Zakres obowiązków: Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsłu
2025-01-03 16:10:03Opis zadań:Podstawowe prace biurowe, obsługa komputera, podstawowa obsługa programów komputerowych, obsługa urządzeń biurowych, układanie i archiwizacja dokumentów. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweInne wymagania: Wy
2025-01-16 18:41:36Twój zakres obowiązków, bezpośredni, codzienny kontakt z klientami,, nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami,, prezentacja produktów i usług oferowanych przez firmę,, doradztwo z zakresu oferowanych materiałów,, negocjacje ofert
2025-01-14 16:40:31ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) - Języki: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany - Inne wymagania: wykształcenie: w
2025-01-11 07:31:00Centralne Muzeum PożarnictwaZakres obowiązków:- oprowadzanie wycieczek,- współpraca przy organizacji wystaw,- organizacja i uczestniczenie w zewnętrznych i wewnętrznych wydarzeniach muzealnych - prowadzenie lekcji muzealnych- pomoc w przygotowaniu i oracowaniu eksponatów,-
2025-01-10 18:41:47ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne - Inne wymagania: obywatelstwo polskie lub inne zgodnie z art.11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21.11.2008 r o pracownikach samorządowych; wyk
2025-01-10 07:30:58Miejski Zespół Obsługi Placówek OświatowychZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie zawodowe - Inne wymagania: obywatelstwo polskie lub inne zgodnie z art.11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21.11.2008 ro pracownikach samorządowych; wykształcenie wyż
2025-01-10 07:30:58Miejski Zespół Obsługi Placówek OświatowychZakres obowiązków: prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej obsługiwanych jednostek oświatowych, dekretowanie i sprawdzanie pod względem finansowym dokumentów księgowych, wycena aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego sporządzanie s
2025-01-09 18:41:26Zakres obowiązków:prowadzenie pełnej dokumentacji płacowej, naliczanie wynagrodzenia za pracę ze stosunków pracy oraz umów cywilno-prawnych, naliczanie ekwiwalentów za urlopy wypoczynkowe, naliczanie pracownikom zasiłków z ubezpieczenia społeczn
2025-01-09 18:41:26Twój zakres obowiązków, Obsługa dokumentacji pracowniczej (umowy, aneksy, świadectwa pracy itp.),, Pełna obsługa klientów biura na pkpir i kilka mniejszych spółek na pełnej księgowości,, Bezpośredni kontakt z klientami,, Kontakt z instytucjami:..
2025-01-07 12:44:38W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-12-04 09:00:00Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-12-04 08:59:58Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-12-04 08:59:57Carloss Marketing - MediaOrganizacja spotkań i wsparcie podczas ich trwania: Towarzyszenie w spotkaniach z klientami (stacjonarnych i online), Sporządzanie szczegółowych notatek z ustaleń, Przygotowywanie podsumowań i propozycji dla klientów. Wsparcie administracyjne i
2025-01-15 04:00:08Udział w spotkaniach z klientami (stacjonarnie i online). Sporządzanie notatek. Przygotowywanie podsumowań dla klientów. Zarządzanie kalendarzem. Organizacja dokumentacji i systemu CRM. Utrzymywanie kontaktów i ustalanie szczegółów współpracy. P
2025-01-17 11:00:02ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Do najważniejszych zadań zatrudnionej osoby będzie: - obsługa zgłoszeń użytkowników, - rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie kompetencji 1 Linii wsparcia, - analizowanie i przekazywanie zgłoszeń do kolejnych linii ws
2025-01-21 11:30:14COIG SA 4,3ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Wdrażanie systemu Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations Enterprise edition (dawniej Dynamics AX), - Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych, - Szkolenie użytkowników, - Zdalna (telefoniczna i poprzez system Hel
2025-01-19 07:30:07COIG SA 4,3ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku? - wprowadzanie do systemu informacji dotyczących audytów i certyfikatów zagranicznych placówek SGS - prace administracyjne na korporacyjnych bazach danych - zapewnianie stałeg
2025-01-09 18:30:16SGS Global Business Services Sp. z o.o 3,5ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - wdrażanie systemu informatycznego klasy ERP dla administracji publicznej, - tworzenie dokumentacji wdrożeniowej systemu, - testowanie zaimplementowanych rozwiązań, - szkolenie użytkowników systemu, - zdalna (telefoniczna i p
2025-01-08 15:30:14COIG SA 4,3Twój zakres obowiązków: - Koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia dla produkcji, magazynowania - Utrzymywanie kontaktu z dostawcami, negocjowanie cen, monitorowanie jakości dostaw i rozwiązywanie ewentualnych problemów - Zamawianie..
2025-01-21 06:51:00Zakres obowiązków:obsługa klienta w biurze obsługi klienta, obsługa telefoniczna / mailowa klientów, sprzedaż usług telekomunikacyjnych, archiwizacja i obieg elektroniczny dokumentów klientów, dbanie o porządek w biurze obsługi klienta; praca w
2025-01-20 18:41:36Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa klientów – telefoniczna, mailowa oraz bezpośrednia, Tworzenie, porządkowanie i weryfikacja dokumentów, Obsługa umów – ich przygotowywanie i podpisywanie z klientami, Wspieranie pracy biura oraz innyc
2025-01-20 15:40:39Wymiar czasu pracy: Pełny etat. Rodzaj pracy: Praca stacjonarna. Kluczowe kompetencje Kandydata: Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjno-biurowym, swobodna komunikacja w języku angielskim, bardzo dobre umiejętności organizacyjne.Wyma
2025-01-20 12:51:56AUTO-FORM to producent pojazdów specjalnych z ponad 50-letnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej. Jako lider na rynku od wielu lat dostarczamy najwyższej jakości ambulanse sanitarne, które są wykorzystywane przez jednostki medyczne w Polsce
2025-01-16 07:02:41AUTO-FORMTwój zakres obowiązków, Wsparcie codziennej pracy Prezesa, Zarządzanie kalendarzem spotkań, Tłumaczenia z języka polskiego na angielski i z języka angielskiego na polski, Przyjmowanie, ewidencja oraz wysyłanie korespondencji, Przygotowywanie..
2025-01-15 15:40:40Twój zakres obowiązków, zarządzanie podległą strukturą kurierską,, rekrutacja, szkolenia oraz proces wdrożenia nowozatrudnionych Kurierów,, organizacja i optymalizacja tras kurierskich,, efektywne zarządzanie ilością przesyłek na poszczególnych
2025-01-14 13:40:38Twój zakres obowiązków, 1. Przygotowywanie terminarza spotkań dla Dyrekcji Firmy oraz prowadzenie kalendarza biura,, 2. Przyjmowanie i odpowiednio kierowanie klientów, interesantów, współpracowników do poszczególnych biur,, 3. Organizowanie prac
2025-01-14 12:40:44Twój zakres obowiązków, Poszukujemy dynamicznej i dobrze zorganizowanej osoby na stanowisko Asystenta ( Asystentki) Prezesa. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie Prezesa w codziennych obowiązkach, zapewnienie..
2025-01-12 16:40:16Twój zakres obowiązków, • Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z inwestycjami w Spółce, w szczególności:, , a. prowadzenie i koordynowanie prac zleconych, związanych z projektowaniem w zakresie optymalnego ustawienia linii/urządzeń..
2025-01-10 13:40:35Dyrektor Oddziału/Sosnowiec1157467601Obowiązki Realizowanie celów sprzedażowych i jakościowych oddziału. Budowanie i rozwój efektywnego zespołu, motywowanie podległych Pracowników, wsparcie w realizacji zadań. Zapewnienie wysokiej jakości obsług
2025-01-09 07:01:41Bank PekaoZastępca Dyrektora ds. Administracyjno-Technicznych3349472Obowiązki Nadzoruje obsługę administracyjno-gospodarczą oddziału oraz podległych jednostek. Nadzoruje realizację zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami. Nadzoruje realizację zadań i
2025-01-09 07:01:40ZUSTwój zakres obowiązków, Organizowanie procesów przyjęcia i wysyłki towarów, Zarządzanie obiegiem dokumentacji, Kontrola stanów magazynowych, Koordynacja pracy biura, Ścisła współpraca z innymi działami firmy...
2025-01-08 15:40:39Twój zakres obowiązków, Głównym zakresem obowiązków będzie telefoniczne umawianie przedstawiciela handlowego na spotkania w terenie celem prezentacji naszego produktu, Samodzielne wyszukiwanie potencjalnych klientów w wewnętrznej bazie danych, jak..
2025-01-07 13:40:47Twój zakres obowiązków: - Koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia dla produkcji, magazynowania - Utrzymywanie kontaktu z dostawcami, negocjowanie cen, monitorowanie jakości dostaw i rozwiązywanie ewentualnych problemów - Zamawianie el
2025-01-06 12:58:07ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: zasadnicze zawodowe - Inne wymagania: aktualne orzeczenie o niepełnosprawności, wykształcenie na poziomie co najmniej zawodowym, aktualne badania do celów sanitarno –
2025-01-04 07:30:58Ipracujzdalnie.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąZakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami, utrzymanie czystości w miejscu pracy, dbanie o ekspozycję towarów, praca w systemie dwuzmianowym w godzinach: 6.00-22.00, praca w dni
2025-01-03 18:41:28Opis zadań:zarządzanie dokumentacją i korespondencją, organizacja spotkań i kalendarza, obsługa biura, wsparcie administracyjne, praca w godzinach 8.00-16.00 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: wykszt
2025-01-03 18:41:28"EZT " o firma, która na rynku istnieje od ponad 30 lat. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik biurowy w Dziale HR. Szukamy osoby, która: • swobodnie korzysta z pakietu Microsoft Office, • posiada doświadczenie w pracach biurowych
2025-01-03 11:48:15Opis zadań:wprowadzanie danych do systemu, porządkowanie i archiwizacja, dokumentów, wsparcie w prowadzeniu rozliczeń środków trwałych, wyposażenia oraz gospodarki magazynowej, współpraca przy monitorowaniu z zarządzaniu flotą za pomocą aplikacj
2024-12-20 18:41:42Opis zadań:Tworzenie i publikacja ogłoszeń, udział w rozmowach kwalifikacyjnych, odbieranie połączeń telefonicznych i wstępne rozmowy z kandydatami na stanowiska niższego szczebla, zapisywanie informacji w systemie rekrutacyjnym, przekazywanie k
2024-12-20 18:41:42Wymagania dla oprogramowania interfejsowego - Aplikacje Gabinetowe (e-Zwolnienia)
2024-12-16 16:39:07ZUS Oddział w Sosnowcu 3,1Opis zadań:-przyjmowanie w formie papierowej dokumentów w postaci akt i ad acta z innych komórek organizacyjnych, wydawanie dokumentacji w postaci papierowej i elektronicznej na podstawie złożonych zamówień, digitalizacja dokumentacji papierowej
2024-12-04 18:41:46W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-11-27 08:20:50Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-11-27 08:20:49Carloss Marketing - Media