ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - pozyskiwanie i obsługa nowych klientów na powierzonym obszarze, klientami są głównie salony okienne/drzwiowe i wiodący dystrybutorzy na danym terenie Niemiec - budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z obecnymi klien
2024-10-12 07:30:12SALESHRZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Reprezentacja firmy oraz kontakt z klientami - Przygotowywanie pism, umów, itp. - Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych - Prowadzenie korespondencji - Załatwianie spraw urzędowych - Dbanie o właściwy obieg dokumentów i
2024-10-20 07:30:17Biuro Rachunkowe MM Sp. z o.oOferuję kompleksową pomoc w sprzedaży usług zdalnych oraz zarządzaniu projektami. Współpracuję z zespołem doświadczonych podwykonawców, dzięki czemu możemy zrealizować różnorodne zadania, takie jak: Zarządzanie kalendarzem Obsługa korespondencji..
2024-07-31 13:08:02CMGZatrudnię Asystentów Fryzjerów do salonu na ul. Puławskiej w Warszawie Oferujemy : - świetne warunki pracy - wynagrodzenie uzależnione od Twoich umiejętności - stałą bazę klientów - pomoc i wsparcie na każdym etapie pracy - przyjazne środowisko pracy
2024-07-31 11:28:00Rolnictwo / Hodowla / Ogrodnictwo / Leśnictwo / Ochrona środowiska
2024-07-31 08:55:04Bibliotekarstwo / Archiwistyka / Informacja Naukowa: Archiwista
2024-07-31 08:55:04Zapraszamy do kontaktu osoby studiujące zainteresowane odbyciem bezpłatnych praktyk studenckich mentoringowych w obszarze działu sprzedaży. Potrzebujemy Twojego wsparcia w organizacji przestrzeni biznesowej w języku hiszpańskim (poziom minimum B2) 2-
2024-07-30 16:41:39Pracownik administracyjno-biurowyTwój zakres obowiązków kontrola nad obiegiem dokumentów i zapewnienie prawidłowego przepływu informacji obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz poczty elektronicznej obsługa poczty przychodzącej oraz wycho
2024-07-30 11:00:51Zinel Facility Management Sp. z.o oMłodszy Koordynator ProjektuTwój zakres obowiązków Koordynowanie realizacji poszczególnych zadań z uwzględnieniem zależności między nimi, wynikających z przyjętego harmonogramu projektu, Aktualizację harmonogramu projektu (znajomość MS Project), Pomo
2024-07-30 11:00:48Egis Poland Sp. z o. o 4,8Szukam osobistej asystentki praca w biurze firma handlowa mile widziana znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego
2024-07-30 10:12:37Do naszego biura rachunkowego poszukujemy kadrowej z doświadczeniem do samodzielnego rozliczania płac naszych klientów (wysyłka ZUS, zgłoszeń, obsługa PUE ZUS, przygotowanie list płac i zleceń, zgłaszanie RUD, kontakt z klientem, przygotowanie i wysy
2024-07-30 09:51:54Asystencka praca / Personel biurowy
2024-07-30 08:55:04Prawo i dziedziny pokrewne
2024-07-30 08:55:04Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd
2024-07-29 10:50:02Dla naszego Klienta, europejskiego lidera w zakresie usług energetycznych, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Asystent/ka administracyjny/a Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: obsługa centrali telefonicznej i nadzór nad korespo
2024-07-27 17:55:04Treść oferty: Jeśli jesteś osobą o pozytywnym podejściu, cenisz relacje międzyludzkie, lubisz pracować w zespole, uważasz komunikację i porządek za kluczowe, oraz potrafisz efektywnie realizować cele, to jesteś idealnym kandydatem do naszego zespołu
2024-07-26 11:09:14Asystentka/Asystent ds. Administracji PersonalnejTwój zakres obowiązków Obsługa pracowników w zakresie kadrowym w dedykowanych obszarach Wprowadzanie oraz aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym Xpertis oraz jego bieżąca obsługa Prowadzenie a
2024-07-26 11:00:39WURTH POLSKA Sp. z o. oOPIS Firma Hype Global Production-Organizator tras koncertowych w Polsce, Europie i ZEA. Poszukuje Koordynatora Tras Koncertowych Obowiązki Zapewnianie prawidłowego przebiegu procesu rezerwacji oraz organizacji zgodnie ze standardami Budowanie trwały
2024-07-25 15:00:27Międzynarodowa firma z branży finansowej szuka doświadczonego profesjonalisty na stanowisko Office Managera. Jeśli masz doświadczenie w podobnej roli, uczestniczyłeś/aś w tworzeniu nowego biura, a komunikacja w języku angielskim nie stanowi dla Ciebi
2024-07-25 11:54:04Asystent/ka - Dział IndustrialTwój zakres obowiązków bieżąca aktualizacja bazy danych, przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby działu, administracyjne wsparcie zespołu oraz dyrektora, wyszukiwanie informacji niezbędnych w realizacji zadań pr
2024-07-25 11:00:44Maxon Nieruchomości Sp. z o.oAsystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka, Tłumaczenia: Tłumacz
2024-07-25 08:55:04Główne zadanie (na start): Wstępne zadanie polega na budowaniu bazy danych i nawiązaniu kontaktu mailowego (j. ang) z firmami z kategorii: Wellness / Suplementy / Fitness / Technologia / Spa and Health i inne na rynku międzynarodowym(US,UK,CA) Dodatk
2024-07-24 14:18:58Doradca Klienta --- Infolinia przychodząca Banku TBINF09 Wymiar pracy - Pełny etat Typ umowy - Umowa zlecenie z możliwością zawarcia umowy o pracę:) Opis: Poszukujemy kandydatów na stanowisko: Doradca Klienta - infolinia przychodząca. Zakres obowiązk
2024-07-24 12:48:43Zatrudnimy recepcjonistę/ke na basen znajdujący się na osiedlu mieszkaniowym, na Warszawskiej Woli. Praca polega na kontrolowaniu kto wchodzi na obiekt, bieżących pracach porządkowych np. zebranie rozlanej wody, włączenie sauny, pilnowanie ogólnego p
2024-07-24 10:45:35Prace biurowe, Prace biurowe: asystent/ka; sekretarz/sekretarka
2024-07-24 08:55:08Administracja publiczna: Pracownik administracji centralnej (Ministerstwa/inne)
2024-07-24 08:55:08Najciekawsze oferty pracy ze Szczecina i regionu Pomorza Zachodniego. Nie zwlekaj i zaaplikuj na najbardziej interesującą ofertę dla Ciebie! Zawsze aktualne ogłoszenia
2024-07-23 10:57:08Twój zakres obowiązków: • nadzór nad jakością usług medycznych świadczonych w placówce; • koordynacja pracy zespołu • zarządzanie grafikami i czasem pracy • nadzór nad przestrzeganiem wymagań formalno- prawnych w zakresie prowadzenia dokumentacji med
2024-07-23 09:40:38Do naszego działu administracji w Warszawie - Mokotów poszukujemy kandydata lub kandydatki do pomocy w dziale administracji Nie wymagamy doświadczenia Liczymy, że na płatne praktyki u nas przyjdzie osoba, która odciąży zespół zajmujący się..
2024-07-23 08:58:30Globitellwholesale-wsparcie zarządu w bieżących projektach, w tym samodzielne prowadzenie niektórych projektów, -sporządzanie opinii, porad, przygotowywanie dokumentów, analiza umów, -weryfikacji umów cywilnoprawnych -obsługa w zakresie umów najmu (komercyjnego) oraz
2024-07-22 10:54:34Kancelaria Radcy Prawnego poszukuje osoby na stanowisko Asystentka Merytoryczna. Oczekiwania: * student/studentka ostatnich lat prawa lub osoba po studiach prawniczych * doświadczenie w pracy w biurze * umiejętność obsługi sprzętu biurowego i program
2024-07-20 10:41:01Administracja publiczna: Pracownik administracji centralnej (Ministerstwa/inne), Prawo i dziedziny pokrewne
2024-07-19 08:55:03Nieruchomości
2024-07-17 08:55:09Nieruchomości
2024-07-17 08:55:09Asystencka praca / Personel biurowy, Dyplomacja / Współpraca międzynarodowa, Logistyka / Transport / Dystrybucja / Zakupy, Marketing / Reklama / Promocja / PR, Prawo i dziedziny pokrewne, Sprzedaż / Obsługa klienta, Usługi nowoczesne
2024-07-16 08:55:04Asystencka praca / Personel biurowy: Sekretarz/ka
2024-07-16 08:55:04Asystencka praca / Personel biurowy
2024-07-16 08:55:04Administracja publiczna: Pracownik administracji centralnej (Ministerstwa/inne), Prawo i dziedziny pokrewne
2024-07-16 08:55:04Praca w godzinach 7-15 od pon do pt Nadzór nad pracą ok 30 osób sprzątających osiedla mieszkaniowe Własny samochód do przemieszczania się w promieniu 10 km Stały kontakt z administracją spółdzielni Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach nagłej nieob
2024-07-15 16:03:17KONSULTANT W DZIALE SPRZEDAŻY OGŁOSZENIE NR: K36 Miejsce pracy: Warszawa, Włochy W związku z rozwojem działalności, firma „4VALUE Business Consulting” poszukuje do biura w Warszawie KONSULTANTA w zakresie sprzedaży doradztwa biznesowego, szkoleń i wd
2024-07-14 23:37:02Dla jednego z naszych Klientów z branży Fast Fashion poszukujemy osoby na stanowisko Executive Assistant z bardzo dobrym językiem angielskim. Jeśli jesteś osobą elastyczną, dobrze zorganizowaną i otwartą na pracę w branży funkcjonującej 24h na dobę
2024-07-13 17:55:03Specjalista ds. raportowania i wsparcia sprzedaży3054Obowiązki Wymagania analizowanie i monitorowanie procesów wsparcia administracyjnego w oddziałach na terenie całej Polski z poziomu centrali, zbieranie danych z różnych źródeł (wewnętrznych i zewnę
2024-07-13 11:00:35Totalizator Sportowy Sp.z o.oAsystencka praca / Personel biurowy, Dyplomacja / Współpraca międzynarodowa, Logistyka / Transport / Dystrybucja / Zakupy, Marketing / Reklama / Promocja / PR, Prawo i dziedziny pokrewne, Sprzedaż / Obsługa klienta, Usługi nowoczesne
2024-07-13 08:55:02Młodszy Koordynator ds. Windykacji Miejsce pracy: 1. Szczecinie 2. Warszawa 3. Katowice Jeśli jesteś osobą, która posiada: Umiejetność negocjacji, asertywność, odporność na stres
2024-07-13 06:35:05Profi CreditAsystent Działu Sprzedaży - Inside Sales Aplikuj i stań się częścią odnoszącego sukcesy zespołu! Aby wzmocnić nasz zespół w biurze w Brwinowie poszukujemy kandydata na stanowisko:Asystent
2024-07-13 06:35:05CARGO - PARTNER SPEDYCJAAsystent ds. Wsparcia Biznesu z językiem polskim i angielskim Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadała za: czynny udział w rozwoju Departamentu Sprzedaży i Rozwoju Usług
2024-07-13 06:35:05PKF Consult 4,0Młodszy Konsultant ds. doradztwa podatkowego Zakres obowiązków: analiza przepisów podatkowych, interpretacji podatkowych, orzecznictwa sądów administracyjnych oraz literatury i prasy
2024-07-13 06:35:05PKF Consult 4,0Edukacja / Szkolenia: pozostałe, Sprzedaż / Obsługa klienta: pozostałe
2024-07-12 08:55:05Administracja publiczna
2024-07-12 08:55:05