Twój zakres obowiązków, realizowanie zadań związanych z prowadzeniem administracji kadrowo-płacowej,, rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy, absencji, urlopów itp.,, realizacja zgłoszeń i rozliczeń do ZUS, US, , wystawianie zaświadczeń i..
2025-01-08 19:40:07Zakres obowiązków:Opis stanowiska pracy :- przygotowanie kampanii wizerunkowych i promocyjnych ŚUM- przygotowywanie zapytań ofertowych dotyczących realizacji usług przez firmy zewnętrzne w zakresie prowadzenia kampanii promocyjnych, rekrutacji online
2025-01-08 18:41:37Opis zadań:obsługa urządzeń biurowych, wykonywanie zadań archiwalnych, przyjmowanie korespondencji, prace kancelaryjno-biurowe.Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, ś
2025-01-08 18:41:37Zakres obowiązków:- Prowadzenie biura. Odbieranie telefonów. Obsługa komputera. Umawianie klientów. Zamawianie części samochodowych. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Przygotowanie dokumentów dla księgowości.- Godziny pracy: 8:00-16:00. Wym
2025-01-08 18:41:37Zakres obowiązków:obsługa rodzin, obsługa firm pogrzebowych, prowadzenie ksiąg cmentarnych, rozliczane kosztów pogrzebu, przygotowanie dokumentacji dla ZUS, wystawianie faktur,udzielanie informacji telefonicznej o ofercie. Wymagania:Wymagania koniecz
2025-01-08 18:41:37Zakres obowiązków:- Udział w składaniu dokumentacji projektowej. Wsparcie prac projektantów (m.in. przygotowywanie wniosków dotyczących uzgodnień). Udział w spotkaniach działu projektowego. Wprowadzanie i uzupełnienie danych w systemie. Współpracę z
2025-01-08 18:41:36Tychy, Tychy, ul. Oświęcimska 11 woj. śląskie
2025-01-08 16:43:02RossmannTwój zakres obowiązków, Organizowanie procesów przyjęcia i wysyłki towarów, Zarządzanie obiegiem dokumentacji, Kontrola stanów magazynowych, Koordynacja pracy biura, Ścisła współpraca z innymi działami firmy...
2025-01-08 15:40:39Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu ERP – faktury towarowe i kosztowe,, Udział w czynnościach związanych z okresowym i rocznym zamknięciem ksiąg – sprawdzanie kompletności ujęcia dokumentów,, Sprawdzanie..
2025-01-08 15:40:39ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Wdrażanie systemu Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations Enterprise edition (dawniej Dynamics AX), - Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych, - Szkolenie użytkowników, - Zdalna (telefoniczna i poprzez system Helpdesk
2025-01-08 15:30:14COIG SA 4,3ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - wdrażanie systemu informatycznego klasy ERP dla administracji publicznej, - tworzenie dokumentacji wdrożeniowej systemu, - testowanie zaimplementowanych rozwiązań, - szkolenie użytkowników systemu, - zdalna (telefoniczna i poprze
2025-01-08 15:30:14COIG SA 4,3ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Do najważniejszych zadań zatrudnionej osoby będzie: - obsługa zgłoszeń użytkowników, - rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie kompetencji 1 Linii wsparcia, - analizowanie i przekazywanie zgłoszeń do kolejnych linii wsparci
2025-01-08 15:30:14COIG SA 4,3Twój zakres obowiązków Aktywny udział i wsparcie zespołu finansowego firmy. Weryfikacja, pomoc w wystawianiu i księgowaniu faktur - moduł AP/AR. Wprowadzanie danych do systemu - moduł GL. Kontrola obiegu dokumentów. Sprawdzanie poprawności zapisów ks
2025-01-08 13:27:17ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku? - obsługa administracyjna i współpraca z zagranicznymi placówkami SGS - prowadzenie korespondencji w języku włoskim - weryfikacja dokumentacji poaudytowej - obsługa zewnętrznych ba
2025-01-08 11:30:17SGS Global Business Services Sp. z o.o 3,5Asystentka Biura Regionalnego w Agencji Reklamowej OOH Czy marzysz o karierze w dynamicznej branży reklamowej? Czy chcesz być częścią zespołu, który kreuje kampanie widoczne w całej Polsce? Agencja Reklamowa OOH poszukuje zorganizowanej osoby na stan
2025-01-08 11:19:33Twój zakres obowiązków, stały nadzór nad grupą pracowników skierowanych do pracy przy specjalistycznych usługach czystościowych, wprowadzanie w zakres obowiązków i szkolenie nowozatrudnionych osób do przydzielonych im zadań, organizacja i..
2025-01-08 10:40:36Aktualnie dla naszego Klienta szukamy osoby na stanowisko : Księgowa / Księgowy Siedziba firmy – Gliwice UoP lub B2B - 12-20 000 brutto plus premie Zakres obowiązków : • prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; •..
2025-01-08 08:27:34Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy.Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do aplik
2025-01-08 08:20:38Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie k
2025-01-08 08:20:38Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: bud
2025-01-08 08:20:37ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku? - obsługa administracyjna i współpraca z zagranicznymi placówkami SGS - prowadzenie korespondencji w języku włoskim oraz francuskim - weryfikacja dokumentacji poaudytowej - obsługa
2025-01-08 07:30:12SGS Global Business Services Sp. z o.o 3,5Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa administracyjna biura,, Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu,, Organizacja zaopatrzenia biurowego,, Rejestracja oraz dystrybucja dokumentów i korespondencji,, Prowadzenie korespondencji..
2025-01-08 00:40:04Do twoich obowiązków należeć będzie:Twoim zadaniem będzie aktywne pozyskiwanie kandydatów do pracy Opiekuna seniorów w Niemczech - będziesz prowadzić rozmowy rekrutacyjne i negocjacyjne głównie przez telefon (nauczymy Cię tego, ale musisz lubić rozma
2025-01-07 21:25:40Zakres obowiązków:- Wykonywanie prostych prac biurowych: kopiowanie dokumentów, edytowanie tekstów; dbanie o porządek w biurze; przedstawianie oferty firmy; stały kontakt ze zleceniobiorcami różnych narodowości; dostarczanie samochodem służbowym doku
2025-01-07 18:41:20Twój zakres obowiązków: - Koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia dla produkcji, magazynowania - Utrzymywanie kontaktu z dostawcami, negocjowanie cen, monitorowanie jakości dostaw i rozwiązywanie ewentualnych problemów - Zamawianie..
2025-01-07 17:55:00Twój zakres obowiązków, Głównym zakresem obowiązków będzie telefoniczne umawianie przedstawiciela handlowego na spotkania w terenie celem prezentacji naszego produktu, Samodzielne wyszukiwanie potencjalnych klientów w wewnętrznej bazie danych, jak..
2025-01-07 13:40:47Twój zakres obowiązków, Obsługa dokumentacji pracowniczej (umowy, aneksy, świadectwa pracy itp.),, Pełna obsługa klientów biura na pkpir i kilka mniejszych spółek na pełnej księgowości,, Bezpośredni kontakt z klientami,, Kontakt z instytucjami:..
2025-01-07 12:44:38Do twoich obowiązków należeć będzie: - Twoim zadaniem będzie aktywne pozyskiwanie kandydatów do pracy Opiekuna seniorów w Niemczech - będziesz prowadzić rozmowy rekrutacyjne i negocjacyjne
2025-01-07 12:35:53Aterima europe sp. z o.o. sp. kO nasNaszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób..
2025-01-07 12:26:28Agata S.ATwój zakres obowiązków, udział w informatycznych projektach wdrożeniowych, projektowanie funkcjonalności systemów, opracowywanie i prowadzenie dokumentacji wdrożeniowej, prowadzenie szkoleń dla użytkowników systemów, wsparcie w zakresie..
2025-01-07 10:40:56Twój zakres obowiązków, Obsługa klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw;, Przygotowywanie ofert i umów handlowych w oparciu o analizę potrzeb i wymagań klienta, poprzedzone wyceną odpadów;, Współpraca z innymi działami firmy..
2025-01-07 00:40:06Dyspozycyjna Asystentka Dyrektora Generalnego CEO Szanowne Panie, Poszukuję profesjonalnej, elastycznej i zdecydowanej Asystentki z KATOWIC, która będzie gotowa na pełne zaangażowanie we współpracę z CEO kilku dynamicznie rozwijających się firm. Ofer
2025-01-06 23:09:39Twój zakres obowiązków: - Koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia dla produkcji, magazynowania - Utrzymywanie kontaktu z dostawcami, negocjowanie cen, monitorowanie jakości dostaw i rozwiązywanie ewentualnych problemów - Zamawianie element
2025-01-06 12:58:07ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), medyczne, specjalizacja: z zakresu psychiatrii z prawem do wykonywania zawodu - Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne:Konsultantem może być osob
2025-01-04 07:30:58Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach 3,6ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: zasadnicze zawodowe - Inne wymagania: aktualne orzeczenie o niepełnosprawności, wykształcenie na poziomie co najmniej zawodowym, aktualne badania do celów sanitarno – epid
2025-01-04 07:30:58Ipracujzdalnie.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąZAKRES OBOWIĄZKÓW: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca administracyjno-biurowa - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie - użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokume
2025-01-03 22:30:46Izba Administracji Skarbowej w Katowicach 3,7Opis zadań:osoby zarejestrowane w PUP Zabrze Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Stypendium brutto: 1 994,4 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośre
2025-01-03 18:41:30Zakres obowiązków:- Wykonywanie prostych prac biurowych: kopiowanie dokumentów, edytowanie tekstów; dbanie o porządek w biurze; przedstawianie oferty firmy; stały kontakt ze zleceniobiorcami różnych narodowości; dostarczanie samochodem służbowym doku
2025-01-03 18:41:28Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami, utrzymanie czystości w miejscu pracy, dbanie o ekspozycję towarów, praca w systemie dwuzmianowym w godzinach: 6.00-22.00, praca w dni wolne
2025-01-03 18:41:28Opis zadań:zarządzanie dokumentacją i korespondencją, organizacja spotkań i kalendarza, obsługa biura, wsparcie administracyjne, praca w godzinach 8.00-16.00 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: wykszt
2025-01-03 18:41:28Dla naszego klienta, firmy STABILO sp. z o.o., poszukujemy wykwalifikowanego pracownika na stanowisko Koordynatora Ochrony i Monitoringu, odpowiedzialnego za realizowanie oraz wdrażanie polityki bezp
2025-01-03 16:29:01Zakres obowiązków: Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsłu
2025-01-03 16:10:03Twój zakres obowiązków, Zarządzanie zespołem i dbanie o rozwój pracowników., Monitorowanie rynku pracy, Rekrutacja pracowników, Aktywne poszukiwanie nowych Klientów oraz rozwijanie długofalowych relacji biznesowych., Odpowiedzialność za realizację..
2025-01-03 15:40:34Twój zakres obowiązków, Publikacja ofert pracy oraz obsługa zapytań administracyjnych składanych przez restauracje., Tworzenie dokumentów, raportów i prezentacji., Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w sieci., Współpraca z różnymi działami..
2025-01-03 13:40:35Twój zakres obowiązków, Odbieranie i odpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną i mailową , Obsługa zamówień: telefoniczna, mailowa, osobista, Wprowadzanie i aktualizacja danych klientów w systemie , Przygotowywanie dokumentów i..
2025-01-03 12:40:32"EZT " o firma, która na rynku istnieje od ponad 30 lat. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik biurowy w Dziale HR. Szukamy osoby, która: • swobodnie korzysta z pakietu Microsoft Office, • posiada doświadczenie w pracach biurowych, • j
2025-01-03 11:48:15Twój zakres obowiązków, Prowadzenie rejestru gospodarki materiałowej (listy materiałowe do produkcji, rozchody, przyjęcia magazynowe)., Rejestracja faktur w systemie księgowym., Prowadzenie rejestru zapytań ofertowych w systemie CRM., Weryfikacja..
2025-01-03 11:40:32Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: podatków w Referacie Podatków Dochodowych i Podatku od Towarów i Usług oraz Podatków Majątkowych i Sektorowych (SPV
2025-01-03 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w Katowicach 3,7