Zakres obowiązków: Aktywna sprzedaż usług wynajmu specjalistycznych narzędzi budowlanych na rynku polskim i niemieckim, Koordynowanie i zarządzanie najmem narzędzi między klientem (wewnętrznym i zewnętrznym), Ewidencjonowanie zasobów magazynowych, Ko
2024-11-07 10:03:29Zakres obowiązków: Aktywna sprzedaż usług wynajmu specjalistycznych narzędzi budowlanych na rynku polskim i niemieckim, Koordynowanie i zarządzanie najmem narzędzi między klientem (wewnętrznym i zewnętrznym), Ewidencjonowanie zasobów magazynowych, Ko
2024-11-07 10:03:29Twój zakres obowiązków, PRACOWNIK DZIAŁU TECHNICZNEGO METALOWYCH SUFITÓW (M/K) – architekt, inżynier budowlany, osoba z wykształceniem technicznym , , , Dla dalszego poszerzenia naszego zespołu poszukujemy sumiennej osoby, która będzie..
2024-11-06 10:40:40Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu finansowego, Wsparcie w księgowaniu dokumentów, faktur, wyciągów bankowych oraz raportów kasowych, Pomoc przy przygotowywaniu deklaracji VAT oraz CIT, Wsparcie przy zamknięciach..
2024-10-29 12:40:42Twój zakres obowiązków, Obsługa administracyjna biura (prowadzenie kalendarza dyrektora, przygotowywanie prezentacji), Organizacja spotkań oraz podróży służbowych, Kontakt z klientami fabryki oraz firmami zewnętrznymi, Nadzór nad dokumentacją..
2024-10-22 13:40:59Twój zakres obowiązków, Zakresu obowiązków:, obsługa sekretariatu,, prowadzenie Repertorium,, sporządzanie projektów aktów notarialnych,, bezpośredni kontakt z klientem,, obsługa korespondencji,, aktualizacja danych w programach notarialnych...
2024-10-07 10:41:08Twój zakres obowiązków, - wystawianie faktur i innych dokumentów księgowych w programie INSERT w module Subiekt GT, - nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i korespondencji w firmie, - wykonywanie poleceń przełożonych i wspieranie pracowników..
2024-10-06 13:40:33ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Wdrażanie systemu Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations Enterprise edition (dawniej Dynamics AX), - Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych, - Szkolenie użytkowników, - Zdalna (telefoniczna i poprzez system Helpdesk
2025-01-08 15:30:14COIG SA 4,3ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - wdrażanie systemu informatycznego klasy ERP dla administracji publicznej, - tworzenie dokumentacji wdrożeniowej systemu, - testowanie zaimplementowanych rozwiązań, - szkolenie użytkowników systemu, - zdalna (telefoniczna i poprze
2025-01-08 15:30:14COIG SA 4,3ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Do najważniejszych zadań zatrudnionej osoby będzie: - obsługa zgłoszeń użytkowników, - rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie kompetencji 1 Linii wsparcia, - analizowanie i przekazywanie zgłoszeń do kolejnych linii wsparci
2025-01-08 15:30:14COIG SA 4,3ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku? - obsługa administracyjna i współpraca z zagranicznymi placówkami SGS - prowadzenie korespondencji w języku włoskim - weryfikacja dokumentacji poaudytowej - obsługa zewnętrznych ba
2025-01-08 11:30:17SGS Global Business Services Sp. z o.o 3,5Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu ERP – faktury towarowe i kosztowe,, Udział w czynnościach związanych z okresowym i rocznym zamknięciem ksiąg – sprawdzanie kompletności ujęcia dokumentów,, Sprawdzanie..
2025-01-08 15:40:39Aktualnie dla naszego Klienta szukamy osoby na stanowisko : Księgowa / Księgowy Siedziba firmy – Gliwice UoP lub B2B - 12-20 000 brutto plus premie Zakres obowiązków : • prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; •..
2025-01-08 08:27:34ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku? - obsługa administracyjna i współpraca z zagranicznymi placówkami SGS - prowadzenie korespondencji w języku włoskim oraz francuskim - weryfikacja dokumentacji poaudytowej - obsługa
2025-01-08 07:30:12SGS Global Business Services Sp. z o.o 3,5Do twoich obowiązków należeć będzie:Twoim zadaniem będzie aktywne pozyskiwanie kandydatów do pracy Opiekuna seniorów w Niemczech - będziesz prowadzić rozmowy rekrutacyjne i negocjacyjne głównie przez telefon (nauczymy Cię tego, ale musisz lubić rozma
2025-01-07 21:25:40Zakres obowiązków:- Wykonywanie prostych prac biurowych: kopiowanie dokumentów, edytowanie tekstów; dbanie o porządek w biurze; przedstawianie oferty firmy; stały kontakt ze zleceniobiorcami różnych narodowości; dostarczanie samochodem służbowym doku
2025-01-07 18:41:20Do twoich obowiązków należeć będzie: - Twoim zadaniem będzie aktywne pozyskiwanie kandydatów do pracy Opiekuna seniorów w Niemczech - będziesz prowadzić rozmowy rekrutacyjne i negocjacyjne
2025-01-07 12:35:53Aterima europe sp. z o.o. sp. kO nasNaszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób..
2025-01-07 12:26:28Agata S.ATwój zakres obowiązków, udział w informatycznych projektach wdrożeniowych, projektowanie funkcjonalności systemów, opracowywanie i prowadzenie dokumentacji wdrożeniowej, prowadzenie szkoleń dla użytkowników systemów, wsparcie w zakresie..
2025-01-07 10:40:56Dyspozycyjna Asystentka Dyrektora Generalnego CEO Szanowne Panie, Poszukuję profesjonalnej, elastycznej i zdecydowanej Asystentki z KATOWIC, która będzie gotowa na pełne zaangażowanie we współpracę z CEO kilku dynamicznie rozwijających się firm. Ofer
2025-01-06 23:09:39ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), medyczne, specjalizacja: z zakresu psychiatrii z prawem do wykonywania zawodu - Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne:Konsultantem może być osob
2025-01-04 07:30:58Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach 3,6Zakres obowiązków:- Wykonywanie prostych prac biurowych: kopiowanie dokumentów, edytowanie tekstów; dbanie o porządek w biurze; przedstawianie oferty firmy; stały kontakt ze zleceniobiorcami różnych narodowości; dostarczanie samochodem służbowym doku
2025-01-03 18:41:28Zakres obowiązków: Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsłu
2025-01-03 16:10:03Twój zakres obowiązków, Publikacja ofert pracy oraz obsługa zapytań administracyjnych składanych przez restauracje., Tworzenie dokumentów, raportów i prezentacji., Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w sieci., Współpraca z różnymi działami..
2025-01-03 13:40:35Twój zakres obowiązków, Odbieranie i odpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną i mailową , Obsługa zamówień: telefoniczna, mailowa, osobista, Wprowadzanie i aktualizacja danych klientów w systemie , Przygotowywanie dokumentów i..
2025-01-03 12:40:32Twój zakres obowiązków, Prowadzenie rejestru gospodarki materiałowej (listy materiałowe do produkcji, rozchody, przyjęcia magazynowe)., Rejestracja faktur w systemie księgowym., Prowadzenie rejestru zapytań ofertowych w systemie CRM., Weryfikacja..
2025-01-03 11:40:32ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) - Inne wymagania: WYMAGANIA NIEZBĘDNE:Koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej może być osoba, która:1) posiada: a) wykształcenie wyższe na kieru
2025-01-03 07:30:53Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach 3,6ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Inne wymagania: Wymagane wykształcenie minimum średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość prog
2025-01-03 07:30:53Torite Spółka Doradztwa Podatkowego Sp...Zakres obowiązków:- Więcej informacji na stronie: http://www.mops.katowice.pl- Informacja o naborze DS.130.58.2024- Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko: KONSULTANTA - STANOWISKO DS. POMOCY PSY
2025-01-02 18:41:13Zakres obowiązków:- Więcej informacji na stronie: http://www.mops.katowice.pl- Informacja o naborze DS. 130.60.2024- Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko MŁODSZEGO KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY
2025-01-02 18:41:13Zakres obowiązków:- Wprowadzanie faktur do systemu. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów zgodnie z wew. procedurami w firmie. Pomoc w prowadzeniu ksiąg rachunkowych. Pomoc w sporządzaniu deklaracji. Kontakt z klientami. Dodatkowe prace wykonywane na
2025-01-02 18:41:13Twój zakres obowiązków, wsparcie w realizacji projektów merchandisingowych,, wsparcie w realizacji projektu magazynowego,, wsparcie organizacji pracy magazynierów,, obsługa aplikacji magazynowej,, weryfikacja i nadzór nad wysyłkami i przyjęciami..
2025-01-02 15:40:38Your responsibilities, Set and oversee goals for office operations to ensure smooth functioning, Implement strategies to improve office workflows and meet company needs, Ensure the office has all necessary resources, including equipment and..
2025-01-02 15:40:38Twój zakres obowiązków, Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja danych,, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, Organizacja i nadzór nad przepływem dokumentów w firmie,, Odbieranie telefonów i obsługa poczty elektronicznej,,..
2025-01-02 12:40:37Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie k
2025-01-01 08:21:19