Zarządzanie codziennymi operacjami biura w tym finanse, HR oraz administrację. Przygotowanie oraz kontrola raportów płacowych i faktur. Utrzymywanie dyscypliny budżetowej i zarządzanie wydatkami firmowymi. Organizacja logistyki podróży służbowych ora
2024-11-04 08:50:02Obsługa kadrowa pracowników przygotowywanie dokumentacji kadrowej prowadzenie akt osobowych; obsługa wewnętrznych systemów HR (Merit, Workday) obsługa administracyjna benefitów i PPK; prowadzenie sprawozdawczości GUS sprawdzanie zasadności faktur pro
2024-11-02 19:58:02Twój zakres obowiązków, Rozwiązywanie problemów klientów w obszarze systemu obiegu dokumentów fainsowych oraz zarządzania projektami, Wdrożenia systemów obiegu dokumentów, Wsparcie użytkowników końcowych systemów biznesowych, Kompleksowa obsługa..
2024-11-04 10:40:47Your responsibilities, Developing and implementing sales strategies in a specific region, Building and maintaining relationships with clients and key stakeholders, Carrying out in-store and promotional activities in line with the approved strategy..
2024-11-04 10:40:47Twój zakres obowiązków, tworzenie i wysyłanie rozliczeń do klientów, monitorowanie płatności oraz przypominanie o terminach, wystawianie dokumentów handlowych (faktury, korekty), rejestrowanie dokumentów zakupu, kompletowanie zamówień, weryfikacja..
2024-11-04 10:40:47Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie cyklicznych raportów z obszaru operacji i technologii., Analizy ad-hoc., Współpraca przy udoskonalaniu i tworzeniu nowych funkcjonalności systemowych i raportowych., Przygotowywanie prognoz realizowanych..
2024-11-04 10:40:47Obowiązki na stanowisku: Nadzorowanie i koordynowanie prac związanych z instalacjami elektrycznymi na budowach, Współpraca z dostawcami i podwykonawcami, Regularny kontakt z służbami inwestora i nadzoru, Uczestniczenie w naradach z podwykonawcami i z
2024-11-04 10:40:03Opis stanowiska: Praca na budowie i w biurze - nadzór nad przygotowaniem i realizacją prac, Analiza dokumentacji, przygotowanie zestawień kosztorysowych oraz kontrola budżetu, Kontakt z dostawcami, przygotowywanie zamówień i koordynowanie dostaw, Nad
2024-11-04 10:36:02Ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 11
2024-11-04 09:56:04Marcel S.ATwój zakres obowiązków, Wsparcie w prowadzeniu kalendarza biznesowego Członków Zarządu,, Organizacja podróży służbowych i zagranicznych Zarządu, oraz prowadzenie rozliczeń delegacji oraz innych służbowych wydatków Zarządu,, Organizacja spotkań ..
2024-11-04 09:40:44Twój zakres obowiązków, nadzór i koordynowanie działań podległego zespołu techników, przydzielanie zadań do wykonania i monitoring realizacji w zakresie jakości i terminowości, kontrola i rozliczanie techników z powierzonych materiałów i narzędzi,..
2024-11-04 09:40:43Twój zakres obowiązków, Aktywne rozwijanie sprzedaży, Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z nowymi Partnerami Koncept-L, Ścisła współpraca z Product Managerami i producentami, Przygotowywanie strategii aktywnej sprzedaży i jej..
2024-11-04 09:40:43Miejsce pracy: Warszawa DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Organizacja i archiwizacja dokumentacji biurowej, Zapewnienie kompleksowego wsparcia pracy biura Zarządu, Nadzór i koordynacja terminowego przepływu informacji i dokumentów, Składanie i koordyno
2024-11-04 09:35:23CEL PRACY koordynacja procesu obiegu dokumentów praca w systemie SAP R3P, (tworzenie zamówień, raportów, materiałów, dostaw itp.) wsparcie organizacyjne i administracyjne działu zakupów bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy, w szczególności
2024-11-04 09:00:32Opis stanowiska Pomoc w codziennych czynnościach osobistych, takich jak mycie, ubieranie, jedzenie. Wsparcie w poruszaniu się na wózku inwalidzkim lub przy użyciu innych urządzeń pomocniczych. Asysta w załatwianiu spraw administracyjnych i formalnośc
2024-11-04 08:51:26Zarządzanie codziennymi operacjami biura w tym finanse, HR oraz administrację. Przygotowanie oraz kontrola raportów płacowych i faktur. Utrzymywanie dyscypliny budżetowej i zarządzanie wydatkami firmowymi. Organizacja logistyki podróży służbowych ora
2024-11-04 08:50:02Firma edukacyjna poszukuje asystentki/a zarządu. Praca polega na prowadzeniu dokumentacji, tworzeniu raportów, zestawień, zamówieniach. Osoba na tym stanowisku będzie również odpowiedzialna za nadzór nad dokumentacja prowadzana przez innych pracownik
2024-11-04 08:49:49Twój zakres obowiązków, Operacyjne wsparcie pracy Dyrektora Zarządzającego w zadaniach związanych z procesami biznesowymi;, Wsparcie w obiegu informacji i korespondencji, w tym dokumentów poufnych;, Rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru..
2024-11-04 08:40:18Zadania: Wyszukiwanie informacji o przetargach oraz składanie ofert. Weryfikacja ofert od strony merytorycznej oraz pod względem zgodności z zapytaniem ofertowym i dokumentacją. Przygotowywanie ofert przetargowych pod względem formalno- prawnym. Term
2024-11-04 08:20:02Zakres obowiązków: Wsparcie dla studentów uczących się w języku angielskim Zarządzanie dokumentacją studencką, włączając w to dokumentację elektroniczną Organizacja wydarzeń dla studentów międzynarodowych Współpraca z kadra akademicką oraz administra
2024-11-04 08:10:05Witam, poszukuję asystentki.Wymagana znajomość języka angielskiego, kultura osobista oraz dyspozycyjność że względu wyjazdy / spotkania z kontrahentami / gale biznesowe.Wynagrodzenie 10 tys netto plus premie i nagrody.Umowa o pracę.Zainteresowane pro
2024-11-04 08:07:11W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-11-04 07:37:49Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-11-04 07:37:48Carloss Marketing - MediaZAKRES OBOWIĄZKÓW: - identyfikacja kluczowych partnerów handlowych : sieci handlowe, dystrybutorzy, hurtownie, sieci stacji benzynowych, sklepy specjalistyczne, mniejsze sieci - identyfikacja rynkowych potrzeb produktowych - budowanie, pozyskiwanie i
2024-11-04 07:30:02SALESHR 4,1Twój zakres obowiązków, Pracownik biurowy w Stacji Monitorowania Alarmów. Praca stacjonarna w systemie zmianowym w trybie dziennym i nocnym...
2024-11-04 00:40:08Twój zakres obowiązków, Opracowanie i wdrażanie długoterminowej strategii IT wspierającej cele biznesowe firmy., Bieżąca współpraca z biznesem w optymalizacji procesów, rozwiązań IT, implementowaniu potrzeb w systemie ERP i innych aplikacjach..
2024-11-04 00:40:08Twój zakres obowiązków, Aktywne pozyskiwanie nowych klientów w Polsce i za granicą, poprzez wykorzystanie różnorodnych kanałów sprzedażowych i komunikacyjnych., Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych i silnych relacji z kluczowymi klientami..
2024-11-04 00:40:08Twój zakres obowiązków, Kontakt i współpraca z dostawcami zagranicznymi, Kontakt z firmami spedycyjnymi, Bieżące Wsparcie działu zakupów w codziennych obowiązkach, Współpraca z pozostałymi działami firmy, Przygotowywanie analiz na potrzeby działu,..
2024-11-04 00:40:08Twój zakres obowiązków, Zakres obowiązków obejmuje bieżącą obsługę kancelarii, w tym m.in.:, obsługę klientów i spotkań w kancelarii, obsługę połączeń telefonicznych oraz poczty elektronicznej, prowadzenie rejestrów, prowadzenie i wysyłkę..
2024-11-03 19:40:08Zatrudnię młoda kobietę do prowadzenia biura przedszkolno-żłobkowego: Wymagania: bardzo dobra znajomość programu excel i word, zorganizowanie, komunikatywność, schludny wygląd, entuzjazm, uśmiech. Mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowym oraz
2024-11-03 18:58:03Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa sekretariatu;, odbieranie telefonów;, wysyłka korespondencji;, kontakt z Klientami i instytucjami;, prowadzenie kalendarzy;, umawianie spotkań...
2024-11-03 18:40:04ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wejście do budynku przy ul. Pruszkowskiej 17 w Warszawie posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Dojście do podjazdu nie posiada przeszkód architektonicznych w postaci progów, uskoków, itp. Budynek jest wyposażony w sys
2024-11-02 22:31:00Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA w Warszawie 3,3Obsługa kadrowa pracowników przygotowywanie dokumentacji kadrowej prowadzenie akt osobowych; obsługa wewnętrznych systemów HR (Merit, Workday) obsługa administracyjna benefitów i PPK; prowadzenie sprawozdawczości GUS sprawdzanie zasadności faktur pro
2024-11-02 19:58:02PRM Partner Sp. z o.o., jedna z wiodących firm opiekuńczych w kraju świadcząca usługi opiekuńcze we współpracy z Centrum Usług Opiekuńczych pilnie zatrudni: Koordynatora terenowego usług opiekuńczych Miejsce pracy: Warszawa Ursynów Zakres Obowiązków:
2024-11-02 18:52:05PRM Partner Sp. z o.o., jedna z wiodących firm opiekuńczych w kraju świadcząca usługi opiekuńcze we współpracy z Ośrodkami Pomocy Społecznej pilnie zatrudni: Koordynatorów usług opiekuńczych Miejsce pracy: Warszawa Wawer, Ursynów, Wesoła, Rembertów
2024-11-02 18:52:03PRM Partner Sp. z o.o., jedna z wiodących firm opiekuńczych w kraju świadcząca usługi opiekuńcze we współpracy z Ośrodkami Pomocy Społecznej pilnie zatrudni: Koordynatorów usług opiekuńczych Miejsce pracy: Piaseczno Zakres Obowiązków: - koordynacja i
2024-11-02 18:51:45Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej. Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jednostki
2024-11-02 11:00:44GO-leasing Sp. z o.o 5,0Administracja
2024-11-02 08:20:01PKO Bank PolskiDyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Starszy asystent Do spraw: ustalania prawa do zaopatrzenia emerytalnego w Wydziale Świadczeń I Adres urzędu: 02-106 Warszawa ul. Pawińs
2024-11-02 08:00:02Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA w Warszawie 3,3Twój zakres obowiązków, Badanie i analiza dokumentacji przetargowej, Przygotowanie wstępnej oceny wykonalności projektu, prognoza przepływów pieniężnych, analiza ryzyka oraz wstępna ocena techniczna, Przygotowanie wycen przetargowych, przedmiarów..
2024-11-02 00:40:05Twój zakres obowiązków, reprezentowanie i kreowanie profesjonalnego wizerunku w każdym kanale kontaktu z Klientem, dbanie o najwyższe standardy obsługi Klienta, zgodnie z wytycznymi, telefoniczna i internetowa obsługa Klienta, zarządzanie..
2024-11-02 00:40:05Twój zakres obowiązków, Koordynacja pracy zespołu Express w punkcie, Osiąganie ustalonych poziomów sprzedaży Express, Pozyskiwanie i obsługa klientów w sieci Express, Sprzedaż marek własnych Onninen, Aktywny udział w kształtowaniu oferty sprzedaży..
2024-11-02 00:40:05ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Praca administracyjno-biurowa.Budynek Urzędu Transportu Kolejowego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.Narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, drukarka, skaner.Inne informacje:
2024-11-01 22:31:05Urząd Transportu Kolejowego w Warszawie 4,4Twoje główne zadania: Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży. Tworzenie własnego biznesu. Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych Konsultantów oraz Liderów Sprzedaży. Aktywne budowanie portfela klientow. Realizacja strategii sprzedażowych. Rozwó
2024-11-01 15:50:04SKELAR — це venture builder, який будує міжнародні tech-компанії за правилами світу венчурних інвестицій. Сьогодні у нашому портфелі десяток бізнесів у різних нішах — від EdTech до SaaS. Підхід, яким ми керуємося, простий: великі ринки, амбітні цілі
2024-11-01 14:34:47SkelarZakres obowiązków: Wsparcie Zespołu Sprzedaży w procesie sprzedażowym związanym z przygotowaniem dokumentów Weryfikacja i kontrola jakości przygotowanych dokumentów przez zespół sprzedaży Przygotowanie krótkich analiz, ofert sprzedaży, umów i aneksów
2024-11-01 13:40:02Pracownik administracyjno-biurowy ze znajomością języka rosyjskiego Green World Sp. z o.o. Zakres obowiązków: • obsługa urządzeń biurowych • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej • obsługa kasy fiskalnej • przyjmowanie i wysyłka zamówień
2024-11-01 13:24:06Ul. Żelazna 51/53
2024-11-01 11:54:04Life Balance CongressUl. Żelazna 51/53
2024-11-01 11:54:04Life Balance CongressWymagania: Wykształcenie wyższe (preferowane Zarządzanie, Ekonomia, Finanse lub pokrewne); Minimum 7 lat doświadczenia w bankowości, w tym minimum 5 lat na stanowisku kierowniczym; Potwierdzone stworzenia realn
2024-11-01 09:19:02Raiffeisen PolbankZAKRES OBOWIĄZKÓW: Mianowanie WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Zawody: Pozostali funkcjonariusze Służby Więziennej - Inne wymagania: Służbę w Służbie Więziennej może pełnić osoba spełniająca nw. wymagania formalne:- posiadająca
2024-11-01 07:31:05Areszt Śledczy w Warszawie - SłużewcuSKELAR — це venture builder, який будує міжнародні tech-компанії за правилами світу венчурних інвестицій. Сьогодні у нашому портфелі десяток бізнесів у різних нішах — від EdTech до SaaS. Підхід, яким ми керуємося, простий: великі ринки, амбітні цілі
2024-11-01 14:34:47SkelarOpis stanowiska We are looking for an experienced Business Development Manager to join our team in a dynamically growing company operating in the defense sector. The person in this position will be responsible for developing strategic initiatives, co
2024-11-07 12:21:00