Spodoba Ci się ta rola, jeśli: Lubisz samodzielnie realizować projekty sprzedażowe Potrafisz pozyskiwać klientów stosując innowacyjne metody dotarcia Jesteś energiczna/y i komunikatywna/y - uwielbiasz budować relacje z klientami Jesteś nieustraszona/
2024-11-29 11:53:42eConsultingPoszukujemy osoby, która: Zna j. angielski na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację (poziom B1+) jest dobrze zorganizowana, samodzielna, zaangażowana i szybko się uczy posiada wysoką kulturę osobistą jest osobą komunikatywną i potrafi po
2024-12-10 15:25:31People Sp. z o. oNasze wymagania Znajomość systemów operacyjnych i aplikacji firmy Microsoft na poziomie konfiguracji i zarządzania Znajomość sieci WAN/LAN Umiejętność pracy w zespole Umiejętność nawiązywania relacji z Klientem Biznesowym Mile widziane Wykształc
2024-12-19 12:31:23Havi logistics spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: Prawo i Administracja - Inne wymagania: Znajomość ustawy Prawo Budowlane - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejest
2025-01-23 07:30:56Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego 4,2Dla naszego klienta z branży drzewnej poszukujemy: Specjalisty ds. administracji Twój zakres obowiązków: - Wprowadzenie dokumentów kosztowych do systemu - Wykonywanie przelewów - Tworzenie dokumentów magazynowych i sprzedażowych - Dbanie o kompl
2025-01-22 21:06:47Zakres obowiązków:- prowadzenie postępowań administracyjnych- przygotowywanie projektów pism urzędowych- udział w kontrolach Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: Prawo i Administracja
2025-01-22 18:41:30ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Charakter pracy na stanowisku i sposób wykonywania zadań: reprezentacja urzędu, wyjazdy służbowe na terenie powiatu warszawskiego zachodniego, w tym udział w postępowaniach wyjaśniających, szkolenia.Miejsce i otoczenie organiz
2025-01-21 22:30:41Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego... 3,8Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent prawno-administracyjny Wydział Orzeczniczo-prawny Adres urzędu: 05-850 Ożarów Mazowiecki ul. Poz
2025-01-21 08:00:07Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego... 3,8Twój zakres obowiązków, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,, obsługa programu Comarch ERP, wprowadzanie dokumentów do rejestru vat,, obsługa elektronicznego obiegu dokumentów,, obsługa centrali telefonicznej,, archiwizacja..
2025-01-20 11:40:42Jako Transgourmet Polska działamy pod dwiema markami handlowymi: - Transgourmet – skierowaną do sektora gastronomicznego i obszaru HoReCa, - Selgros – nastawioną na handel hurtowy i detaliczny
2025-01-17 16:30:08Do Twoich zadań będą należeć m.in.: kontrola przestrzegania przepis ów i zasad BHP,kontrola termin ów szkoleń okresowych z zakresu BHP,prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych,prowadzenie magazynu odzieży i obuwia oraz rejestr ów przyjmowania
2025-01-17 11:53:49Do Twoich zadań będą należeć m.in.: kontrola przestrzegania przepisów i zasad BHP, kontrola terminów szkoleń okresowych z zakresu BHP, prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych, prowadzenie magazynu odzieży i obuwia oraz rejestrów przyjmowania
2025-01-17 11:26:19ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług WYMAGANIA: - Inne wymagania: Staż pracy:ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ, opiekun osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pedagog, psycholog, terapeuta zajęci
2025-01-11 07:31:00Ośrodek pomocy społecznej w ożarowie mazowieckimZakres obowiązków:wspieranie osoby z niepełnosprawnością w różnych aspektach życia:- wsparcie w czynnościach samoobsługowych, w tym utrzymania higieny osobistej- wsparcie w prowadzeniu gospodarstwa domowego i wypełnianiu ról w rodzinie- wsparcie
2025-01-10 18:41:41W tej roli będziesz odpowiedzialny za kompleksowe zarządzanie dokumentacją oraz wsparcie w zapewnieniu zgodności z wymaganiami GMP oraz FDA w zakresie higieny, a także za koordynację działań w celu utrzymania najwyższych standardów w obszarze higieny
2025-01-09 08:36:59Twój zakres obowiązków, Wsparcie w sprawach administracyjnych Działu, Kontakt i współpraca z dostawcami zewnętrznymi, Konstruowanie treści informacyjnych na social media oraz stronę internetową (obsługa w języku angielskim), Zarządzanie magazynem..
2025-01-08 14:40:39LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-01-02 15:36:31LeasingTeam Group 2,8Firma BEMKO Sp. z o.o. z siedzibą w Jawczycach zatrudni Asystentkę/ Asystenta działu produktowego. Praca w siedzibie firmy w przedziale godzinowym 7-17 - 8 godz. dziennie. Obowiązki: - Wprowadzanie i aktualizacja danych produktowych w systemach
2024-11-28 08:51:28ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Uprawnienia: bardzo dobra obsługa komputera - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie OFERUJEMY: - Wynagrodz
2024-11-13 07:31:03A2 inwestycje spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąZakres obowiązków:kontakt z Urzędami, wsparcie biężącej działalności firmy w zakresie prowadzenia dokumentacji budowy, obsługa poczty/korespondencji, kontakt telefoniczny z klientami/dostawcami, przygotowywanie dokumentów dla księgowości Wymagan
2024-11-12 18:41:36Asystent/ka biura - Twoja pierwsza praca! | Praca za Rogiem
2024-10-03 12:37:12JAGA Recruitment Sp. z o.oUmiejętności: o Wcześniejsze doświadczenie na podobnym stanowisku o Bardzo dobra komunikacja interpersonalna - znajomość języka angielskiego będzie atutem Cechy osobiste: o Świetna umiejętność organizacji czasu o Proaktywność i samodzielność Wio
2024-12-31 12:12:33JOBNONSTOPPosiadasz 2-3 lata doświadczenia w pracy biurowej na podobnym stanowisku. Znasz dobrze pakiet MS Office (ogarniasz tabelki, excel’a, word’a, porządkujesz swoją pracę, czujesz się swobodnie w pracy z liczbami). Jesteś samodzielna/-y i zaangażowan
2025-01-02 14:43:30P&P Solutions Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Obsługa sekretariatu - wykonywanie codziennych zadań administracyjnych i biurowych., Zarządzanie korespondencją oraz dokumentacją firmy., Koordynowanie kalendarza spotkań., Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura., Współpra
2025-01-24 11:40:44Twój zakres obowiązków, wystawianie faktur sprzedażowych i korygujących,, wystawianie dokumentów przewozowych,, nadzór nad obiegiem dokumentów,, kontakt z administracją klienta,, wysyłanie dokumentów dotyczących dostaw i faktur do współpracujący
2025-01-24 10:40:38Obowiązki:Kontrola jakości i terminowości wykonywanych instalacjiPozyskiwanie protokołów i zdjęć z instalacji oraz ich weryfikacjaProwadzenie zestawienie instalacji, bieżąceuzupełnianie danych z wykonywanych..
2025-01-23 16:37:51ASISTWORK SP. Z O.OTwój zakres obowiązków, Wsparcie przy zespołu przy odbiorze dostaw towarów do biura;, Organizacja dostarczonego towaru w ramach biura;, Przygotowanie towarów do wysyłki (dla kurierów), w tym umieszczanie na nich etykiet, naklejek itd.;, Wsparcie
2025-01-23 14:40:38Twój zakres obowiązków, Będziesz się zajmować:, , • bieżącym monitorowaniem potrzeb biura, • realizowaniem zamówień artykułów spożywczych i materiałów biurowych, • wyszukiwaniem ofert na potrzeby zaopatrzenia biura, • współpracą z dostawcami usł
2025-01-23 13:40:54Twój zakres obowiązków, współpraca z dotychczasowymi klientami firmy, pozyskiwanie klientów oraz budowanie długofalowych relacji z klientami i przewoźnikami, realizacja zleceń transportu krajowego i międzynarodowego, oraz monitorowanie ich..
2025-01-23 08:40:11ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: pomaturalne/policealne - Zawody: Pracownik biurowy - Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany,polski, w mowie - B1 -
2025-01-23 07:30:56Textile trend poland maja grochowska 5,0ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: pomaturalne/policealne - Zawody: Pracownik biurowy - Języki: polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany,angielski
2025-01-23 07:30:55Textile trend poland maja grochowska 5,0Zakres obowiązków:Obsługa klienta biznesowego, koordynacja i obsługa zamówień produkcyjnych, wysyłanie i odbieranie paczek. Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowyWykształcenie: pomaturalne/policealneJęzyki: polski, w mowie - B2
2025-01-22 18:41:30Zakres obowiązków:Odbieranie i wysyłanie paczek do klientów i dostawców, przygotowywanie ofert, odbieranie telefonów, pisanie maili, ogólna koordynacja biura. Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowyWykształcenie: pomaturalne/poli
2025-01-22 18:41:30Twój zakres obowiązków, Rejestracja spraw, Sporządzanie projektów pism, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Wykonywanie czynności biurowych..
2025-01-22 12:40:50Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie i prowadzenie kompleksowej dokumentacji przebiegu studiów dla studentów polskich i zagranicznych. , Bezpośrednia i telefoniczna obsługa studentów polskich i zagranicznych w zakresie toku studiów. , Stała.
2025-01-22 11:40:47Firma z branży utrzymania czystości Koloryt Plus sp. z o.o. zatrudni pracownika na stanowisko: Pracownik administracyjno biurowy Obowiązki: realizacja zadań administracyjno - biurowych telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami przygotowywanie..
2025-01-22 10:37:50Koloryt Plus Sp. z o. o 2,5Twój zakres obowiązków, Wspieranie działu administracji i realizacji zamówień w codziennych zadaniach, Rejestracja dokumentacji w systemie informatycznym dotyczącej przepływu towarów i usług w firmie, Tworzenie koniecznych zestawień wynikających
2025-01-22 08:40:19Twój zakres obowiązków, Zapewnienie prawidłowego i sprawnego funkcjonowania biura;, Administrowanie biurem poprzez m.in. bezpośredni kontakt z administracją budynku oraz organizowanie ewentualnych napraw – biuro w Warszawie i Kielcach;,..
2025-01-21 13:40:46Eurofinance Sp. z o.o. jest multiagencją ubezpieczeniową, która dzięki doświadczeniu i współpracy z wieloma firmami, nie tylko ubezpieczeniowymi, pomaga klientom kompleksowo zabezpieczać ich mienie. Bogata gama produktów pozwala na dopasowanie o
2025-01-21 11:01:17EUROFINANCETwój zakres obowiązków, Wspieranie zespołu sprzedażowego, Aktualizacja danych klientów oraz prowadzenie bieżącej dokumentacji, Prowadzenie korespondencji z klientami oraz udzielanie informacji dotyczących oferowanych usług, Utrzymywanie wysokieg
2025-01-20 18:40:04Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne działu handlowego w zakresie: umawiania spotkań, przygotowania ofert dla Klientów, Weryfikacji aneksów i umów zawieranych z Klientami, Dbanie o właściwy obieg dokumentów, Komunikacja telefoniczna
2025-01-20 17:40:35Twój zakres obowiązków, Wprowadzenie danych do systemu COMARCH OPTIMA., Wystawianie faktur vat., Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów., Archiwizacja dokumentów,, Prowadzenie korespondencji., Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów dla biura..
2025-01-20 14:40:46Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa procesów związanych z zatrudnieniem pracowników, w tym:, * sporządzanie i kontrola umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych,, * nadzór nad terminami badań lekarskich i szkoleń BHP,, * prowadzenie..
2025-01-20 14:40:46Twój zakres obowiązków, POSZUKUJEMY OSOBY W SZCZEGÓLNOŚCI DO DZIAŁU HR, Telefonowanie do klientów firmy / kontakt z nauczycielami, Kontakt telefoniczny z nauczycielami i szkoły w kwestiach administracyjnych dotyczących ich pracy oraz prowadzonyc
2025-01-20 13:40:44Twój zakres obowiązków, Samodzielna organizacja pracy w celu realizacji postawionych zadań, Obsługa klientów w zakresie produktów lub usług naszej firmy, Rejestrowanie i aktualizowanie danych klientów w systemie sprzedaży, Przekazywanie..
2025-01-20 13:40:43Twój zakres obowiązków, Skanowanie Dokumentów:, Przygotowywanie dokumentów do skanowania, w tym usuwanie zszywek i spinaczy., Obsługa sprzętu skanującego, w tym skanery płaskie i automatyczne podajniki dokumentów., Skanowanie dokumentów..
2025-01-20 09:40:36Fundacja Idylla 5,0Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji Przygotowywanie i składanie dokumentów dla uzyskania zezwolenia na pobyt czasowy Przygotowanie i uzyskanie zezwoleń na pracę typu A, oświadczeń o powierzeniu pracy i składanie informacji o zatrudnien
2025-01-18 07:25:07Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne i organizacyjne biura, w tym przygotowywanie dokumentacji i raportów, wysyłek kurierskich, redagowanie i skanowanie dokumentów. , Bezpieczny i punktualny transport Dyrektorów w ramach wyznaczonych
2025-01-17 13:40:50Twój zakres obowiązków, Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:, - Rozliczenia Podopiecznych Fundacji, - Weryfikację rachunkową dokumentów przedkładanych do refundacji, - Obsługę telefoniczną, mailową i osobistą Beneficjent
2025-01-17 11:40:53