Doskonała znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie, Znajomość języka angielskiego (B2), Znajomość obsługi urządzeń takich jak: komputer, laptop, tablet, smartfon, Dyspozycyjność do współpracy z biura w Katowicach, w trybie 8-godzinnym w godzinac
2024-12-06 15:46:14Teleperformance PolandZAKRES OBOWIĄZKÓW: - wdrażanie systemu informatycznego klasy ERP dla administracji publicznej, - tworzenie dokumentacji wdrożeniowej systemu, - testowanie zaimplementowanych rozwiązań, - szkolenie użytkowników systemu, - zdalna (telefoniczna i poprze
2025-01-08 15:30:14COIG SAKogo szukamy? Masz angielski i niemiecki na poziomie min. B2? Super! Ogarniesz komputer i masz minimum 120h miesięcznie? Świetnie! Lubisz rozmawiać, masz empatię i potrafisz słuchać? Idealnie! Dołącz do naszego teamu jako Konsultant ds. obsługi klien
2024-12-17 09:17:31Teleperformance PolandZakres obowiązków: prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej obsługiwanych jednostek oświatowych, dekretowanie i sprawdzanie pod względem finansowym dokumentów księgowych, wycena aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego sporządzanie sprawo
2025-01-09 18:41:26Zakres obowiązków:prowadzenie pełnej dokumentacji płacowej, naliczanie wynagrodzenia za pracę ze stosunków pracy oraz umów cywilno-prawnych, naliczanie ekwiwalentów za urlopy wypoczynkowe, naliczanie pracownikom zasiłków z ubezpieczenia społecznego t
2025-01-09 18:41:26Zakres obowiązków:bieżąca obsługa sekretariatu, koordynacja sprawnego obiegu dokumentów, redagowanie pism, współpraca z biurem księgowym + kadry, tworzenie sprawozdań, wprowadzanie faktur do systemu i do dziennika korespondencji, rozliczanie delegacj
2025-01-09 18:41:26Zakres obowiązków:- Koordynowanie pracy pracowników budowlanych na terenie całej Polski. Prowadzenie dokumentacji magazynowej sprzętu budowlanego.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy (ul. Ligocka 103 m. 7, 40-568 Katowice) oraz delegacje na te
2025-01-09 18:41:26Zakres obowiązków:sortowanie i weryfikacja dokumentów księgowych,kontrola dokumentów księgowych,ewidencja dokumentów księgowych,sporządzanie zestawień,zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie:
2025-01-09 18:41:26Twój zakres obowiązków, Wspieranie prawników w ich codziennej pracy nad najciekawszymi tematami HR na rynku, często z pierwszych stron gazet, Przygotowywanie we współpracy z prawnikami projektów pism procesowych, opinii prawnych i publikacji,..
2025-01-09 17:40:36Firma Human Park sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko Pracownika Biurowego. Jeśli jesteś zorganizowaną, komunikatywną osobą z dobrą znajomością obsługi komputera oraz językiem angielskim
2025-01-09 16:37:02Twój zakres obowiązków, telefoniczna obsługa Klienta (przyjęcie zgłoszenia, umawianie Klienta na oględziny), kompletowanie dokumentacji niezbędnej do likwidacji szkód, współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi w zakresie likwidacji szkód,..
2025-01-09 15:40:34Twój zakres obowiązków, Wsparcie w kontroli portfela projektów PV, wiatrowych (on-shore) i magazynów energii w szczególności w zakresie: bieżącego monitoringu zmian w projektach i obciążenia zespołu, przygotowywania cyklicznych raportów,, Wsparcie..
2025-01-09 12:40:36Dla naszego klienta, lidera w badaniach środowiska pracy, poszukujemy kandydata na stanowiskoBusiness Development ManagerZakres obowiązk ów:Promocja usług firmyAktywne pozyskiwanie nowych klient ówBudowanie i utrzymywanie efektywnych relacji z klient
2025-01-09 11:53:39Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych od klient ów,Koordynowanie działań serwisu,Przygotowanie ofert serwisowych,Nadz ór nad stanem magazynowym i zamawianie części,Obsługa CRO,Sporządzanie stos
2025-01-09 11:53:37Twój zakres obowiązków, Obsługa zgłoszeń rejestrowanych w systemie zgłoszeniowym oraz przekazywanych za pośrednictwem poczty elektronicznej, Obsługa telefonicznych połączeń przychodzących poprzez: udzielanie odpowiedzi dotyczących funkcjonowania..
2025-01-09 11:40:35Twój zakres obowiązków, kompleksowa, rzetelna obsługa Klienta polskiego i zagranicznego,, przyjmowanie i koordynowanie zamówień zgodnie ze standardami firmy,, przygotowywania ofert sprzedażowych,, przygotowywanie plików graficznych oraz..
2025-01-09 10:40:34Twój zakres obowiązków, zarządzanie, koordynowanie i wspieranie oddziałów w obszarze Górnego Śląska, motywowanie zespołu do realizacji zadań i celów, wdrażanie nowych pracowników i szkolenie zespołu, działania marketingowe - udział w..
2025-01-09 09:40:24Aktualnie dla naszego Klienta szukamy osoby na stanowisko : Księgowa / Księgowy Siedziba firmy – Gliwice UoP lub B2B - 12-20 000 brutto plus premie Zakres obowiązków : • prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; •..
2025-01-09 09:20:15Co oferujemy? Stabilne zatrudnienie na pełen etat (umowa o pracę). Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie za osiągnięcia. Rozwój zawodowy dzięki pakietowi szkoleń, które pomogą Ci wzbogacić Twoje umiejętności. Bogaty pakiet benefitów – ubezpieczenie gr
2025-01-09 08:30:34Twój zakres obowiązków, realizowanie zadań związanych z prowadzeniem administracji kadrowo-płacowej,, rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy, absencji, urlopów itp.,, realizacja zgłoszeń i rozliczeń do ZUS, US, , wystawianie zaświadczeń i..
2025-01-08 19:40:07Zakres obowiązków:Opis stanowiska pracy :- przygotowanie kampanii wizerunkowych i promocyjnych ŚUM- przygotowywanie zapytań ofertowych dotyczących realizacji usług przez firmy zewnętrzne w zakresie prowadzenia kampanii promocyjnych, rekrutacji online
2025-01-08 18:41:37Zakres obowiązków:- Prowadzenie biura. Odbieranie telefonów. Obsługa komputera. Umawianie klientów. Zamawianie części samochodowych. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Przygotowanie dokumentów dla księgowości.- Godziny pracy: 8:00-16:00. Wym
2025-01-08 18:41:37Zakres obowiązków:obsługa rodzin, obsługa firm pogrzebowych, prowadzenie ksiąg cmentarnych, rozliczane kosztów pogrzebu, przygotowanie dokumentacji dla ZUS, wystawianie faktur,udzielanie informacji telefonicznej o ofercie. Wymagania:Wymagania koniecz
2025-01-08 18:41:37Zakres obowiązków:- Udział w składaniu dokumentacji projektowej. Wsparcie prac projektantów (m.in. przygotowywanie wniosków dotyczących uzgodnień). Udział w spotkaniach działu projektowego. Wprowadzanie i uzupełnienie danych w systemie. Współpracę z
2025-01-08 18:41:36Twój zakres obowiązków, Organizowanie procesów przyjęcia i wysyłki towarów, Zarządzanie obiegiem dokumentacji, Kontrola stanów magazynowych, Koordynacja pracy biura, Ścisła współpraca z innymi działami firmy...
2025-01-08 15:40:39Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu ERP – faktury towarowe i kosztowe,, Udział w czynnościach związanych z okresowym i rocznym zamknięciem ksiąg – sprawdzanie kompletności ujęcia dokumentów,, Sprawdzanie..
2025-01-08 15:40:39Twój zakres obowiązków Aktywny udział i wsparcie zespołu finansowego firmy. Weryfikacja, pomoc w wystawianiu i księgowaniu faktur - moduł AP/AR. Wprowadzanie danych do systemu - moduł GL. Kontrola obiegu dokumentów. Sprawdzanie poprawności zapisów ks
2025-01-08 13:27:17Asystentka Biura Regionalnego w Agencji Reklamowej OOH Czy marzysz o karierze w dynamicznej branży reklamowej? Czy chcesz być częścią zespołu, który kreuje kampanie widoczne w całej Polsce? Agencja Reklamowa OOH poszukuje zorganizowanej osoby na stan
2025-01-08 11:19:33Twój zakres obowiązków, stały nadzór nad grupą pracowników skierowanych do pracy przy specjalistycznych usługach czystościowych, wprowadzanie w zakres obowiązków i szkolenie nowozatrudnionych osób do przydzielonych im zadań, organizacja i..
2025-01-08 10:40:36Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy.Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do aplik
2025-01-08 08:20:38Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie k
2025-01-08 08:20:38Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: bud
2025-01-08 08:20:37Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa administracyjna biura,, Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu,, Organizacja zaopatrzenia biurowego,, Rejestracja oraz dystrybucja dokumentów i korespondencji,, Prowadzenie korespondencji..
2025-01-08 00:40:04Do twoich obowiązków należeć będzie:Twoim zadaniem będzie aktywne pozyskiwanie kandydatów do pracy Opiekuna seniorów w Niemczech - będziesz prowadzić rozmowy rekrutacyjne i negocjacyjne głównie przez telefon (nauczymy Cię tego, ale musisz lubić rozma
2025-01-07 21:25:40Zakres obowiązków:- Wykonywanie prostych prac biurowych: kopiowanie dokumentów, edytowanie tekstów; dbanie o porządek w biurze; przedstawianie oferty firmy; stały kontakt ze zleceniobiorcami różnych narodowości; dostarczanie samochodem służbowym doku
2025-01-07 18:41:20Twój zakres obowiązków: - Koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia dla produkcji, magazynowania - Utrzymywanie kontaktu z dostawcami, negocjowanie cen, monitorowanie jakości dostaw i rozwiązywanie ewentualnych problemów - Zamawianie..
2025-01-07 17:55:00Twój zakres obowiązków, Głównym zakresem obowiązków będzie telefoniczne umawianie przedstawiciela handlowego na spotkania w terenie celem prezentacji naszego produktu, Samodzielne wyszukiwanie potencjalnych klientów w wewnętrznej bazie danych, jak..
2025-01-07 13:40:47Twój zakres obowiązków, Obsługa dokumentacji pracowniczej (umowy, aneksy, świadectwa pracy itp.),, Pełna obsługa klientów biura na pkpir i kilka mniejszych spółek na pełnej księgowości,, Bezpośredni kontakt z klientami,, Kontakt z instytucjami:..
2025-01-07 12:44:38Twój zakres obowiązków, udział w informatycznych projektach wdrożeniowych, projektowanie funkcjonalności systemów, opracowywanie i prowadzenie dokumentacji wdrożeniowej, prowadzenie szkoleń dla użytkowników systemów, wsparcie w zakresie..
2025-01-07 10:40:56Twój zakres obowiązków, Obsługa klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw;, Przygotowywanie ofert i umów handlowych w oparciu o analizę potrzeb i wymagań klienta, poprzedzone wyceną odpadów;, Współpraca z innymi działami firmy..
2025-01-07 00:40:06Twój zakres obowiązków: - Koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia dla produkcji, magazynowania - Utrzymywanie kontaktu z dostawcami, negocjowanie cen, monitorowanie jakości dostaw i rozwiązywanie ewentualnych problemów - Zamawianie element
2025-01-06 12:58:07Zakres obowiązków:- Wykonywanie prostych prac biurowych: kopiowanie dokumentów, edytowanie tekstów; dbanie o porządek w biurze; przedstawianie oferty firmy; stały kontakt ze zleceniobiorcami różnych narodowości; dostarczanie samochodem służbowym doku
2025-01-03 18:41:28Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami, utrzymanie czystości w miejscu pracy, dbanie o ekspozycję towarów, praca w systemie dwuzmianowym w godzinach: 6.00-22.00, praca w dni wolne
2025-01-03 18:41:28Dla naszego klienta, firmy STABILO sp. z o.o., poszukujemy wykwalifikowanego pracownika na stanowisko Koordynatora Ochrony i Monitoringu, odpowiedzialnego za realizowanie oraz wdrażanie polityki bezp
2025-01-03 16:29:01Zakres obowiązków: Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsłu
2025-01-03 16:10:03Twój zakres obowiązków, Zarządzanie zespołem i dbanie o rozwój pracowników., Monitorowanie rynku pracy, Rekrutacja pracowników, Aktywne poszukiwanie nowych Klientów oraz rozwijanie długofalowych relacji biznesowych., Odpowiedzialność za realizację..
2025-01-03 15:40:34Twój zakres obowiązków, Publikacja ofert pracy oraz obsługa zapytań administracyjnych składanych przez restauracje., Tworzenie dokumentów, raportów i prezentacji., Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w sieci., Współpraca z różnymi działami..
2025-01-03 13:40:35Twój zakres obowiązków, Odbieranie i odpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną i mailową , Obsługa zamówień: telefoniczna, mailowa, osobista, Wprowadzanie i aktualizacja danych klientów w systemie , Przygotowywanie dokumentów i..
2025-01-03 12:40:32Twój zakres obowiązków, Prowadzenie rejestru gospodarki materiałowej (listy materiałowe do produkcji, rozchody, przyjęcia magazynowe)., Rejestracja faktur w systemie księgowym., Prowadzenie rejestru zapytań ofertowych w systemie CRM., Weryfikacja..
2025-01-03 11:40:32Dla naszego klienta, firmy STABILO sp. z o.o., poszukujemy wykwalifikowanego pracownika na stanowisko Koordynatora Ochrony i Monitoringu, odpowiedzialnego za realizowanie oraz wdrażanie polityki bezpieczeństwa organizacji. Osoba na tym stanowisku będ
2025-01-03 00:06:25Zakres obowiązków:opracowywanie projektów dla sieci wod-kan, gaz, co, wentylacja Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: techniczny Uprawnienia: czytanie rysunków technicznych, umiejętność obsługi Auto Cad, W
2025-01-02 18:41:15Zakres obowiązków:- Więcej informacji na stronie: http://www.mops.katowice.pl- Informacja o naborze DS.130.58.2024- Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko: KONSULTANTA - STANOWISKO DS. POMOCY PSY
2025-01-02 18:41:13Zakres obowiązków:- Więcej informacji na stronie: http://www.mops.katowice.pl- Informacja o naborze DS. 130.60.2024- Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko MŁODSZEGO KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY
2025-01-02 18:41:13ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Wdrażanie systemu Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations Enterprise edition (dawniej Dynamics AX), - Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych, - Szkolenie użytkowników, - Zdalna (telefoniczna i poprzez system Helpdesk
2025-01-08 15:30:14COIG SAZAKRES OBOWIĄZKÓW: Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku? - obsługa administracyjna i współpraca z zagranicznymi placówkami SGS - prowadzenie korespondencji w języku włoskim - weryfikacja dokumentacji poaudytowej - obsługa zewnętrznych ba
2025-01-08 11:30:17SGS Global Business Services Sp. z o.o