Twój zakres obowiązków, Procesowanie obiegu faktur, Księgowanie dokumentów w programie Optima,, Wystawianie faktur sprzedaży,, Importowanie płatności do systemów bankowości,, Rozliczanie wyciągów bankowych (złotówkowych i walutowych),,..
2024-11-07 15:40:45Twój zakres obowiązków, Wykonywanie instalacji elektrycznych niskoprądowych do systemów zabezpieczeń: alarmowych, monitoringu, p.poż., kontroli dostępu i infrastruktury sieciowej;, Wykonywanie montażu, napraw, przeglądów i konserwacji sprzętu..
2024-11-06 12:40:38Twój zakres obowiązków, WF-MAG: , > rozliczanie przelewów przychodzących, > zakładanie nowych klientów i wprowadzanie zmian w kartotece kontrahenta, > weryfikacja wiarygodności płatniczej kontrahentów w systemach KRD i D&B, > blokady klientów z..
2024-10-29 09:40:42Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne działu, Wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu, Weryfikacja i kompletowanie dokumentów, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa korespondencji mailowej, Nadzór nad..
2024-10-29 09:40:42OBOWIĄZKI: Odpowiedzialność za organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy: opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru umów, faktur, etc., wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę
2024-10-22 10:37:53Twój zakres obowiązków, Rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej., Obsługa centrali telefonicznej i udzielanie informacji., Obsługa klienta, gości odwiedzających biuro., Przetwarzanie dokumentów księgowych (dokumenty kosztowe)..
2024-10-11 13:40:58Twój zakres obowiązków, Utrzymywanie długofalowych pozytywnych relacji z Klientami, w tym prowadzenie korespondencji dotyczącej warunków logistycznych., Obsługa logistyczna zamówień w systemie informatycznym., Przygotowywanie raportów i zestawień..
2024-10-07 10:41:07Twój zakres obowiązków, reprezentowanie Oddziału w kontaktach z Klientami i Kontrahentami;, wystawianie faktur;, wspieranie pracy Handlowców i serwisów w oddziale;, współpraca z Działem HR oraz z Działem Księgowości;, odbieranie, rejestrowanie i..
2024-10-06 12:40:42Asystent Właściciela Firmy. Osoba na tym stanowisku musi posiadać umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, a w szczególności MS Excel) oraz mieć doświadczenie (praca, praktyki lub staże) . Ponadto asystent powinien cechować się, m.in.: dyspoz
2024-08-27 10:15:03Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za: Koordynacje prac zespołu Organizację spraw administracyjnych Współpracę z Klientami Pomoc Ekspertom w prowadzeniu bieżących spraw Klientów Od kandydatów oczekujemy: Dyspozycyjności Wykształcenia minimum ś
2024-08-27 10:14:59Pilnie zatrudnię asystentkę ds marketingu. Mile widziana znajomość j. angielskiego
2024-08-26 11:15:09ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Reprezentacja firmy oraz kontakt z klientami - Przygotowywanie pism, umów, itp. - Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych - Prowadzenie korespondencji - Załatwianie spraw urzędowych - Dbanie o właściwy obieg dokumentów i
2024-11-13 15:30:15Biuro Rachunkowe MM Sp. z o.oOpis stanowiska Szukamy Koordynatora ds. importu/logistyki, czyli osoby, która ogarnie transport morski, kolejowy i drogowy, aby nasze towary dotarły na czas. Co będziesz robić: Organizować, koordynować, dogadywać się z dostawcami zagranicznymi. Rozw
2024-11-11 14:20:31(praca mobilna) obszar operacyjny: Biała Podlaska, Białystok, Chełm, Kraśnik, Legionowo, Lublin, Łomża, Mława, Olsztyn, Ostrołęka, Ostrów Wielkopolski, Piaseczno, Pruszków, Siedlce, Skarżysko-Kamienna, Skierniewice, Suwałki, Toruń, Tychy, oraz miejsc
2024-11-07 15:20:31(praca mobilna) obszar operacyjny: Biała Podlaska, Białystok, Chełm, Kraśnik, Legionowo, Lublin, Łomża, Mława, Olsztyn, Ostrołęka, Ostrów Wielkopolski, Piaseczno, Pruszków, Siedlce, Skarżysko-Kamienna, Skierniewice, Suwałki, Toruń, Tychy, oraz miejsc
2024-11-07 15:20:31Opis stanowiska Koordynacja zamówień i prac montażowych, współpraca z zespołami montażowymi oraz klientami. Zapewnienie płynnego przepływu informacji oraz kontrola stanów magazynowych. Przyjmowanie i wydawanie towarów oraz wykonywanie pomiarów. Repre
2024-11-13 14:20:06Osoba zatrudniona na stanowisku Business Development Manager będzie odpowiedzialna za: Samodzielna sprzedaż zintegrowanych usług Facillity Management; Rozwijanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Kluczowymi Klientami; Realizacja strategii firmy
2024-11-13 10:00:02Forma zatrudnienia: umowa o pracę Zakres obowiązków: prowadzenie rejestru faktur wpływających do jednostki, weryfikacja poprawności pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowych, ewidencja księgowa dokumentów, w tym w szczególności dokument
2024-11-13 09:40:03Najlepszy kandydat to taki, który: chce i lubi pracować z pacjentem, posiada łatwość w nawiązywaniu kontaktów, jest asertywny i lubi wyzwania oraz samodzielność w działaniu, komunikuje się w języku angielskim – wielu naszych pacjentów to obcokrajowcy
2024-11-13 09:37:32Paley European InstituteZakres obowiązków:rozmawianie przez telefon z klientami, często wietnamskojęzycznymi, udzielanie pełnej informacji oraz porad i pomocy klientom przy doborze odpowiednich towarów przez telefon, odpowiadanie klientom na wiadomości elektroniczne, często
2024-11-13 18:41:42Twój zakres obowiązków, telefoniczna obsługa Pacjentów Grupy Medincus,, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania,, udzielanie informacji o oferowanych usługach i cenniku,, utrzymywanie wysokiego standardu obsługi Pacjentów,, budowanie relacji..
2024-10-30 13:41:19Twój zakres obowiązków, kontakt z klientami, tworzenie ofert, wyceny, zamawianie towarów..
2024-10-21 14:40:58DOMI-BOX Sylvain SalmonTwój zakres obowiązków, Nadzór i koordynacja planowania świadczeń medycznych, Planowanie konsultacji komercyjnych i NFZ, Nadzór i koordynacja pracy rejestracji medycznej, sekretariatu medycznego oraz techników medycznych i protetyków słuchu,..
2024-10-18 10:40:54Twój zakres obowiązków, organizacyjno-administracyjne prowadzenie biura, wystawianie faktur sprzedażowych, skanowanie i katalogowanie dokumentów kosztowych, umów i zleceń, zamawianie materiałów i artykułów biurowych, pomoc w obsłudze..
2024-10-09 13:40:45Twój zakres obowiązków, Opracowanie i realizacja strategicznego kierunku działu IT zgodnie z celami biznesowymi firmy, Definiowanie planów projektów operacji IT, obejmujących zarządzanie infrastrukturą, systemami i usługami, Identyfikacja..
2024-10-07 13:40:47ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Urząd mieści się w budynku zabytkowym, trzykondygnacyjnym, nie posiada windy i pochylni. Toalety nieprzystosowane dla osób z niepełnosprawnością. Praca biurowa związana z obsługą klienta. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
2024-11-13 22:31:02Izba Administracji Skarbowej w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: Praca wykonywana jest pod presją czasu, praca wymaga umiejętności szybkiego podejmowania decyzji i asertywności. Praca biurowa wykonywana w pomieszczeniach stałej pracy, oświetlonych światłem naturalnym i sztucznym z wentylacją gra
2024-11-13 22:31:02Izba Administracji Skarbowej w WarszawieZakres obowiązków:Pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych. Obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami. Utrzymywanie czystości w miejscu pracy. Dbanie o ekspozycję towarów. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodoweUpraw
2024-11-13 18:41:42Zakres obowiązków:rozmowa przez telefon z klientami, często wietnamskojęzycznymi, udzielanie pełnej informacji oraz porad i pomocy klientom przy doborze odpowiednich towarów przez telefon, odpowiadanie klientom na wiadomości elektroniczne, często w j
2024-11-13 18:41:42Grójec, Grójec, ul. Piłsudskiego 2 woj. kujawsko-pomorskie
2024-11-13 16:43:01RossmannAgro Queens Sp. z o.o. to firma o ugruntowanej pozycji ma rynku. Od 2016 z sukcesem zajmuje się eksportem polskich owoców i warzyw na skalę światową z naciskiem na rynki Unii Europejskiej. Działamy z pasją i zaangażowaniem, aby dostarczyć klientom na
2024-11-13 13:27:18Twój zakres obowiązków, Relokacja pojazdów na terenie Polski, Dostarczanie pojazdów testowych do klientów oraz na eventy i wydarzenia, Dbanie o porządek na stocku pojazdów, Nadzór nad stanem technicznym i wizualnym pojazdów, Odpowiedzialność za..
2024-11-13 12:40:42Wymagania:Co najmniej 2- letnie doświadczenie na podobnym stanowiskuUmiejętność tworzenia raportów, zależności SAPDoświadczenie w pracy z systemem SAP w obszarze FI/COZnajomość SAP S/4 HANAZnajomość języka angielskiego na poziomie min. B2Dodatkowe at
2024-11-13 11:54:03Będziesz odpowiedzialny/a: • Samodzielne realizowanie wszystkich zadań związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę z pracownikami, w tym prowadzenie akt osobowych • Samodzielne naliczanie list z wypłatą wynagrodzeń z tytułu umów..
2024-11-13 08:05:29HR ASSISTANT Beata KoziełDyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: czynności analitycznych i sprawdzających w Pierwszym Dziale Czynności Analitycznych i Sprawdzających Adres urzędu:
2024-11-13 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w WarszawieDyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent w Dziale Czynności Analitycznych i Sprawdzających Adres urzędu: 01-513 Warszawa ul. A. Felińskiego 2b Adres pracy: Urząd Skar
2024-11-13 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Uprawnienia: bardzo dobra obsługa komputera - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie OFERUJEMY: - Wynagrodzenie
2024-11-13 07:31:03A2 inwestycje spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąSzukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsługowej
2024-11-12 21:25:46Opis zadań:- poznanie przepisów w zakresie ochrony danych osobowych- poznanie organizacji pracy i funkcjonowania prokuratury oraz zakresu działania sekretariatów- przygotowywanie projektów pism w edytorze tekstów oraz kserokopii dokumentów- sporządza
2024-11-12 18:41:37Zakres obowiązków:kontakt z Urzędami, wsparcie biężącej działalności firmy w zakresie prowadzenia dokumentacji budowy, obsługa poczty/korespondencji, kontakt telefoniczny z klientami/dostawcami, przygotowywanie dokumentów dla księgowości Wymagania:Wy
2024-11-12 18:41:36Twój zakres obowiązków, kompleksowy nadzór nad zagadnieniami BHP, zapewnienie harmonizacji i wdrożenia na poziomie lokalnym polityki, procedur i globalnych zasad Grupy MCC, zapewnienie realizacji zobowiązań przedsiębiorstwa w zakresie..
2024-11-12 14:40:45Ul. Warszawska 1
2024-11-12 12:54:04Hebe - Jeronimo MartinsUl. Żytnia 19
2024-11-12 09:54:04Eveline CosmeticsPRM Partner Sp. z o.o., jedna z wiodących firm opiekuńczych w kraju świadcząca usługi opiekuńcze we współpracy z Ośrodkami Pomocy Społecznej pilnie zatrudni: Koordynatorów usług opiekuńczych Miejsce pracy: Piaseczno Zakres Obowiązków: - koordynacja i
2024-11-11 16:57:07PRM Partner Sp. z o.o., jedna z wiodących firm opiekuńczych w kraju świadcząca usługi opiekuńcze we współpracy z Ośrodkami Pomocy Społecznej pilnie zatrudni: Koordynatorów usług opiekuńczych Miejsce: Piaseczno Zakres Obowiązków: - koordynacja i..
2024-11-11 16:32:43Prm partner spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąDyrektor Przedszkola i Żłobka Baśniowy Ogród zatrudni sekretarza placówki. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie - chęć doskonalenia zawodowego - minimum rok doświadczenia na podobnym
2024-11-09 15:36:22PRZEDSZKOLE ARTYSTYCZNO-SPORTOWE BAŚNIOWY...Zakres obowiązków:reprezentowanie spraw spółki, nawiązywanie kontaktów handlowych, dbanie o rozwój firmy, nadzorowanie finansów spółki, kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnoks
2024-11-08 18:41:41Zakres obowiązków:rejestracja i organizacja wizyt gości oraz ich przyjmowanie, odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich, rejestracja korespondencji, prowadzenie kalendarza spotkań, monitorowani
2024-11-08 18:41:41Zakres obowiązków:obsługa korespondencji mailowej i papierowej, kontakt z biurem tłumaczeń, drobne tłumaczenia nie wymagające tłumaczeń przysięgłych, obsługa terminarza spotkań, znajomość języka chińskiego potrzebna do kontaktu mailowego i telefonicz
2024-11-08 18:41:41Dla naszego klienta - producenta armatury przemysłowej poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. handlowych Zakres zadań: - Bieżąca obsługa klienta krajowego, - Realizacja zamówień, - Współpraca z Przedstawicielem Regionalnym -..
2024-11-08 16:41:47PGB Human Resources Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Realizacja i koordynacja zamówień, Wystawianie faktur sprzedaży oraz obsługa posprzedażowa, Obsługa klientów o charakterze handlowym oraz doradczym, Pełna obsługa procesu reklamacji, Ścisła współpraca z zespołami..
2024-11-08 15:40:44