Wykształcenie wyższe (licencjat lub magister) w dziedzinie chemii, farmacji lub pokrewne kierunki Otwartość na osoby na początku kariery Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny Znajomość polskich i/lub międzynar
2024-12-17 13:38:55People Sp. z o. oPoszukujemy osoby, która: Zna j. angielski na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację (poziom B1+) jest dobrze zorganizowana, samodzielna, zaangażowana i szybko się uczy posiada wysoką kulturę osobistą jest osobą komunikatywną i potrafi po
2024-12-10 15:25:31People Sp. z o. oKompetencje miękkie: zarządzanie wizją, priorytetyzacja, zdolności interpersonalne, strategiczne myślenie, orientacja na działanie i motywowanie zespołów. Kompetencje twarde: Min. 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym 5 lat na stanowisku zarząd
2024-12-09 10:28:27AntalZakres obowiązków:Telefoniczna obsługa klienta, przygotowanie wycen, koordynacja prac serwisowych i obsługa stałych klientów firmy, przyjmowanie i zarządarznia zamównieniami klienta. Możliwa praca na czas nieokreslony lub określony. Wymagania:Wy
2025-01-15 18:41:45Zakres obowiązków:a) Prowadzenie ewidencji materiałowo-finansowej związanej z gospodarką materiałową w Sekcji Uzbrojenia i Elektroniki; b) Zgodne z przepisami, terminowe sporządzanie zdarzeń gospodarczych i finansowych oraz transmisji systemowyc
2025-01-15 18:41:45Zakres obowiązków:Szczegółowy zakres wykonywania czynności przez asystenta prokuratora określają przepisy Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 5 sierpnia 2016 roku w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu wykonywania czynności ptzez a
2025-01-15 18:41:45Zakres obowiązków:- biegła obsługa komputera i programów biurowych takich jak Microsoft Office, - obsługa systemów egzaminacyjnych: SIO EO, SIO EPKZ,- obsługa dziennika Elektronicznego Librus i e-sekretariat. - znajomość pracy z dokumentacją ucz
2025-01-15 18:41:45Twój zakres obowiązków, Obsługa recepcji i pierwszego kontaktu z gośćmi oraz klientami Instytutu., Odbieranie i przekazywanie telefonów oraz wiadomości e-mail., Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą., Zajmowanie się obiegiem..
2025-01-15 17:40:26Twój zakres obowiązków, wspieranie Zarządu organizacji w bieżącej pracy – wyszukiwanie informacji, przygotowywanie prezentacji, raportów, zestawień, wsparcie managerów przy pracy z produktem: portfolio produktowe, kontrola i wystawianie dokument
2025-01-15 17:40:25Twój zakres obowiązków, Zarządzanie kalendarzem oraz harmonogramami spotkań Zarządu, Organizacja podróży służbowych i rozliczanie wydatków, Przygotowywanie dokumentów, raportów i prezentacji, Koordynacja spotkań, telekonferencji i wydarzeń..
2025-01-15 17:40:25Twój zakres obowiązków, koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych (m.in. nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, organizacja wyjazdów kierownictwa, prowadzenie kalendarza),,..
2025-01-15 17:40:25Ul. al. Jana Pawła II 80
2025-01-15 16:54:02LEX CAPITALBabice Nowe, Warszawska 195 woj. mazowieckie
2025-01-15 16:43:01RossmannWarszawa, Kondratowicza 39 woj. mazowieckie
2025-01-15 16:43:01RossmannTwój zakres obowiązków, Wparcie w codziennych zadaniach zespołów analizy kredytowej, Wsparcie administracyjne w obsłudze limitów kredytowych w systemach, zbieranie podpisów, komunikowanie decyzji w zakresie ryzyka kredytowego, odpowiedzialność z
2025-01-15 16:40:30Twój zakres obowiązków, Zapewnienie właściwego funkcjonowania Sekretariatu Członka Zarządu, Koordynacja i nadzór nad kalendarzem spotkań oraz bieżące, operacyjne wsparcie działań Członka Zarządu, Organizacja wewnętrznych oraz zewnętrznych spotk
2025-01-15 16:40:29Twój zakres obowiązków, Zarządzanie kalendarzem spotkań i harmonogramem pracy członków zarządu, Prowadzenie korespondencji e-mailowej i telefonicznej w imieniu zarządu, Przygotowywanie prezentacji multimedialnych, Tworzenie oraz analiza raportów
2025-01-15 16:40:29Twój zakres obowiązków, prowadzenie bieżącej obsługi administrowanej Wspólnoty Mieszkaniowej, tworzenie planów finansowych i budżetów, kontrola jakości prac wykonywanych przez podwykonawców realizowanych na terenie administrowanej nieruchomości
2025-01-15 15:40:40Twój zakres obowiązków, rozwój i utrzymanie obszaru wynagrodzeń cywilnoprawnych w tym realizacja procesu naliczania wynagrodzeń dla umów zleceń i B2B, monitorowanie zmian biznesowych i prawnych oraz inicjowanie działań dostosowujących procesy..
2025-01-15 15:40:40Twój zakres obowiązków, Obsługa administracyjna biura i recepcji,, Zarządzanie korespondencją firmową oraz zapewnianie jej sprawnego przepływu,, Mailowa i telefoniczna obsługa partnerów firmy,, Przyjmowanie gości,, Rejestrowanie dokumentów w..
2025-01-15 15:40:40Twój zakres obowiązków, Obsługa recepcji głównej Instytutu;, Przyjmowanie, rejestrowanie, przekazywanie oraz wysyłka korespondencji,, Obsługa interesantów i gości;, Zakupy materiałów biurowych i innych potrzebnych produktów;, Pomoc w przygotowan
2025-01-15 15:40:40W POS Group Od wielu lat odnosimy sukcesy w branży HR i outsourcingu usług biznesowych. Naszą siłą, a zarazem motywacją, jest unikalny, doświadczony Zespół, który czerpie inspiracje z własnych doświadczeń..
2025-01-15 15:18:49Pos GroupTwój zakres obowiązków, Jeśli chcesz zyskać wiedzę i umiejętności na najwyższym poziomie, szansę rozwoju oraz podnieść swój standard życia o kilka poziomów - zapraszamy do współpracy!, , Opis stanowiska:, • Sprzedaż i promocja produktów i usług
2025-01-15 14:40:36Twój zakres obowiązków, bieżąca opieka nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętu komputerowego – stacji roboczych (okresowa kontrola stanu technicznego i warunków, w których działa sprzęt komputerowy),, okresowa kontrola i konserwacja oprogramowania
2025-01-15 14:40:35Twój zakres obowiązków, Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zaangażowana w realizację zadań Działu Administracji, które obejmują:, 1. obsługa centrali telefonicznej;, 2. wewnętrzna dystrybucja korespondencji tradycyjnej i elektronicznej z
2025-01-15 14:40:35Twój zakres obowiązków, Nadzorowanie eksploatacji, przeglądów konserwacji i remontów infrastruktury technicznej budynków (HVAC, ppoż., elektryczne, niskoprądowe, systemy BMS), Tworzenie i realizowanie harmonogramów przeglądów budynków, urządzeń
2025-01-15 14:40:35Twój zakres obowiązków, prowadzenie sekretariatu biura i wsparcie pracy Zarządu, organizacja pracy biura, zapewnienie poprawnego przepływu dokumentacji, prowadzenie korespondencji urzędowej,, rejestracja dokumentów przychodzących i wychodzących
2025-01-15 14:40:35Ul. Ks. J. Poniatowskiego 5
2025-01-15 13:54:03Gedeon richter polska spółka z ograniczoną... 4,0Ul. Obrzeżna 5E
2025-01-15 13:54:03EAP24Twój zakres obowiązków, wsparcie administracyjne wspólników kancelarii oraz zespołu prawników w bieżącej pracy, koordynowanie pracy sekretariatu (zapewnienie właściwego i terminowego przepływu dokumentów, porządkowanie oraz archiwizacja),..
2025-01-15 13:40:38Twój zakres obowiązków, Obsługa zamówień online, Przygotowywanie zwrotów do dostawców, Realizacja i koordynacja zamówień klientów, Nadzór nad dokumentacją pracowniczą, Sporządzanie raportów na potrzeby handlowca, Kontakt i współpraca z klientami
2025-01-15 13:40:38Twój zakres obowiązków, Realizacja wyznaczonych planów i celów sprzedażowych,, Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,, Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych na poziomie zarządu,, Prowadzenie spotkań z klientami w formie..
2025-01-15 13:40:38Twój zakres obowiązków, Samodzielna sprzedaż zintegrowanych usług Facillity Management,, Rozwijanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Kluczowymi Klientami,, Realizacja strategii firmy, w obszarze rozwoju nowego biznesu,, Udział w wizjach..
2025-01-15 13:40:37Ul. Centrum
2025-01-15 12:54:02ipracujzdalnie.pl 4,6Twój zakres obowiązków, Zarządzanie wydziałami sprzedaży, marketingu oraz call center - ocena wydajności działań w tym zakresie oraz wprowadzanie niezbędnych zmian w celu optymalizacji procesów, Opracowanie krótko i długoterminowych planów..
2025-01-15 12:40:40Twój zakres obowiązków, Wprowadzenie i rozwój usług płatniczych Spółki (Krajowej Instytucji Płatniczej) jako metody płatności w kanale e-commerce oraz offline, bramkach płatności;, Bieżące monitorowanie rynku (w szczególności w zakresie potrzeb
2025-01-15 12:40:40Twój zakres obowiązków, Współpraca z działem księgowym i finansowym:, Zarządzanie dokumentacją księgową, w tym zbieranie, weryfikacja i przekazywanie faktur oraz rachunków., Kontrola wydatków biurowych oraz przygotowywanie różnego rodzaju raport
2025-01-15 12:40:40Twój zakres obowiązków, Active sales of Digital Gateways as B2B solutions, Effective and responsible management of the sales process, Coordination of marketing activities, Close collaboration with the product department, Regular reporting of sal
2025-01-15 12:40:39Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy al. KEN 93 w Warszawie.Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie lub umowę o pracę.Twoją rolą będzie:bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym,umawianie..
2025-01-15 12:22:09LUX MED Sp. z o. oPraca w Centrum Medycznym LUX MED Stomatologiaprzy ul. Żegańskiej 15 w Warszawie.Wymiar czasu pracy 120-140 godzin miesięcznie. (Możliwość rozszerzenia do 160h.)Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie.Twoją..
2025-01-15 12:21:24LUX MED Sp. z o. oPoszukujesz pierwszych doświadczeń zawodowych w obszarze obsługi klienta? Jesteś osobą komunikatywną, która bez problemu nawiązuje relacje z innymi i dobrze odnajduje się w pracy zespołowej? Jeśli tak, to ta oferta pracy właśnie na Ciebie czeka!
2025-01-15 11:54:13Ul. Zygmunta Słomińskiego 19
2025-01-15 11:54:02Centrum Medyczne ENEL-MED S.A 4,4Ul. Adama Naruszewicza 14
2025-01-15 11:54:02Stor9Twój zakres obowiązków, #Zarządzanie strategiczne:, Tworzenie i realizacja strategii biznesowych dla sieci hoteli, które napędzą wzrost przychodów i rentowności., Wyznaczanie i monitorowanie kluczowych wskaźników efektywności (KPI) oraz..
2025-01-15 11:40:40Twój zakres obowiązków, Obsługa sekretariatu, Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów, Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Przygotowanie sal konferencyjnych na spotkania, Przyjmowanie gości, Wsparcie działu rozliczeń,..
2025-01-15 11:40:40Twój zakres obowiązków, organizowanie pracy przydzielonego obszaru działalności Centrum Realizacji Inwestycji oraz podział zadań w celu zapewnienia realizacji wyznaczonych celów,, zarządzanie podległymi zespołami w celu prawidłowej i efektywnej
2025-01-15 11:40:39Twój zakres obowiązków, · Obsługa korespondencji biurowej. , · Skanowanie i przesyłanie dokumentów finansowych do księgowości., · Archiwizacja dokumentów., · Obsługa raportów kasowych, skanowanie do księgowości oraz archiwizacja. ,..
2025-01-15 11:40:39Twój zakres obowiązków, Opracowywanie raportów sprzedażowych i operacyjnych, Zapewnianie informacji z zakresu kosztów, sprzedaży i innych analiz na potrzeby Zarządu oraz innych działów, Utrzymanie i rozwój systemu raportów, Współpraca z firmami
2025-01-15 11:40:38Zakres obowiązków: koordynowanie procesu weryfikacji i opiniowania opracowań przedprojektowych i projektowych przygotowywanych wewnątrz Spółki oraz przez zewnętrznych wykonawców w oparciu o planszę zbiorczą oraz projekty branżowe, wspieranie czł
2025-01-15 11:34:13Warunki pracy praca biurowa z wykorzystaniem monitora ekranowego obsługa standardowych urządzeń biurowych budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (są podjazdy oraz winda dostosowana dla osób z niepełnosprawnością ruchową
2025-01-15 11:25:35Główny Urząd Geodezji i Kartografii w WarszawiePraca hybrydowa/zdalna Główne zadania: Realizacja i koordynacja zamówień klientów Przygotowywanie ofert handlowych Wystawianie dokumentów sprzedażowych Kontakt z dostawcami Przygotowywanie zwrotów do dostawców Praca zdalna
2025-01-15 11:10:22J. Opis stanowiska: - Zarządzanie pełnym cyklem procesów kadrowych, w tym rekrutacji, wdrażania, szkoleń, ocen i zwalniania - Utrzymanie dokładnej ewidencji personalnej i zapewnienie zgodności z przepisami prawa pracy - Opracowywanie i wdrażanie..
2025-01-15 10:53:36Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (asystent/ka lub koordynator działu/projektu) w średniej lub dużej organizacji. Zaawansowana znajomość języka angielskiego (poziom C1). Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel
2024-12-17 13:41:27People Sp. z o. oOczekiwania Minimum 3-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów rekrutacyjnych end-to-end oraz w sprzedaży usług B2B (rekrutacje stałe, usługi HR). Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną i efektywną kom
2024-12-17 15:40:31Devire