPSC Impuls w zakresie nadzoru aplikacyjnego, t
2025-01-16 07:24:56Zatrudnię administratora na cały etat do Spa. Wymagania - język angielski poziom komunikatywny - obsługa komputera i social media wraz z meta business - obsługa booksy - nagrywanie filmów, relacji, postów - obsługa recepcji Oferuje stabilne zatr
2025-01-15 21:06:54Zakres obowiązków:Zajmowanie się dokumentacią, korespondencią oraz prowadzenie terminarza spotkań biznesowych i organizowanie wyjazdów służbowych. Aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy, przygotowywanie i publikacja ofert pracy, bezpośredni ko
2025-01-15 18:41:49Zakres obowiązków:prowadzenie kalendarza spotkań przydzielonych konsultantów; zarządzanie komunikacją; profesjonalna i efektywna obsługa rozmów telefonicznych; przygotowywanie raportów; zapewnienie wsparcia administracyjnego; ścisła współpraca z
2025-01-15 18:41:49Twój zakres obowiązków, 1. Monitorowanie pracy systemu TETRA, w celu zachowania ciągłości pracy:, a) komponentów systemu TETRA i całości systemu,, b) sieci radioliniowej służącej do połączenia stacji bazowych i innych elementów infrastruktury..
2025-01-15 16:40:29Twój zakres obowiązków, Kreowanie polityki i standardów bezpieczeństwa informacji i bezpieczeństwa fizycznego,, Kreowanie systemu bezpieczeństwa teleinformatycznego w zakresie wynikającym z obowiązków operatora usługi kluczowej zgodnie z Ustawą
2025-01-15 16:40:29Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa Klientów, Doradzanie Klientom przy doborze kosmetyków do pielęgnacji i wizażu, Dbanie o ekspozycję produktów i estetyczny wygląd sklepu, Przyjmowanie i rozkładanie towaru na półki, Kompletowanie..
2025-01-15 15:40:40Twój zakres obowiązków, wsparcie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych, w tym: rekrutacja i selekcja pracowników, publikowanie ogłoszeń, analizowanie CV, przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych na stanowiska średniego i wyższego szczebla,, wsparci
2025-01-15 14:40:36Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa klientów (przyjmowanie i koordynowanie zamówień od klientów; przygotowywanie, kompletowanie, archiwizacja dokumentacji sprzedażowej; obsługa posprzedażowa), Bieżąca obsługa dostawców krajowych,..
2025-01-15 13:40:38Twój zakres obowiązków, nadzór nad jakością̨ i efektywnością̨ procesów sprzedażowych w podległych placówkach,, wspieranie pracowników oddziału w bieżącej sprzedaży i obsłudze klienta,, udzielanie wsparcia kierownikom w zarządzaniu podlegającą im
2025-01-15 12:40:40Twój zakres obowiązków, obsługa sekretariatu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, , przyjmowanie i nadawanie korespondencji, , obsługa programu "Kancelaria", , sporządzanie prostych aktów notarialnych, na podstawie wzorca, , organizacja spotka
2025-01-15 12:40:39Twój zakres obowiązków, korekta edycyjna tekstów przekazanych,, zapis tekstów dyktowanych,, skanowanie, archiwizowanie dokumentów badawczych do analiz grafologicznych, lingwistycznych, i innych,, wprowadzanie danych z akt postępowań..
2025-01-15 09:40:35Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłu
2025-01-14 21:25:54Zakres obowiązków:Koordynowanie zatrudnienia zleceniobiorców, bieżące konsultowanie zleceniobiorców, zbieranie kart czasu pracy, pomoc w rozliczeniu, zakwaterowaniu, tłumaczenie szkoleń bhp i instruktarzy stanowiskowych z języka polskiego na jęz
2025-01-14 18:42:20Zakres obowiązków:Bieżąca obsługa cudzoziemców rozpoczynających pracę na terenie zakładów, kwaterowanie nowo zatrudnionych pracowników, opieka nad nimi w trakcie wykonywania badań medycyny pracy, wprowadzenia na teren zakładów, informowanie prac
2025-01-14 18:42:20Twój zakres obowiązków, organizacja eventów firmowych, obsługa sekretariatu oraz organizacja pracy biura zarządu ( umawianie spotkań, prowadzenie planera, przepisywanie pism), przyjmowanie gości, dbanie o wizerunek firmy, prowadzenie kart..
2025-01-14 17:40:27Twój zakres obowiązków, Odpowiedzialność za obsługę i funkcjonowanie biura, Zarządzanie korespondencją i dokumentacją biurową, Prowadzenie i ewidencjonowanie korespondencji, Organizacja spotkań i prowadzenie kalendarza przełożonego, Koordynacja
2025-01-14 16:40:31Twój zakres obowiązków, Komunikacja jest Twoją mocną stroną a kontakt z ludźmi sprawia Tobie przyjemność, Posiadasz doświadczenie w pracy w biurze, w administracji, Do swoich zadań podchodzisz z zaangażowaniem, Stawiasz na samodzielność,..
2025-01-14 16:40:31Twój zakres obowiązków, Odbieranie telefonów oraz koordynacja terminów wizyt pacjentów., Organizacja i umawianie terapii, kontakt z pacjentami oraz personelem medycznym w celu ustalenia dogodnych terminów wizyt terapeutycznych., Przeprowadzanie
2025-01-14 14:40:48Twój zakres obowiązków, 1. Organizowanie przedsięwzięć mających na celu:, - zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz studentów,, - zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy oraz nauki,, - zapewnienie przestrzegania
2025-01-14 13:40:38Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne office managera, szczególnie w sprawach księgowych, a także partnerów i współpracowników w realizacji ich zadań., Obsługa korespondencji i archiwizacja dokumentów., Zarządzanie zasobami biurowymi:
2025-01-14 11:40:44Koordynator/ka Biura Zarządu Miejsce pracy: Poznań ZADANIA: • Wspomaganie Zarządu w wykonywaniu obowiązków. • Koordynowanie kalendarza spotkań członków Zarządu. • Organizacja oraz profesjonalna obsługa spotkań biznesowych. • Administrowanie..
2025-01-14 08:32:55FOODjobs Sp z o.oOpis stanowiska Czynny udział w pracach produkcyjnych wraz z pozostałym zespołem pracowników. Planowanie i nadzorowanie realizacji prac produkcyjnych zgodnie z harmonogramem. Bieżąca weryfikacja możliwości produkcyjnych. Inicjowanie i wprowadzan
2025-01-14 08:30:29Twój zakres obowiązków, obsługa programu kadrowo-płacowego Symfonia (wprowadzanie i aktualizacja danych), prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie procesów rekrutacji i wdrożenia pracowników, koordynacja procesó
2025-01-13 23:40:04Twój zakres obowiązków, prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami m.in. akt osobowych, urlopów, zwolnień lekarskich oraz dokumentacji personalnej osób wykonujących usługi na podstawie umów cywilnoprawnych,,..
2025-01-13 16:40:31Twój zakres obowiązków, odpowiedzialność za obsługę i funkcjonowanie biura,, przyjmowanie i obsługa gości i klientów firmy,, obsługa pakietów pracowniczych,, organizacja imprez integracyjnych,, wsparcie zespołów projektowych w zakresie wyjazdów
2025-01-13 15:41:03Twój zakres obowiązków, Zarządzanie korespondencją i dokumentacją biurową , Organizacja spotkań i prowadzenie kalendarza przełożonego , Koordynacja zadań, Obsługa telefoniczna i mailowa klientów oraz partnerów biznesowych , Przygotowywanie..
2025-01-13 13:40:59Twój zakres obowiązków, prace administracyjne zlecone przez przełożonego, wprowadzanie danych do systemu, współpraca z firmami zewnętrznymi (kontakt mailowy i telefoniczny), wysyłanie zapytań ofertowych, analiza ofert, sporządzanie ze
2025-01-13 12:40:50Twój zakres obowiązków, Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych (głównie USA i Wielka Brytania)., Samodzielne zarządzanie procesem sprzedaży – od pierwszego kontaktu po zamknięcie umowy., Budowanie trwałych relacji z..
2025-01-13 09:40:37Dla naszego Partnera działającego w Holandii poszukujemy osoby na stanowisko Asystent kierowcy do czyszczenia przemysłowego Miejsce pracy: Assen (Holandia)Oferujemy:• zatrudnienie w oparciu o holenderską umowę • wynagrodzenie od 18 do 19,50 €/h
2025-01-10 21:25:48Twój zakres obowiązków, bieżąca organizacja pracy sekretariatu oraz obsługa bieżących spraw administracyjnych,, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie,,..
2025-01-10 14:40:34Twój zakres obowiązków, opracowywanie i realizacja strategii rozwoju Oddziału na lokalnym rynku usług edukacyjnych,, odpowiedzialność za wynik finansowy oraz funkcjonowanie Oddziału we wszystkich formach prowadzonej działalności,, osiąganie..
2025-01-10 13:40:35Twój zakres obowiązków, doradztwo na rzecz Klientów w zakresie przygotowywania dokumentacji aplikacyjnej (wnioski, biznes plany);, sporządzanie wniosków o dofinansowanie, biznes planów i opracowań innego typu, jak opracowania strategiczne,..
2025-01-10 09:40:29Twój zakres obowiązków, Aktywne uczestnictwo jako doradca przy opracowaniu oraz wdrożeniu strategii i polityk ESG w różnych organizacjach, Mapowanie łańcucha wartości, w tym wyszukiwanie i analiza dostępnych danych branżowych, Przygotowanie..
2025-01-10 09:40:29Do Twoich obowiązków należeć będzie:Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych (end-to-end) na różnorodne stanowiska entry-level, średniego i wyższego szczeblaAktywne pozyskiwanie kandydatów różnymi kanałami, m.in. poprzez social media ora
2025-01-10 05:25:34Twój zakres obowiązków, Analiza wymogów prawnych i wizowych związanych z zatrudnianiem pracowników na rynku zagranicznym, w celu zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami prawa., Identyfikowanie niezbędnych dokumentów oraz certyfikatów..
2025-01-09 15:40:34Twój zakres obowiązków, Obsługa i realizacja zamówień eksportowych: przyjmowanie zamówień, przygotowywanie ofert, operacje na danych w systemie, koordynacja realizacji zleceń, Terminowa organizacja transportu i wysyłki zamówień, Monitorowanie..
2025-01-09 15:40:34Twój zakres obowiązków, - Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, - Obsługa procesów związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników, - Naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie list płac, - Monitorowanie czasu pracy i absencji pracowników, -..
2025-01-09 14:40:31Twój zakres obowiązków, Zarządzanie realizacją projektów od strony merytorycznej i finansowej, Realizacja projektów zgodnie z harmonogramem i budżetem, Nadzór nad zgodnością projektu z wnioskiem o dofinansowanie oraz zasadami realizacji projektów..
2025-01-09 13:40:39Wymagania:Mailowy kontakt z klientami oraz analiza potrzeb i oczekiwań klientówRealizacja oraz procesowanie zamówień w systemieAnaliza zapisów w kontraktach z klientamiNaliczanie należności za zrealizowane zamówieniaWymagania:Bardzo dobra znajom
2025-01-08 21:25:45Twój zakres obowiązków, prace biurowe z zakresu zamówień publicznych, ofertowanie, prace biurowe administracyjne..
2025-01-08 15:40:39Twój zakres obowiązków, Utrzymywanie kontaktu z klientami francuskojęzycznymi , Tłumaczenia, Bieżące prace administracyjno - biurowe..
2025-01-08 14:40:38Twój zakres obowiązków, Wsparcie agentów turystycznych w oparciu o systemy rezerwacyjne i udzielanie informacji o produktach Grecos Holiday, Dbanie o wysoką jakość obsługi bezpośredniej agentów turystycznych w kanałach telefonicznym i mailowym,..
2025-01-08 12:40:46Twój zakres obowiązków, koordynowanie realizacji projektów unijnych w zakresie przygotowywania i prowadzenia niezbędnej dokumentacji,, poszukiwanie i wybór wykonawców,, sporządzanie wniosków o płatność, monitorowanie wydatków projektowych,,..
2025-01-08 12:40:46Twój zakres obowiązków, planowanie i koordynacja grupowych imprez i wyjazdów turystycznych,, tworzenie programów i kalkulowanie usług turystycznych,, zarządzanie harmonogramami i prowadzenie niezbędnej dokumentacji,, dobór kadry i współpraca z..
2025-01-08 12:40:46Naszym klientem jest dystrybutor sprzętu oraz rozwiązań z dziedziny systemów zabezpieczeń. Zapewniamy wsparcie techniczne i produktowe. Zakres obowiązków: praca stacjonarna w oddziale: pn-pt. 8.00-16.00 rozwój sprzedaż rozwiązań na podległym reg
2024-10-15 11:59:39Stowarzyszenie na rzecz Hipoterapii, Korekcji Wad Postawy i Ekologii „Lajkonik” zatrudni asystenta hipoterapeuty. Wymagania: - doświadczenie w pracy z końmi, - umiejętność pracy z osobami niepełnosprawnymi, - odwaga, - wysoka kultura osobista, -
2024-10-29 13:15:35