Administracja biurowa Nadarzyn

Znaleźliśmy 6 ofert
Oferta sponsorowana

Dyrektora działu sprzedaży

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - zarządzanie działem handlowym firmy, w tym planowanie strategii sprzedażowej oraz realizacja założonych celów, - opracowywanie i wdrażanie planów działania mających na celu zwiększenie sprzedaży i udziału w rynku, - negocjacje or

2024-05-22 15:30:14
Mezzo Capital Sp. z o.o
Warszawa +26km
aplikuj.pl 
Pozostałe ogłoszenia

Pilnie Asystent ds. administracji

OBOWIĄZKI: Odpowiedzialność za organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy: opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru umów, faktur, etc., wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę

2024-05-21 09:27:27
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Kristina Tex
36 dni temu z lento.pl 

Pilnie Asystent

Asystent Właściciela Firmy. Osoba na tym stanowisku musi posiadać umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, a w szczególności MS Excel) oraz mieć doświadczenie (praca, praktyki lub staże) . Ponadto asystent powinien cechować się, m.in.: dyspoz

2024-05-21 09:27:22
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Kristina Tex
36 dni temu z lento.pl 

Pilnie Asystent d/s nieruchomości

Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za: Koordynacje prac zespołu Organizację spraw administracyjnych Współpracę z Klientami Pomoc Ekspertom w prowadzeniu bieżących spraw Klientów Od kandydatów oczekujemy: Dyspozycyjności Wykształcenia minimum ś

2024-05-21 09:27:18
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Kristina Tex
36 dni temu z lento.pl 

Asystentka Prezesa

Zatrudnimy osobę na stanowisko: Asystent/ka Prezesa z dobrą znajomością j. angielskiego Zakres obowiązków: • wsparcie pracy biura Prezesa Zarządu w kwestiach formalnych, administracyjnych oraz organizacyjnych, • przygotowywanie zestawień, zamówień, d

2024-05-08 13:23:19
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Kristina Tex
49 dni temu z lento.pl 

Asystentka

Pilnie zatrudnię asystentkę ds marketingu. Mile widziana znajomość j. angielskiego

2024-04-12 09:00:14
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Kristina Tex Chaban Nukari
75 dni temu z lento.pl 

Business Development Manager – usługi logistyczne...

Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawi

2024-06-03 15:37:16
Imar Service Group Sp. z o.o
23 dni temu z hrlink.pl 
Oferta sponsorowana

Koordynator projektów marketingowych

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - współtworzenie i realizacja strategii marketingowej firmy - kontakt i współpraca z działem marketingu - tworzenie materiałów, narzędzi i kampanii marketingowych na potrzeby firmy - raportowanie swoich działań w wewnętrznym system

2024-06-04 15:30:13
DOTCOM SP. Z O.O
Warszawa +26km
aplikuj.pl 
Oferta sponsorowana

Dyrektor Produktu i Innowacji Rynkowych ( obróbka...

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - kreowanie rozwoju portfolia produktów spółki w zakresie automatyki / robotyki / przecinarek / laserów - wynajdywanie oraz nawiązanie współprac bezpośrednio z producentami tych produktów na całym świecie (głównie Chiny) - udział w

2024-06-17 07:30:03
SALESHR
Warszawa +26km
aplikuj.pl 
Podobne oferty pracy
Oferta sponsorowana

Asystent ds. obsługi klienta

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Bieżąca obsługa klienta (telefoniczna, mailowa) - Przyjmowanie i przekazywanie zamówień do realizacji - Przygotowywanie listów przewozowych do realizowanych zamówień - Fakturowanie sprzedaży - Bieżąca obsługa sekretariatu - Przyg

2024-06-21 15:30:15
SWISH POLSKA sp. z o.o
Macierzysz +18km
aplikuj.pl 
Oferta sponsorowana

Konsultant ds. systemu WMS @ iView Recruitment

Wymagania pracodawcy: Doświadczenie na podobnym stanowisku z systemem WMS Bardzo dobra znajomość MS SQL Prawo jazdy kat. B Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym Mile widziane: Doświadczenie w realizacji projektów wdrożeniowych IT w b

2024-06-04 10:34:06
iView Recruitment
Błonie +19km
nofluffjobs.com 
Oferta sponsorowana

Asystent/ka Biura w Branży Nieruchomości @ INVESTORS...

Osoba do 24 roku życia (mile widziany status osoby uczącej się lub możliwość uzyskania takiego statusu) Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint) Wysoka kultura osobista, obycie w kontaktach bezpośrednich (telefon) Umiejętności werbalne i

2024-06-25 09:23:25
INVESTORS UNITED
Warszawa +26km
nofluffjobs.com 
Oferta sponsorowana

Business Development Manager - AE @ Mindbox S.A

Minimum 3 years of experience in selling business process automation solutions: RPA, DMS, ERP, AI Experience in leading the sales process with decision makers: CEO, CFO, CTO, CIO Ability to develop business in foreign markets Ability to design produc

2024-06-20 11:01:52
Mindbox S.A
Warszawa +26km
nofluffjobs.com 
Oferta sponsorowana

Senior Business Development Manager @ Mindbox...

Proven experience as a Business Development Manager or in a similar role, preferably within IT outsourcing, but open to experience from other dynamic sectors. Experience in taking companies to new markets, especially international ones, and expanding

2024-06-20 10:20:48
Mindbox S.A
Warszawa +26km
nofluffjobs.com 
Oferta sponsorowana

Remote Senior Back-end Developer .NET & Java...

Poszukiwane kompetencje Umiejętność projektowania oprogramowania, programowania obiektowego, algorytmów i struktur danych złożonych aplikacji, z uwzględnieniem wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych, w tym dotyczących wydajności i bezpieczeństwa

2024-06-20 07:53:10
Centralny Ośrodek Informatyki
nofluffjobs.com 

PRACOWNIK OBSŁUGI BIUROWEJ- ASYSTENT Nowe

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) - Inne wymagania: Poziom wykształcenia- wyższe ekonomiczne. Wymagana znajomość obsługi komputera wraz z oprogramowaniem biurowym. Niezbędne 3- letni

2024-06-26 07:31:10
Kristina Tex Chaban Nukari
Urzut +3km
Dzisiaj z aplikuj.pl 

Asystent ds. zakupów

Zakres obowiązków:praca w języku chińskim: utrzymywanie kontaktów i doskonalenie relacji z dostawcami, analiza posiadanych zasobów i zapotrzebowania na nie, wybór dostawców, negocjowanie warunków dostaw, optymalizacja kosztów, realizowanie polityki d

2024-06-25 18:41:36
od 4300 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Wczoraj z Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie 

Pracownik obsługi biurowej- asystent

Zakres obowiązków:Opieka nad dokumentami firmy. Segregacja i archiwizacja dokumentów. Dbanie o terminowy i prawidłowy obieg dokumentów. Obsługa korespondencji oraz inne polecenia przełożonego. Praca od poniedziałku do piątku, w godz. 09:00-17:00. Wym

2024-06-25 18:41:36
do 6000 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Kristina Tex Chaban Nukari
Urzut +3km
Wczoraj z Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie 

Konsultant

Zakres obowiązków:prowadzenie rozmów przez telefon z klientami, często wietnamskojęzycznymi, udzielanie pełnej informacji oraz porad i pomocy klientom przy doborze odpowiednich towarów przez telefon, odpowiadanie klientom na wiadomości elektroniczne

2024-06-20 18:42:07
od 4300 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
6 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie 

Konsultant

Zakres obowiązków:rozmawianie przez telefon z klientami, często wietnamskojęzycznymi, udzielanie pełnej informacji oraz porad i pomocy klientom przy doborze odpowiednich towarów przez telefon, odpowiadanie klientom na wiadomości elektroniczne, często

2024-06-20 18:42:07
od 4300 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
6 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie 

Pracownik Biurowy

Poszukujemy osoby na stanowisko biurowe. Mile widziane osoby z umiejętnościami pracy w Excelu. Praca z dokumentami oraz z programem biurowym. Chętne osoby zapraszam do kontaktu. Praca od 10.00 - 18.00. 05-550 Łazy, ul. Al. Krakowska 165 lok. C7...

2024-04-09 15:27:16
4242 - 5000 zł
Chińskie Centrum Handlowe
78 dni temu - aplikuj przez Nuzle  

Staż z urzędu pracy Recepcjonista Nowe

Opis zadań:w/g programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: RecepcjonistaWykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 1 994,4 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikow

2024-06-26 18:41:49
1994 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
Grójec +21km
Dzisiaj z Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu 

Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy Nowe

Opis zadań:w/g programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowyWykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 1 994,4 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób apl

2024-06-26 18:41:49
1994 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
Grójec +21km
Dzisiaj z Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu 

Staż z urzędu pracy Technik prac biurowych Nowe

Opis zadań:w/g programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Technik prac biurowych*Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 1 994,4 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyLiczba wolnych miejsc pracy:3Opis oferty:Oferta dla osób zarejest

2024-06-26 18:41:49
1994 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
Grójec +21km
Dzisiaj z Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu 

Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy Nowe

Opis zadań:w/g programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowyWykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 1 994,4 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyLiczba wolnych miejsc pracy:2Opis oferty:Oferta dla osób zarejestrowany

2024-06-26 18:41:49
1994 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
Grójec +21km
Dzisiaj z Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu 

Regionalny Specjalista ds. Personalnych Nowe

2024-06-26 17:05:11
Biedronka
Mszczonów +21km
Dzisiaj z pracawbiedronce.pl 

Referent ds. spedycji krajowej

Zakres obowiązków:Pomoc w organizowaniu terminowych linii do terminali. Kontakt z klientami, przewoźnikami oraz innymi działami firmy. Sporządzanie, przesyłanie dokumentów przewozowych. Bieżąca analiza i optymalizacja kosztów. Praca od poniedziałku d

2024-06-25 18:41:36
do 5500 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
JAS - FBG S.A
Konotopa +16km
Wczoraj z Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie 

Inspektor / inspektorka ds. BHP- 2/5 etatu

Zadania inspektora BHP są ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy w miejscu zatrudnienia. Oto co należy do ich zakresu: Tworzenie i ocenianie instrukcji BHP dla stanowisk pracy. Organizowanie badań i pomiarów szkodliwych czynników..

2024-06-25 07:31:48
4500 - 5500 zł
LW praca
Wczoraj - aplikuj przez Nuzle  

Pracownik biurowy

Zakres obowiązków:Prace administracyjno - biurowe. Obsługa urzadzeń biurowych, znajomość pakietu OFFICE, podstawowa znajomość zagadnień księgowych i kadrowych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Wymagany staż pracy:

2024-06-24 18:41:39
od 4651 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Brwinów +12km
2 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie 

Staż z urzędu pracy Referent ds. organizacyjnych...

Opis zadań:- prowadzenie kancelarii Komendy Powiatowej PSP w Pruszkowie- prowadzenie sekretariatu Komendanta Powiatowego- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji- ewidencja faktur- współpraca w prowadzeniu teczek spraw komórki organizacyjnej- współpr

2024-06-24 18:41:39
1994 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
Pruszków +17km
2 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie 

Asystent/-ka Działu Realizacji

Wymagania Nasze wymagania posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w biurze projektowym, bądź w dziale realizacji lub administracji zamówień publicznych jesteś skrupulatny, sum

2024-06-24 13:38:01
Koprki +17km
2 dni temu z teraz-srodowisko.pl 

Asystent do działu kadr i płac

Firma Mercus-Bus mieszcząca się w miejscowości Urszulin od lat zajmuje się produkcją ekskluzywnych pojazdów wycieczkowych. Nowoczesny styl, jakość oraz oryginalny design stały się przyczyną wzrostu popularności naszych produktów w..

2024-06-24 08:04:29
MERCUS-BUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 
3,2 
2 dni temu - aplikuj przez Nuzle  

Kontroler

Firma Mercus-Bus mieszcząca się w miejscowości Urszulin od lat zajmuje się produkcją ekskluzywnych pojazdów wycieczkowych. Nowoczesny styl, jakość oraz oryginalny design stały się przyczyną wzrostu popularności naszych produktów w..

2024-06-24 08:04:19
MERCUS-BUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 
3,2 
2 dni temu - aplikuj przez Nuzle  

Koordynatorów usług opiekuńczych Piaseczno

PRM Partner Sp. z o.o., jedna z wiodących firm opiekuńczych w kraju świadcząca usługi opiekuńcze we współpracy z Ośrodkami Pomocy Społecznej pilnie zatrudni: Koordynatorów usług opiekuńczych Miejsce: Piaseczno Zakres Obowiązków: - koordynacja i..

2024-06-24 07:34:00
Prm partner spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Piaseczno +16km
2 dni temu - aplikuj przez Nuzle  

Asystent/-ka Działu Realizacji

O nasJesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą inżynierską ze 100% polskim kapitałem. Propagatorem nowoczesnej energetyki opartej na zasobach odnawialnych (100 % technologii OZE) oraz producentem nowatorskich..

2024-06-24 00:01:56
Euros energy sp.z.o.o
Koprki +17km
2 dni temu z erecruiter.pl 

Magazynier z UDT/ Pracownik administracyjny

Posiadasz uprawnienia UDT? Jesteś sumienny/a, spostrzegawczy/a oraz, dokładny/a? Masz już pierwsze doświadczenie zawodowe za sobą i chcesz coś zmienić ?? Aplikuj a porozmawiamy o Twojej nowej pracy.Miejsce pracy: Grodzisk MazowieckiOczekujemywykształ

2024-06-22 11:54:03
4 dni temu z jobs.pl 

Magazynier z udt/ pracownik administracyjny

Oczekujemywykształcenie: min. zawodowe,uprawnienia UDT,praktyczna znajomość: Word, Excel,znajomość środowiska SAP ( podstawy ),badania sanepidu.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47ta ofert

2024-06-22 09:12:16
Rodzaj pracy: Stała
Randstad
4 dni temu z randstad.pl 

Pracownik biurowy

Zakres obowiązków:pozyskiwanie klientów narodowości chińskiej do biura tłumaczeń oraz legalizacji pobytu cudzoziemców, wstępne opracowywanie danych, gromadzenie dokumentacji Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk:

2024-06-21 18:41:33
od 4300 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
5 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie 

Specjalista ds. administracji magazynowej

Omida Solutions to operator logistyczny specjalizujący się w logistyce kontraktowej oraz profesjonalnej obsłudze magazynowej dla Klientów z branży FMCG, przemysłowej, fashion. Firma należy do Grupy OMIDA..

2024-06-21 13:35:54
Omida Group S.A
Wypędy +11km
5 dni temu z erecruiter.pl 

Geolog terenowy, Asystent

BERKER DOMINIS Sp. z o.o. to właściciel marki PracownicyBudowlani.pl. Jesteśmy firmą, która od 20 lat zajmuje się marketingiem personalnym i rekrutacją pracowników. Od 7 lat skupiamy się wył

2024-06-21 09:36:14
Berker Dominis Sp. z o.o 
4,8 
Brwinów +12km
5 dni temu z hrlink.pl 

PRACOWNIK BIUROWY

Administracja publiczna: pozostałe, Budownictwo / Architektura: pozostałe, Grafika / Plastyka / DTP / Konserwacja zabytków: pozostałe, IT: pozostałe

2024-06-21 08:55:03
Żyrardów +23km
5 dni temu z biurokarier.edu.pl 

Staż z urzędu pracy Asystent księgowości (fp)

Opis zadań:- obsługa urządzeń biurowych- prace zlecone w dziale księgowości uproszczonej i rachunkowej- sprawdzanie rejestrów VAT oraz wprowadzenie wyciągów bankowych- segregowanie, archiwizacja i księgowanie dokumentów w różnych programach księgowyc

2024-06-20 18:42:08
1994 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
6 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie 

Staż z urzędu pracy Referent - stażysta (fp)

Opis zadań:- wprowadzanie danych z zeznań i deklaracji podatkowych do systemów informatycznych- rejestracja i wysyłanie korespondencji- odnotowywanie zwrotnych potwierdzeń odbioru- archiwizacja dokumentów- obsługa urządzeń biurowychGODZINY STAŻU: 8:0

2024-06-20 18:42:07
1994 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
Pruszków +17km
6 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie 

Pracownik Administracyjny ds. Celnych

Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: Pomoc przy przygotowaniu dokumentacji celnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Reprezentowanie firmy przed Organami Celnymi, wraz z przygotowywaniem odwołań i składaniem innych

2024-06-20 12:31:13
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
CARGO - PARTNER SPEDYCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ... 
3,4 
Brwinów +12km
6 dni temu z praca.pl 

Pracownik biurowy kadry i place

FIRMA G-POLAND DO SWOJEGO BIURA W PIASECZNIE ZATRUDNI SAMODZIELNEGO PRACOWNIKA WYMAGANE DOSWIADCZENI WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KADRY I PLACE BARDZODOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO ZAINTERESOWANE OSOBY ZAPRASZAMY DO KONTAKTU TELEFONICZNEGO

2024-06-20 11:21:41
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
G-zPOLAND
Piaseczno +16km
6 dni temu z lento.pl 

RECEPCJONISTKA / RECEPCJONISTA

Firma ULMA Construccion Polska S.A., należąca do hiszpańskiej Grupy ULMA Construccion, jednego z czołowych producentów i dostawców deskowań oraz rusztowań na całym świecie, poszukuje kandydatów do pracy na Recepcji centrali Spółki. GŁÓWNE..

2024-06-20 09:47:19
ULMA CONSTRUCCION POLSKA S.A
Brwinów +12km
6 dni temu - aplikuj przez Nuzle  

Asystent Klienta Drogerii

Grójec, Grójec, Armii Krajowej 50 woj. kujawsko-pomorskie

2024-06-19 16:43:01
Rossmann
Grójec +21km
7 dni temu z kariera.rossmann.pl 
Wczytywanie ogłoszeń...
Szukasz pracownika biurowego do swojej firmy, asystentki do swojego przedsiębiorstwa, czy może koordynatora, który pomoże tobie w realizacji wielu złożonych projektów? Dobrze trafiłeś, w tej kategorii znajdziesz to i jeszcze więcej. Znajdź sekretarkę, fakturzystę, stażystę, konsultanta, księgowego czy referenta w Nadarzynie. Potrzebujesz osób ze znajomością języka angielskiego, niemieckiego, rosyjskiego czy mandaryńskiego? Nie ma problemu, z nami znajdziesz każdego pracownika związanego z administracją biurową. Znajdziesz osoby z doświadczeniem, a także osoby, które tego doświadczenia chciałyby nabrać w twojej firmie w Nadarzynie. W tej kategorii znajdziesz zarówno pracowników szukający zatrudnienia na stałe jak i na zastępstwo. Pamiętaj tylko by tworząc ogłoszenie oznaczyć obowiązki i wymagania od kandydata, ale również korzyści jakie osiągnie wybierając twoją firmę.
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości

Otrzymuj powiadomienia o nowych ofertach pracy w Nadarzynie

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Już 74 022 użytkowników otrzymuje powiadomienia o ofertach pracy