Koordynator ds. techniczno-handlowych z językiem niemieckim K/112024/MIObowiązki Aktywna sprzedaż usług wynajmu specjalistycznych narzędzi budowlanych na rynku polskim i niemieckim, Koordynowanie i zarządzanie najmem narzędzi między klientem (we
2025-12-13 10:59:46JWW INVEST SAZakres obowiązków:Jesteśmy firmą projektującą i produkującą maszyny i urządzenia do produkcji opakowań kartonowych. Na rynku istniejemy od ponad 35 lat.Zakres obowiązków:Organizacja administracyjna biura, współpraca z biurem księgowym oraz wspar
2025-12-12 18:40:41Zakres obowiązków:Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Realizacja zamówień na usługi, dostawy i do 130 tyś. zł;2) Praca w elektronicznym obiegu dokumentów FINN;3) Organizowanie pracy Kancelarii;4) Prowadzenie rejestru korespondencji przych
2025-12-10 18:41:09Twój zakres obowiązków, przygotowanie korespondencji do doręczenia,, doręczanie listów, paczek i przekazów pieniężnych,, bezpośrednia obsługa klientów, w tym sprzedaż produktów i usług,, sporządzanie/prowadzenie dokumentacji w zakresie..
2025-11-20 12:41:58Twój zakres obowiązków, Poszukuję ambitnej osoby na stanowisko asystenta architekta, która wesprze mnie w bieżących projektach mieszkaniowych i usługowych (koncepcje, PB, PT, PW). , Jeśli lubisz pracę w ArchiCADzie, masz zmysł estetyczny i chces
2025-11-20 11:43:06SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Dla naszego klienta – międzynarodowej..
2025-08-18 11:53:02Smart-HR 4,4Doświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku Język angielski (B2) Mile widziany inny język europejski (nie jest to warunek konieczny) Praca zdalna Umowa o pracę lub kontrakt B2B (wg Twoich preferencji) Atrakcyjne wynagrodzenie Premie uzależ
2025-12-06 10:25:11Talent AdvisorsDoświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku Język angielski (B2) Mile widziany inny język europejski (nie jest to warunek konieczny) Praca zdalna Umowa o pracę lub kontrakt B2B (wg Twoich preferencji) Atrakcyjne wynagrodzenie Premie uzależ
2025-12-06 10:25:11Talent AdvisorsZAKRES OBOWIĄZKÓW: Jakie wyzwania na Ciebie czekają? - Nadzór nad dokumentacją szkolną, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oświatowego, zapewniając jej poprawność i zgodność z regulacjami. - Koordynowanie procesu kształcenia w szkole, dba
2025-12-16 22:30:07Centrum Nauki i Biznesu Żak 3,7ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wyzwania na tym stanowisku: - wsparcie w rozwoju raportowania ESG w organizacji, - utrzymanie i doskonalenie procesów biznesowych związanych z ESG, - koordynacja globalnego zbierania danych w obszarze ESG oraz tworzenie szablo
2025-12-14 07:30:17Grafton Sp. Z o.oTwój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa Gości,, rozwiązywanie bieżących problemów w sposób zapewniający satysfakcję Gości,, zarządzanie rezerwacjami,, obsługa programów hotelowych i połączeń telefonicznych,, informowanie Gości o warunkach..
2025-12-16 12:41:33Lubisz kontakt z ludźmi i chcesz pracować z domu, wspierając dział logistyki i sprzedaży? Szukamy osoby na stanowisko Asystent ds. obsługi zamówień, która zadba o sprawny przepływ informacji między klientami a magazynem – w 100% zdalnie. Asysten
2025-12-15 10:59:46Ogłoszenie partnerskieTwój zakres obowiązków, wykonywanie zadań z zakresu obsługi organów Spółki (Zarząd, Rada Nadzorcza, Walne Zgromadzenie) a w tym: prowadzenie dokumentacji dotyczącej funkcjonowania organów Spółki / organizacja posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej
2025-12-16 15:41:36Twój zakres obowiązków, Realizacja celów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów B2B oraz rozwijanie relacji z obecnymi klientami i partnerami, Udział w prezentacjach produktowych, negocjacjach i spotkaniach, Monitorowanie rynku, segmentacja
2025-12-16 15:41:35Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: analizy ryzyka w Pierwszym i Trzecim Dziale Analizy Ryzyka w Wydziale Analizy Ryzyka i Wymiany Informacji Adres urzędu:
2025-12-16 08:00:00Izba Administracji Skarbowej w KatowicachOpis stanowiska: przygotowywanie strategii finansowej oraz rocznych planów działań nadzorowanie budżetu, przepływów pieniężnych i procesów raportowania analiza wskaźników finansowych oraz wdrażanie standardów kontrolnych identyfikacja i ocena ry
2025-12-16 07:28:03Zakres obowiązków Odbieranie i dostarczanie posiłków/zakupów Dostawy kurierskie małych przesyłek (Xpress Delivery) Zabezpieczanie przesyłek przed ewentualnymi uszkodzeniami Utrzymywanie dobrych relacji z klientami
2025-12-16 07:22:21Centrum Edukacyjne Optima Sp. z o.o. to nowoczesna placówka edukacyjna prowadząca szkoły zarówno dla dzieci i młodzieży, jak i dla dorosłych. Naszą misją jest tworzenie elastycznej i przyjaznej przestrzeni do nauki na odległość, tak by każdy ucz
2025-12-16 06:59:50CENTRUM EDUKACYJNE OPTIMA sp. z o.oKoordynator ds. ekspansji4405Obowiązki aktywne poszukiwanie oraz pozyskiwanie lokalizacji o wysokim potencjale handlowym zgodnie z założeniami firmy, monitoring i analiza rynku nieruchomości, weryfikacja ofert wynajmu lokali oraz rekomendowanie
2025-12-16 06:59:50Totalizator Sportowy Sp.z o.oPraca w Niemczech. Przy elewacjach Tylko dla fachowców Umowa zlecenie Płatność co tydzień 14€ na rękę Mieszkanie 300€ miesięcznie pokój jednoosobowy Tygodniowo można liczyć na 800-900€ na rękę Zapraszam do kontaktu
2025-12-16 05:05:22Pracownik wykończenia wnętrz – Niemcy (13–14€ netto/h) - Lokalizacja: Offenbach am Main / Frankfurt - Zakwaterowanie: Dietzenbach (mieszkanie zapewnione) - Rodzaj współpracy: niemiecka gewerbe – możliwość pomocy w formalnościach - Start: od zara
2025-12-15 21:05:27Poszukuję pracowników do obsługi recepcji w apartamentowcu Damrota Garden w Katowicach przy ul. Damrota 26. Recepcja z funkcję "konsjerż " dostępna będzie od poniedziałku do soboty 6:00 - 20:00, oraz niedziele i święta 08:00 - 16:00. Grafik plan
2025-12-15 15:05:27Twój zakres obowiązków, Prowadzenie KPIR Prowadzenie pełnej księgowości działalności i spółki zgodnie z przepisami., , Sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT, VAT, CIT)., , Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie., , Współpraca z instytucjami
2025-12-15 14:41:23Twój zakres obowiązków, wsparcie działu administracyjnego Kancelarii,, bieżąca obsługa recepcji Kancelarii (obsługa połączeń telefonicznych),, obsługa spotkań,, ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, dbanie o wizerunek biu
2025-12-15 12:41:30Jeśli posiadasz: tytuł lekarza specjalisty prawo wykonywania zawodu umiejętność obsługi komputera
2025-12-15 11:30:54Twórz z nami przyszłość edukacji i realnie zmieniaj świat Fundacja NeuroN Foundation zaprasza do wyjątkowego projektu, który: wspiera młodzież przeciwdziała depresji daje dostęp do stypendiów i mikrograntów działa z pomocą gigantów takich jak Go
2025-12-15 10:59:46NeuroN FoundationTwój zakres obowiązków, Budowanie zespołu doradców ds. nieruchomości przy pełnym wsparciu działu HR, Organizacja i prowadzenie szkoleń dla nowych doradców – z naciskiem na rozwój umiejętności w zakresie telefonicznej komunikacji z klientem i..
2025-12-15 10:41:24Twój zakres obowiązków, Tłumaczenie dokumentów z języka japońskiego na polski i z polskiego na japoński, Zarządzanie przepływem informacji, Koordynowanie projektów, Wsparcie księgowości, Wsparcia sprzedaży, Tworzenie prezentacji, pism, raportów
2025-12-15 10:41:23ZADANIA: Określanie strategii finansowej, biznesplanu oraz budżetu finansowego organizacji. Optymalizacja aktywów, zobowiązań i obciążeń podatkowych, zarządzanie przepływami pieniężnymi, uczestnictwo w regularnym raportowaniu dla spółki matki An
2025-12-15 07:30:06Twój zakres obowiązków, wsparcie użytkowników spółek międzynarodowych w pracy w systemie DMS i elektronicznego obiegu dokumentów,, zapewnienie ciągłości pracy systemu, współpraca z dostawcą oprogramowania i operatorem IT,, nadzór nad poprawności
2025-12-14 12:40:53ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - koordynowanie pracy zespołu Doradców Klienta - monitorowanie wyników sprzedażowych/ekonomicznych w podległym dziale/sektorze - aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów (w sektorze Te
2025-12-14 07:30:05Leroy Merlin Polska SP. z o. oUdzielanie wsparcia klientom w języku holenderskim i angielskim przy rezerwacjach i planowaniu podróży odpowiadanie na pytania klientów poprzez telefon, czat i e-mail tworzenie pozytywnych doświadczeń i profesjonalna obsługa klientów dbałość o p
2025-12-13 14:39:02Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnieni
2025-12-13 13:50:05Obowiązki Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami z sektora biznesowego (B2B). Aktywne pozyskiwanie Klientów i rozwijanie własnego portfolio w powierzonym regionie. Przygotowywanie spersonalizowanych ofert na produkty energety
2025-12-13 12:10:02Law degree (or final‑year student) 0–2 years of relevant experience (in‑house, law firm, or internship) IAPP certification (e.g. CIPP/E, CIPM, CIPT) are a plus but not required Familiarity with One Trust and/or similar solutions is a plus experi
2025-12-13 10:25:13Shiji Poland