ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - zarządzanie działem handlowym firmy, w tym planowanie strategii sprzedażowej oraz realizacja założonych celów, - opracowywanie i wdrażanie planów działania mających na celu zwiększenie sprzedaży i udziału w rynku, - negocjacje or
2024-05-22 15:30:14Mezzo Capital Sp. z o.oNazwa i adres jednostki: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku - ul. G órna 11, 05-400 OtwockOkreślenie stanowiska: Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Otwocku (dyrektor samorządowej jednostki organizacyjnej - stanowisko kierownicze urzędnicze) - 1 etat.Wy
2024-07-02 11:53:57Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP aktualnie poszukuje kandydatów na stanowisko: Młodszy asystent diagnostyki laboratoryjnej z aktualnymi uprawnieniami serologicznymi. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: • R
2024-04-16 07:37:25Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987 roku w Izraelu, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba zloka
2024-06-11 18:35:58L.M. Group Poland Sp. z o.oJesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987 roku w Izraelu, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba zloka
2024-05-23 12:36:09L.M. Group Poland Sp. z o.oFirma EURO-PART w swojej ofercie posiada szeroki wachlarz usług związanych ze sprzedażą, serwisem i wynajmem wózków widłowych nowych i używanych takich firm jak: Jungheinrich, Still, Linde, Nissan oraz Toyota. Wózki widłowe są świetnym rozwiązaniem l
2024-06-05 11:01:02EURO-PART Cezary Walczak 4,3Koordynator / Koordynatorka ds. komunikacji marketingowejTwój zakres obowiązków opracowywanie i realizowanie kompleksowych strategii komunikacyjnych wspierających nasze cele biznesowe, tworzenie wysokiej jakości treści dla różnych kanałów, w tym stro
2024-05-18 11:00:13LNA SANTE ORIGIN Sp. z o.oZakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych
2024-05-31 14:02:56Praca w Szpitalu Specjalistycznym Centrum Medycznego MAVIT przy ulicy Podleśnej 61 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Twoją rolą będzie: przedstawianie oferty usług medycznych z zakresu zabiegów operacyjnych, zapewnienie komplek
2024-07-04 14:50:23Zadania: Organizacja Spotkań: Przygotowywanie i rezerwacja sal Zamówienia i Zarządzanie Artykułami (biurowymi i spożywczymi) dla dwóch biur Obsługa Techniczna: Zgłaszanie usterek, współpraca z administracją budynku, IT Zamówienia Cateringu: Planowani
2024-07-05 15:58:29Czym będziesz się zajmować? Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowanie oraz egzekucję narzędzi trade marketingowych kluczowych dla rozwoju kanału B2C (rynek wykonawcy). Projektowanie działań trade marketingowych. Tworz
2024-07-05 15:40:03GŁÓWNE ZADANIA: przegląd i aktualizacja Księgi Jakości oraz procedur organizacyjnych zgodnie z wymaganiami PN-EN ISO/IEC 17025 „Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących” oraz wymaganiami dokumentów Polskiego Centr
2024-07-05 15:20:05JEŚLI: jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech nie boisz się pracy i wyzwań jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę do
2024-07-05 14:36:37Do Twoich zadań należeć będzie: Aktywne wsparcie Brokerów. Przygotowywanie slipów brokerskich, opracowań, raportów, rekomendacji i innych niezbędnych dokumentów. Raportowanie zgodnie z procedurami Aon. Dbanie o porządek w dokumentacji zgodnie z proce
2024-07-05 14:20:03Opis Rozliczanie środków zewnętrznych, monitorowanie i raportowanie projektów krajowych i UE Przygotowanie wniosków finansowych i dokumentacji aplikacyjnej Budżetowanie i harmonogramowanie projektów, współpraca z instytucjami pośredniczącymi Wdrażani
2024-07-05 12:45:11Twój zakres obowiązków: Nadzór nad realizacją kontraktów na powierzonym rynku zgodnie z harmonogramami rzeczowo-finansowymi oraz przyjętymi budżetami, Zapewnienie płynności finansowej kontraktów oraz ciągła analiza budżetów, Przygotowanie raportów or
2024-07-05 12:17:25Opis stanowiska: praca na budowie i w biurze - nadzór nad przygotowaniem i realizacją prac. analiza dokumentacji, przygotowanie zestawień kosztorysowych oraz kontrola budżetu kontakt z dostawcami, przygotowywanie zamówień i koordynowanie dostaw. nadz
2024-07-05 11:50:02Opis stanowiska kompleksowa organizacja pracy sekretariatu, nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej prowadzenie dziennika korespondencji Banku prowadzenie dziennika korespondencji i jej dystrybucja do odpowiednich komórek Banku. prowadzen
2024-06-27 14:51:58ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno-biurowego. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Praca w podległej siedzibie na ul. Stawki 2, 26 piętro, winda, brak toalety dostosowanej do potrzeb
2024-07-05 22:31:11Izba Administracji Skarbowej w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: Praca 8 godzin dziennie 5 dni w tygodniu.Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.Praca w programie Skype dla firm (praca w słuchawkach). Urząd jest członkiem Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji oraz laur
2024-07-05 22:31:11Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów... 2,3ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Miejsce pracy znajduje się na pierwszym piętrze w budynku z windą umożliwiającą wjazd osobom z niepełnosprawnością ruchową. W pozostałych pomieszczeniach oraz ciągach komunikacyjnych występują utrudnienia dla osób z niepełnosprawno
2024-07-05 22:31:11Izba Administracji Skarbowej w WarszawieZakres obowiązków:Bieżąca obsługa gości w hotelu. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLNRodzaj umowy:Umowa o
2024-07-05 18:42:00Zakres obowiązków:Sprawy administracyjne prac.Kontakty z księgową.Kontakty z ZUS.Kontakty z Urzędem Skarbowym. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: Prawo jazdy kat. BWymagany staż pracy: lata: 5 Wynagrodz
2024-07-05 18:42:00Zakres obowiązków:wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych, dotyczących pracy, obsługiwanie korespondencji firmowej lub urzędowej oraz utrzymywanie kontaktu mailowego i telefonicznego z kontrahentami z rynku tureckiego, obsługiwanie urządzeń biurow
2024-07-05 18:42:00Zakres obowiązków:utrzymywanie kontaktu mailowego i telefonicznego z kontrahentami na rynku tureckim, wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych, dotyczących pracy, obsługiwanie urządzeń biurowych, organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami et
2024-07-05 18:42:00Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowiskoSpecjalista ds. Przetarg ówJako Specjalista ds. Przetarg ów do twoich gł ównych zadań należeć będzie: Bieżąca analiza rynkuAktywne poszukiwanie nowych możliwości przetargowych oraz identyfikowanie po
2024-07-05 11:54:07Twoje zadania: Kontakt z placówkami Poddostawczymi. Wprowadzanie danych dotyczących zrealizowanych przez Pacjentów usług medycznych do systemu operacyjnego. Weryfikacja zgodności umów podwykonawczych z systemem operacyjnym spółki. Prowadzenie rejestr
2024-07-05 11:31:44Eksperci Księgowi Sp. z o. o. to biuro rachunkowe, w którym stawiamy na profesjonalizm względem klienta i komfort pracy księgowego. Obecnie poszukujemy odpowiedzialnej i kompetentnej Asystentki Księgowej, która dołączy do naszego biura rachunkowego i
2024-07-05 11:00:38Eksperci Księgowi Sp. z o.oAsystent / Asystentka ds. administracyjno - biurowychTwój zakres obowiązków Bieżąca obsługa recepcji biura Dbanie o wizerunek biura Przyjmowanie gości i obsługa spotkań z klientami Archiwizacja i dbanie o właściwy obieg dokumentów Zarządzanie flotą p
2024-07-05 11:00:36Arcus Technologie Sp. z o.oReferent ds. kadr i płacTwój zakres obowiązków zakładanie oraz prowadzenie akt osobowych pracowników; wsparcie w przygotowywaniu dokumentów kadrowo-płacowych; porządkowanie i archiwizowanie dokumentów; prowadzenie spraw związanych z obsługą administr
2024-07-05 11:00:36Creotech Instruments SAKoordynator ds. Zarządzania I Bezpieczeństwa NieruchomościTwój zakres obowiązków Kontrola dostawców i usług przez nich świadczonych w zakresie:- utrzymania nieruchomości, przeglądów budowlanych i instalacji budynkowych- obsługi awarii- zarządzania i
2024-07-05 11:00:29Imar Service Group Sp. z o.oBędziesz odpowiedzialny/a: • Samodzielne realizowanie wszystkich zadań związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę z pracownikami, w tym prowadzenie akt osobowych • Samodzielne naliczanie list z wypłatą wynagrodzeń z tytułu umów..
2024-07-05 10:34:00HR ASSISTANT Beata KoziełTwój zakres obowiązków Dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych: faktur sprzedaży, faktur zakupów, wyciągów bankowych, list płac, dokumentów magazynowych. Prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji, Kontrola i..
2024-07-05 09:58:29hr-assistantPoszukuję asystentki do towarzyszenia mi podr óżach służbowych. Preferowany wiek pomiędzy 30 a 45 lat
2024-07-05 09:54:50Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za utrzymanie aktualnej wiedzy o rynku edukacyjnym poprzez planowanie i realizację badań (marketingowych, produktowych, prowadzenie desk research), przygotowanie analizy założeń biznesowych dla nowych produktów
2024-07-05 09:02:34Podatki
2024-07-05 08:55:08Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referendarz Do spraw: pomocy publicznej i analiz ekonomicznych w Wydziale Pomocy Sektorowej i Restrukturyzacyjnej, Departament Mon
2024-07-05 08:00:02Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów... 2,3ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę w zastępstwie WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Zawody: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 4) - Języki: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany - In
2024-07-05 07:31:17Centralne wojskowe centrum rekrutacjiOczekujemy:Znajomości ustawy Prawo Zamówień PublicznychZaawansowanej znajomości programu MS Excel i PowerpointZnajomości języka angielskiego na poziomie B
2024-07-05 06:31:02Hays PolandZAKRES OBOWIĄZKÓW: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- zagrożenie korupcją- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w inn
2024-07-04 22:31:08Główny Inspektorat Ochrony Środowiska w...ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Trzeci Urząd Skarbowy Warszawa - Śródmieście jest zlokalizowany w pięciokondygnacyjnym budynku przy ul. Lindleya 14. W budynku przy głównym wejściu znajduje się podjazd, winda, na pierwszym piętrze toaleta dostosowana dla potrzeb o
2024-07-04 22:31:08Izba Administracji Skarbowej w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: - permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) - krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe - częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz Opis dostępności budynku dla osób z niepełnos
2024-07-04 22:31:08Ministerstwo Rozwoju i Technologii w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: - praca w pomieszczeniu biurowym, - przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, - praca w wymuszonej pozycji ciała, - budynek bez podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami, - brak odpowi
2024-07-04 22:31:08Komenda Rejonowa Policji Warszawa III 2,6