Zakres obowiązków:POMOC PRZY PEŁNEJ STYLIZACJI Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawoweInne wymagania: DYSPOZYCYJNOŚĆ, OPERATYWNOŚĆ, ZDOLNOŚCI MANUALNE, SYMPATIA DO LUDZI, KREATYWNOŚĆ, EMPATIA. Wynagrodzenie bru
2025-02-12 18:41:44Zakres obowiązków:1. Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dowodów księgowych.2. Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej.3. Bieżące analizowanie poprawności zapisów na poszczególnych kontach, ich uzgadnianie.4. Sporządzanie miesię
2025-02-12 18:41:44Dołącz do nas, jeśli chcesz dowiedzieć się na czym polega: nadzór nad działaniami operacyjnymi prowadzonymi w hali sprzedaży, proces sprzedaży w handlu wielkopowierzchniowym, rozwój sprzedaży, analiza wyników sprzedażowych, prowadzenie kontroli
2025-02-12 15:29:47Kariera - CCC Obszar: Biuro Kraj: Miasto: Polkowice
2025-02-10 16:41:02CCCOpis zadań:Asystent do spraw księgowości wykonuje proste zadania wspomagające prace księgowego. Asystent ds. księgowości jest zawodem o charakterze biurowym. Celem pracy wykonywanie podstawowych czynności księgoowych wspomagających prace wykwali
2025-02-01 18:41:22Opis zadań:- wydawanie druków i formularzy deklaracji podatkowych;- pomoc klientom przy umawianiu wizyty w urzędzie;- pomoc przy obsłudze kancelaryjnej. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa k
2025-01-31 18:41:42Brose Sitech specjalizuje się w produkcji siedzisk samochodowych, ich konstrukcji i elementów ich konstrukcji oraz kompleksowych rozwiązaniach w zakresie wnętrz samochodowych. Brose Sitech, przy ścisłej..
2025-01-23 12:29:34Brose Sitech Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, realizacja procesu zakupowego zgodnie z procedurami,, wspieranie działów fachowych w kontakcie z dostawcą,, weryfikacja dostawców, analizowanie warunków handlowych, poszukiwanie alternatywnych źródeł dostaw,, prowadzenie
2025-01-22 10:41:22Twój zakres obowiązków, prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu , organizowanie i planowanie spotkań biznesowych oraz wewnętrznych, a także podróży służbowych; zarządzanie priorytetami spotkań i dbanie o ich przebieg zgodnie z harmonogramem,..
2025-01-21 11:40:47Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy świadczącej usługi w obszarze logistyki, poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika oddziału (logistyka kontraktowa). Jako kierownik oddziału będziesz odpowiedzialny za zarządzanie całym oddziałem i podległ
2024-12-07 17:55:03ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Koordynacja działań operacyjnych związanych z rekrutacją i obsługą pracowników międzynarodowych. - Zarządzanie zespołem operacyjnym, w tym przydział zadań i monitorowanie ich realizacji. - Optymalizacja procesów operacyjnych
2025-02-15 07:30:18Urban RecruitmentZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Utrzymanie stanu technicznego budynku i otoczenia zgodnie z przepisami prawa oraz standardami bezpieczeństwa firmy; - Kontrolowanie stanu technicznego obiektu i wszystkich instalacji; - Reagowanie na bieżąco na zaistniałe us
2025-02-15 07:30:18Leroy Merlin Polska SP. z o. oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Zarządzanie kalendarzem spotkań członków Zarządu- Organizowanie i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych- Planowanie i kompleksowa organizacja wyjazdów służbowych członków Zarządu- Utrzymywanie wysokich standardów w cod
2025-02-13 15:30:23Polskie Mięso i Wędliny ŁUKOSZ Sp. z o...ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Bieżąca obsługa administracyjna biura (korespondencja, dokumentacja, zamówienia) - Wsparcie Prezesa firmy w codziennych obowiązkach i planowaniu pracy - Wspieranie zespołu w sprawach organizacyjnych i logistycznych - Przygot
2025-02-12 18:30:21SALESHRZakres obowiązków Kontakty z najemcami, klientami, technikami oraz zewnętrznymi firmami współpracującymi z centrum. Zarządzanie umowami oraz wykonanie zadań administracyjnych, takich jak przygotowanie raportów i weryfikacja faktur. Współpraca z
2025-02-16 13:29:03Zakres obowiązków:- Wymagania: Wynagrodzenie brutto: od 2 333 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyWymiar etatu:0.5Opis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduProfil działalnoś
2025-02-14 18:41:41(praca mobilna) obszar operacyjny: Bydgoszcz, Elbląg, Gdańsk, Gorzów Wielkopolski, Konin, Koszalin, Kwidzyń, Piła, Poznań, Szczecin, Włocławek, Wrocław, Zielona Góra, Kołobrzeg, Starogard Gdański, Stargard, Grudziądz, Inowrocław, Żagań, Lubin Id
2025-02-14 14:30:05Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie f
2025-02-14 13:28:09Dyrektor Hali Sprzedaży - program rozwojowy19_81Obowiązki nadzór nad działaniami operacyjnymi prowadzonymi w hali sprzedaży,proces sprzedaży w handlu wielkopowierzchniowym,rozwój sprzedaży, analiza wyników sprzedażowych,prowadzenie kontroli i za
2025-02-14 07:01:32Selgros PL Sp. z o.oOpis zadań:sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym i formalnym, koordynacja nad prawidłowym obiegiem dokumentów, wprowadzanie wyciągów bankowych do programu księgowego, świadczenie pomocy dla działu księgowego w podstawowych zadaniach
2025-02-13 18:41:49Opis zadań: - prowadzenie akt sądowych - prowadzenie poszczególnych ewidencji - protokołowanie rozpraw i posiedzeń (w tym sporządzanie e-protokołu) - wykonywanie zarządzeń sędziów, asesorów sądowych i referendarzy sądowych (w tym przygotowywani
2025-02-13 18:41:49Opis zadań:1. Zapoznanie się z regulaminem organizacyjnym pracy i przepisami obowiązującymi w US.2. Obsługa klientów US: udzielanie informacji w zakresie sposobu składania dokumentów oraz dostępnych usług online; wspieranie usługi- rezerwacja wi
2025-02-12 18:41:44Dołącz do nas, jeśli chcesz dowiedzieć się na czym polega: nadzór nad działaniami operacyjnymi prowadzonymi w hali sprzedaży, proces sprzedaży w handlu wielkopowierzchniowym, rozwój sprzedaży, analiza wyników sprzedażowych, prowadzenie kontroli
2025-02-12 15:29:47Twój zakres obowiązków, Praca głównie siedząca przy przerabianiu włosów w salonie fryzjerskim. Praca od poniedziałku do piątku. , Wymagamy dyspozycyjności w ciągu tygodnia od godziny 8-19 (pracujemy średnio 7h , , Wymagamy odbycia tygodniowego.
2025-02-12 10:40:51Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Starszy referent Do spraw: wierzycielskich w Referacie Spraw Wierzycielskich w Urzędzie Skarbowym w Lubinie Adres urzędu: 53-333 Wrocław
2025-02-12 08:00:12Izba Administracji Skarbowej we WrocławiuOpis zadań:1. Zapoznanie się z regulaminem organizacyjnym pracy i przepisami obowiązującymi w US.2. Zapoznanie się z przepisami prawa podatkowego materialnego- ustawa o podatku od spadków i darowizn, ustawa o podatku od czynności cywilnoprawnych
2025-02-11 18:41:50Opis zadań:1. Zapoznanie się z regulaminem organizacyjnym pracy i przepisami obowiązującymi w US.2. Obsługa klientów US: udzielanie informacji w zakresie sposobu składania dokumentów oraz dostępnych usług online; wsperanie usłgi- rezerwacja wizy
2025-02-11 18:41:50Firma z wieloletnim doświadczeniem, prężnie działająca na rynku opieki w Niemczech oraz w Polsce -Opieka Inter Job sp. z o.o. sp.k. zatrudni PRACOWNIKA BIUROWEGO Z DOBRĄ ZNAJOMOŚCIĄ J.NIEMIECKIEGO. Głównym zadaniem będzie pozyskanie personelu op
2025-02-10 21:06:39Zakres obowiązków:- przyjmowanie, rejestracja i rozliczanie dostaw surowca;- przygotowywanie dokumentacji sprzedaży i zakupu;- poszukiwanie dostawców i odbiorców;- obsługa BDO (baza danych o odpadach) itp. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształ
2025-02-10 18:41:41Zakres obowiązków:Obsługa gości hotelowych i obsługa recepcji. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: hotelarstwoJęzyk: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaaw
2025-02-10 18:41:41Lubin, Legnicka 65 woj. dolnośląskie
2025-02-10 16:43:01RossmannTwój zakres obowiązków, Wsparcie zespołów Facility Management & Centermanagement, Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników i firm zewnętrznych w naszym centrum handlowym, Przejęcie wszelkich zadań administracyjnych i..
2025-02-08 00:40:07Zakres obowiązków:- prowadzenie teczek osobowych pracowników- przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i ustaniem stosunku pracy- przygotowywanie pism do organów egzekucyjnych- wspieranie pracy działu kadrowego - przygotowywanie danyc
2025-02-04 18:41:31Opis zadań:- nauka praktycznego zastosowania przepisów prawnych,- kserowanie dokumentów,- obsługa urządzeń biurowych,- bezpośrednia obsługa intresantów,- przygotowanie korespondecji do wysłania,- prowadzenie rejestrów,obsługa programu LEX, EZD
2025-02-01 18:41:22Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej. Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jedno
2025-02-01 07:01:15GO-leasing Sp. z o.oOpis zadań:- nauka praktycznego zastosowania przepisów prawa,- kserowanie dokumentów,- obsługa urządzeń biurowych,- bezpośrednia obsługa interesantów,- przygotowanie korespondencji do wysłania,- prowadzenie rejestrów,- obsługa programu LEX, EZD
2025-01-31 18:41:42Zakres obowiązków:Zakres wykonywanych zadań 1) Udzielanie pomocy rodzinom zastępczym poprzez:- prowadzenie pracy z dzieckiem i/lub rodziną;- przygotowanie, we współpracy z odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka oraz a
2025-01-31 18:41:42Ochrona Juwentus - jedna z największych firm z branży ochrony i bezpieczeństwa, w związku z intensywnym rozwojem, poszukuje:Koordynatora Ochrony do obiektu przemysłowo-logistycznego w miejscowości Osła..
2025-01-30 10:07:38„Ochrona Juwentus” sp. z o.oTwój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa biura, zarządzanie kalendarzem - wsparcie organizacyjne biura w codziennych obowiązkach, nadzór nad obiegiem dokumentów, bieżąca obsługa biura pod względem administracyjnym, w tym tworzenie pism,..
2025-01-27 14:40:52