Administracja biurowa Malbork

Znaleźliśmy 2 oferty

Młodszy Asystent ds. Rejestracji Prób

Twój zakres obowiązków, Rejestrowanie próbek do badań,, Obsługa kurierów i wysyłka próbek,, Prowadzenie starannej dokumentacji,, Zarządzanie zleceniami klienta w systemie,, Kontakt z klientami...

2024-10-02 11:46:26
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Eurofins Polska Sp. z o. o
13 dni temu z pracuj.pl 

Asystent do spraw księgowości

Zakres obowiązków:Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym, rachunkowym imerytorycznym Bieżąca weryfikacja i uzgadnianie kont księgowych Czynny udział w procesach zamykania miesiąca oraz roku Dbanie o kompletność dokumentacji księgowe

2024-09-17 18:41:35
do 5500 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
SO CHIC SP. Z O.O
28 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Malborku 
Podobne oferty pracy
Oferta sponsorowana

Office Manager z j. angielskim @ SALES HR

Doświadczenie na stanowisku Office Managera min 4 lata bardzo dobra znajomość j. angielskiego (C1), codzienny kontakt z centralą w USA bardzo dobra znajomość pakietu MS Office umiejętność realizacji kilku zadań jednocześnie, ustalania priorytetów bar

2024-10-11 10:48:37
Sales HR
Gdańsk +44km
nofluffjobs.com 
Oferta sponsorowana

Office Manager z j.angielskim

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - nadzorowanie codziennej pracy biura - zarządzanie wydatkami biura - wsparcie dyrektora zarządzającego w bieżących działaniach ad-hoc dotyczącej bieżącej działalności - współpraca z centralą w USA w uzgadnianiu wydatków, płatności

2024-10-08 15:30:16
SALESHR 
4,1 
Gdańsk +44km
aplikuj.pl 
Oferta sponsorowana

Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie - opracowywanie i analiza danych - monitorowanie przebiegu procesu - opracowywanie zleceń wewnętrznych WYMAGANIA: - znajomość języka niemieckiego (szukamy osób na wielu poziomach zaawa

2024-10-08 07:30:13
Brunata ZENNER Sp. z o.o 
2,3 
Gdańsk +44km
aplikuj.pl 

Referent ds. HR

Twój zakres obowiązków, wsparcie w procesach rekrutacyjnych,, wsparcie w onboardingu nowych pracowników,, wsparcie w procesach szkoleniowych – zarządzanie platformą e-learningową,, prowadzenie działań employer brandingowych, m.in. udział w..

2024-10-11 16:40:37
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Sonac uśnice spółka z o.o
4 dni temu z pracuj.pl 

Lider zespołu sprzedaży - Pruszcz Gdański

(1104685) Grupa Progres to firma z polskim kapitałem, która wspiera przedsiębiorstwa i pracowników na terenie całej Polski, oferując nowoczesne usługi HR. Obecnie dla jednego z naszych Klientów..

2024-10-11 11:54:01
Tczew +18km
4 dni temu z tcz.pl 

Koordynator działu serwisu

Twój zakres obowiązków, umawianie klientów serwisowych, Kontrolowanie efektywności, jakości i terminowości realizowanych działań przez pracowników serwisu na Oddziale, zgłaszanie i obsługa napraw gwarancyjnych, zarządzanie stanem części zamiennych..

2024-10-09 19:40:06
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Amatech
Czarlin +18km
6 dni temu z pracuj.pl 

Informatyk

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • obsługa incydentów zgłoszonych przez użytkowników – przyjmowanie, rozwiązywanie i raportowanie zgłoszeń • instalacja, konfiguracja oprogramowania i urządzeń, nadawanie dostępów i uprawnień do systemów, aktualizacja oprogramo

2024-10-09 09:10:23
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
HEXONIC Sp. z o.o 
3,8 
6 dni temu z lento.pl 

Koordynator ds. Sprzedaży Konferencji i Bankietów

Twój zakres obowiązków, Koordynacja realizacji konferencji, szkoleń imprez okolicznościowych i wydarzeń eventowych, Stosowanie różnych technik sprzedaży i negocjacji umów, Nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami, Budowanie długofalowych..

2024-10-07 09:41:08
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
TIRSPED Sp z o. o 
3,3 
8 dni temu z pracuj.pl 

Koordynator Działu Sprzedaży (ecommerce)

(1104507) Grupa Progres to firma z polskim kapitałem, która wspiera przedsiębiorstwa i pracowników na terenie całej Polski, oferując nowoczesne usługi HR. Obecnie dla jednego z naszych Klientów..

2024-10-04 11:54:02
Tczew +18km
11 dni temu z tcz.pl 

PRACOWNIK BIUROWY SEKRETARKA

(1104413) Firma PHU Ślizex zatrudni osobę na stanowisku - pracownik biurowy w sekretariacie! Praca na cały etat od 8. 00 do 16. 00. Miejsce wykonywania pracy Rudno Oczekiwania: Doświadczenie w pracy..

2024-10-03 11:54:05
Tczew +18km
12 dni temu z tcz.pl 

Operations Manager

Your responsibilities, Your profile:, , • If you are an experienced manager and natural born leader, you like to work with people by people and for people, you know how to lead the operational team to success, we would love to hear how you do it?,..

2024-10-02 12:40:50
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
PanLink sp. z o.o
Tczew +18km
13 dni temu z pracuj.pl 

Konsultant Telefonicznej Obsługi Klienta

Twój zakres obowiązków, Telefoniczna obsługa klientów, Realizacja powierzonych planów, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta zgodnie ze standardami, Dbanie o dobry wizerunek firmy..

2024-10-02 11:46:28
Rodzaj pracy: Stała
MEDIA SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Tczew +18km
13 dni temu z pracuj.pl 

Pracownik Administracyjny (branża techniczna)

Zakres obowiązków: -Obsługa Klientów Indywidualnych oraz firmowych. -Monitorowanie płatności faktur, rozliczeń, wystawianie faktur, wprowadzanie paragonów. -Przygotowywanie dokumentów dla działu księgowego. -Udzielanie inf

2024-10-01 11:54:01
Tczew +18km
14 dni temu z tcz.pl 

Informatyk

Zakres obowiązków:obsługa urządzeń geodezyjnych, praca w zespole geodetów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweInne wymagania: doświadczenie zawodowe informatyczne Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę

2024-09-24 18:41:49
od 4300 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
MIROSŁAW KLEPKA USŁUGI GEODEZYJNE
21 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim 

Pracownik Administracyjny (branża techniczna)

Zakres obowiązków: -Obsługa Klientów Indywidualnych oraz firmowych. -Monitorowanie płatności faktur, rozliczeń, wystawianie faktur, wprowadzanie paragonów. -Przygotowywanie dokumentów dla działu księgowego. -Udzielanie inf

2024-09-13 11:54:02
Tczew +18km
tcz.pl 

Pracownik Administracyjny (branża techniczna)

Zakres obowiązków: - Obsługa Klientów Indywidualnych oraz firmowych. -Monitorowanie płatności faktur, rozliczeń, wystawianie faktur, wprowadzanie paragonów. - Przygotowywanie dokumentów dla działu księgowego. - Udzielanie

2024-09-07 11:54:02
Tczew +18km
tcz.pl 

ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO

Informacje podstawoweMiejsce pracy: Berylowa 7, 82-310 Gronowo Górne, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskieZakres obowiązków: Wsparcie działu handlowego w poszukiwaniu i obsłudze posprzedażowej klientów, zarządzanie kontaktami w systemie CRM, ud

2024-09-06 11:00:31
ML POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 
4,2 
gowork.pl 
Wczytywanie ogłoszeń...
Szukasz pracownika biurowego do swojej firmy, asystentki do swojego przedsiębiorstwa, czy może koordynatora, który pomoże tobie w realizacji wielu złożonych projektów? Dobrze trafiłeś, w tej kategorii znajdziesz to i jeszcze więcej. Znajdź sekretarkę, fakturzystę, stażystę, konsultanta, księgowego czy referenta w Malborku. Potrzebujesz osób ze znajomością języka angielskiego, niemieckiego, rosyjskiego czy mandaryńskiego? Nie ma problemu, z nami znajdziesz każdego pracownika związanego z administracją biurową. Znajdziesz osoby z doświadczeniem, a także osoby, które tego doświadczenia chciałyby nabrać w twojej firmie w Malborku. W tej kategorii znajdziesz zarówno pracowników szukający zatrudnienia na stałe jak i na zastępstwo. Pamiętaj tylko by tworząc ogłoszenie oznaczyć obowiązki i wymagania od kandydata, ale również korzyści jakie osiągnie wybierając twoją firmę.
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości

Otrzymuj powiadomienia o nowych ofertach pracy w Malborku

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Już 75 335 użytkowników otrzymuje powiadomienia o ofertach pracy