Min. 5 lat doświadczenia w sprzedaży, rozwijaniu biznesu lub zarządzaniu projektami w branży IT udokumentowane sukcesy w realizacji celów sprzedażowych, wprowadzaniu nowych produktów/usług na rynek lub pozyskiwaniu kluczowych klientów doświadczenie w
2024-12-05 15:30:07ExeconMinimum 3-letnie doświadczenie w pracy z modułem Microsoft Dynamics 365 Supply Chain lub pokrewnymi systemami ERP. Znajomość kluczowych funkcjonalności modułu Supply Chain, w tym zarządzania zapasami, produkcji, dystrybucji i logistyki. Doświadczenie
2024-12-05 13:48:39Link GroupRequirements Excellent M365 / Outlook skills a necessity with a proactive attitude when managing diaries and logistics Able to manage competing time-sensitive priorities and tasks. Demonstrates dependability and high attention to detail along with th
2024-12-03 09:30:27DevireZnajomość języka angielskiego biznesowego – min. B2 Język niemiecki będzie dodatkowym atutem Znajomość SAP – mile widziana Doświadczenie na podobnym stanowisku – mile widziane Dobra organizacja pracy Samodzielność, komunikatywność, profesjonalizm Ofe
2024-12-04 10:56:24ManpowerSzukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłu
2025-01-13 21:25:48TERMIN SKŁADANIA OFERT: 20 stycznia 2025 r. PLANOWANE ZATRUDNIENIE OD: 10 luty 2025 r. Twój zakres obowiązków/opis stanowiska pracy: przyjmowanie, ewidencjonowanie i przechowywanie dokumentów związanych z planowaniem i rozliczaniem finansowym za
2025-01-13 21:25:48Firma geodezyjna z Sulejówka k. Warszawy (powiat miński) zatrudni osobę do pracy na stanowisku asystenta geodety. Wymagamy wykształcenia geodezyjnego. Kontakt: tel. 503 003 813, e-mail: @
2025-01-13 21:07:16Twój zakres obowiązków, • Koordynacja obiegu dokumentów kosztowych , • Wsparcie systemu w sytuacjach problematycznych , • Inne proste zadania z obszaru księgowości zlecone przez przełożonego..
2025-01-13 19:40:06Luxvet24 Sp. z o. oZakres obowiązków:Przygotowywanie dokumantacji służbowej. Prowadzenie nadzoru nad obiegiem dokumentacji. Poznawanie zagadnień z zakresu Inspekcji Sanitarnej. Organizowanie i prowadzenie akcji tematycznych. Udział w kontroli obiektów z zakresu se
2025-01-13 18:41:31Zakres obowiązków:Osoba na tym stanowisku: - wykonuje czynności kancelaryjne, w tym przyjmuje wpływającąkorespondencję i ją ewidencjonuje przy pomocy dostępnych narzędzi oraz przedkłada kierownictwu do wglądu, dekretacji,akceptacji i podpisu,- u
2025-01-13 18:41:31Zakres obowiązków:Pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych. Obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami. Utrzymanie czystości w miejscu pracy. Dbanie o ekspozycję towarów. Praca w wymiarze pełnego etatu, dwuzmianowa, w przedziale godzin 06
2025-01-13 18:41:31Asystent Biura Operacyjnego Do Twoich zadań należeć będzie: monitoring kompletności dokumentacji projektowej, współpraca z managerami projektowymi w celu skompletowania bieżącej
2025-01-13 17:35:10PKF Consult 4,0Młodszy Koordynator ds. Windykacji Miejsce pracy: 1. Szczecinie 2. Warszawa 3. Katowice Jeśli jesteś osobą, która posiada: Umiejetność negocjacji, asertywność, odporność na stres
2025-01-13 17:35:10Profi CreditKonsultant ds. wsparcia technicznego klienta Intensywnie rozbudowujemy nasze struktury i obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu technicznego. Twoje główne zadania:
2025-01-13 17:35:10Aec Design SPÓŁKA KOMANDYTOWA 5,0Asystent Działu Sprzedaży - Inside Sales Aplikuj i stań się częścią odnoszącego sukcesy zespołu! Aby wzmocnić nasz zespół w biurze w Brwinowie poszukujemy kandydata na stanowisko:Asystent
2025-01-13 17:35:10CARGO - PARTNER SPEDYCJATwój zakres obowiązków, Zapewnianie terminowej i poprawnej dostawy kart paliwowych., Współpraca z Partnerami Biznesowymi w zakresie kart paliwowych i innych usług., Rozliczanie transakcji z Klientami - procesowanie faktur w terminie., Zapewniani
2025-01-13 16:40:32Twój zakres obowiązków, pozyskiwanie nowych dostawców z branży motoryzacyjnej, kontakt z kontrahentami (język włoski), pomoc w bieżących pracach biurowych..
2025-01-13 16:40:32Twój zakres obowiązków, sprawne wdrażanie nowych klientów, tworzenie i nadzór nad SOP, funkcja Key usera wewnętrznego TMS, walidacja i ocena dostawców, administracja kontem IRIS i szkolenia użytkowników..
2025-01-13 16:40:32Twój zakres obowiązków, pozyskiwanie nowych dostawców z branży motoryzacyjnej, kontakt z kontrahentami (język włoski), pomoc w bieżących pracach biurowych..
2025-01-13 16:40:32Twój zakres obowiązków, Współpraca z Category Managerami przy wdrażaniu strategii asortymentowej dla wszystkich kategorii (skin care, hair, make up, fragrance),, Codzienna analiza i raportowanie danych dotyczących wszystkich kategorii, w tym..
2025-01-13 16:40:32Twój zakres obowiązków, Koordynacja zbierania wiedzy wewnętrznej: organizacja spotkań z technikami, konstruktorami i działem serwisowym w celu zebrania niezbędnych informacji technicznych., Tworzenie procedur i dokumentacji: opracowanie jasnych
2025-01-13 15:41:05Twój zakres obowiązków, Wsparcie merytoryczne użytkowników oprogramowania w laboratoriach weterynaryjnych i/lub medycznych. Będziesz odpowiadać za pomoc, bezpośrednim użytkownikom programu w zrozumieniu jego działania i rozwiązywać pojawiające s
2025-01-13 15:41:05Twój zakres obowiązków, Zarządzanie regionem: Będziesz liderem wyznaczonego regionu, koordynując pracę podległych placówek i dbając o ich efektywność., Realizacja celów sprzedażowych: Twoim zadaniem będzie osiąganie ambitnych celów sprzedażowych
2025-01-13 15:41:04Twój zakres obowiązków, Engaging with customers to build and execute business funnel, closely working together with account team., Developing stakeholder relationships together with Sales Leader/ Strategic Key Account Managers and facilitate..
2025-01-13 15:41:03Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa Klientów, Doradzanie Klientom przy doborze kosmetyków do pielęgnacji i wizażu, Dbanie o ekspozycję produktów i estetyczny wygląd sklepu, Przyjmowanie i rozkładanie towaru na półki, Kompletowanie..
2025-01-13 15:41:03Organizowanie sprawnej pracy biura, w tym nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej Prowadzenie i zarządzanie archiwum dokumentów Opisywanie i procesowanie faktur zgodnie z wewnętrznymi s
2025-01-13 15:27:15Adkins Sp. z o.o. zajmuje się doradztwem imigracyjnych dla cudzoziemców w pełnym zakresie. Posiadamy ponad 25-letnie doświadczenie. Zawsze szukamy optymalnych rozwiązań stosując zasadę uczciwości wobec Klientów i Pracowników. Naszymi Klientami s
2025-01-13 15:10:13Twój zakres obowiązków, Nadzór nad zleconymi pracami serwisowymi,, Bezpośredni kontakt z klientem (przyjmowanie zgłoszeń serwisowych, umawianie terminów wykonywania serwisów),, Rozliczanie zleconych prac serwisowych,, Dbanie o stany magazynowe.
2025-01-13 14:40:56Twój zakres obowiązków, Nadzorowanie funkcjonowania systemów KD oraz CCTV na obiektach klientów., Analizowanie potrzeb klientów w zakresie systemów bezpieczeństwa oraz sugerowanie optymalnych rozwiązań., Koordynowanie pracy rozproszonych zespołó
2025-01-13 14:40:56Twój zakres obowiązków, Tworzenie i przesyłanie klientom tabel DTP (zawierających wymiary, spady i instrukcje przygotowania plików do druku)., Koordynacja zamówień wydruków na potrzeby stoisk targowych, w tym weryfikacja plików graficznych w Ado
2025-01-13 14:40:55Twój zakres obowiązków, zapewnienie sprawnego funkcjonowania recepcji, reprezentowanie firmy w pierwszym kontakcie telefonicznym i mailowym z Klientem , zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, obsługa spotkań, obsługa bieżących spr
2025-01-13 14:40:55Opis stanowiska: Projektowanie i wdrażanie kompleksowych rozwiązań technicznych, włączając w to strony internetowe i systemy zarządzania danymi. Analiza potrzeb biznesowych klientów w obszarze IT. Dokumentowanie wymagań biznesowych i analiza tre
2025-01-13 14:21:17Twój zakres obowiązków, wypełnianie dokumentów, kontakt z urzędami (wizyty w urzędach), praca z dokumentami urzędowymi i ich przygotowanie, utrzymanie porządku i dbałość o szczegóły..
2025-01-13 13:41:01Twój zakres obowiązków, Asystent podległy bezpośrednio dyrektorowi, samodzielne kreowanie celów i ich konsekwentna realizacja, utrzymanie porządku w biurze, nadzór nad systemem przepływu informacji w organizacji, kreowanie nowych kontaktów..
2025-01-13 13:41:00Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji Przygotowywanie i składanie dokumentów dla uzyskania zezwolenia na pobyt czasowy Przygotowanie i uzyskanie zezwoleń na pracę typu A, oświadczeń o powierzeniu pracy i składanie informacji o zatrudnien
2025-01-13 13:14:29Hejka ;) szukam atrakcyjnej kobiety do stałej wsp ółpracy. Doświadczenie jako asystentka nie wymagane. Wszystkiego nauczę, najlepiej studentka
2025-01-13 13:10:13Hejka ;) szukam atrakcyjnej kobiety do stałej wsp ółpracy. Doświadczenie jako asystentka nie wymagane. Wszystkiego nauczę, najlepiej studentka
2025-01-13 13:10:13Hejka ;) szukam atrakcyjnej kobiety do stałej wsp ółpracy. Doświadczenie jako asystentka nie wymagane. Wszystkiego nauczę, najlepiej studentka
2025-01-13 13:10:13Hejka ;) szukam atrakcyjnej kobiety do stałej wsp ółpracy. Doświadczenie jako asystentka nie wymagane. Wszystkiego nauczę, najlepiej studentka
2025-01-13 13:10:12Witam, szukam atrakcyjnej asystentki do nowego zespołu;) stały miesięczny doch ód, premie priv
2025-01-13 13:10:10Witam, szukam atrakcyjnej asystentki do nowego zespołu;) stały miesięczny doch ód, premie priv
2025-01-13 13:10:10Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne i operacyjne przez m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, obsługę komunikacji i zadań w CRM, Utrzymywanie komunikacji z partnerami biznesowymi, Przygotowywanie raportów i analiz dotyczącyc
2025-01-13 12:40:49Twój zakres obowiązków, Realizowanie zadań zleconych przez Zarząd,, Przygotowywanie, redagowanie i uzgadnianie dokumentów oraz pism,, Wsparcie działu Księgowości w bieżących aktywnościach,, Zarządzanie dokumentacją i obiegiem dokum
2025-01-13 12:40:49ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swoich Klientów poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
2025-01-13 12:37:38ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KSpodoba Ci się ta rola, jeśli: Lubisz samodzielnie realizować projekty sprzedażowe Potrafisz pozyskiwać klientów stosując innowacyjne metody dotarcia Jesteś energiczna/y i komunikatywna/y - uwielbiasz budować relacje z klientami Jesteś nieustraszona/
2024-11-29 11:53:42eConsultingZnajomość języka angielskiego B1 Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office Wykształcenie wyższe (licencjat) Doświadczenie na podobnym stanowisku Dla naszego klienta – firmy z branży produkcyjnej, poszukujemy osoby, która zajmie się organizacj
2024-12-04 10:49:52Manpower