Informacje podstawoweMiejsce pracy: 21-200 Parczew, powiat: parczewski, woj: lubelskieZakres obowiązków: Asystowanie/opieka przy osobach starszych i niepełnmosprawnychRodzaj zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usługZmianowość: nie
2025-02-28 07:00:55Medis24 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąCel stanowiska: Profesjonalna obsługa klientów krajowych i międzynarodowych, zarządzanie platformą sprzedażową B2B, analiza rynku oraz współtworzenie nowych produktów i marek. Celem jest również optymalizacja procesów sprzedażowych. Obowiązki: Z
2025-03-14 10:50:02Zadania: Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, Prowadzenie prezentacji systemu, Tworzenie wytycznych d
2025-03-13 15:51:07Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie
2025-03-12 13:30:13Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwa
2025-03-12 13:30:08Informacje podstawoweMiejsce pracy: 21-200 Parczew, powiat: parczewski, woj: lubelskieZakres obowiązków: Asystowanie/opieka przy osobach starszych i niepełnmosprawnychRodzaj zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usługZmianowość: nie
2025-02-28 07:00:55Medis24 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Identyfikowanie potencjalnych klientów biznesowych, - Podejmowanie pierwszego kontaktu z klientem (telefon, mail), - Udział w tworzeniu bazy wiedzy oraz instrukcji, - Odpowiadanie na zapytania klientów oraz stały kontakt, -
2025-03-14 22:30:23Grafton Sp. Z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Utrzymanie stanu technicznego budynku i otoczenia zgodnie z przepisami prawa oraz standardami bezpieczeństwa firmy; - Kontrolowanie stanu technicznego obiektu i wszystkich instalacji; - Reagowanie na bieżąco na zaistniałe us
2025-03-14 22:30:05Leroy Merlin Polska SP. z o. oOpis stanowiska: Poszukujemy Kierownika Projektów, który będzie odpowiedzialny za organizację i nadzór nad realizacją prac związanych z izolacjami wewnętrznymi w garażach podziemnych i piwnicach. Osoba na tym stanowisku będzie zarządzać zespołem
2025-03-14 22:00:02Praca Asystentka biura, MAGNUM REAL ESTATE sp. z o.o., Warszawa
2025-03-14 20:40:12MAGNUM REAL ESTATE sp. z o.oOpis stanowiska Administracyjna obsługa klientów i projektów z dofinansowaniami Wypełnianie wniosków o dofinansowanie Codzienna współpraca z urzędami i partnerami projektów Kontakty z instytucjami szkoleniowymi Pomoc w działaniach Zarządu
2025-03-14 18:45:02Zakres obowiązków:Wykształcenie min. średnie, doświadczenie niewymagane, znajomość pakietu Microsoft Office.Zakres obowiązków: kontrola obiegu dokumentów, przygotowanie dokumentacji powykonawczej, obsługa dokumentów kadrowych, wprowadzenie faktu
2025-03-14 18:41:56Zakres obowiązków:tworzenie i weryfikacja kart charakterystyki niebezpiecznych substancji chemicznych, tłumaczenie dokumentów, obsługa bieżąca biura Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Język: białoruski, w mowie
2025-03-14 18:41:56Zakres obowiązków:- prowadzenie biura- obsługa klientów- obsługa urzadzeń biurowych- sporządzanie dokumentów sprzedaży, zakupu Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 3)Wykształcenie: średnie ogólnokształcą
2025-03-14 18:41:56Zakres obowiązków:Kontakt z podmiotami tureckimi, prace biurowe, wsparcie w zakresie zakupu i sprzedaży bydła Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawoweInne wymagania: wykształcenie podstawowe/średnie, znajomość języka tureckiego w
2025-03-14 18:41:56Zakres obowiązków:pracownik obsługi biurowej Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Inne wymagania: Preferowany kierunek: bezpieczeństwo wewnętrzne Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na cz
2025-03-14 18:41:55Zakres obowiązków:dbanie o obieg dokumentacji wewnętrznej, obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie dokumentacji medycznej - karty zdrowia i pacjentów, rejestrowanie chorych. Dokonywa
2025-03-14 18:41:55Zakres obowiązków:Szczegóły oferty pracy na stronie bip.zdpgliwice.powiatgliwicki.finn.pl (zakładka oferty pracy); Wykształcenie wyższe, kierunek budowa dróg, bezpieczeństwo ruchu drogowego, inżynieria ruchu lub średnie z 3-letnim doświadczeniem
2025-03-14 18:41:55Zakres obowiązków:Prowadzenie akt sprawy, umawianie klientów na spotkania, kontakty osobiste i telefoniczne z pracownikami administracyjnymi organów wymiaru sprawiedliwości.Umowa na okres próbny na 3 miesiące a w przypadku pozytywnej opinii kole
2025-03-14 18:41:55Zakres obowiązków:prace związane z przygotowaniem dokumentacji projektowej, pracowniczej i bieżącej dot. funkcjonowania CIS Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: doświadczenie zawodowe w pracy biur
2025-03-14 18:41:55Zakres obowiązków:- dobór odpowiednich technik znakowania- dokonywanie wycen gadżetów reklamowych ze znakowaniem- pilnowanie terminów realizacji- negocjacje handlowe Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnien
2025-03-14 18:41:54Zakres obowiązków:wykonywanie prac porządkowych i gospodarczych Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe, podstawowe Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyLiczba wolnych miejsc prac
2025-03-14 18:41:54Zakres obowiązków:Wykonywanie prac porządkowych i gospodarczych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyLiczba wolnych miejsc pracy:2Opis oferty:Ofert
2025-03-14 18:41:54Zakres obowiązków:- zajmowanie się dokumentacją i korespondencją,- obsługa urządzeń biurowych (np. drukarka, skaner, faks),- odbieranie połączeń telefonicznych,- monitorowanie płatności faktur i rozliczeń,- bezpośredni kontakt z klientami firmy
2025-03-14 18:41:54Zakres obowiązków:Utrzymanie czystości biur, pomieszczeń socjalnych Godziny pracy od 12:00-19:00. Po okresie próbnym umowa na czas określony. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawoweInne wymagania: Orzeczenie o
2025-03-14 18:41:54Zakres obowiązków:Sprzątanie pomieszczeń biurowychPraca na terenie Mielca Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawoweInne wymagania: Bez wymagań Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na okres
2025-03-14 18:41:54