Administracja biurowa Nadarzyn

Znaleźliśmy 11 ofert
Oferta sponsorowana

Specjalista ds. administracji

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Reprezentacja firmy oraz kontakt z klientami - Przygotowywanie pism, umów, itp. - Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych - Prowadzenie korespondencji - Załatwianie spraw urzędowych - Dbanie o właściwy obieg dokumentów i

2024-10-24 07:30:17
Biuro Rachunkowe MM Sp. z o.o
Piaseczno +16km
aplikuj.pl 
Pozostałe ogłoszenia

Teletechnik - Informatyk Nowe

Twój zakres obowiązków, Wykonywanie instalacji elektrycznych niskoprądowych do systemów zabezpieczeń: alarmowych, monitoringu, p.poż., kontroli dostępu i infrastruktury sieciowej;, Wykonywanie montażu, napraw, przeglądów i konserwacji sprzętu..

2024-11-06 12:40:38
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
TURKA INVEST SP. Z O.O
Dzisiaj z pracuj.pl 

Pracownik administracyjno-biurowy

Twój zakres obowiązków, WF-MAG: , > rozliczanie przelewów przychodzących, > zakładanie nowych klientów i wprowadzanie zmian w kartotece kontrahenta, > weryfikacja wiarygodności płatniczej kontrahentów w systemach KRD i D&B, > blokady klientów z..

2024-10-29 09:40:42
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
eXc mobile Polska Sp. z o.o
8 dni temu z pracuj.pl 

Pracownik biurowy / Asystent działu

Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne działu, Wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu, Weryfikacja i kompletowanie dokumentów, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa korespondencji mailowej, Nadzór nad..

2024-10-29 09:40:42
Rodzaj pracy: Stała
Ptak Warsaw Expo Sp. z o. o 
3,1 
8 dni temu z pracuj.pl 

Pilnie Asystent ds. administracji

OBOWIĄZKI: Odpowiedzialność za organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy: opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru umów, faktur, etc., wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę

2024-10-22 10:37:53
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Kristina Tex
15 dni temu z lento.pl 

Asystent / Asystentka ds. księgowo-administracyjnych

Twój zakres obowiązków, Rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej., Obsługa centrali telefonicznej i udzielanie informacji., Obsługa klienta, gości odwiedzających biuro., Przetwarzanie dokumentów księgowych (dokumenty kosztowe)..

2024-10-11 13:40:58
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Omnires Sp. z o.o
26 dni temu z pracuj.pl 

Pracownik biurowy

Zakres obowiązków:Prace biurowe: obsługa korespondencji e-mailowej, obsługa klientów zewnętrznych, archiwizacja dokumentów, sporządzanie pism i odpowiedzi, prowadzenie ewidencji dokumentów transportowych, sporządzanie ofert, utrzymywanie porządku w m

2024-10-08 18:41:43
od 4300 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
29 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie 

Asystent / Asystentka Działu Logistycznej Obsługi...

Twój zakres obowiązków, Utrzymywanie długofalowych pozytywnych relacji z Klientami, w tym prowadzenie korespondencji dotyczącej warunków logistycznych., Obsługa logistyczna zamówień w systemie informatycznym., Przygotowywanie raportów i zestawień..

2024-10-07 10:41:07
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Mago S.A
pracuj.pl 

Asystentka/Asystent Dyrektora Oddziału

Twój zakres obowiązków, reprezentowanie Oddziału w kontaktach z Klientami i Kontrahentami;, wystawianie faktur;, wspieranie pracy Handlowców i serwisów w oddziale;, współpraca z Działem HR oraz z Działem Księgowości;, odbieranie, rejestrowanie i..

2024-10-06 12:40:42
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
SCANIA POLSKA S.A 
4,6 
pracuj.pl 

Pilnie Asystent

Asystent Właściciela Firmy. Osoba na tym stanowisku musi posiadać umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, a w szczególności MS Excel) oraz mieć doświadczenie (praca, praktyki lub staże) . Ponadto asystent powinien cechować się, m.in.: dyspoz

2024-08-27 10:15:03
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Kristina Tex
lento.pl 

Pilnie Asystent d/s nieruchomości

Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za: Koordynacje prac zespołu Organizację spraw administracyjnych Współpracę z Klientami Pomoc Ekspertom w prowadzeniu bieżących spraw Klientów Od kandydatów oczekujemy: Dyspozycyjności Wykształcenia minimum ś

2024-08-27 10:14:59
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Kristina Tex
lento.pl 

Asystentka

Pilnie zatrudnię asystentkę ds marketingu. Mile widziana znajomość j. angielskiego

2024-08-26 11:15:09
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Kristina Tex Chaban Nukari
lento.pl 
Oferta sponsorowana

Business Development Manager

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Komunikacja i koordynacja z bankami: - Utrzymywanie silnych relacji z europejskimi bankami, aby zapewnić płynność transakcji, procesów płatności oraz zarządzania płatnościami transgranicznymi. - Zarządzanie platformami rynków int

2024-10-29 15:30:14
NEELO
Warszawa +26km
aplikuj.pl 
Oferta sponsorowana

Koordynator ds. rozliczeń i wsparcia klienta...

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Obsługa posprzedażowa klientów apartamentów Condo, w tym: - Nadzorowanie rozliczeń na linii firma-klient, - wysyłanie klientom faktur oraz rozliczeń, raportów finansowych, - weryfikacja rozrachunków z Klientami, monitoring terminow

2024-10-30 15:30:08
Platan Group Sp. z o.o
Warszawa +26km
aplikuj.pl 
Podobne oferty pracy
Oferta sponsorowana

Specjalista ds. administracji

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Reprezentacja firmy oraz kontakt z klientami - Przygotowywanie pism, umów, itp. - Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych - Prowadzenie korespondencji - Załatwianie spraw urzędowych - Dbanie o właściwy obieg dokumentów i

2024-10-24 07:30:17
Biuro Rachunkowe MM Sp. z o.o
Piaseczno +16km
aplikuj.pl 
Oferta sponsorowana

Business Development Manager (IT Recruitment)...

Min. 5 letnie doświadczenie komercyjne w sprzedaży usług. Co najmniej 2 letnie doświadczenie w sprzedaży outsourcingu i/lub rekrutacji w obszarze IT. Doświadczenie i sukcesy w pozyskiwaniu i rozwijaniu współpracy z nowymi klientami. Umiejętności inte

2024-11-05 14:39:55
IT LeasingTeam
nofluffjobs.com 
Oferta sponsorowana

Asystent/-ka ds. Rozliczeń Pieniężnych @ ProService...

Wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane w zakresie: rachunkowości, bankowości, finansów), Znajomość pakietu MS Office, Dyspozycyjność. Mile widziane: Znajomość j. angielskiego na poziomie B1/B2. Do Biura Rozliczeń Pieniężnych poszukujemy osob

2024-11-04 14:16:18
ProService Finteco
Warszawa +26km
nofluffjobs.com 
Oferta sponsorowana

Asystent/-ka Księgowości @ ProService Finteco

Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia/ finanse/ statystyka, kierunki pokrewne, Dobra znajomość MS Office, zwłaszcza Excel. Mile widziane: Doświadczenie w pracy z liczbami, systemami oraz dokumentacją. Do Departamentu Księgowości i Wyce

2024-11-04 14:16:03
ProService Finteco
Warszawa +26km
nofluffjobs.com 
Oferta sponsorowana

Asystent/-ka ds. Obsługi Klienta w Zespole Reklamacji...

Wykształcenie co najmniej średnie, Bardzo dobra znajomość MS Office. Mile widziane: Zainteresowanie tematyką funduszy inwestycyjnych i produktów finansowych, Doświadczenie w redagowaniu korespondencji oraz w obsłudze Klienta. Do Zespołu Reklamacji po

2024-11-04 14:15:20
ProService Finteco
Warszawa +26km
nofluffjobs.com 

Konsultant

Zakres obowiązków:rozmowa przez telefon z klientami, często wietnamskojęzycznymi, udzielanie pełnej informacji oraz porad i pomocy klientom przy doborze odpowiednich towarów przez telefon, odpowiadanie klientom na wiadomości elektroniczne, często w j

2024-10-30 18:41:44
od 4300 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
7 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie 

Konsultant ds. telefonicznej obsługi pacjenta...

Twój zakres obowiązków, telefoniczna obsługa Pacjentów Grupy Medincus,, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania,, udzielanie informacji o oferowanych usługach i cenniku,, utrzymywanie wysokiego standardu obsługi Pacjentów,, budowanie relacji..

2024-10-30 13:41:19
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Centrum Słuchu i Mowy Sp. z o.o
7 dni temu z pracuj.pl 

Konsultant

Zakres obowiązków:rozmawianie przez telefon z klientami, często wietnamskojęzycznymi, udzielanie pełnej informacji oraz porad i pomocy klientom przy doborze odpowiednich towarów przez telefon, odpowiadanie klientom na wiadomości elektroniczne, często

2024-10-28 18:41:44
od 4666 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
9 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie 

Pracownik biurowy

Twój zakres obowiązków, kontakt z klientami, tworzenie ofert, wyceny, zamawianie towarów..

2024-10-21 14:40:58
DOMI-BOX Sylvain Salmon
16 dni temu z pracuj.pl 

Koordynator przychodni

Twój zakres obowiązków, Nadzór i koordynacja planowania świadczeń medycznych, Planowanie konsultacji komercyjnych i NFZ, Nadzór i koordynacja pracy rejestracji medycznej, sekretariatu medycznego oraz techników medycznych i protetyków słuchu,..

2024-10-18 10:40:54
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Centrum Słuchu i Mowy Sp. z o.o
19 dni temu z pracuj.pl 

Specjalista ds. administracyjnych

Twój zakres obowiązków, organizacyjno-administracyjne prowadzenie biura, wystawianie faktur sprzedażowych, skanowanie i katalogowanie dokumentów kosztowych, umów i zleceń, zamawianie materiałów i artykułów biurowych, pomoc w obsłudze..

2024-10-09 13:40:45
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Klima Technik
28 dni temu z pracuj.pl 

Pełnomocnik Zarządu ds. IT

Twój zakres obowiązków, Opracowanie i realizacja strategicznego kierunku działu IT zgodnie z celami biznesowymi firmy, Definiowanie planów projektów operacji IT, obejmujących zarządzanie infrastrukturą, systemami i usługami, Identyfikacja..

2024-10-07 13:40:47
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Centrum Słuchu i Mowy Sp. z o.o
pracuj.pl 

Asystent / Asystentka sędziego Nowe

Twój zakres obowiązków, Zarządzenie Nr 86/2024, Prezesa Sądu Rejonowego w Piasecznie, z dnia 5 listopada 2024 roku, w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko asystenta sędziego , w Sądzie Rejonowym w Piasecznie, , na podstawie art. 155a ustawy..

2024-11-06 11:40:47
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Sąd Rejonowy w Piasecznie
Piaseczno +16km
Dzisiaj z pracuj.pl 

Specjalista ds. administracji personalnej Nowe

Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie wszelkich dokumentów związanych ze stosunkiem pracy;, Prowadzenie akt osobowych pracowników, w tym cudzoziemców, zgodnie z obowiązującymi przepisami;, Przygotowywanie i prowadzenie dokumentów związanych z..

2024-11-06 10:40:40
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
TURKA INVEST SP. Z O.O
Tarczyn +10km
Dzisiaj z pracuj.pl 

Asystent / Asystentka ds. Obsługi Klienta Nowe

Twój zakres obowiązków, Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za dokonywanie transakcji sprzedaży na linii kas (rejestrowanie sprzedaży, rozliczanie utargu kasy itp.), wystawianie faktur, jak również realizację innych zadań..

2024-11-06 09:40:42
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Castorama Piaseczno
Dzisiaj z pracuj.pl 

Informatyk Nowe

Twój zakres obowiązków, - Zarządzanie i utrzymanie systemów informatycznych, - Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych, - Instalowanie i aktualizowanie oprogramowania oraz sprzętu, - Monitorowanie bezpieczeństwa sieci i danych, -..

2024-11-06 09:40:42
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
ARLEN S.A
Żyrardów +23km
Dzisiaj z pracuj.pl 

Specjalista ds. Systemów Zarządzania Jakością... Nowe

Firma Mercus-Bus mieszcząca się w miejscowości Urszulin koło Grodziska Mazowieckiego od lat zajmuje się produkcją ekskluzywnych pojazdów wycieczkowych. Nowoczesny styl, jakość oraz oryginalny design stały się przyczyną wzrostu popularności..

2024-11-06 09:16:34
MERCUS-BUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 
3,4 
Dzisiaj - aplikuj przez Nuzle  

Księgowa Nowe

Będziesz odpowiedzialny/a: • Samodzielne realizowanie wszystkich zadań związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę z pracownikami, w tym prowadzenie akt osobowych • Samodzielne naliczanie list z wypłatą wynagrodzeń z tytułu umów..

2024-11-06 08:02:34
HR ASSISTANT Beata Kozieł
Dzisiaj - aplikuj przez Nuzle  

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY Nowe

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie OFERUJEMY: - Wynagrodzenie bru

2024-11-06 07:31:10
Niepubliczne przedszkole u żwirka z oddziałami...
Piaseczno +16km
Dzisiaj z aplikuj.pl 

Asystent/Asystentka do spraw księgowości

Ul. 1 Maja 21

2024-11-05 23:54:03
ZAUFANY KSIĘGOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 
3,4 
Żyrardów +23km
Wczoraj z rocketjobs.pl 

Pracownik administracyjno-biurowy

Zakres obowiązków:Prowadzenie administracji w placówce przedszkolno/żłobkowej. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: znajomość pakietu MS Office Wynagrodzenie brutto: od 5 400 do 6 000 PLNRodzaj umowy:Umow

2024-11-05 18:41:23
do 6000 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Niepubliczne przedszkole u żwirka z oddziałami...
Baszkówka +10km
Wczoraj z Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie 

Specjalista ds. administracji

Szukasz pracy, która łączy stabilność z możliwością rozwoju? Chcesz działać w firmie, gdzie szanuje się zaangażowanie, a każdy dzień przynosi nowe wyzwania? Jeśli tak, mamy ofertę, która pozwoli Ci rozwijać swoje umiejętności w przyjaznej atmosferze!

2024-11-05 16:30:54
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Human4Human Recruitment 
5,0 
Piaseczno +16km
Wczoraj z lento.pl 

specjalista ds. BHP

Twój zakres obowiązków, Wykonywanie zadań zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie służby BHP...

2024-11-05 15:40:51
Umowa o pracę
Investa Sp. z o. o
Wczoraj z pracuj.pl 

Asystent / Asystentka ds. księgowości

Twój zakres obowiązków, Wsparcie działu księgowości w codziennych obowiązkach., Wsparcie w przygotowywaniu dokumentów finansowych i raportów., Wprowadzanie danych do systemu COMARCH ERP OPTIMA oraz aplikacji SALDEO SMART., Udział w zamknięciach..

2024-11-05 12:40:49
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
ZAUFANY KSIĘGOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 
3,4 
Żyrardów +23km
Wczoraj z pracuj.pl 

Asystent Pacjenta LUX MED TABITA

Praca w centrum opieki i rehabilitacji Tabita należącym do Grupy LUX MED. Placówka, oferuje rehabilitację leczniczą oraz całodobową opiekę nad osobami niesamodzielnymi, wymagającymi stałego wsparcia specjalistów. My zadbamy o: • Stabilne i bezpieczne

2024-11-05 12:04:55
Umowa zlecenie Rodzaj pracy: Inna
Wczoraj z lento.pl 

koordynator/ka pracowników tymczasowych

Jeśli jesteś gotowy/a na rozwój w branży HR?Zależy Ci nastabilnymzatrudnieniu oraz możliwościrozwoju?Świetnie się składa!Koniecznie zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i aplikuj!Oczekujemydobrej znajomości pakietu MS Office (zwłaszcza programu Excel),z

2024-11-05 11:54:05
Żyrardów +23km
Wczoraj z jobs.pl 

Pracownik Sekretariatu oraz Obsługi Kasowej

Twój zakres obowiązków, obsługa sekretariatu,, obsługa kasowa,, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, archiwizacja dokumentów,, dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura,, przygotowanie i obsługa firmowych spotkań...

2024-11-05 11:40:51
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
KLINKIER-BUD P.P.U.H. Czesław Penconek
Wczoraj z pracuj.pl 

Koordynator ds. projektów zagranicznych

Twój zakres obowiązków, Skuteczne inicjowanie, planowanie, wykonywanie i dostarczanie średnich i dużych projektów. , Koordynowanie i zapewnianie realizacji projektu w ramach ustalonego zakresu, harmonogramu, zasobów i wymagań jakościowych,..

2024-11-05 10:40:39
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
GENPOWER SP. Z O. O
Wczoraj z pracuj.pl 

Koordynator/ka pracowników tymczasowych

Oczekujemydobrej znajomości pakietu MS Office (zwłaszcza programu Excel),znajomości języka rosyjskiego oraz polskiego, umożliwiającej swobodną komunikację,gotowości do pracy w zespole i realizacji wspólnie wyznaczonych celów

2024-11-05 09:12:05
Rodzaj pracy: Stała
Randstad
żyrardów +23km
Wczoraj z randstad.pl 

Koordynatorów usług opiekuńczych Piaseczno

PRM Partner Sp. z o.o., jedna z wiodących firm opiekuńczych w kraju świadcząca usługi opiekuńcze we współpracy z Ośrodkami Pomocy Społecznej pilnie zatrudni: Koordynatorów usług opiekuńczych Miejsce: Piaseczno Zakres Obowiązków: - koordynacja i..

2024-11-04 20:59:12
Prm partner spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Piaseczno +16km
2 dni temu - aplikuj przez Nuzle  

Staż z urzędu pracy Sekretarka/sekretarz

Opis zadań:- poznanie przepisów w zakresie ochrony danych osobowych- poznanie organizacji pracy i funkcjonowania prokuratury oraz zakresu działania sekretariatów- przygotowywanie projektów pism w edytorze tekstów oraz kserokopii dokumentów- sporządza

2024-11-04 18:41:35
1994 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
Pruszków +17km
2 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie 

Staż z urzędu pracy Sekretarka

Opis zadań:x Wymagania: Stypendium brutto: 1 994,4 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduProfil działalności pracodawcy:założono kartę pracodawcyMiejsce pracy

2024-11-04 18:41:34
1994 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
Mszczonów +21km
2 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie 

Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej

Zakres obowiązków:Sprawowanie opieki nad rodzinami zastępczymi i rodzinnymi domami dziecka w zakresie realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej; udział w przygotowaniu planu pomocy dziecku, zapewnienie dostępu do specjalistycznej pomocy dla d

2024-11-04 18:41:34
do 5800 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Grójec +21km
2 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu 

Pracownik biurowy- Natolin

JAGA Recruitment Sp. z o.o. (podmiot wpisany do rejestru agencji zatrudnienia Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 7363) zatrudni osoby do pracy na stanowisku: Pracownika biurowego. Mi

2024-11-04 15:36:40
JAGA Recruitment Sp. z o.o
2 dni temu z hrlink.pl 

Pracownik biurowy- Natolin

JAGA Recruitment Sp. z o.o. (podmiot wpisany do rejestru agencji zatrudnienia Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 7363) zatrudni osoby do pracy na stanowisku: Pracownika biurowego. Mi

2024-11-04 15:36:40
JAGA Recruitment Sp. z o.o
Błonie +19km
2 dni temu z hrlink.pl 

Pracownik biurowy- Natolin

JAGA Recruitment Sp. z o.o. (podmiot wpisany do rejestru agencji zatrudnienia Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 7363) zatrudni osoby do pracy na stanowisku: Pracownika biurowego. Mi

2024-11-04 15:36:40
JAGA Recruitment Sp. z o.o
Żyrardów +23km
2 dni temu z hrlink.pl 

Koordynator ds. importu / logistyki

Opis stanowiska Szukamy Koordynatora ds. importu/logistyki, czyli osoby, która ogarnie transport morski, kolejowy i drogowy, aby nasze towary dotarły na czas. Co będziesz robić: Organizować, koordynować, dogadywać się z dostawcami zagranicznymi. Rozw

2024-11-04 14:20:03
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
MPM agd S.A
Żyrardów +23km
2 dni temu z praca.pl 

Koordynator Działu Serwisu

Twój zakres obowiązków, obsługa zgłoszeń serwisowych oraz kontakt z inwestorami i podwykonawcami zgodnie ze standardami obowiązującymi w Spółce, planowanie i nadzór nad harmonogramem prac serwisantów, kontrola nad wykonywaniem budżetu, prowadzenie..

2024-11-04 11:40:58
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Climamedic Sp. z o.o. Spółka komandytowa
2 dni temu z pracuj.pl 
Wczytywanie ogłoszeń...
Szukasz pracownika biurowego do swojej firmy, asystentki do swojego przedsiębiorstwa, czy może koordynatora, który pomoże tobie w realizacji wielu złożonych projektów? Dobrze trafiłeś, w tej kategorii znajdziesz to i jeszcze więcej. Znajdź sekretarkę, fakturzystę, stażystę, konsultanta, księgowego czy referenta w Nadarzynie. Potrzebujesz osób ze znajomością języka angielskiego, niemieckiego, rosyjskiego czy mandaryńskiego? Nie ma problemu, z nami znajdziesz każdego pracownika związanego z administracją biurową. Znajdziesz osoby z doświadczeniem, a także osoby, które tego doświadczenia chciałyby nabrać w twojej firmie w Nadarzynie. W tej kategorii znajdziesz zarówno pracowników szukający zatrudnienia na stałe jak i na zastępstwo. Pamiętaj tylko by tworząc ogłoszenie oznaczyć obowiązki i wymagania od kandydata, ale również korzyści jakie osiągnie wybierając twoją firmę.
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości

Otrzymuj powiadomienia o nowych ofertach pracy w Nadarzynie

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Już 75 650 użytkowników otrzymuje powiadomienia o ofertach pracy