Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent prawno-administracyjny Wydział Orzeczniczo-prawny Adres urzędu: 05-850 Ożarów Mazowiecki ul. Poz
2025-01-21 08:00:07Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego...Twój zakres obowiązków, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,, obsługa programu Comarch ERP, wprowadzanie dokumentów do rejestru vat,, obsługa elektronicznego obiegu dokumentów,, obsługa centrali telefonicznej,, archiwizacja..
2025-01-20 11:40:42Jako Transgourmet Polska działamy pod dwiema markami handlowymi: - Transgourmet – skierowaną do sektora gastronomicznego i obszaru HoReCa, - Selgros – nastawioną na handel hurtowy i detaliczny
2025-01-17 16:30:08Do Twoich zadań będą należeć m.in.: kontrola przestrzegania przepis ów i zasad BHP,kontrola termin ów szkoleń okresowych z zakresu BHP,prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych,prowadzenie magazynu odzieży i obuwia oraz rejestr ów przyjmowania
2025-01-17 11:53:49Do Twoich zadań będą należeć m.in.: kontrola przestrzegania przepisów i zasad BHP, kontrola terminów szkoleń okresowych z zakresu BHP, prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych, prowadzenie magazynu odzieży i obuwia oraz rejestrów przyjmowania
2025-01-17 11:26:19ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług WYMAGANIA: - Inne wymagania: Staż pracy:ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ, opiekun osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pedagog, psycholog, terapeuta zajęci
2025-01-11 07:31:00Ośrodek pomocy społecznej w ożarowie mazowieckimZakres obowiązków:wspieranie osoby z niepełnosprawnością w różnych aspektach życia:- wsparcie w czynnościach samoobsługowych, w tym utrzymania higieny osobistej- wsparcie w prowadzeniu gospodarstwa domowego i wypełnianiu ról w rodzinie- wsparcie
2025-01-10 18:41:41W tej roli będziesz odpowiedzialny za kompleksowe zarządzanie dokumentacją oraz wsparcie w zapewnieniu zgodności z wymaganiami GMP oraz FDA w zakresie higieny, a także za koordynację działań w celu utrzymania najwyższych standardów w obszarze higieny
2025-01-09 08:36:59Twój zakres obowiązków, Wsparcie w sprawach administracyjnych Działu, Kontakt i współpraca z dostawcami zewnętrznymi, Konstruowanie treści informacyjnych na social media oraz stronę internetową (obsługa w języku angielskim), Zarządzanie magazynem..
2025-01-08 14:40:39LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-01-02 15:36:31LeasingTeam Group 2,8Firma BEMKO Sp. z o.o. z siedzibą w Jawczycach zatrudni Asystentkę/ Asystenta działu produktowego. Praca w siedzibie firmy w przedziale godzinowym 7-17 - 8 godz. dziennie. Obowiązki: - Wprowadzanie i aktualizacja danych produktowych w systemach
2024-11-28 08:51:28ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Uprawnienia: bardzo dobra obsługa komputera - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie OFERUJEMY: - Wynagrodz
2024-11-13 07:31:03A2 inwestycje spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąZakres obowiązków:kontakt z Urzędami, wsparcie biężącej działalności firmy w zakresie prowadzenia dokumentacji budowy, obsługa poczty/korespondencji, kontakt telefoniczny z klientami/dostawcami, przygotowywanie dokumentów dla księgowości Wymagan
2024-11-12 18:41:36Asystent/ka biura - Twoja pierwsza praca! | Praca za Rogiem
2024-10-03 12:37:12JAGA Recruitment Sp. z o.oFirma BEMKO Sp. z o.o. z siedzibą w Jawczycach zatrudni Asystentkę/ Asystenta działu produktowego. Praca w siedzibie firmy w przedziale godzinowym 7-17 - 8 godz. dziennie. Obowiązki: - Wprowadzanie i aktualizacja danych produktowych w systemach
2024-11-28 08:51:28Spodoba Ci się ta rola, jeśli: Lubisz samodzielnie realizować projekty sprzedażowe Potrafisz pozyskiwać klientów stosując innowacyjne metody dotarcia Jesteś energiczna/y i komunikatywna/y - uwielbiasz budować relacje z klientami Jesteś nieustras
2025-01-21 10:25:14eConsultingMin. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku doświadczenie we wdrażaniu Microsoft Dynamics 365, najchętniej doświadczenie w migracji z Dynamics Ax w firmach działajacych na polskim rynku dobrej znajomości wybranych modułów D365 (Finanse, Bud
2025-01-21 10:25:147N 5,0Zrozumienie procesów biznesowych i zdolność do ich analizy. Umiejętność identyfikacji i dokumentacji wymagań biznesowych. Znajomość narzędzi i technik analizy biznesowej. Doświadczenie w modelowaniu procesów biznesowych w notacji BPMN i UML. Zna
2025-01-21 10:25:14Centralny Ośrodek Informatyki 3,4Minimum roczne doświadczenie w branży rekrutacyjnej lub obsłudze klienta. Bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego oraz polskiego. Asertywność i zdolność do efektywnego zarządzania relacjami. Doskonała organizacja pracy i systematyczność. Umie
2025-01-21 10:25:14arttime outsourcingTwój zakres obowiązków, Obsługa administracyjna biura, Zarządzanie pracami administracyjnymi w szkole, rejestracja uczestników na kursy językowe, organizacja szkoleń, obsługa zapytań klientów, oraz budowanie profesjonalnych relacji z klientami i
2025-01-21 13:40:46Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent prawno-administracyjny Wydział Orzeczniczo-prawny Adres urzędu: 05-850 Ożarów Mazowiecki ul. Poz
2025-01-21 08:00:07Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego...Jako Transgourmet Polska działamy pod dwiema markami handlowymi: - Transgourmet – skierowaną do sektora gastronomicznego i obszaru HoReCa, - Selgros – nastawioną na handel hurtowy i detaliczny
2025-01-17 16:30:08Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: Pomoc przy przygotowaniu dokumentacji celnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Reprezentowanie firmy przed Organami Celnymi, wraz z przygotowywaniem odwołań i składaniem i
2025-01-17 15:37:44Do Twoich zadań będą należeć m.in.: kontrola przestrzegania przepis ów i zasad BHP,kontrola termin ów szkoleń okresowych z zakresu BHP,prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych,prowadzenie magazynu odzieży i obuwia oraz rejestr ów przyjmowania
2025-01-17 11:53:49O nasJESTEŚMY polskim producentem pomp ciepła i dostawcą rozwiązań z zakresu OZE. Propagujemy i dostarczamy ekologiczne rozwiązania energetyczne i grzewcze skrojone pod potrzeby i możliwości naszych klientów..
2025-01-17 11:30:24Euros energy sp.z.o.o 3,2Do Twoich zadań będą należeć m.in.: kontrola przestrzegania przepisów i zasad BHP, kontrola terminów szkoleń okresowych z zakresu BHP, prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych, prowadzenie magazynu odzieży i obuwia oraz rejestrów przyjmowania
2025-01-17 11:26:19Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży uczestnictwo w kampaniach telemarketingow
2025-01-17 09:50:03Dla naszego klienta, który działa w branży elektronarzędzi poszukujemy osób zarówno bez doświadczenia jak i z doświadczeniem. Firma oferuje wdrożenie w zakres obowiązków jak i możliwość
2025-01-16 18:36:08Benett People Sp. z o. o 4,5Asystent Działu Sprzedaży - Inside Sales Aplikuj i stań się częścią odnoszącego sukcesy zespołu! Aby wzmocnić nasz zespół w biurze w Brwinowie poszukujemy kandydata na stanowisko:Asystent
2025-01-13 17:35:10CARGO - PARTNER SPEDYCJAZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług WYMAGANIA: - Inne wymagania: Staż pracy:ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ, opiekun osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pedagog, psycholog, terapeuta zajęci
2025-01-11 07:31:00Ośrodek pomocy społecznej w ożarowie mazowieckimZakres obowiązków:wspieranie osoby z niepełnosprawnością w różnych aspektach życia:- wsparcie w czynnościach samoobsługowych, w tym utrzymania higieny osobistej- wsparcie w prowadzeniu gospodarstwa domowego i wypełnianiu ról w rodzinie- wsparcie
2025-01-10 18:41:41Twój zakres obowiązków, wsparcie analityczne działu ekspansji i działu technicznego, w tym przygotowanie raportów, zestawień, prezentacji oraz cykliczną ich publikację,, monitorowanie rynku nieruchomości poprzez wstępną ocenę ofert prasowych i..
2025-01-10 12:40:37Brwinów Koordynator ds. Ekspansji Makroregionu - Mazo
2025-01-09 17:05:13BiedronkaW tej roli będziesz odpowiedzialny za kompleksowe zarządzanie dokumentacją oraz wsparcie w zapewnieniu zgodności z wymaganiami GMP oraz FDA w zakresie higieny, a także za koordynację działań w celu utrzymania najwyższych standardów w obszarze higieny
2025-01-09 08:36:59ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Podstawowe wyposażenie stanoiska to zestaw komputerowy z programowaniem - obsługa powyżej 4 godzin na dobę;Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:- praca w budynku przy ul. Staszica 4, 05-800 Pruszków w
2025-01-08 22:30:56Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej...Twój zakres obowiązków, Wsparcie w sprawach administracyjnych Działu, Kontakt i współpraca z dostawcami zewnętrznymi, Konstruowanie treści informacyjnych na social media oraz stronę internetową (obsługa w języku angielskim), Zarządzanie magazynem..
2025-01-08 14:40:39Twój zakres obowiązków, obsługa klientów szkoły: bezpośrednia, przez telefon i pocztę elektroniczną, obsługa platformy IT szkoły, ścisła współpraca z liderkami i metodyczkami szkoły w ramach codziennych działań (m.in. uaktualnianie grafiku zajęć,..
2025-01-08 13:40:48Twój zakres obowiązków, wspieranie Kierowników liniowych w koordynowaniu procesu produkcji opakowań i ulotek, akceptacja i bieżąca kontrola poprawności procesów produkcyjnych w poszczególnych działach (druku, sztancowania, klejenia i falcowania..
2025-01-08 13:40:47Twój zakres obowiązków, prowadzenie obsługi spraw kontraktowych – bieżącej administracji kontraktem,, przygotowywanie i zarządzanie zmianami i roszczeniami,, udział w procesie tworzenia oferty dla Inwestora,..
2025-01-08 09:40:33LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-01-02 15:36:31LeasingTeam Group 2,8Przedszkole Miejskie nr 13 w Pruszkowie zatrudni na wakat: nauczyciela wychowania przedszkolnego, wicedyrektora w pełnym wymiarze godzin. Zainteresowanych prosimy o kontakt tel.22 758 62 01 CV proszę przesłać na adres mailowy
2025-01-02 11:36:57Twój zakres obowiązków, Proaktywne poszukiwanie i pozyskiwanie klientów na usługi logistyki magazynowej, logistyki POSM,, Przygotowywanie ofert cenowych dostosowanych do oczekiwań klientów,, Budowanie i rozwój oferty w zakresie usług..
2024-12-30 14:40:35